quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef Koploperkopper het volgende:
TS probeert de schuld bij iemand anders neer te leggen. Hahahahaha neer te leggen![]()
![]()
![]()
tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.
TS, je faalt nu echt hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:54 schreef blonchi het volgende:
[..]
Scheten laten is anders? Oké, je ziet het niet, maar:
Al eens in een lift gestaan, terwijl iemand een gigantisch zure bierscheet liet?
Sterke redenatie, makker!
Dan kijk ik toch liever naar een kunstzinnig gedrapeerde keutel..
Dat is diep triest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:55 schreef HansU het volgende:
getverdemme
dit doet me weer denken aan een keer dat ik ging plassen in de bioscoop. Pathé de Kuip, Rotterdam.
Lag er in de allereerste pisbak een plakaat spetterpoep.
Die persoon moest wel heel erg nodig om 2 meter verder te lopen naar de plee of kwam daadwerkelijk rechtstreeks uit de jungle en had nog nooit een wc/pisbak gezien.
Beiden opties kunnen best in Rotterdam-Zuid.
Scheten stinken maar even? Heb je al eens scheet in een kussen gepompt? Dat blijft nog lang naheumen, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
TS, je faalt nu echt hard.
Scheten laten stinkt alleen even, een drol ergens achter laten betekent opruimwerk voor anderen en is daarnaast onhygienisch als de pest.
Je bent ook een fokking dwaas, beide stinken, maar drollen worden niet zomaar wegvermengt met lucht.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
TS, je faalt nu echt hard.
Scheten laten stinkt alleen even, een drol ergens achter laten betekent opruimwerk voor anderen en is daarnaast onhygienisch als de pest.
Je bent ook een fokking dwaas, beide stinken, maar drollen worden niet zomaar wegvermengt met lucht.![]()
[..]
Dat is diep triest.![]()
Ik snap het niet, zijn mensen nou zo te stom, te aso en/of te lui om even verder te lopen naar de WC en daar zittend op de WC-bril het porselein heerlijk onder te spetteren?![]()
Ik zeg maar een ding: Hoe mensen schijten zegt veel over hun ontwikkeling.
Heb jij uberhaupt de basis-school afgemaakt?quote:
Een kussen is wat anders dan in een kleine ruimte die weleens open gaat en ook nog andere ventilatie heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:20 schreef Votz het volgende:
[..]
Scheten stinken maar even? Heb je al eens scheet in een kussen gepompt? Dat blijft nog lang naheumen, kan ik je vertellen.
Ik wel, maar over jou heb ik nochtans mijn twijfels:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:16 schreef Barachem het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt de basis-school afgemaakt?![]()
![]()
[..]
quote:wegvermengt met lucht.
Niet goed kunnen lezen is erger dan eens een keer een grammatikale fout of een spelfout maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik wel, maar over jou heb ik nochtans mijn twijfels:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Barachem het volgende:
...en daar zittend op de WC-bril het porselein heerlijk onder te spetteren?![]()
Hoewel ik vulgair gedrag nou niet bepaald een warm hard toedraag, zou ik het heerlijk vinden een flinke drol op je motorkap te leggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef Barachem het volgende:
[..]
Niet goed kunnen lezen is erger dan eens een keer een grammatikale fout of een spelfout maken.![]()
LEER LEZEN, BRUGPIEPER!
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hoewel ik vulgair gedrag nou niet bepaald een warm hard toedraag, zou ik het heerlijk vinden een flinke drol op je motorkap te leggen.
Jij vaalt het allerergst hier gozerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
![]()
Moet je mijn auto eerst zien te vinden en daarna nog eens de politie zien te ontwijken.![]()
Daarnaast, je faalt wel erg hard met die reactie.
LOLquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:57 schreef sc00p het volgende:
[..]
Jij vaalt het allerergst hier gozerMet je simpele vmbo grapjes
Het het heel fok!.nl tegen jou
dusss:
![]()
ontopic:
![]()
![]()
Valt wel mee. Jij faalt hier wie unne NOOB!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
![]()
Moet je mijn auto eerst zien te vinden en daarna nog eens de politie zien te ontwijken.![]()
Daarnaast, je faalt wel erg hard met die reactie.
ja, so?quote:
Je kunt er ook een gat in kneden tot een asbak.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:41 schreef PDOA het volgende:
Probeer je dan nooit een gat in zo'n drol te pissen?
Nee, jong. Je probeert je eruit te lullen en dat lukt je gewoon niet. Nep-gelovige.quote:
LOL...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Nee, jong. Je probeert je eruit te lullen en dat lukt je gewoon niet. Nep-gelovige.
Tuurlijk het probleem is alleen dat ze nog nooit van fok danwel dit topic heben gehoord en ook geen account hebben, alle mensen die dit zien zijn tegen Barachem dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
LOL...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef me nergens uit te lullen en het is niet heel FOK! tegen mij.
Er zijn genoeg mensen die het wel met me eens zijn.![]()
![]()
Juist, hij zit in de ontkenningsfase. Misschien vindt hij het lekker om in zijn poepert genomen te worden met grove zandzeep.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:23 schreef blonchi het volgende:
Barachem probeert een poepfetish te verdringen
Want?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Nou moet je eens bij de WC's daar in de langs-de-de-"restaurants" gaan zitten
Ik begrijp de link met schaam en okselhaar niet echt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
Wat een smeerpijpen zijn jullie.
Ik schaam me dat ik een nederlands paspoort heb met zulke tokkies als jullie.
Wel zichzelf stoer vinden, moord en brand schreeuwen dat oksel- en schaamhaar smerig is, maar zelf wel de smeerlappen uithangen.
Ik walg van jullie, gore eikels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij begrijpt zichzelf waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik begrijp de link met schaam en okselhaar niet echt.
Want IQ =< 50quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:52 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hij begrijpt zichzelf waarschijnlijk ook niet.
Zegt de gene met een Bert en Ernie avatarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |