KONINGSHUIS-KOMIEK BIECHT VERBODEN WAPENBEZIT OPquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef blomst het volgende:
wat deed die Johan bij paul witteman?
Jaap werd helemaal emotioneel. begon bijna te huilen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb Jaap nog nooit zo actief, enthousiast en druk in gesprek met gasten gezien..
Hij weet echt alles van hem. Net wat hier al iemand postte. Hij weet nog meer over Johan, als johan zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef noekje het volgende:
Nou ja, wat een bizarre weetjes allemaal. Ik heb Jaap ook nog nooit over Johan gehoord.
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
KONINGSHUIS-KOMIEK BIECHT VERBODEN WAPENBEZIT OP
HET DUBBELLEVEN VAN Johan Vlemmix
[SCHOKKEND] Johan Vlemmix biecht verboden wapenbezit op!
Nol Roos ook bekend van home shopping of iets dergelijksquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef blomst het volgende:
Wie is die man die nu bij jaap is?
Heeft ook wel een bekend gezicht en stem
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
Amanda en Claire dansen samen hand in hand op de muziek van marina mee. Vriendinnen?
bumfights dacht ik aan, Jaap's vroegere hobby. En verdomd, hij noemt Mickey.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef mootie het volgende:
Wat is dat voor randdebiel met idiote plannen bij Jaap? Iemand bij politiehonden zetten met een dun pak aan ipv fatsoenlijke bescherming?
ja en drie keer raden van wie hij een extra zetje in z'n rug krijgt om 't te doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
Mike doet net of die Huub doodschiet, komisch
[ afbeelding ]
Doe maar nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Charmian het volgende:
Hey die Johan V zou toch ook een duetje doen met Natasia? Misschien komt die nog wel langs voor een gastoptreden
Het gaat weer over ' ter land, ter zee en in de lucht'quote:
en Brian aanmoedigen...lachen he...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Ja, Brain zal je willen da tje zo kon zingen.....brain zingt een nummer van Elvis mee.
dankjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Nol Roos ook bekend van home shopping of iets dergelijks
Nee, leuk juist!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Montolivio het volgende:
Zo , paar caps geplaatst, voor het eerst.
Als niks was, moet je even melden
ach een beetje reuring in de tentquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doe maar niet
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit dan gigantisch gaat escaleren...
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...quote:
Vind jij hem niet ontzettend leuk?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Mikey even naar een afkickkliniek oid brengen?
Brianquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Draai jij elke dag Johans nieuwe nummer in jouw busje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Montolivio het volgende:
Zo , paar caps geplaatst, voor het eerst.
Als niks was, moet je even melden
Ik vind het ook altijd dolkomisch om te zien hoe alcoholisten stomdronken worden en zichzelf voor paal zetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Kan iemand even een plaatje schieten van Mickey.....ik vind hem zo leuk zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Kan iemand even een plaatje schieten van Mickey.....ik vind hem zo leuk zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Draai jij elke dag Johans nieuwe nummer in jouw busje?
Stenders is zo stom nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dolle Johan was ook in het glazen huis met Tas tijdens 'Serious Request' en vroeg aan Stenders wat het moest opbrengen als Tas in het Glazen Huis mocht blijven. Stenders ging er niet op in...![]()
Daarom ben ik ook oprecht dankbaar dat Huub een alcohol verbod heeft.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd dolkomisch om te zien hoe alcoholisten stomdronken worden en zichzelf voor paal zetten.
Wat is dei Mike een ongelofelijk loser. Hij vidn Brian een held omdat hij dezelfed bajesklanten kent als Brian. Ik vind serieus dat ze mensen als Mike in een berenkuil moeten gooien (ze kostend e samenleving geld en zijn gevraalijk). Niet in de gouden kooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de laatste dagen Claire wat betreft geiheid, winnen van Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
"Geil moet ze zijn", dus Amanda pakt even de microfoon
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook oprecht dankbaar dat Huub een alcohol verbod heeft.....
Daar buiten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef blaze07 het volgende:
Zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik Jaap zeggen
Shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.
Hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?
Ik wil graag weten waarover het ging?
Het is niet om aan te horen, hij kent niet eens de tekst van zijn eigen liedjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Montolivio het volgende:
Jaap toont zijn waardevolle zangkunsten
hij stond weer een lulverhaal op te hangen..Jaap gaat de kooi winnen..dat hij in de voorronde 141 gescoord had maar dat hij weggestemd wordt als z'n IQ te hoog is dus darom had ie express uitgerekend hoe hij tussen de 120 -125 uit zou komen...een slimme vwo-er..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Montolivio het volgende:
Jaap had expres 124 bij IQ Test?
Wat ziet Huub er lullig uitquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef blaze07 het volgende:
Zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik Jaap zeggen
Shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.
Hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?
Ik wil graag weten waarover het ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |