Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zoutenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Amanda is een deerne (middeleeuws?)
Brian is Elvis
Huub is een oma in een soepjurk
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Dan kunnen ze vanavond vast wel een lift krijgen van Johan of Ericquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
Wat, zit dat trailer trash er nog steeds inquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Gatver![]()
Jaap & Selene in bespreking:
[ afbeelding ]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
Bij ieder feest hetzelfde liedje
[ afbeelding ]
Ik moest wel lachen toen er gezongen werd "En toch blijf ik je trouw" Huub schudde zo hard nee, dat zijn hoofd er haast afvloogquote:
Een rasechte PARTYPOOPER!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Elk feest moet ze gaan zeveren dat ze mensen mist, beetje janken en andere mensen meetrekken in haar narigheid.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat, zit dat trailer trash er nog steeds in
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
S: Ik ben om jullie allemaal gaan geven. en als ik zou moeten mee gaan spelen, dan moet ik tegen me vrienden spelen.
Dat doe je al Selene!
en neem Mike mee alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |