Nou ja, ik doe het met de feiten die jij geeft. Als jij het zo zwart/wit en kort en bondig stelt, dan kan ik niets anders doen dan zo'n conclusie trekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu trek je zelf weer conclusies, dat lukt je wel aardig moet ik zeggen.
Maar niet zo goed om te verwachten of eisen dat je Europees Kampioen wordt. Nederland zou inderdaad, ongeacht spelers en coach, altijd minimaal de kwartfinale moeten bereiken met een degelijke winstmogelijkheid op de halve finale. De halve finale zou het uitgangspunt moeten zijn. Maar daarna.. Het hangt dan van zoveel factoren af.quote:[..]
Omdat ik Nederland in de juiste samenstelling reken tot de betere landen van Europa.
Een samenstelling die er onder Van Basten nog niet is uitgekomen, maar hoop doet leven.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Lijkt me een terechte eis, z'n beleid wordt altijd verdedigd met het excuus dat hij presteert. Nou dan moet hij ook gewoon presteren. Het slaapverwekkende voetbal maakt volgens sommigen niks uit als hij presteert. Nou, slaapverwekkend is het voetbal geweest, als de prestatie dan ook nog wegvalt heeft hij eigenlijk niks over, en dus ook niet goed gepresteerd.
Het kan natuurlijk ook dat de "kleintjes" gewoon elk jaar sterker worden... De "andere grote landen" hebben deze kwalificatie óók niet alles met 4-0 gewonnen, in tegendeel zelfs...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
...Het was niet zo dat als Nederland tegen Albanie speelde je er eens goed voor ging zitten en je werd getrakteerd op een 4-0 overwinning...
D'r zijn ondertussen wel 30 landen die meer goals dan ons hebben gemaakt. En een groot deel van die landen heeft geen spelers in de klasse, Seedorf, v. Persie, v.d. Vaart, v. Nistelrooij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat de "kleintjes" gewoon elk jaar sterker worden... De "andere grote landen" hebben deze kwalificatie óók niet alles met 4-0 gewonnen, in tegendeel zelfs...
Noord-Ierland bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
D'r zijn ondertussen wel 30 landen die meer goals dan ons hebben gemaakt. En een groot deel van die landen heeft geen spelers in de klasse, Seedorf, v. Persie, v.d. Vaart, v. Nistelrooij.
je vergeet;quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
...
Portugal: 3-0 en 2-0 tegen Azerbeidzjan, 3-0 Kazachstan, 4-0 Belgie.
Zijn toch cijfers die meer overtuigen, vooral tegen Belgie want die andere landen stellen niet zoveel voor.
...
Neemt niet weg dat ook Portugal onder die 30 landen valt die meer dan ons gescoord hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
je vergeet;
Finland - Portugal 1-1
Polen - Portugal 2 - 1
Servië - Portugal 1 - 1
Armenië - Portugal 1 - 1
Portugal - Polen 2 - 2
Portugal - Servië 1 - 1
en Portugal - Finland 0 - 0
Dat is één van onze argumenten ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:58 schreef Tennessee het volgende:
is dat nu jullie argument? dat er landen zijn die meer hebben gescoord dan Nederland?
is dat dan ineens géén scorebordjournalistiek, waar jullie zo'n hekel aan hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is één van onze argumenten ja.
Nee. Wil je dat ik het uitleg?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is dat dan ineens géén scorebordjournalistiek, waar jullie zo'n hekel aan hebben?
We zullen het zien in juni... dit soort vergelijkingen van wie er nou beter is, Albanië, Servië, Slovenië of Finland schiet volgens mij niet echt op...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind ik over het algemeen betere landen dan Wit-Rusland, Albanie, Luxemburg, Slovenie. Zeker Servie, Polen schat ik hoger in, en Finland wint ook van Albanie en Luxemburg.
Ok, dan hoop ik dat je honger voorgoed is gestild.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, liever niet, ik heb voorlopig weer even mijn buik vol van jou en je vriendjes...
Dat klopt wel ja, dat is wel gokwerk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
We zullen het zien in juni... dit soort vergelijkingen van wie er nou beter is, Albanië, Servië, Slovenië of Finland schiet volgens mij niet echt op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |