kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef GioStyle het volgende:
Het is stiekem wel een mooie actie.
Als jij je rosbief laat zienquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef Rosbief het volgende:
pics or it didn't happen!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Votz het volgende:
Daar krijg je een vette bolus eeeeh bonus voor bij www.ratemypoo.com
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Guncta het volgende:
Vind in de wateremmer van de sauna ook een lache trieste actie.
Vast niet je eigen wasbak. Centerparcs? Openbaar campingtoilet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een keer in een wasbak zitten schijten [ afbeelding ]
Vakantiepark iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
[..]
Vast niet je eigen wasbak. Centerparcs? Openbaar campingtoilet?
Zie m'n avatar, kom maar op met die foto'squote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef blonchi het volgende:
[..]
Als jij je rosbief laat zien![]()
Maar ik zweer dat het dus echt is gebeurd.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Votz het volgende:
Daar krijg je een vette bolus eeeeh bonus voor bij www.ratemypoo.com
Nee, het is fucking ranzigquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef mrcool het volgende:
Dat is wel onfatsoenlijk ja.
idd, vroeger heb ik het ook een keer gedaan omdat er geen licht in de andere wc zatquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef GioStyle het volgende:
Het is stiekem wel een mooie actie.
2equote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, de wc was te smerig of gewoon keidronken?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb een keer in het zwembad in zo`n verkleedhokje geschetenDaar kon je precies achter die bank een mooie neer leggen en lekker zitten ook nog
Ik heb een keer in het zwembad in zo`n verkleedhokje geschetenDaar kon je precies achter die bank een mooie neer leggen en lekker zitten ook nog
Dude...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
stoer verhaaltje zeg!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Ook al eens gedaan, best vervelend klusje maar het resultaat mocht er zijn![]()
Na afloop uiteraard wel netjes betalen bij de WC-mevrouw, fatsoen hoort er immers bij.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
Wat een smeerpijpen zijn jullie.
Ik schaam me dat ik een nederlands paspoort heb met zulke tokkies als jullie.
Wel zichzelf stoer vinden, moord en brand schreeuwen dat oksel- en schaamhaar smerig is, maar zelf wel de smeerlappen uithangen.
Ik walg van jullie, gore eikels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
Wel zichzelf stoer vinden, moord en brand schreeuwen dat oksel- en schaamhaar smerig is, maar zelf wel de smeerlappen uithangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ineens God erbij halen omdat het jou uitkomt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leuk
Dat vind ik niet echt leuk neequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leuk
't komt uiteindelijk toch uit in hetzelfde rioolquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Barachem het volgende:
On-topic graag.
In pisbakken schijten is onhygienisch en smerig.
Niet doen dus, eikels!
tuurlijk wel ... gewoon erover heen pissenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Barachem het volgende:
Nop, want een normale drol spoel je niet weg in een pisbak
Inderdaad. Gewoon even zacht maken, dan glijdt de boel zo weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk wel ... gewoon erover heen pissen
zo schijt ik ook af en toe in de douche .... scheelt in schijtpapier
Ik haal god er bij omdat jij het bent. Dat evangelie mag je houden, bedankt hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:27 schreef Barachem het volgende:
[..]
Nou ineens God erbij halen omdat het jou uitkomt?
Jij begint er ineens over, zal ik je het evangelie vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hem hoef je er niet bij te halen, wel bedankt, maar je hebt toch niks met Hem.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik haal god er bij omdat jij het bent. Dat evangelie mag je houden, bedankt hoor.
helemaal mee eens. Ik moest in de escape 0.50 euro betalen. Nou dan heb ik het loon van de toiletjuffrouw wel omgerekend in de tijd om het schoon te maken hehequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.
Zo mogelijk nog grappigerquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Guncta het volgende:
Moet je eerst een stuk of 10 eieren eten en daarna nog wat wortelsap drinkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog grappiger
* Repeat zet op to-do list voor het doodgaan.
vertel eens?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je eerst een stuk of 10 eieren eten en daarna nog wat wortelsap drinken [afbeelding]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:09 schreef honda1990 het volgende:
Ik heb me jarenlang verbaasd over het feit dat sommige mensen het kunnen presteren om stront aan de muur achter te laten en tegen de muur de pissen. Nu ik dit topic gelezen te hebben kan ik met zekerheid stellen dat het een fokker geweest is [afbeelding]_!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.
Wie is dan degene die zn vinger erin gestoken heeft?
Ook wel poepart genoemd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.
Wie is dan degene die zn vinger erin gestoken heeft?
Zo had ik vorige week op een cursus in Duitsland een leuke ervaring.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]![]()
vooral in duitsland zijn de wc's over het algemeen extreem smerig. Je hebt ook fatsoenlijke maar dan moet je door die poortjes lopen
(ik heb het dan vooral over wegrestaurants)
Dat was ook wat bij mij het eerste opkwam toen ik de TT las.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
WHO took a duke in the urinal?!?!!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:27 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Zo had ik vorige week op een cursus in Duitsland een leuke ervaring.
Ik ging daar naar de wc en zag allemaal bruine spetters vlak onder de bril..
Dit kan meerdere dingen betekenen...
a iemand heeft een HELE slechte dag
b er is iets vaags met die wc.
Het correcte antwoord is b.
Blijkbaar zitten er een soort van spuitkoppen in de wc die de "lading" door het waterslot heen stuwen met enorme kracht en ik kan me zo voorstellen dat iemand zijn drol daar net bovenop had geparkeerd.
Het is waarschijnlijk overbodig om te zeggen dat de Duitsers ook verantwoordelijk zijn voor de plateau wc's
omgquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Hem hoef je er niet bij te halen, wel bedankt, maar je hebt toch niks met Hem.
Aan ieder die poepen op ongeoorloofde plaatsen prima vindt: Zak toch een eind in de stront, smerige hypocrieten.![]()
![]()
Puh, als je die bruine hoop klei het niet langer kan inhouden is bouten in een pisbak nog niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Barachem het volgende:
On-topic graag.
In pisbakken schijten is onhygienisch en smerig.
Niet doen dus, eikels!
Ik eet geen eieren maar het is bekend dat je daar stinkende scheten van krijgt dus moet de ontlasting ook vreselijk zijn, en van wortelsap wordt je ook winderig trouwens.quote:
Toevallig hadden die kranen daar ook sensoren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het na het pissen in zo'n wckotje hygiënischer is om je handen niet te wassen, aangezien die kraantjes verschrikkelijk smerig zijn altijd. Het beste is eigenlijk een sensor maarja ik heb dan misschien ook een beetje smetvrees
Zeker als je diarree hebt! Omdat het donker is zie je niet dat het 'water' bruinig is en dan flats je het met een mooie worp (je moet natuurlijk wel indruk maken op je mede sauna usert, de zaken-partner) op de gloeiende stenen. De verdampende diarree lucht zal zich lekker snel verspreiden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Guncta het volgende:
Wis en waarachtig...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Xith het volgende:
[..]
Zeker als je diarree hebt! Omdat het donker is zie je niet dat het 'water' bruinig is en dan flats je het met een mooie worp (je moet natuurlijk wel indruk maken op je mede sauna usert, de zaken-partner) op de gloeiende stenen. De verdampende diarree lucht zal zich lekker snel verspreiden.
Een geluk bij een ongeluk zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Toevallig hadden die kranen daar ook sensoren.
En het was er best wel schoon, minus dat incident
Ook zo'n smeerpijp he?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef Syd het volgende:
[..]
omg![]()
zoek een leven, of ga eens een hoer bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef tisauch het volgende:
[..]
Puh, als je die bruine hoop klei het niet langer kan inhouden is bouten in een pisbak nog niet zo verkeerd.
Geef je de toiletmevrouw een extra fooi als je opgelucht naar buiten loopt.
Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Xith het volgende:
[..]
Zeker als je diarree hebt! Omdat het donker is zie je niet dat het 'water' bruinig is en dan flats je het met een mooie worp (je moet natuurlijk wel indruk maken op je mede sauna usert, de zaken-partner) op de gloeiende stenen. De verdampende diarree lucht zal zich lekker snel verspreiden.
Haha respect hiervoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me nog dat ik eens hier op de uni in de lift stond en dikke boutmeur opsnoof.
Ik rondkijken en ja hoor, een of andere klootzak had daar bij de inkeping van de telefoon een drol gedeponeerd.
Pfoe ik dacht even dat je ging zeggen dat het niet mocht van jou!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ook zo'n smeerpijp he?![]()
Leven heb ik al en wat raad je mij een hoer aan?![]()
Heb je VMBO gedaan of zo?
[..]
![]()
Wat voor kleuter ben je dan dat je niet eens wat beheersing over je anus hebt.
Toegegeven, soms is het moeilijk, zeker als de bruine tong je bilspleet proeft, maar ik heb tot nu toe altijd op tijd op een WC kunnen schijten en het goed kunnen afvegen.
Lijkt net alsof velen hier te stom en te lui zijn om zich enigzins redelijk te gedragen.
Daarnaast zou ik me terecht doodschamen als ik op een niet daarvoor bestemde plaats zou schijten.
Ik heb wel er begrip voor als je ergens in het bos bent of ergens anders in de "wildernis", dat je dan gewoon gaat schijten, dan is het niet anders alsof een hond schijt, boeie dus, dat mag van mij.
[..]
Te triest voor woorden.![]()
Geen fatsoen, niks.
Waar is Karr1 als je hem nodig hebt?!![]()
Kom es hier en klaag over zulke kloten acties in plaats over eten in het OV.
Ik lees zoveel topiques over dat vreten in het OV niet fatsoenlijk is, dat mensen niet niet of wel mogen roken, dat oksel- dan wel schaamhaar smerig is, etc.
Dat tot daaraan toe.
Maar lees ik dit topique en wat zie ik: Weliswaar ook medeklagers tegen het peopen waar het niet mag, maar een helebult mensen die deze walgelijke smerigheid verdedigen en ook nog eens trots erop zijn dat ze zoiets gedaan hebben.
Omgekeerde wereld zeg ik.
Zak toch allemaal in de stront, smerige klootzakken.
Poep, kak, stront, excrementen, etc. is niet alleen maar smerig en onhygienisch, maar ook gevaarlijk i.v.m. ziektekiemen.
Oh ja, ik herinner me nog dat ik eens hier op de uni in de lift stond en dikke boutmeur opsnoof.
Ik rondkijken en ja hoor, een of andere klootzak had daar bij de inkeping van de telefoon een drol gedeponeerd.
Bah, dat is toch echt te walgelijk voor woorden, zoiets doe je toch niet als je enigzins rationeel kunt denken.
Ik hoop dat jullie verstandeloze poepjostis je nooit voortplanten, want ik verwacht namelijk een nieuwe generatie paupers van jullie kinderen.
Heb je nou VMBO gevolgd of wil je het niet snappen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Pfoe ik dacht even dat je ging zeggen dat het niet mocht van jou!
Je bent echt in en in kansloos he? Tuurlijk is het smerig om te scheiten in een lift maar je reactie is kanslozer dan de lucht die van stront af komt.
Al eens in Frankrijk geweest?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]![]()
vooral in duitsland zijn de wc's over het algemeen extreem smerig. Je hebt ook fatsoenlijke maar dan moet je door die poortjes lopen
(ik heb het dan vooral over wegrestaurants)
zal ik bij jou es een lekkere bruine trui in je bekkie breien?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Barachem het volgende:
Nop, want een normale drol spoel je niet weg in een pisbak, heb je VMBO gedaan of zo?
En daarnaast is het poepen in ruimtes die daar niet voor bedoeld zijn smerig, onhygienisch en enorm asociaal.
Be je een tokkie of zo?
Heb je nou VWO gevolgd of heb je gewoon geen gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:11 schreef Barachem het volgende:
[..]
Heb je nou VMBO gevolgd of wil je het niet snappen?![]()
Ik bedoel dat ik het niet erg vind als iemand in de vrije natuur, daar waar beesten ook schijten, gaat schijten.
Zo meilijk te begrijpen is dat to ch ook niet.
In steden in in gebouwen hoor je niet te schijten anders dan in de WC.
Ik bedoel, alle grote beschavingen hadden in bewoonde plaatsen speciale schijtplaatsen waar je hoorde te schijten en nergens anders in die woonplaatsen.
De romeinen hadden ook toiletten, alhoewel wat primitiever dan wat wij hebben, maar ze hadden ze wel.
Ik denk dat de gemiddelde romein van toen de sukkels hier keihard zou gaan uitlachen als ie leest/hoort dat ze op plaatsen schijten waar dat niet hoort.
Maar ja, dit gebrek aan verstand en civilisatie laat zien dat we westerse wereld niet lang meer te gaan hebben.
Er zijn dingen waar ik humor bij heb en dit is er geen van.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef honda1990 het volgende:
Ik heb geen enkel spoor van humor kunnen ontdekken bij Barachem maar ik vind het toch bewonderenswaardig hoe hij in een KLB/Topic over strond in een pisbak, een VMBO/VWO discussie aan wilt gaan
Waar maak jij je druk om zegquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Barachem het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik humor bij heb en dit is er geen van.
Nee, helaas te smerig voor humor.
Kijk eens bij het alcoholtopic, dat is nog grappig.
Bijna net zo leuk als dit topic.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef honda1990 het volgende:
Ik heb geen enkel spoor van humor kunnen ontdekken bij Barachem maar ik vind het toch bewonderenswaardig hoe hij in een KLB/Topic over strond in een pisbak, een VMBO/VWO discussie aan wilt gaan
Na een avond flink stappen MET alcohol, kun je de smerigste scheten laten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Barachem het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik humor bij heb en dit is er geen van.
Nee, helaas te smerig voor humor.
Kijk eens bij het alcoholtopic, dat is nog grappig.
Scheten laten is wel wat anders dan schijten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef Votz het volgende:
[..]
Na een avond flink stappen MET alcohol, kun je de smerigste scheten laten!
Scheten laten is anders? Oké, je ziet het niet, maar:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:18 schreef Barachem het volgende:
[..]
Scheten laten is wel wat anders dan schijten...![]()
Volgens mij proberen wildschijters een gebrek te compenseren, wellicht het gebrek aan intelligentie...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef Koploperkopper het volgende:
TS probeert de schuld bij iemand anders neer te leggen. Hahahahaha neer te leggen![]()
![]()
![]()
tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.
TS, je faalt nu echt hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:54 schreef blonchi het volgende:
[..]
Scheten laten is anders? Oké, je ziet het niet, maar:
Al eens in een lift gestaan, terwijl iemand een gigantisch zure bierscheet liet?
Sterke redenatie, makker!
Dan kijk ik toch liever naar een kunstzinnig gedrapeerde keutel..
Dat is diep triest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:55 schreef HansU het volgende:
getverdemme
dit doet me weer denken aan een keer dat ik ging plassen in de bioscoop. Pathé de Kuip, Rotterdam.
Lag er in de allereerste pisbak een plakaat spetterpoep.
Die persoon moest wel heel erg nodig om 2 meter verder te lopen naar de plee of kwam daadwerkelijk rechtstreeks uit de jungle en had nog nooit een wc/pisbak gezien.
Beiden opties kunnen best in Rotterdam-Zuid.
Scheten stinken maar even? Heb je al eens scheet in een kussen gepompt? Dat blijft nog lang naheumen, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
TS, je faalt nu echt hard.
Scheten laten stinkt alleen even, een drol ergens achter laten betekent opruimwerk voor anderen en is daarnaast onhygienisch als de pest.
Je bent ook een fokking dwaas, beide stinken, maar drollen worden niet zomaar wegvermengt met lucht.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
TS, je faalt nu echt hard.
Scheten laten stinkt alleen even, een drol ergens achter laten betekent opruimwerk voor anderen en is daarnaast onhygienisch als de pest.
Je bent ook een fokking dwaas, beide stinken, maar drollen worden niet zomaar wegvermengt met lucht.![]()
[..]
Dat is diep triest.![]()
Ik snap het niet, zijn mensen nou zo te stom, te aso en/of te lui om even verder te lopen naar de WC en daar zittend op de WC-bril het porselein heerlijk onder te spetteren?![]()
Ik zeg maar een ding: Hoe mensen schijten zegt veel over hun ontwikkeling.
Heb jij uberhaupt de basis-school afgemaakt?quote:
Een kussen is wat anders dan in een kleine ruimte die weleens open gaat en ook nog andere ventilatie heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:20 schreef Votz het volgende:
[..]
Scheten stinken maar even? Heb je al eens scheet in een kussen gepompt? Dat blijft nog lang naheumen, kan ik je vertellen.
Ik wel, maar over jou heb ik nochtans mijn twijfels:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:16 schreef Barachem het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt de basis-school afgemaakt?![]()
![]()
[..]
quote:wegvermengt met lucht.
Niet goed kunnen lezen is erger dan eens een keer een grammatikale fout of een spelfout maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik wel, maar over jou heb ik nochtans mijn twijfels:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
...en daar zittend op de WC-bril het porselein heerlijk onder te spetteren?![]()
Hoewel ik vulgair gedrag nou niet bepaald een warm hard toedraag, zou ik het heerlijk vinden een flinke drol op je motorkap te leggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef Barachem het volgende:
[..]
Niet goed kunnen lezen is erger dan eens een keer een grammatikale fout of een spelfout maken.![]()
LEER LEZEN, BRUGPIEPER!
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hoewel ik vulgair gedrag nou niet bepaald een warm hard toedraag, zou ik het heerlijk vinden een flinke drol op je motorkap te leggen.
Jij vaalt het allerergst hier gozerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
![]()
Moet je mijn auto eerst zien te vinden en daarna nog eens de politie zien te ontwijken.![]()
Daarnaast, je faalt wel erg hard met die reactie.
LOLquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:57 schreef sc00p het volgende:
[..]
Jij vaalt het allerergst hier gozerMet je simpele vmbo grapjes
Het het heel fok!.nl tegen jou
dusss:
![]()
ontopic:
![]()
![]()
Valt wel mee. Jij faalt hier wie unne NOOB!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
![]()
Moet je mijn auto eerst zien te vinden en daarna nog eens de politie zien te ontwijken.![]()
Daarnaast, je faalt wel erg hard met die reactie.
ja, so?quote:
Je kunt er ook een gat in kneden tot een asbak.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:41 schreef PDOA het volgende:
Probeer je dan nooit een gat in zo'n drol te pissen?
Nee, jong. Je probeert je eruit te lullen en dat lukt je gewoon niet. Nep-gelovige.quote:
LOL...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Nee, jong. Je probeert je eruit te lullen en dat lukt je gewoon niet. Nep-gelovige.
Tuurlijk het probleem is alleen dat ze nog nooit van fok danwel dit topic heben gehoord en ook geen account hebben, alle mensen die dit zien zijn tegen Barachem dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
LOL...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef me nergens uit te lullen en het is niet heel FOK! tegen mij.
Er zijn genoeg mensen die het wel met me eens zijn.![]()
![]()
Juist, hij zit in de ontkenningsfase. Misschien vindt hij het lekker om in zijn poepert genomen te worden met grove zandzeep.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:23 schreef blonchi het volgende:
Barachem probeert een poepfetish te verdringen
Want?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Nou moet je eens bij de WC's daar in de langs-de-de-"restaurants" gaan zitten
Ik begrijp de link met schaam en okselhaar niet echt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij begrijpt zichzelf waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik begrijp de link met schaam en okselhaar niet echt.
Want IQ =< 50quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:52 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hij begrijpt zichzelf waarschijnlijk ook niet.
Zegt de gene met een Bert en Ernie avatarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |