Precies - daarom is uiteraard de topictitel letterlijk genomen je reinste lachwekkende kolder geworden natuurlijk, maar goed het is een leuke reeksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het ligt eraan of je voor resultaat gaat (wat op het laatst ook niet meer zo heel goed was) of voor mooi voetbal. Maar aangezien men voor resultaat gaat blijft ie gewoon.
Ook logisch, je ontslaat niet iemand na 3,5 jaar een half jaar voor het EK
Het is een groep van één man geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Tennessee het volgende:
het is traditie geworden voor een bepaalde groep mensen terwijl er een andere groep mensen is die zich er aan stoort... Van die laatste groep heb ik geloof ik de grootste bek...
Vind je dat belangrijk, hoeveel mensen het met me eens zijn? Zou je je anders opstellen als er meer mensen het me eens zouden zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Het is een groep van één man geloof ik.
...
Zou dat misschien ook voor een deel te maken kunnen hebben met het negatieve commentaar bij de wedstrijden? Zelf irriteer ik me daar meer aan dan aan het spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond het in het begin zeker geen fout van de KNVB, toen was het voetbal ook nog gewoon 90 minuten goed te doen. Nu voelt het als een verplichting en zit ik de 90 minuten niet meer uit zonder te zappen
Dankjewel Remlofquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:26 schreef remlof het volgende:
Ik ben het wel met je eens Tennessee, maar door er steeds weer over te beginnen roep je weer reacties op en wordt dit topic verneukt. Discussieer hier gewoon inhoudelijk over Van Basten als coach van het nederlands elftal aub.
Ik ben dat ook met je eens, dat we, zeker de laatste kwalificatie, te weinig hebben gescoord. En dat is misschien wel ons zwakste punt... Ik weet niet waar het aan ligt, maar tot nu toe hebben we, op die éne wedstrijd tegen Portugal ná, wél genoég gescoord. Als dat zo de rest van de wedstrijden onder Van Basten zo blijft, dat we genoeg scoren en niet te veel tegendoelpunten krijgen, dan gaan we ver komen van de zomer, en wie weet nog met mooi voetbal ook... Zelf heb ik liever dat we met lelijk voetbal de finale winnen dan dat we er met mooi voetbal in de eerste ronde uitliggen, nu we ons hebben gekwalificeert.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, dat is wel gokwerk.
Maar ik blijf erbij dat je met spelers als Ruud, Robin, Rafael, Wesley, Clarence vaker dan 15 keer moet scoren. Het zijn allemaal aanvallend sterke spelers, die redelijk tot vaak scoren bij hun club en daar erg belangrijk zijn. Ligt het aan Marco dat dit bij Oranje niet lukt?
Als zelfs Georgie vaker scoort.
lolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:47 schreef VoreG het volgende:
Nederland wordt gewoon Europees Kampioen en dan krijgen we de komende 10 jaar van Tennessee (die dan inmiddels al bijna 50 is!) te horen dat hij gelijk had.
Wat een heerlijke zomer gaat dit worden.
Dat we te weinig gescoord hebben was gewoon een tegenargument van mij, omdat jij zo gek bent op die cijfertjes. De grootste reden voor mij om hem eruit te willen is nog steeds het verschrikkelijk slechte spel, de manier van omgaan met mensen en het selectie en opstellingsbeleid. Dat er 30 landen qua goals voor ons geëindigd zijn was puur om aan te tonen dat het ook statistisch gezien niet alleen hosanna is. De 2e plek in de poule is misschien een andere mooie statistiek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik ben dat ook met je eens, dat we, zeker de laatste kwalificatie, te weinig hebben gescoord. En dat is misschien wel ons zwakste punt... Ik weet niet waar het aan ligt, maar tot nu toe hebben we, op die éne wedstrijd tegen Portugal ná, wél genoég gescoord. Als dat zo de rest van de wedstrijden onder Van Basten zo blijft, dat we genoeg scoren en niet te veel tegendoelpunten krijgen, dan gaan we ver komen van de zomer, en wie weet nog met mooi voetbal ook... Zelf heb ik liever dat we met lelijk voetbal de finale winnen dan dat we er met mooi voetbal in de eerste ronde uitliggen, nu we ons hebben gekwalificeert.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:48 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat we te weinig gescoord hebben was gewoon een tegenargument van mij, omdat jij zo gek bent op die cijfertjes. De grootste reden voor mij om hem eruit te willen is nog steeds het verschrikkelijk slechte spel, de manier van omgaan met mensen en het selectie en opstellingsbeleid. Dat er 30 landen qua goals voor ons geëindigd zijn was puur om aan te tonen dat het ook statistisch gezien niet alleen hosanna is. De 2e plek in de poule is misschien een andere mooie statistiek.
Qua resultaat is dat een waarheid die staat als een huis, qua veldspel niet helemaal want er werd toen niet eens zo slecht gespeeld. Alleen op de momenten dat Nederland er moest staan stonden ze niet en dat kan je Van Gaal ook aanrekenen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
. Dat het allemaal hosanna is hoor je mij ook niet zeggen, maar het gaat in ieder geval beter dan onder Van Gaal denk ik...
Het was ontopic, want Tennessee gebruikte de TT als argument dat de stemming negatief was. Mogen de posts weer terug?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Hele ros posts verwijderd. Ook HIER gaan we niet meer verder lullen over de TT, de OP en het postgedrag van Montana, Sjimz Tennessee, EnGCatjuh etc.
Gewoon over Marco van Basten nu!!
- niet slechter dan onder Advocaat: men verwacht meer vvan het NLs elftal dan realistisch is. Vergelijk met het spel van ander teams die kwalitatief gelijk/beter geacht moeten worden - dat is in de kwalificatie ook niet echt top - kortom: de verwachting van nationale eltallen is in 95% van de gevallen slechter dan wat je er van te voren van hoopt en dat heeft weinig met MvB te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:48 schreef Solstice het volgende:
[..]
De grootste reden voor mij om hem eruit te willen is nog steeds het
- verschrikkelijk slechte spel,
- de manier van omgaan met mensen
- het selectie en opstellingsbeleid.
Een bal over de grond inspelen naar het middenveld is al te veel gevraagd op het moment. Dat vind ik echt diepbedroevend, en onder Advocaat was dat echt niet zo. Zoiets simpels mag je zeker wel verwachten van Oranje, landen als Ierland, Schotland en een hele pleur nog mindere landen lukt het wel. Over het vorige EK ben ik verder ook helemaal niet ontevreden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:24 schreef Doc het volgende:
[..]
- niet slechter dan onder Advocaat: men verwacht meer vvan het NLs elftal dan realistisch is. Vergelijk met het spel van ander teams die kwalitatief gelijk/beter geacht moeten worden - dat is in de kwalificatie ook niet echt top - kortom: de verwachting van nationale eltallen is in 95% van de gevallen slechter dan wat je er van te voren van hoopt en dat heeft weinig met MvB te maken.
- MvB zal niet de makkelijkste zijn, maar uiteindelijk komt hij er met iedereen uit behalve die ander MvB - maar ook dat lijkt me geen makkelijk mannetje. Aan de andere kant wist Frankrijk ook het prima te doen zonder de goede voetballers (maar lastige mannen) Cantona en Ginola. Dat is voor de balans van het elftal soms nodig
- dat laatste is juist de laatste jaren steeds stabieler en logischer dan in de eerste jaren ...
Het geheugen is iets heel wonderlijks blijkbaar, want onder Advocaat was het niet beter. Onder zijn leiding is er maar een wedstrijd echt goed gespeeld, namelijk tegen Schotland thuis. Maar dat wel nadat de Schotland uit wedstrijd een drama was. De wedstrijd voor het EK, thuis tegen Ierland wat echt drama was (MvB deed het beter tegen ierland uit ...), was een van de ergste wedstriijden die ik gezien heb. Op het EK werd maar een wedstrijd gewonnen (in 90 minuten), namelijk tegen Letland, en het was dankzij het feit dat Tsjechie deed wat het moest doen dat ze de volgende ronde haalde. En onderuit tegen dezelfde tegenstander als MvB.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:14 schreef Solstice het volgende:
Een bal over de grond inspelen naar het middenveld is al te veel gevraagd op het moment. Dat vind ik echt diepbedroevend, en onder Advocaat was dat echt niet zo. Zoiets simpels mag je zeker wel verwachten van Oranje, landen als Ierland, Schotland en een hele pleur nog mindere landen lukt het wel. Over het vorige EK ben ik verder ook helemaal niet ontevreden.
Welke studie is dat? Just curious.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:14 schreef Solstice het volgende:
Dat hij niet de makkelijkste is klopt helemaal, dat het een volslagen idioot op het gebied van mentale voorbereiding is nog meer. Heb d'r zelf in korte tijd door studie aardig wat kijk opgekeken, en de grofste fouten zijn op dat gebied al gemaakt. Verder is hij juist helemaal niet realistisch, van MvB en Cocu wordt verwacht dat ze de bal veroveren de aanval opzetten en hem ook zelf nog even inschieten, terwijl Sneijder een heel WK maar wat aan kan klooien en dan alsnog een 7 krijgt van Bassie. Balans in het elftal heeft deze man sowieso nog nooit van gehoord anders zette hij geen spelers die al geen actie hebben, of alleen een actie binnendoor op de buitens. v. Bommel is juist bij elke club waar hij speelde een balans-speler geweest, net als Edgar "we roepen Wouters ook niet meer op" Davids trouwens.
Het was wel via een voorzet van Urby - die ook als middenvelder ingezet wordt - dat NL van Albanie won. Grappig trouwens dat wat ik anderhalf jaar geleden al riep en bestreden werd nu gemeengoed geworden in: dat Urby een slechte verdediger is. Seedorf speelt toch? Als het aan mij lag Davids ook, maar hey, ik hoef die jongens niet tot een team te vormen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:14 schreef Solstice het volgende:
Dat laatste is redelijk onzin, een speler die Ajax eigenhandig bijna een tiental goals heeft gekost wordt nog steeds opgeroepen terwijl de Cler steeds afvalt. Bankzitters van HSV en Ajax worden verkozen boven gerenommeerde krachten als Davids en Seedorf, die er na een promotiecampagne trouwens dan uiteindelijk toch bijgekomen is. D'r wordt een systeem gespeeld waar geen adequate spelers voor opgeroepen worden. 4-3-3 met buitens speel je normaal gesproken toch zoals de naam al doet vermoeden met buitens.
Onder Advocaat werden de middenvelders nog regelmatig gevonden en de bal niet blind naar voren geroeid. Ik zeg nergens dat het geweldig was onder Advocaat, maar d'r werd wel veel beter samengespeeld. En ja, ik vind wel dat het onder Advocaat beter was. Smaken verschillen blijkbaar. Die wedstrijden tegen Ierland zijn natuurlijk helemaal geen vergelijk, zet de spelers van toen en onder v. Basten bij Ierland eens naast elkaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:45 schreef Doc het volgende:
Het geheugen is iets heel wonderlijks blijkbaar, want onder Advocaat was het niet beter. Onder zijn leiding is er maar een wedstrijd echt goed gespeeld, namelijk tegen Schotland thuis. Maar dat wel nadat de Schotland uit wedstrijd een drama was. De wedstrijd voor het EK, thuis tegen Ierland wat echt drama was (MvB deed het beter tegen ierland uit ...), was een van de ergste wedstriijden die ik gezien heb. Op het EK werd maar een wedstrijd gewonnen (in 90 minuten), namelijk tegen Letland, en het was dankzij het feit dat Tsjechie deed wat het moest doen dat ze de volgende ronde haalde. En onderuit tegen dezelfde tegenstander als MvB.
Het is dus volkomen kolder te beweren dat het allemaal beter was onder Advocaat beter was.
Mentale training en coaching in het voetbal van Maaskant en Chin. Hun boek is online te verkrijgen, wel een aanrader op zich. Heb me ook verdiept in de Mindset methode, die meer op het tennis gericht is, maar je in principe op elke sport kunt toepassen. En wil nog een studie gaan doen van de methode van Marcel Lukassen van sportpartners, moet daar nog even voor sparen.quote:Welke studie is dat? Just curious.
Ik zet het wat zwaar aan, daar heb je gelijk in. Maar wat v. Basten wel zei was dat het hun schuld was dat Sneijder niet functioneerde(wat hij in het begin en eigenlijk nu nog niet eens toe wilde geven). Het was blijkbaar niet zijn schuld dat Sneijder i.p.v. zich met de aanval te bemoeien nu ineens de taak had spelers als Deco en Riquelme te verdedigen.quote:In je voorbeeld overdijf je met wat Marco vroeg van MvB en Cocu. Maar het zou kunnen dat hij iets meer van hen verwachtte omdat zij meer ervaren spelers waren. Daarnaast hebben zijn buitenspelers al heel regelmatig bij hun clubs als buitenspeler gefungeerd dus heel vreemd is dat niet.
Dat vind ik dan meer een diskwalificatie van de rest van het team, en van Albanië, dat een speler die zo slecht in vorm is toch beslissend weet te zijn. Dat Urby een slechte verdediger is roep ik ook al van voor het eerste jeugd-EK onder Foppe. En zo zijn d'r meer. Seedorf speelt nu eindelijk na een lobby van hemzelf en de media, maar is over het algemeen nog niet verder gekomen dan af en toe eens 5/10 minuten invallen. Maar in het seizoen 2006/2007 was Seedorf bijvoorbeeld ook al verschrikkelijk goed, en werd hij niet opgeroepen. Dat je je fysiek sterkere spelers, waaronder Davids, maar dus ook v. Bommel en Seedorf van je afgekeerd hebt breekt je trouwens op, want zelfs Luxemburg steekt tegenwoordig ons middenveld al met twee vingers in de neus over.quote:Het was wel via een voorzet van Urby - die ook als middenvelder ingezet wordt - dat NL van Albanie won. Grappig trouwens dat wat ik anderhalf jaar geleden al riep en bestreden werd nu gemeengoed geworden in: dat Urby een slechte verdediger is. Seedorf speelt toch? Als het aan mij lag Davids ook, maar hey, ik hoef die jongens niet tot een team te vormen.
Dat ben ik dan niet met je eens.quote:De resultaten van MvB zijn voldoende goed om hem niet te ontslaan voor zijn selectie keuzes.
Dat doet hij nu al 3,5 jaar, dus zo vreemd is dat niet dat hij dat de laatste wedstrijden ook doet. Terugkerende fout die je trouwens ziet is dat hij allemaal "voetballende" spelers opstelt, en boven dat allemaal spelers die naar binnen trekken. Materazzi, Cannavaro, Pirlo, Gattuso, Thuram, Gallas, Vieira en Makelele zien je al komen.quote:BTW, de laatste wedstrijden heeft hij gespeeld zonder echt met buitenspelers gespeeld te hebben.
Ik denk dat we het simpelweg over een aantal zaken oneens zijn, Niets mis mee. Smaken verschillen inderdaad. Zo verbaas ik me dat jij het onder Advocaat beter vond (zowel qua resutaten als qua spel - veel verwarring omtrent de opstelling/tactiek - zie ik dat echt niet en volgens mij waren de beschikbare spelers onder Advocaat kwalitatief beter - we hadden toen tenminste nog verdedigers). Maar in deze discussie is het niet zo dat iemand hier absoluut gelijk heeft denk ik eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:03 schreef Solstice het volgende:
...
Ik denk dat we in ieder geval wel mogen vaststellen dat er niemand meer is die vind dat Van Basten ontslagen zou moeten worden... Wat mij betreft dus tijd voor een nieuwe titel, maar dat is geen nieuws...quote:Op zondag 27 januari 2008 12:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat we het simpelweg over een aantal zaken oneens zijn, Niets mis mee....
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Daarmee is deze discussie voor mij ook af, want ook al wordt van Basten kampioen of in de eerste ronde uitgeschakeld, is het nog steeds subjectief of hij het goed gedaan heeft of niet. @Tennessee ik vind nog steeds dat hij ontslagen moet worden, dus dat gaat niet op denk ik. Maar ik denk dat ik me hierna ook niet meer laat zien in deze threadreeks, al heb ik dat ook al eerder gedacht. In ieder geval voor de volgers, succes gewenst het komende EK.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat we het simpelweg over een aantal zaken oneens zijn, Niets mis mee. Smaken verschillen inderdaad. Zo verbaas ik me dat jij het onder Advocaat beter vond (zowel qua resutaten als qua spel - veel verwarring omtrent de opstelling/tactiek - zie ik dat echt niet en volgens mij waren de beschikbare spelers onder Advocaat kwalitatief beter - we hadden toen tenminste nog verdedigers). Maar in deze discussie is het niet zo dat iemand hier absoluut gelijk heeft denk ik eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat we in ieder geval wel mogen vaststellen dat er niemand meer is die vind dat Van Basten ontslagen zou moeten worden... Wat mij betreft dus tijd voor een nieuwe titel, maar dat is geen nieuws...
Met een andere bondscoach zullen we tijdens EK beter presteren, dus ben nog altijd voor ontslag, ook al weet ik dat de kans op het winnen van de Staatsloterij groter is.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat we in ieder geval wel mogen vaststellen dat er niemand meer is die vind dat Van Basten ontslagen zou moeten worden... Wat mij betreft dus tijd voor een nieuwe titel, maar dat is geen nieuws...
Je roept in ieder geval niet meer dat je de meerderheid vertegenwoordigd, dat is vooruitgang!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met een andere bondscoach zullen we tijdens EK beter presteren, dus ben nog altijd voor ontslag, ook al weet ik dat de kans op het winnen van de Staatsloterij groter is.
Helaas is dat gedelete maar Catjuh zei gisteren dat het de titel van de "MvB als persoon"-topic is... ik reageerde daarop door te zeggen dat het de titel van de gemergde "MvB als Bondscoach" en de "MvB moet ontslagen worden"-topics is... verder is er ook nog de Marco van Basten als speler topicquote:Op zondag 27 januari 2008 15:33 schreef Doc het volgende:
...
De titel is inhoudelijk natuurlijk twijfelachtig, maar Fok!-technisch volkomen verantwoord
Daar ben ik niet zo zeker van, binnen een half jaar hier een team van maken gaat lastig wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met een andere bondscoach zullen we tijdens EK beter presteren
Het "MvB als Bondscoach-" en het "MvB moet ontslagen worden-"topic gaan beide over Marco van Basten de (bonds)coach. Daarnaast is er een topic over de speler Marco van Basten, dat kan gewoon separaat blijven lopen (alhoewel het geen stormlooptopic is zo te zienquote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Helaas is dat gedelete maar Catjuh zei gisteren dat het de titel van de "MvB als persoon"-topic is... ik reageerde daarop door te zeggen dat het de titel van de gemergde "MvB als Bondscoach" en de "MvB moet ontslagen worden"-topics is... verder is er ook nog de Marco van Basten als speler topic
Kan iemand nou uitleggen hoe het in werkelijkheid zit, of is dat dan weer verboten?
Euh, nee, sorry, dat klopt niet... Het Marco van Basten als bondscoach topic zal in principe stoppen na de EK van de zomer, tenzij er mensen over zijn bondscoachschap na willen babbelen. Dat de "Marco van Basten moet ontslagen worden"-reeks ná de EK gewoon doorgaat als hij clubcoach is geworden is al vaker gezegd... Dat zijn volgens mij dus écht verschillende topics, ze zijn in ieder geval op verschillende tijdstippen begonnen met allebei een heel ander uitgangspunt... Én ze hebben een andere telling... Maar dus vooral een ander onderwerp...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het "MvB als Bondscoach-" en het "MvB moet ontslagen worden-"topic gaan beide over Marco van Basten de (bonds)coach...
Het Marco van Basten als bondscoach topic is gewoon hetzelfde als het Marco van Basten topic. Dan kan je misschien net zo goed het Marco van Bastens als coach van Milan topic openen. Of van Ajax. of waar hij ook heengaat. Het blíjft het Marco van Basten topic.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Euh, nee, sorry, dat klopt niet... Het Marco van Basten als bondscoach topic zal in principe stoppen na de EK van de zomer, tenzij er mensen over zijn bondscoachschap na willen babbelen. Dat de "Marco van Basten moet ontslagen worden"-reeks ná de EK gewoon doorgaat als hij clubcoach is geworden is al vaker gezegd... Dat zijn volgens mij dus écht verschillende topics, ze zijn in ieder geval op verschillende tijdstippen begonnen met allebei een heel ander uitgangspunt... Én ze hebben een andere telling... Maar dus vooral een ander onderwerp...
Nou, er is toch ook de Marco van Basten als speler topic ?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het Marco van Basten als bondscoach topic is gewoon hetzelfde als het Marco van Basten topic. Dan kan je misschien net zo goed het Marco van Bastens als coach van Milan topic openen. Of van Ajax. of waar hij ook heengaat. Het blíjft het Marco van Basten topic.
Ze zijn op andere tijdstippen begonnen, maar zijn gemerged door de FA's, dus dat betekent dat ze één zijn. Dat topicnummer zegt niet gek veel. Onderwerp is ook hetzelfde: Marco van Basten. In welke functie, dat maakt niks uit. Het hoofdonderwerp blijft Marco van Basten.
Als je zo een onderscheid wil maken, moet je dat ook met clubtopics doen: Ajax, het selectiebeleid; Ajax, de trainingen; Ajax, de wedstrijden; Ajax, het bestuur, en ga zo maar door.
Komt omdat hij twee carrières heeft gehad. Een als speler, lang geleden, daarna is hij een lange tijd gestopt, en daarna is hij als coach begonnen. Als hij stopt met bondscoach zijn, dan begint hij geen nieuwe carrière.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, er is toch ook de Marco van Basten als speler topic ?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt omdat hij twee carrières heeft gehad. Een als speler, lang geleden, daarna is hij een lange tijd gestopt, en daarna is hij als coach begonnen. Als hij stopt met bondscoach zijn, dan begint hij geen nieuwe carrière.
Maar wat mij betreft mogen die topics gemerged hoor.
Waarom niet? Als de topicstarter dat vindt, dan mag hij dat.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En vind jij dan dat ná het EK de naam van dé Van Basten topic "MvB moet ontslagen worden" moet blijven? Ongeacht wat hij gaat doen?
Omdat er dan wellicht één of twee mensen met een hekel aan Van Basten zo'n topic zouden kunnen kapen door elke keer te zorgen dat ze de eerste zijn waardoor er een continu gevecht tussen die personen en andere personen zou kunnen ontstaan dat voor derden vervelend zou kunnen zijn?quote:
Nee hoor, dat gebeurt niet. Het is het goed recht van de TS om de TT te bepalen. Als hij een topic wil openen dat Marco van Basten #45: Wat een Hondelul heet, dan mag dat ook. Dat de rest het dan niet met de OP eens is, het zij zo. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Omdat er dan wellicht één of twee mensen met een hekel aan Van Basten zo'n topic zouden kunnen kapen door elke keer te zorgen dat ze de eerste zijn waardoor er een continu gevecht tussen die personen en andere personen zou kunnen ontstaan dat voor derden vervelend zou kunnen zijn?
Marco moet nu niet meer opstappen, daar is het nu helaas te laat voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die eeuwige discussie over de TT, de kans dat Marco alsnog voor het EK opstapt is kleiner dan dat jullie het eens worden
Dat is mooi, dat wil dus zeggen dat de titel kanslozer is dan de discussie erover!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
... de kans dat Marco alsnog voor het EK opstapt is kleiner dan dat jullie het eens worden
Het gaat niet om of een titel op waarheid berust, of dat er en bepaalde kans bestaat, maar dat de titel de mening is van de topicstarter, die op dit forum gewoon wordt gerespecteerd. Dat je het daar mee eens bent, dat kan, maar dat is jouw probleem. Daar ontwikkel je normaal gesproken een schild voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat is mooi, dat wil dus zeggen dat de titel kanslozer is dan de discussie erover!
Leuk dat je denkt dat dat niet gebeurt, maar het herhalen van een deel van de regels is geen uitleg of onderbouwing van die stelling, zeker niet omdat ze steeds worden aangepast zoals bij dit deel weer het geval was...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurt niet. Het is het goed recht van de TS om de TT te bepalen. Als hij een topic wil openen dat Marco van Basten #45: Wat een Hondelul heet, dan mag dat ook. Dat de rest het dan niet met de OP eens is, het zij zo. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Mijn punt was dus dat zo'n titel dan gekaapt kan worden wat discussie oplevert. En dan kan je die discussie wel verbieden, maar dat vind ik dus een beetje vreemd op een discussieforum.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gaat niet om of een titel op waarheid berust, of dat er en bepaalde kans bestaat, maar dat de titel de mening is van de topicstarter, die op dit forum gewoon wordt gerespecteerd....
Die discussie wordt niet verboden als het over het onderwerp gaat, niet over de TT.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat dat niet gebeurt, maar het herhalen van een deel van de regels is geen uitleg of onderbouwing van die stelling, zeker niet omdat ze steeds worden aangepast zoals bij dit deel weer het geval was...
[..]
Mijn punt was dus dat zo'n titel dan gekaapt kan worden wat discussie oplevert. En dan kan je die discussie wel verbieden, maar dat vind ik dus een beetje vreemd op een discussieforum.
hier ben ik het niet mee eens, maar aangezien we schijnbaar aan het praten zijn over een andere wijziging ga ik er verder ook even niet op in.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die discussie wordt niet verboden als het over het onderwerp gaat, niet over de TT.
Over dat bovenste ga ik niet door, want dat is onzin. Dat weet je net zo goed als ik. Dat jij misschien niet helemaal op de hoogte was over het reilen en zeilen op het forum, betekent niet dat de regels opeens zijn veranderd.
Advocaat kan misschien nog - afhankelijk van je smaak- de tijd zorgt dat men dat blijkbaar graag vergeet (schotland uit, ierland thuis, USA thuis, alleen direct van Letland kunnen winnen op het EK; gekloot met de tactiek etc), maar je meer verbijten onder een coach die twee maal de kwalificatie haalt dan onder een coach die dat niet haalt (Van Gaal) - dat verbaast me dan echt.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoewel ik niet van mening ben dat Marco van Basten nog voor het EK moet vertrekken zal ik er ook geen traan om laten dat hij na het EK opstapt. Het spel onder zijn voorgangers is ook niet altijd even goed geweest, ik heb me echter minder zitten te verbijten dan de afgelopen jaren onder Marco van Basten. Wat dat betreft denk ik dat het tijd is voor een frisse wind. Iemand die de groep weer bij elkaar kan brengen en echt aan het voetballen krijgt. MvB heeft veel nieuwe en jonge spelers een kans gegeven, dat is lovenswaardig. De resultaten (qua scorebordjournalistiek) waren ook goed, maar ik heb nooit het idee gehad dat er een team staat. Dat er een Nederlands Elftal is dat om de prijzen (halve finale) mee kan doen.
Ik doel voornamelijk op het vertoonde spel zoals ik dat beleefd heb tijdens de regimes van beide bondscoaches.. Misschien dat het inderdaad ook wel de tijd is, heeft Van Basten de pech dat mensen na het gemiste WK onder Van Gaal, 'tegenvallend spel' onder Advocaat en nu de nieuwe 'teleurstelling' onder Van Basten het allemaal op hem 'afreageren'..quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Advocaat kan misschien nog - afhankelijk van je smaak- de tijd zorgt dat men dat blijkbaar graag vergeet (schotland uit, ierland thuis, USA thuis, alleen direct van Letland kunnen winnen op het EK; gekloot met de tactiek etc), maar je meer verbijten onder een coach die twee maal de kwalificatie haalt dan onder een coach die dat niet haalt (Van Gaal) - dat verbaast me dan echt.
Jammer...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
Net op Studio Voetbal: Van Basten overweegt om helemaal als trainer te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |