Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho is wel duidelijk hoor. Veel plezier in ieder geval, die Blijdorp meets zijn altijd tof met FOT.
Doe Bokito maar de groetjes van me!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwd
Wat denk je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef excited het volgende:
Goeiemorgen
Wat ben jij vrolijk.. geneukt?
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..quote:
Wat ik denk zeg ik lekker niet, maar ik weet genoegquote:
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Op de tafel of op andere plekjes?
Nog één om het af te leren danquote:
I*R*R*I*T*A*N*T ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:26 schreef excited het volgende:
[..]
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..
Daar kom je dan een maand later pas achter.. en dat natuurlijk ALTIJD op zaterdag wanneer er niemand te bereiken is
Goeiemorgen CG!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog één om het af te leren dan
Morgen Excited.. ook een kusje?quote:
Voor jou welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen Excited.. ook een kusje?
Oh is ook lekker, nee gaat nog niet echt goed, snif, snotter, hoest, kuchquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!hoe is het met je?
Voor mij?quote:
ik ben wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |