quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef snoopy het volgende:
Nou, er zit dus een behoorlijk snee op zijn achterhoofd. De leidster heeft niet gezien hoe het is gebeurd maar het heeft flink gebloed. Hij had een lichte sweater met capuchon aan en die zat helemaal onder
In het ziekenhuis hebben ze de wond geplakt en na afloop mocht hij nog iets moois uitzoeken bij Intertoys
Toen ik thuiskwam ging het prima met hem, niks te merken. Hij mag 10 dagen niet in bad, dat is alles.
En natuurlijk gleed hij net uit op zijn sokken en viel precies op zijn achterhoofdBrullen natuurlijk en het begon weer te bloeden. Even het ziekenhuis gebeld voor de zekerheid en die zeiden dat als het bloeden weer stopt hij niet hoeft te komen en gewoon kan slapen. Pfffff, toestanden.
Ze wordt zo grootquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:
Rottdog, vanwaar de?
Heb je er geen vertrouwen in of moet je een traantje wegpinken van ontroering?
Wat goed! Misschien steekt Kim er morgen wat van op. Hier is het potje leuk om spulletjes in te leggen. Of door de kamer te smijten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:18 schreef Noli. het volgende:
Het potjes gebeuren gaat hieer hoe langer hoe beter!Ze begint het nu echt te snappen en leert het steeds beter los te laten!
Mijn kleine stoere meisje!
Ik werd vandeweek trouwens ook gebeld dat ze 4 februari mee mag doen op de PSZ. (of had ik dat al gezegd?)
Hopelijk is Lena weer lekker opgeknapt ?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:31 schreef Lishe het volgende:
Knorretje, ik ben niet naar de open dag geweest. We zaten in brabant en Lena was ziek, dus ik wilde pas naar huis als de koorts iets minder was. Vond Alicia het optreden leuk? En ging het goed?
veel succes, en hoop dat t niet te erg voor arwen word.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Hanneen zieke kindjes wat is het toch naar altijd.
sorry dat ik momenteel beetje over de rest heenwals, maar behoorlijk wat aan me kop.
wou iig laten weten vrijdag starten met de provocatie via glutenpoeder. hele instructielijst gekregen![]()
en over 3 maanden bioptie.
en deze mama ziet er enorm tegen op maar weet wel dat het beter is.
Hier net zo met Aiken! Gewoon niet zeggen wat hij wil. Maar als ik dan zoals jou zelf beslis wat er op zijn boterham gaat, dan is meneertje niet akkoord. Dan wil hij steevast het andere. Of toch niet, of toch wel, ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:52 schreef bixister het volgende:
evenstar (& arwen zelf natuurlijk). veel sterkte & succes! dappere beslissing hoor. en lastig dat je nu ook nog tegenwerking ondervond van de apotheek (?!?).
jelief, dat is precies wat anna tegenwoordig erg slecht doet: aangeven wat ze wél wil. bij anna dus ook veel gemok en ze kan daar ontzettend in blijven hangen. bij 't kdv hebben ze zelfs geprobeerd om haar dan maar niks te geven als ze bijvoorbeeld niet zegt wat ze wil eten of drinken. of bijv. een kale boterham omdat ze niet zegt wat ze erop wil. maar mevrouw eet dan rustig die kale boterham op, ze is zo koppig als wat. en ze drinkt toch al wat weinig, dus dat niks te drinken geven is niet echt een optie wat mij betreft. ik probeer er juist maar niet teveel een issue van te maken, zeg dan 'ok, dan kies ik wel iets voor jou', lekker makkelijk.
lief dat je er naar vraagtquote:Op zondag 3 februari 2008 19:01 schreef Fuente het volgende:
Hoe gaat het nu Evenstar?
Heb net even de verwijsbrief gelezen, en de huisarts stuurt daar wel op aan. Heeft al 7 kuren gehad zag ik voor middenoor ontstekingquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:08 schreef Fuente het volgende:
LB, ik moest stiekem wel lachen hoor
ET, wat wordt ze groot ineens he! Het gaat echt zo vreselijk snel
debuurvrouw, heeft Bram al buisjes? Sterkte hoor met z'n oren, dat is niet niksHopelijk kan de KNO jullie verderhelpen!
Dit was mijn verweer dus ook... Het bureau, de schoolarts, werkelijk iedereen ziet er op toe dat alle kindjes gezond eten. Basisschool doet mee aan een project over overgewicht. daar moet je het voedings en bwegingspatroon invullen, aantal uren tv etc. Waarbij ze de kinderen apart vragenlijsten laten invullen van de ouders om zo te controleren of de ouders de situatie niet te rooskleurig voorstellen (dit is serieus) Zeg maar een soort van stiekem op school. Kinderen worden gewogen in groep 1, 3, 5 en 8 ik word er echt helemaal niet goed van. (niet bij de tv eten, is dit wel verantwoord, alle briefjes óók van de peuters over verantwoord en gezond trakteren) Ik snap wel dat het een potentieel probleem is, maar dit is doorslaan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef nebelung het volgende:
Najaaaa Buuv, ik vind het écht belachelijk! Chippies! Haha, juf zou ook een hekel aan mij krijgen vrees ik
(en dan te bedenken dat er soms ontbijten worden georganiseerd zodat sommige kindertjes eens een echt onbijt binnen krijgen ipv niks of chips.)
yups! gelukkig was er een uitvaller, anders was er pas op zijn verjaardag een plekje geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Noli. het volgende:
SaraVan een roltrap van vijf(!) meter koprollen? Sodeknetter!
Dan ben je echt een dikke bofpibs zeg!
![]()
Ik moest ook wel even lachen om Jolie met Mimi en Anna met haar olijven.(Anna bikkeltje!
*brrrr*)
Buuf wel fijn dat je al weet wanneer Bram mag, wij kunnen elk moment gebeld worden wanneer er in het MCL plek is voor Wilyan(circumcisie)
Ik denk dat ik er volgende week 's achter aan ga bellen in wat voor termen ik mag gaan denken, dagen, weken of nog wel een (aantal) maand(en)?
Waar moeten jullie je melden,Drachten
?
Nou dat is zeker laat!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
Goeie berichten over school buuf![]()
Ik heb vandaag maar eens gevraagd wanneer we definitief te horen krijgen ofr Morris op de school van onze keuze geplaatst wordt. Dat krijgen we dus pas in Mei te horen. Vind ik best laat eigenlijk.
Wanneer wisten jullie dat precies?
En beterschap voor Sara!
Ja he, ze loopt zomaar de zon tegemoet.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef Lishe het volgende:
Luchtbel, wat knap! En die foto ontroert me heel erg. Mooi.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef LadyS het volgende:
Hoe vaak kan jullie peuter "waarom?" zeggen op een ochtend?
oh jaquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Vicky het volgende:
poemojn, ik heb al naar davitamon gebeld en ik moest Amber ff in de gaten houden. Ik weet niet hoeveel ze binnen gekregen heeft maar ze heeft niet raar gedaan ofzo. Daarnaast mag ze even een week geen vitamine D pilletjes en moeten we even neit te veel melk geven.
ik moest er om lachen maar ik was ook wel even heel erg boos...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:03 schreef Fuente het volgende:
Puffen gaat redelijk! Ze worstelt al wat minder, huilt nog wel, maar daarna vindt ze zichzelf stoer![]()
Vicky, jeetje, wat een minimonster! Moest stiekem wel heel erg hard lachen hoor
Zou ik ook zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik moest er om lachen maar ik was ook wel even heel erg boos...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:07 schreef bixister het volgende:
FoN, dat klinkt alsof je Lucas meteen naar een Luzac-erig iets wil sturen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef Igraine het volgende:
Myhron kon al springen voordat ze twee was. Wij hadden vorig voorjaar een trampoline gekocht omdat ze zo graag op de bank en op bed sprong. Echt een succes is dat geweest.![]()
Rennen doet ze eigenlijk ook al heel lang. Inderdaad een tijdje gehad dat ze alléén maar rende ipv gewoon liep.
Fietsen kon ze ook al voor ze twee was eigenlijk. We hadden een fietsje gekocht om haar te leren fietsen, maar ze fietste er zowat direct op weg... En nu ook, ze gaat zo hard dat ik haar rennend gewoon niet meer bij kan houden.
Ok, nou ben ik ook niet zo atletisch, dus misschien zegt het meer over mij dan over haar
Als het aan ons had gelegen had ze ook al eerder een fietsje gehad want ze toonde wel interesse en was ook niet van de driewieler af te slaan. Maar ze is nogal klein van stuk (ze zit in maat 86(krapjes) 92/98) en paste toen nog niet op een fietsje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef Igraine het volgende:
Myhron kon al springen voordat ze twee was. Wij hadden vorig voorjaar een trampoline gekocht omdat ze zo graag op de bank en op bed sprong. Echt een succes is dat geweest.
Rennen doet ze eigenlijk ook al heel lang. Inderdaad een tijdje gehad dat ze alléén maar rende ipv gewoon liep.
Fietsen kon ze ook al voor ze twee was eigenlijk. We hadden een fietsje gekocht om haar te leren fietsen, maar ze fietste er zowat direct op weg... En nu ook, ze gaat zo hard dat ik haar rennend gewoon niet meer bij kan houden.
Ok, nou ben ik ook niet zo atletisch, dus misschien zegt het meer over mij dan over haar
een flesje AA of extran geven, zit hetzelfde in, en vinden ze meestal wel lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef bixister het volgende:
Suzanna, fijn dat 't weer wat beter gaat met Emma. Zielig zeg, en ook eng, dat ze 't zo benauwd had!
Anna is vannacht ook ziek geworden. veel overgeven, en waaaaaterdunne poep, de wasmachine draait overuren hier. Het gaat nu iets beter, althans ze heeft nu niet voortdurend meer krampen, zit TikTak te kijken en heeft wat thee gedronken. ze was zoveel vocht verloren dat ik maar meteen wat ORS aangemaakt heb maar dat wil ze absoluut niet drinken, ook niet gemengd met roosvicee. iemand nog tips voor hoe ik dat er wel in kan krijgen? of moet ik daar niet meteen zo panisch over doen misschien.
O ja, echt waar? Da's wel een goed idee dan. Zit er dan ook zout in?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:48 schreef moussy het volgende:
[..]
een flesje AA of extran geven, zit hetzelfde in, en vinden ze meestal wel lekker.
Merlijn is 2 jaar 2 maanden, 85 cm en ietsje meer dan 10 kiloquote:Op zondag 24 februari 2008 15:44 schreef FoN het volgende:
Luke is 2 jaar 3 maanden, 85 cm en ietsje meer dan 10 kilo
Die getallen hadden we een maand geleden met Tobias precies zo! Toen was hij 2 jaar en 3 maanden. Hier dus ook volop in maat 98.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wohoow!Sara groeit in een rap tempo uit maat 92, echt razendsnel ineens. Dus hebben we haar net even opgemeten, ze is nu zo'n 95 cm lang! 7 cm verschil met 6 maanden geleden!en ze weegt nu 14,5 kilo.
Ze wordt echt lang ineens! Hoe lang zijn jullie kids met 2,5 jaar?
ons mannelijke inimini opdondertje, jaartje ouder, maar bijna dezelfde cijfers (2 cm kleiner en misschien een onsje of wat zwaarder, het schommelt tussen de 14,5 - 15 kilo)quote:Op zondag 24 februari 2008 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wohoow!Sara groeit in een rap tempo uit maat 92, echt razendsnel ineens. Dus hebben we haar net even opgemeten, ze is nu zo'n 95 cm lang! 7 cm verschil met 6 maanden geleden!en ze weegt nu 14,5 kilo.
Ze wordt echt lang ineens! Hoe lang zijn jullie kids met 2,5 jaar?
de diarree is gelukkig over. althans, 't is nog wel wat dunner dan gewoonlijk maar de echte waterpoep is over.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef dutchie het volgende:
Bix, die diarree kan wel 2 weken duren zei de arts me laatst. Als ze zich verder maar goed voelt en weer goed eet en drinkt. ORS blijven geven zolang ze nog steeds die diarree heeft.
En kdv, sja, dan mag je misschien wel een paar setjes kleding extra meegeven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |