Wat, zit dat trailer trash er nog steeds inquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Gatver![]()
Jaap & Selene in bespreking:
[ afbeelding ]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
Bij ieder feest hetzelfde liedje
[ afbeelding ]
Ik moest wel lachen toen er gezongen werd "En toch blijf ik je trouw" Huub schudde zo hard nee, dat zijn hoofd er haast afvloogquote:
Een rasechte PARTYPOOPER!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat, zit dat trailer trash er nog steeds in
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
S: Ik ben om jullie allemaal gaan geven. en als ik zou moeten mee gaan spelen, dan moet ik tegen me vrienden spelen.
Dat doe je al Selene!
en neem Mike mee alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zouten
Als je wint heb je vriendenquote:
Graag!!!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag!!!
En dan gelijk Sylvia, Eric en Nena er in!![]()
Draai in hemelsnaam eens voor het eerst in een jaar de rollen eens om.
Doodziek wordt ik van al die bruinlikkers van Flens en haar pooier Brian
quote:
+1!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag!!!
En dan gelijk Sylvia, Eric en Nena er in!![]()
Draai in hemelsnaam eens voor het eerst in een jaar de rollen eens om.
Doodziek wordt ik van al die bruinlikkers van Flens en haar pooier Brian
Dan wordt het pas ècht feest...........quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ja toch!
Dit is echt fokkin niet normaal meer. Het blijft maar hetzelfde scenario. Alle ballen op Huub.
Pffffffffff
Ik wil een flippende Brian, een gillende en jankende Amanda!!
Slaan met die pumps! Rammen met die deuren!!!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan wordt het pas ècht feest...........
Alle 4 zijn sl. Vreemd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef fredfik het volgende:
waarom was die sl????
Brian flipt zo wel, Amanda drinkt en hij nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ja toch!
Dit is echt fokkin niet normaal meer. Het blijft maar hetzelfde scenario. Alle ballen op Huub.
Pffffffffff
Ik wil een flippende Brian, een gillende en jankende Amanda!!
Slaan met die pumps! Rammen met die deuren!!!
En in de armen van Huubquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian flipt zo wel, Amanda drinkt en hij niet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Marieke_B het volgende:
Mike denkt dat hij Brian helpt door voor de neus van Huub veel te drinken..
Hij wil Huub pesten voor Brian.
Wat zit daar in hemelsnaam in het water?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
Het is Huub zijn schuld dat Mike bezopen is. Want hij drinkt zo veel om Huub te pesten. Want Huub ergert zich daar aan
En het verwarrende is volgens mij dat hij in opdracht van Brian voor de neus van Huub drinkt, en dat Brian hem nu ineens gaat afbekken omdat hij drinkt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:26 schreef Marieke_B het volgende:
Dit begint heel verwarrend te worden voor Mike.
Hij wordt door Huub en Brian samen aangesproken. Mike denkt dat ze nu samenwerken tegen Mike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |