Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho is wel duidelijk hoor. Veel plezier in ieder geval, die Blijdorp meets zijn altijd tof met FOT.
Doe Bokito maar de groetjes van me!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis mijn eerste keer, dus ik ben benieuwd
Wat denk je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef excited het volgende:
Goeiemorgen
Wat ben jij vrolijk.. geneukt?
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..quote:
Wat ik denk zeg ik lekker niet, maar ik weet genoegquote:
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Op de tafel of op andere plekjes?
Nog één om het af te leren danquote:
I*R*R*I*T*A*N*T ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:26 schreef excited het volgende:
[..]
Contractje afgesloten, maar niet doorgevoerd..
Daar kom je dan een maand later pas achter.. en dat natuurlijk ALTIJD op zaterdag wanneer er niemand te bereiken is
Goeiemorgen CG!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog één om het af te leren dan
Morgen Excited.. ook een kusje?quote:
Voor jou welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen Excited.. ook een kusje?
Oh is ook lekker, nee gaat nog niet echt goed, snif, snotter, hoest, kuchquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, op de bank en in bed, dat is wat zachter!hoe is het met je?
Voor mij?quote:
ik ben wegquote:
quote:
Bah, wat vervelend!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh is ook lekker, nee gaat nog niet echt goed, snif, snotter, hoest, kuch
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik had je de afgelopen dagen niet meer gezien, druk as usual?
Jou inderdaad ook weinig gezien verder.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik had het ook best druk voor mijn doen de afgelopen week!Nog leuke weekendplannetjes?
Haha, ik ben gewoon fokverslaafd!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jou inderdaad ook weinig gezien verder.
Niet echt specifieke plannen. Kijken of ik vandaag nog van het zonnetje kan genieten, morgen in ieder geval bij m'n oma op bezoek. Verder zie ik wel.Jij?
"Ja oma, weet u nog, die Poema die ze op de Veluwe zouden hebben gezien? Ja nou, u krijgt de groetjes van haar."quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, ik ben gewoon fokverslaafd!
Hier is het nu ook mooi buiten, ik denk dat we strakjes wel even iets outdoor gaan doen, even in het regionale spamkrantje kijken of er iets te doen is in de buurt!![]()
Doe je oma maar de groetjes van me!![]()
Pas maar op dat ze zich niet doodlacht dan!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
"Ja oma, weet u nog, die Poema die ze op de Veluwe zouden hebben gezien? Ja nou, u krijgt de groetjes van haar."
Ja, vriendlief is aan het werk, dus het blijft nog even bij autorijdenquote:
Nee. Ik ben er nog niet uit of ik er überhaupt ben. Jij daarentegen kwam over alsof het niet geheel en al onmogelijk was dat je van plan was je richting bed te begeven (al dan niet om te slapen) en ik greep dus de mogelijk enige kans die ik vanavond ging krijgen om je een goede nachtrust te wensen. Bij dezequote:
Je weet nog niet zeker of je de volgende fles open moet trekken of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er nog niet uit of ik er überhaupt ben. Jij daarentegen kwam over alsof het niet geheel en al onmogelijk was dat je van plan was je richting bed te begeven (al dan niet om te slapen) en ik greep dus de mogelijk enige kans die ik vanavond ging krijgen om je een goede nachtrust te wensen. Bij deze.
Daar ben ik vrij zeker van. Gegeven dat het een pak is met sinaasappelsap verwacht ik alleen niet dat het veel invloed gaat hebben op mijn schrijven. Hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je de volgende fles open moet trekken of niet?
Dat zou je 'filosofische' insteek verklaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van. Gegeven dat het een pak is met sinaasappelsap verwacht ik alleen niet dat het veel invloed gaat hebben op mijn schrijven. Hoezo?.
Ik ben niet van mening dat die verklaring nodig heeft, maar prima, dan laat ik het hierbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat zou je 'filosofische' insteek verklaren.
Mijn broer had dat vroeger. Als 'ie veel sterke drank op had, had hij heel veel woorden nodig om heel weinig te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat die verklaring nodig heeft, maar prima, dan laat ik het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |