Ik vind het een Kikkahquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap is een kikker of draak?
Offehhhquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd wat Brian aan krijgt.Misschien wel een pausjurk.
Als Elvis dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
Brian wordt marionette?
De beelden wel, de kwaliteit isquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef KimiK het volgende:
Is bij jullie de kwaliteit van de streams ook ineens bagger????
Snellere beelden zijn altijd baggerquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef KimiK het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
En zonder Lieke is geen enkel feest een echt feest
Hier geen last van. Alle vier de streams werken goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef KimiK het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hier geen last van. Alle vier de streams werken goed.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:40 schreef blomst het volgende:
dus is dit nu carnaval, dan heb ik nooit niet iets gemist.
www.johanvlemmix.nlquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Die dikke achter Johan Flemmings Vlemmix is toch ook een bekend iemand?
Dank je wel!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Klein OPje klaar.
Jezoes wat zien ze eruit allemaal.
dat is die Erik toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Die dikke achter Johan Flemmings is toch ook een bekend iemand?
Ik vind het al knap dat ik in de buurt zatquote:
Erik ?? Dikkeb Dikeb Diekepquote:
uit frieslandquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom je ook uit de omgeving Rotterdam?
Ik wel en ik vind dit opgelegde vrolijk doen helemaal niets, misschien dat een paar borrels helpen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom je ook uit de omgeving Rotterdam?
Ahhh dat zijn ook geen echte carnavalvierders geloof ik?quote:
Een paar flessen heb je dan toch echt wel nodig. Maar dan vind ik zelfs Gerard Joling grappigquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind dit opgelegde vrolijk doen helemaal niets, misschien dat een paar borrels helpen.
Niet mijn Elvis!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Zolang Brian maar voor lul loopt vind ik alles geoorloofd.
You ain't nothin' but a hound dogquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef yellowfirst het volgende:
Brian loopt rond met een kindergitaartje..dat is wel goed bedacht....misschien een idee voor hem om eerst daar op te oefenen...
Amanda is sneeuwwitje vlgs mij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Amanda is een deerne (middeleeuws?)
Brian is Elvis
Huub is een oma in een soepjurk
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Selenequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Brian is Elvis
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Dat zeikwijf. Die is zeker als kiespijn?quote:
Selenequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Brian is Elvis
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Overbodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ja inderdaad. En Selene, wat is die?
KONINGSHUIS-KOMIEK BIECHT VERBODEN WAPENBEZIT OPquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef blomst het volgende:
wat deed die Johan bij paul witteman?
Jaap werd helemaal emotioneel. begon bijna te huilen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb Jaap nog nooit zo actief, enthousiast en druk in gesprek met gasten gezien..
Hij weet echt alles van hem. Net wat hier al iemand postte. Hij weet nog meer over Johan, als johan zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef noekje het volgende:
Nou ja, wat een bizarre weetjes allemaal. Ik heb Jaap ook nog nooit over Johan gehoord.
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
KONINGSHUIS-KOMIEK BIECHT VERBODEN WAPENBEZIT OP
HET DUBBELLEVEN VAN Johan Vlemmix
[SCHOKKEND] Johan Vlemmix biecht verboden wapenbezit op!
Nol Roos ook bekend van home shopping of iets dergelijksquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef blomst het volgende:
Wie is die man die nu bij jaap is?
Heeft ook wel een bekend gezicht en stem
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
Amanda en Claire dansen samen hand in hand op de muziek van marina mee. Vriendinnen?
bumfights dacht ik aan, Jaap's vroegere hobby. En verdomd, hij noemt Mickey.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef mootie het volgende:
Wat is dat voor randdebiel met idiote plannen bij Jaap? Iemand bij politiehonden zetten met een dun pak aan ipv fatsoenlijke bescherming?
ja en drie keer raden van wie hij een extra zetje in z'n rug krijgt om 't te doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
Mike doet net of die Huub doodschiet, komisch
[ afbeelding ]
Doe maar nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Charmian het volgende:
Hey die Johan V zou toch ook een duetje doen met Natasia? Misschien komt die nog wel langs voor een gastoptreden
Het gaat weer over ' ter land, ter zee en in de lucht'quote:
en Brian aanmoedigen...lachen he...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Ja, Brain zal je willen da tje zo kon zingen.....brain zingt een nummer van Elvis mee.
dankjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Nol Roos ook bekend van home shopping of iets dergelijks
Nee, leuk juist!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Montolivio het volgende:
Zo , paar caps geplaatst, voor het eerst.
Als niks was, moet je even melden
ach een beetje reuring in de tentquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doe maar niet
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit dan gigantisch gaat escaleren...
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...quote:
Vind jij hem niet ontzettend leuk?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Mikey even naar een afkickkliniek oid brengen?
Brianquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Draai jij elke dag Johans nieuwe nummer in jouw busje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Montolivio het volgende:
Zo , paar caps geplaatst, voor het eerst.
Als niks was, moet je even melden
Ik vind het ook altijd dolkomisch om te zien hoe alcoholisten stomdronken worden en zichzelf voor paal zetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Kan iemand even een plaatje schieten van Mickey.....ik vind hem zo leuk zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Kan iemand even een plaatje schieten van Mickey.....ik vind hem zo leuk zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Draai jij elke dag Johans nieuwe nummer in jouw busje?
Stenders is zo stom nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...![]()
Daarom ben ik ook oprecht dankbaar dat Huub een alcohol verbod heeft.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd dolkomisch om te zien hoe alcoholisten stomdronken worden en zichzelf voor paal zetten.
Wat is dei Mike een ongelofelijk loser. Hij vidn Brian een held omdat hij dezelfed bajesklanten kent als Brian. Ik vind serieus dat ze mensen als Mike in een berenkuil moeten gooien (ze kostend e samenleving geld en zijn gevraalijk). Niet in de gouden kooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de laatste dagen Claire wat betreft geiheid, winnen van Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
"Geil moet ze zijn", dus Amanda pakt even de microfoon
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook oprecht dankbaar dat Huub een alcohol verbod heeft.....
Daar buiten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef blaze07 het volgende:
Zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik Jaap zeggen
Shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.
Hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?
Ik wil graag weten waarover het ging?
Het is niet om aan te horen, hij kent niet eens de tekst van zijn eigen liedjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Montolivio het volgende:
Jaap toont zijn waardevolle zangkunsten
hij stond weer een lulverhaal op te hangen..Jaap gaat de kooi winnen..dat hij in de voorronde 141 gescoord had maar dat hij weggestemd wordt als z'n IQ te hoog is dus darom had ie express uitgerekend hoe hij tussen de 120 -125 uit zou komen...een slimme vwo-er..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Montolivio het volgende:
Jaap had expres 124 bij IQ Test?
Wat ziet Huub er lullig uitquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef blaze07 het volgende:
Zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik Jaap zeggen
Shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.
Hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?
Ik wil graag weten waarover het ging?
Waar zijn die gasten dan wel voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Denk steeds dat er ambulance-personeel rondloopt en Brian moeten platspuiten.........
En wat had Jaap ermee te makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Nol Roos, we gaan even terug naar de jaren '80 en hij begint Proud Mary te zingen
Geen flauw idee, misschien denkt Jaap ook dat Ike en Tina Turner in de jaren tachtig actief warenquote:
Echt een nummer voor Brian, herkent zich in de zanger.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Nol Roos, we gaan even terug naar de jaren '80 en hij begint Proud Mary te zingen
Denkt hij dat hij daarmee tv maakt soms.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Luc Lamlul krijgt al net zo'n saggerijnige smoel als Selene, hij lijkt wel depressief.
die is van 1969quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Dat is Jenever ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Yavido het volgende:
Brain: 'het is een soort van kruidendrankje'.... tegen de nu al zatte Amanda
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef Montolivio het volgende:
Ik ga der van door voor vandaag,
1e cap dag, misschien zal er meer volgen?
We zullen zien,
al vast trusten, morgen drukke dag.
Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zoutenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Brian is Elvis
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Dan kunnen ze vanavond vast wel een lift krijgen van Johan of Ericquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
Wat, zit dat trailer trash er nog steeds inquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Gatver![]()
Jaap & Selene in bespreking:
[ afbeelding ]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
Bij ieder feest hetzelfde liedje
[ afbeelding ]
Ik moest wel lachen toen er gezongen werd "En toch blijf ik je trouw" Huub schudde zo hard nee, dat zijn hoofd er haast afvloogquote:
Een rasechte PARTYPOOPER!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat, zit dat trailer trash er nog steeds in
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
S: Ik ben om jullie allemaal gaan geven. en als ik zou moeten mee gaan spelen, dan moet ik tegen me vrienden spelen.
Dat doe je al Selene!
en neem Mike mee alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zouten
Als je wint heb je vriendenquote:
Graag!!!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag!!!
En dan gelijk Sylvia, Eric en Nena er in!![]()
Draai in hemelsnaam eens voor het eerst in een jaar de rollen eens om.
Doodziek wordt ik van al die bruinlikkers van Flens en haar pooier Brian
quote:
+1!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag!!!
En dan gelijk Sylvia, Eric en Nena er in!![]()
Draai in hemelsnaam eens voor het eerst in een jaar de rollen eens om.
Doodziek wordt ik van al die bruinlikkers van Flens en haar pooier Brian
Dan wordt het pas ècht feest...........quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ja toch!
Dit is echt fokkin niet normaal meer. Het blijft maar hetzelfde scenario. Alle ballen op Huub.
Pffffffffff
Ik wil een flippende Brian, een gillende en jankende Amanda!!
Slaan met die pumps! Rammen met die deuren!!!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan wordt het pas ècht feest...........
Alle 4 zijn sl. Vreemd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef fredfik het volgende:
waarom was die sl????
Brian flipt zo wel, Amanda drinkt en hij nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ja toch!
Dit is echt fokkin niet normaal meer. Het blijft maar hetzelfde scenario. Alle ballen op Huub.
Pffffffffff
Ik wil een flippende Brian, een gillende en jankende Amanda!!
Slaan met die pumps! Rammen met die deuren!!!
En in de armen van Huubquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian flipt zo wel, Amanda drinkt en hij niet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Marieke_B het volgende:
Mike denkt dat hij Brian helpt door voor de neus van Huub veel te drinken..
Hij wil Huub pesten voor Brian.
Wat zit daar in hemelsnaam in het water?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
Het is Huub zijn schuld dat Mike bezopen is. Want hij drinkt zo veel om Huub te pesten. Want Huub ergert zich daar aan
En het verwarrende is volgens mij dat hij in opdracht van Brian voor de neus van Huub drinkt, en dat Brian hem nu ineens gaat afbekken omdat hij drinkt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:26 schreef Marieke_B het volgende:
Dit begint heel verwarrend te worden voor Mike.
Hij wordt door Huub en Brian samen aangesproken. Mike denkt dat ze nu samenwerken tegen Mike.
alweer Huub z'n schuld...quote:Het is Huub zijn schuld dat Mike bezopen is. Want hij drinkt zo veel om Huub te pesten. Want Huub ergert zich daar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |