kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef GioStyle het volgende:
Het is stiekem wel een mooie actie.
Als jij je rosbief laat zienquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef Rosbief het volgende:
pics or it didn't happen!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Votz het volgende:
Daar krijg je een vette bolus eeeeh bonus voor bij www.ratemypoo.com
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Guncta het volgende:
Vind in de wateremmer van de sauna ook een lache trieste actie.
Vast niet je eigen wasbak. Centerparcs? Openbaar campingtoilet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een keer in een wasbak zitten schijten [ afbeelding ]
Vakantiepark iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
[..]
Vast niet je eigen wasbak. Centerparcs? Openbaar campingtoilet?
Zie m'n avatar, kom maar op met die foto'squote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef blonchi het volgende:
[..]
Als jij je rosbief laat zien![]()
Maar ik zweer dat het dus echt is gebeurd.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Votz het volgende:
Daar krijg je een vette bolus eeeeh bonus voor bij www.ratemypoo.com
Nee, het is fucking ranzigquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef mrcool het volgende:
Dat is wel onfatsoenlijk ja.
idd, vroeger heb ik het ook een keer gedaan omdat er geen licht in de andere wc zatquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef GioStyle het volgende:
Het is stiekem wel een mooie actie.
2equote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, de wc was te smerig of gewoon keidronken?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb een keer in het zwembad in zo`n verkleedhokje geschetenDaar kon je precies achter die bank een mooie neer leggen en lekker zitten ook nog
Ik heb een keer in het zwembad in zo`n verkleedhokje geschetenDaar kon je precies achter die bank een mooie neer leggen en lekker zitten ook nog
Dude...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
stoer verhaaltje zeg!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Ook al eens gedaan, best vervelend klusje maar het resultaat mocht er zijn![]()
Na afloop uiteraard wel netjes betalen bij de WC-mevrouw, fatsoen hoort er immers bij.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Rozevla het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
Wat een smeerpijpen zijn jullie.
Ik schaam me dat ik een nederlands paspoort heb met zulke tokkies als jullie.
Wel zichzelf stoer vinden, moord en brand schreeuwen dat oksel- en schaamhaar smerig is, maar zelf wel de smeerlappen uithangen.
Ik walg van jullie, gore eikels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Barachem het volgende:
Wat een smeerpijpen zijn jullie.
Ik schaam me dat ik een nederlands paspoort heb met zulke tokkies als jullie.
Wel zichzelf stoer vinden, moord en brand schreeuwen dat oksel- en schaamhaar smerig is, maar zelf wel de smeerlappen uithangen.
Ik walg van jullie, gore eikels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ineens God erbij halen omdat het jou uitkomt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leuk
Dat vind ik niet echt leuk neequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kalm aan met de smilies, dat vindt god niet leuk
't komt uiteindelijk toch uit in hetzelfde rioolquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Barachem het volgende:
On-topic graag.
In pisbakken schijten is onhygienisch en smerig.
Niet doen dus, eikels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |