Goeiemorgen.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 09:32 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, de koffie is klaar, laat de wedstrijd maar beginnen
Die zag er wel cool uitquote:Op zondag 27 januari 2008 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zagen jullie net op Eurosport dat geweldige punt van Tsonga tegen Murray? Ik zoek het nu op YouTube maar ik kan het niet vinden.
eerst de kerkdienst afmaken natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 09:52 schreef Ambrosius het volgende:
NOS. Ze beginnen nu pas aan de finale, hoe kansloos.
Da's wel erg slecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:52 schreef Ambrosius het volgende:
BBC!quote:Op zondag 27 januari 2008 09:52 schreef Ambrosius het volgende:
Hij houdt vast van vanillevlaquote:Op zondag 27 januari 2008 09:54 schreef XL het volgende:
Ik stoor me overigens nu al verschrikkelijk aan Djokovic. Puur en alleen door zijn gebrek aan uitstraling. Ik vind het denk ik gewoon te ongeloofwaardig dat een pak blanke vla kan lopen.
6-7 5-7 4-6 voor Hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:05 schreef XL het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tsonga in deze vorm tegen Verkerk zou spelen!
Ik vind Djokovic ook irritant. En hij staat zo eng fanatiek te doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:54 schreef XL het volgende:
Ik stoor me overigens nu al verschrikkelijk aan Djokovic. Puur en alleen door zijn gebrek aan uitstraling. Ik vind het denk ik gewoon te ongeloofwaardig dat een pak blanke vla kan lopen.
Ja, ik dacht dat het heel eenzijdig voor Djoko zou worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit een ontzettend saaie finale zou worden, maar ik moet toch wel bijdraaien! Dit zou zomaar een van de leukere kunnen worden van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:25 schreef Nalbandian het volgende:
Ik vind het nog maar een matte finale. Twee nerveuze spelers die behoorlijk wat UE's maken en af en toe een mooie bal die goed valt.
Ze serveren beide beroerd (Tsonga's laatste game buiten beschouwing gelaten) en de backhand van Djoko is vooralsnog ook niet top.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk inherent aan de meest aanvallende finale in jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |