Ik ben geloof ik ook hier in de SC niet zo uitgebreid geweest in het beschrijven van mijn werkdag gisteren
Ik zit op een callcenter van justitie momenteel, waar 2 nieuwe processen bij ons zijn aangesloten, waar maar een paar van de mdw op zijn ingewerkt. Collega R is één van die collega's naast mij, en hij is ook degene die mensen toestemming voor verlof geeft enzo. Heeft ie de andere 3 verlof gegeven. Dus conclusie, hij en ik waren de enigen die die telefoontjes af konden handelen.
Vervolgens is hij bij het openen van de telefoonlijnen in overleg gegaan met onze leidinggevende, vervolgens met een backoffice van 1 van die 2 nieuwe lijnen omdat zij op hun beurt heel slecht bereikbaar waren en daarnaast onze meldingen niet oppakte, zodat wij aan politie etc niets fatsoenlijks mee konden delen over hele specifieke vragen. 'Wanneer krijgen we dan antwoord?' 'Geen idee meneer'. Dat werk.
Anyway, de conclusie daarvan was dat de backoffice gewoon maar 1 persoon aan het werk had (de rest had verlof of was ziek, van de 8 man) en dat onze vragen niet beantwoord zouden worden tot nader order.
Terug naar collega R, die vervolgens (nadat hij al 2 uur uit de lijnen was en ik er alleen in zat) een collega in ging werken op een ander proces, terwijl dat niet per sé gisteren hoefde. Daarna hield hij zich niet aan de pauzetijden, ik moest al de hele fucking ochtend naar de plee maar kon niet uit de lijn omdat meneer zich te goed voelde om de telefoon aan te nemen.
En na de middagpauze ging hij, ZONDER dit te communiceren, weer uit de lijnen (voor zover hij er uberhaupt ingezeten had) omdat hij weer iemand in moest zitten werken (wederom geen prioriteit).
Ik heb hem toen nog op het hart gedrukt om de middagkoffiepauze aan te houden omdat hij anders pech had, omdat ik voor sluitingstijd al naar huis zou gaan. Veel te aardig van mij eigenlijk, ik had hem gewoon moeten laten aanklooien en als ik vertrokken zou zijn laten concluderen dat hij niet meer met pauze kon, haha.
Anyway, ik heb dus gisteren zéker 90% van de tijd alleen in die telefoonlijnen gezeten, zonder effe wat te drinken te kunnen halen/naar de wc te kunnen gaan/mijn slapende benen te wekken
En dat is op zich geen ramp (al is het uncomfortable), maar ik zit in een reintegratieproces ivm hart- en bloeddrukproblemen.
Thuisgekomen ben ik gelijk in slaap gevallen, ben ik gewekt om wat te eten en daarna gewoon weer verder ingestort.
En leidinggevende ging 's morgens ziek naar huis, dus daar kon ik ook niks mee.