quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef Jipje het volgende:![]()
WEEKEND!!
maar helaas mn tentamen niet gehaald
Nah, zuipen doe ik niet aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is klote!!
Maar idd weekend!! zuipen!!!
hahaha.. waarom denk je dat het zo rustig was![]()
Misschien heb ik het gemist, maar wat is er gebeurd dan? Gelukkig maar dat je t/m woensdag vrij bent! Lekker lang weekendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Leonilein het volgende:
Ik zit ook langzaam te genieten van mn weekend... Maar heb net nog even een mail geschreven naar leidinggevende dat de gang van zaken gisteren op het wekr me niet in de koude kleren is gaan zitten.
Gelukkig ben ik t/m woensdag vrij!
Dan Feestenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nah, zuipen doe ik niet aanMaar ik ga vanavond wel op stap
Verder nog even een keer juichen:Afstudeeropdracht akkoord!!
WOEHOE!
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Gelukkig maar dat je in ieder geval tot woensdag hebt om weer een beetje bij te komenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Leonilein het volgende:
So hee, dat zat me hoog. Sorry van dat boek hierboven. HAHA.
Mee eens ja. Belachelijk zo'n situatie, zeker gezien jouw gezondheid, als ik het zo mag noemen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Gelukkig maar dat je in ieder geval tot woensdag hebt om weer een beetje bij te komen.
Vanaaf voor het laatst naar Arie en Silvester. En verder geen plannenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Leonilein het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen dit weekend?
www.vertalen.nuquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Gvd wat is ook alweer het nederlandse woord voor inventory..
Dat hangt van de context af. Voorraad kan. Magazijn kan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Gvd wat is ook alweer het nederlandse woord voor inventory..
Had het idd al via zo'n manier gedaan.. hoe klote is het om tekst te vertalen haha.quote:
Voorraad zocht ik iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt van de context af. Voorraad kan. Magazijn kan.
Wat moet je doen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had het idd al via zo'n manier gedaan.. hoe klote is het om tekst te vertalen haha.
Maar het is redelijk gelukt. nu op naar het moeilijke gedoe
Dat bleekquote:
Rapport schrijven met een advies hoe een bedrijf hun kosten kunnen verlagen of service kunne verbeteren. Of dat ze distributiecentra moeten verplaatsen, etc.quote:
"Leugens, vervloekte leugens en statistiek"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
en uh maar zien welke gegeven je wilt hebben en hoe je het presenteerd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Leugens, vervloekte leugens en statistiek".
brrrrr dat klinkt echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rapport schrijven met een advies hoe een bedrijf hun kosten kunnen verlagen of service kunne verbeteren. Of dat ze distributiecentra moeten verplaatsen, etc.
Hebben 4 databases gekregen (customers, suppliers, inventory en transportation) moeten deze doorkijken, analyseren dmv een programma (clementine), ook wel data mining genoemed.. en uh maar zien welke gegeven je wilt hebben en hoe je het presenteerd.
Ik ga even flink profiteren van het feit dat ik griep heb, heb 3 man (nou ja, 1 vrouwtje) hier rondlopen die me op mijn wenken willen bedienenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Leonilein het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen dit weekend?
Tof. Doe PdeHoog de groetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef EchnaDarr het volgende:![]()
Weekeeeeeend!![]()
![]()
![]()
Morgen FOT!Blijdorp meet!
Poemaatje!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:47 schreef DrsPoema het volgende:
Hoi ik ben er weer!nog drie kwartiertjes!
![]()
![]()
Af en toe steekt het de kop op, jaquote:
Mag ik vragen wat 'het' is, of moet ik me daar zelf maar een voorstelling bij maken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Af en toe steekt het de kop op, ja.
Alvast veel plezier gewenstquote:
Litpho is wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Anyway, onder welke naam kent P. jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |