tuurlijk wel ... gewoon erover heen pissenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Barachem het volgende:
Nop, want een normale drol spoel je niet weg in een pisbak
Inderdaad. Gewoon even zacht maken, dan glijdt de boel zo weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk wel ... gewoon erover heen pissen
zo schijt ik ook af en toe in de douche .... scheelt in schijtpapier
Ik haal god er bij omdat jij het bent. Dat evangelie mag je houden, bedankt hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:27 schreef Barachem het volgende:
[..]
Nou ineens God erbij halen omdat het jou uitkomt?
Jij begint er ineens over, zal ik je het evangelie vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hem hoef je er niet bij te halen, wel bedankt, maar je hebt toch niks met Hem.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik haal god er bij omdat jij het bent. Dat evangelie mag je houden, bedankt hoor.
helemaal mee eens. Ik moest in de escape 0.50 euro betalen. Nou dan heb ik het loon van de toiletjuffrouw wel omgerekend in de tijd om het schoon te maken hehequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben meer van de omgekeerde volgorde. Als er een of ander chagarijnig wijf begint te schreeuwen dat ik eerst moet betalen zeik ik vervolgens de hele tent vakkundig onder. Ik wil wel waar voor mijn geld, ik ben tenslotte een Nederlander.
Zo mogelijk nog grappigerquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Guncta het volgende:
Vind in de wateremmer van de sauna ook een lache trieste actie.
Moet je eerst een stuk of 10 eieren eten en daarna nog wat wortelsap drinkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog grappiger
* Repeat zet op to-do list voor het doodgaan.
vertel eens?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je eerst een stuk of 10 eieren eten en daarna nog wat wortelsap drinken [afbeelding]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:09 schreef honda1990 het volgende:
Ik heb me jarenlang verbaasd over het feit dat sommige mensen het kunnen presteren om stront aan de muur achter te laten en tegen de muur de pissen. Nu ik dit topic gelezen te hebben kan ik met zekerheid stellen dat het een fokker geweest is [afbeelding]_!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.
Wie is dan degene die zn vinger erin gestoken heeft?
Ook wel poepart genoemd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens woorden geschreven met poep op muren ofzo.
Wie is dan degene die zn vinger erin gestoken heeft?
Zo had ik vorige week op een cursus in Duitsland een leuke ervaring.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]![]()
vooral in duitsland zijn de wc's over het algemeen extreem smerig. Je hebt ook fatsoenlijke maar dan moet je door die poortjes lopen
(ik heb het dan vooral over wegrestaurants)
Dat was ook wat bij mij het eerste opkwam toen ik de TT las.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
WHO took a duke in the urinal?!?!!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:27 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Zo had ik vorige week op een cursus in Duitsland een leuke ervaring.
Ik ging daar naar de wc en zag allemaal bruine spetters vlak onder de bril..
Dit kan meerdere dingen betekenen...
a iemand heeft een HELE slechte dag
b er is iets vaags met die wc.
Het correcte antwoord is b.
Blijkbaar zitten er een soort van spuitkoppen in de wc die de "lading" door het waterslot heen stuwen met enorme kracht en ik kan me zo voorstellen dat iemand zijn drol daar net bovenop had geparkeerd.
Het is waarschijnlijk overbodig om te zeggen dat de Duitsers ook verantwoordelijk zijn voor de plateau wc's
omgquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Hem hoef je er niet bij te halen, wel bedankt, maar je hebt toch niks met Hem.
Aan ieder die poepen op ongeoorloofde plaatsen prima vindt: Zak toch een eind in de stront, smerige hypocrieten.![]()
![]()
Puh, als je die bruine hoop klei het niet langer kan inhouden is bouten in een pisbak nog niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Barachem het volgende:
On-topic graag.
In pisbakken schijten is onhygienisch en smerig.
Niet doen dus, eikels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |