quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef Jipje het volgende:![]()
WEEKEND!!
maar helaas mn tentamen niet gehaald
Nah, zuipen doe ik niet aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is klote!!
Maar idd weekend!! zuipen!!!
hahaha.. waarom denk je dat het zo rustig was![]()
Misschien heb ik het gemist, maar wat is er gebeurd dan? Gelukkig maar dat je t/m woensdag vrij bent! Lekker lang weekendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Leonilein het volgende:
Ik zit ook langzaam te genieten van mn weekend... Maar heb net nog even een mail geschreven naar leidinggevende dat de gang van zaken gisteren op het wekr me niet in de koude kleren is gaan zitten.
Gelukkig ben ik t/m woensdag vrij!
Dan Feestenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nah, zuipen doe ik niet aanMaar ik ga vanavond wel op stap
Verder nog even een keer juichen:Afstudeeropdracht akkoord!!
WOEHOE!
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Gelukkig maar dat je in ieder geval tot woensdag hebt om weer een beetje bij te komenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Leonilein het volgende:
So hee, dat zat me hoog. Sorry van dat boek hierboven. HAHA.
Mee eens ja. Belachelijk zo'n situatie, zeker gezien jouw gezondheid, als ik het zo mag noemen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Gelukkig maar dat je in ieder geval tot woensdag hebt om weer een beetje bij te komen.
Vanaaf voor het laatst naar Arie en Silvester. En verder geen plannenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Leonilein het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen dit weekend?
www.vertalen.nuquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Gvd wat is ook alweer het nederlandse woord voor inventory..
Dat hangt van de context af. Voorraad kan. Magazijn kan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Gvd wat is ook alweer het nederlandse woord voor inventory..
Had het idd al via zo'n manier gedaan.. hoe klote is het om tekst te vertalen haha.quote:
Voorraad zocht ik iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt van de context af. Voorraad kan. Magazijn kan.
Wat moet je doen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had het idd al via zo'n manier gedaan.. hoe klote is het om tekst te vertalen haha.
Maar het is redelijk gelukt. nu op naar het moeilijke gedoe
Dat bleekquote:
Rapport schrijven met een advies hoe een bedrijf hun kosten kunnen verlagen of service kunne verbeteren. Of dat ze distributiecentra moeten verplaatsen, etc.quote:
"Leugens, vervloekte leugens en statistiek"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
en uh maar zien welke gegeven je wilt hebben en hoe je het presenteerd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Leugens, vervloekte leugens en statistiek".
brrrrr dat klinkt echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rapport schrijven met een advies hoe een bedrijf hun kosten kunnen verlagen of service kunne verbeteren. Of dat ze distributiecentra moeten verplaatsen, etc.
Hebben 4 databases gekregen (customers, suppliers, inventory en transportation) moeten deze doorkijken, analyseren dmv een programma (clementine), ook wel data mining genoemed.. en uh maar zien welke gegeven je wilt hebben en hoe je het presenteerd.
Ik ga even flink profiteren van het feit dat ik griep heb, heb 3 man (nou ja, 1 vrouwtje) hier rondlopen die me op mijn wenken willen bedienenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Leonilein het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen dit weekend?
Tof. Doe PdeHoog de groetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef EchnaDarr het volgende:![]()
Weekeeeeeend!![]()
![]()
![]()
Morgen FOT!Blijdorp meet!
Poemaatje!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:47 schreef DrsPoema het volgende:
Hoi ik ben er weer!nog drie kwartiertjes!
![]()
![]()
Af en toe steekt het de kop op, jaquote:
Mag ik vragen wat 'het' is, of moet ik me daar zelf maar een voorstelling bij maken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Af en toe steekt het de kop op, ja.
Alvast veel plezier gewenstquote:
Litpho is wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Anyway, onder welke naam kent P. jou?
Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho is wel duidelijk hoor. Veel plezier in ieder geval, die Blijdorp meets zijn altijd tof met FOT.
Doe Bokito maar de groetjes van me!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwd
Wat denk je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef excited het volgende:
Goeiemorgen
Wat ben jij vrolijk.. geneukt?
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..quote:
Wat ik denk zeg ik lekker niet, maar ik weet genoegquote:
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Op de tafel of op andere plekjes?
Nog één om het af te leren danquote:
I*R*R*I*T*A*N*T ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:26 schreef excited het volgende:
[..]
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..
Daar kom je dan een maand later pas achter.. en dat natuurlijk ALTIJD op zaterdag wanneer er niemand te bereiken is
Goeiemorgen CG!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog één om het af te leren dan
Morgen Excited.. ook een kusje?quote:
Voor jou welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen Excited.. ook een kusje?
Oh is ook lekker, nee gaat nog niet echt goed, snif, snotter, hoest, kuchquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!hoe is het met je?
Voor mij?quote:
ik ben wegquote:
quote:
Bah, wat vervelend!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh is ook lekker, nee gaat nog niet echt goed, snif, snotter, hoest, kuch
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik had je de afgelopen dagen niet meer gezien, druk as usual?
Jou inderdaad ook weinig gezien verder.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik had het ook best druk voor mijn doen de afgelopen week!Nog leuke weekendplannetjes?
Haha, ik ben gewoon fokverslaafd!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jou inderdaad ook weinig gezien verder.
Niet echt specifieke plannen. Kijken of ik vandaag nog van het zonnetje kan genieten, morgen in ieder geval bij m'n oma op bezoek. Verder zie ik wel.Jij?
"Ja oma, weet u nog, die Poema die ze op de Veluwe zouden hebben gezien? Ja nou, u krijgt de groetjes van haar."quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, ik ben gewoon fokverslaafd!
Hier is het nu ook mooi buiten, ik denk dat we strakjes wel even iets outdoor gaan doen, even in het regionale spamkrantje kijken of er iets te doen is in de buurt!![]()
Doe je oma maar de groetjes van me!![]()
Pas maar op dat ze zich niet doodlacht dan!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
"Ja oma, weet u nog, die Poema die ze op de Veluwe zouden hebben gezien? Ja nou, u krijgt de groetjes van haar."
Ja, vriendlief is aan het werk, dus het blijft nog even bij autorijdenquote:
Nee. Ik ben er nog niet uit of ik er überhaupt ben. Jij daarentegen kwam over alsof het niet geheel en al onmogelijk was dat je van plan was je richting bed te begeven (al dan niet om te slapen) en ik greep dus de mogelijk enige kans die ik vanavond ging krijgen om je een goede nachtrust te wensen. Bij dezequote:
Je weet nog niet zeker of je de volgende fles open moet trekken of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er nog niet uit of ik er überhaupt ben. Jij daarentegen kwam over alsof het niet geheel en al onmogelijk was dat je van plan was je richting bed te begeven (al dan niet om te slapen) en ik greep dus de mogelijk enige kans die ik vanavond ging krijgen om je een goede nachtrust te wensen. Bij deze.
Daar ben ik vrij zeker van. Gegeven dat het een pak is met sinaasappelsap verwacht ik alleen niet dat het veel invloed gaat hebben op mijn schrijven. Hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je de volgende fles open moet trekken of niet?
Dat zou je 'filosofische' insteek verklaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van. Gegeven dat het een pak is met sinaasappelsap verwacht ik alleen niet dat het veel invloed gaat hebben op mijn schrijven. Hoezo?.
Ik ben niet van mening dat die verklaring nodig heeft, maar prima, dan laat ik het hierbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat zou je 'filosofische' insteek verklaren.
Mijn broer had dat vroeger. Als 'ie veel sterke drank op had, had hij heel veel woorden nodig om heel weinig te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat die verklaring nodig heeft, maar prima, dan laat ik het hierbij.
Watquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hey CG!Ik geloof dat het onderhand alweer enkelvoud was.
Waarom?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Aahh kijk.. nog een ziel![]()
Jah ik benwas heel zielig vandaag gisterEn morgen vandaag wordt weer zo'n dag
Nou zeg, je bent alleen zielig als jij dat vindt....toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Aahh kijk.. nog een ziel![]()
Jah ik benwas heel zielig vandaag gisterEn morgen vandaag wordt weer zo'n dag
Maar ik vind mezelf ook heel zieligquote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent alleen zielig als jij dat vindt....toch?
stop daar eens mee en ga een aan het werkquote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik vind mezelf ook heel zielig
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey schoonheid...heb zin in een gaulie
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
stop daar eens mee en ga een aan het werk
ja moet streng zijn
quote:
Je weet het wel te brengen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef NanKing het volgende:
Sadie![]()
.
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis![]()
Omfgquote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef NanKing het volgende:
Sadie![]()
.
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis![]()
Sorry.quote:
Wot?quote:
Whehehequote:Op zondag 27 januari 2008 00:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sorry.Ik ben niet zo'n nachtbraker als jij.
Is er niemand online die topicvoetbal met je wil spelen?
Goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wot?
[..]
Whehehe.
Ik ga denk ik ook zo naar bed, ben moe.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb twee blauwe auto's
en een rode
en een groene
Ga nou eens aan het werk! Anders neem je maar gewoon een 48 uurs ban als je geen discipline hebt!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Je kiest wel de lelijke kleuren uit he
Nee ik ga nu nog even aan het werkquote:Op zondag 27 januari 2008 00:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ga nou eens aan het werk! Anders neem je maar gewoon een 48 uurs ban als je geen discipline hebt!
overmorgen ben je me dankbaar
genoeg geouwehoer, doe gewoon zo'n lamp op de post, schavuitquote:Op zondag 27 januari 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kies mn autos niet uit op kleur... nadat ik mn huidige auto had gekocht was ik zlefs de kleur weer vergetendat zag ik pas toen ik m ophaalde
We versturen de zwaaibalken per GLS, moet ene pakbon bij, langer dan 2 meterquote:Op zondag 27 januari 2008 00:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
genoeg geouwehoer, doe gewoon zo'n lamp op de post, schavuit
Hoe geil op mijn Seat Cordoba Coupe, zo op de spoiler...quote:Op zondag 27 januari 2008 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We versturen de zwaaibalken per GLS, moet ene pakbon bij, langer dan 2 meter
Welterusten
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hoe geil op mijn Seat Cordoba Coupe, zo op de spoiler...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |