quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef blaze07 het volgende:
Zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik Jaap zeggen
Shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.
Hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?
Ik wil graag weten waarover het ging?
Waar zijn die gasten dan wel voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Denk steeds dat er ambulance-personeel rondloopt en Brian moeten platspuiten.........
En wat had Jaap ermee te makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Nol Roos, we gaan even terug naar de jaren '80 en hij begint Proud Mary te zingen
Geen flauw idee, misschien denkt Jaap ook dat Ike en Tina Turner in de jaren tachtig actief warenquote:
Echt een nummer voor Brian, herkent zich in de zanger.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Nol Roos, we gaan even terug naar de jaren '80 en hij begint Proud Mary te zingen
Denkt hij dat hij daarmee tv maakt soms.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Luc Lamlul krijgt al net zo'n saggerijnige smoel als Selene, hij lijkt wel depressief.
die is van 1969quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
Dat is Jenever ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Yavido het volgende:
Brain: 'het is een soort van kruidendrankje'.... tegen de nu al zatte Amanda
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef Montolivio het volgende:
Ik ga der van door voor vandaag,
1e cap dag, misschien zal er meer volgen?
We zullen zien,
al vast trusten, morgen drukke dag.
Wij roepen al weken dat het tijd is om op te zoutenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Jaap is dus een kikker.
Claire is een engeltje
Amanda is een deerne (middeleeuws?)
Brian is Elvis
Huub is een oma in een soepjurk
Luc is Robin Hood
Mis ik iemand?
Dan kunnen ze vanavond vast wel een lift krijgen van Johan of Ericquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc missen bepaalde mensen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |