abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56282409
Het peutertopic [2-4 jaar] deel 16

Peuters

***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
17 maart 2004: Bram, zoon van debuurvrouw
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
6 augustus 2005: dochterje van Rekkie
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
04 januari 2006: Ingmar, zoon van Vliegenvanger
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef snoopy het volgende:
Nou, er zit dus een behoorlijk snee op zijn achterhoofd. De leidster heeft niet gezien hoe het is gebeurd maar het heeft flink gebloed. Hij had een lichte sweater met capuchon aan en die zat helemaal onder
In het ziekenhuis hebben ze de wond geplakt en na afloop mocht hij nog iets moois uitzoeken bij Intertoys
Toen ik thuiskwam ging het prima met hem, niks te merken. Hij mag 10 dagen niet in bad, dat is alles.

En natuurlijk gleed hij net uit op zijn sokken en viel precies op zijn achterhoofd Brullen natuurlijk en het begon weer te bloeden. Even het ziekenhuis gebeld voor de zekerheid en die zeiden dat als het bloeden weer stopt hij niet hoeft te komen en gewoon kan slapen. Pfffff, toestanden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lois op 17-02-2008 19:22:23 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56282487
Morrisje beterschap!
pi_56282509
a gossie Morris toch... wat een pech ehb je toch!

Amber blijft maar poepen en plassen op het potje. En trots dat ze dan is.. en wij natuurlijk ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56282631
Wat goed van Amber!!!
Hier nog steeds niks geen verbetering op potjesfront. En meteen hulde voor de man van het cb; Geen drukte om maken, dat komt vanzelf.
pi_56282910
Morris joh! Hoe krijg je het voor elkaar mannetje,

Wat goed van Amber zeg!
Hier ook nog totaal geen potjes, een tijd terug wel, maar ze wil niets van het 'zonder luier' weten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:24:47 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56283133
Wat goed van Amber!

Jeetje Snoop.. Bloed ziet er altijd wel heftig uit (en zeker als het op een shirt zit).. en dan ook nog een keer er op vallen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56284195
Och die Morris toch zeg... Onvoorstelbaar!
Dat lijkt me wel eng zeg, zo'n snee in zijn bolleke.
Beterschap ermee.

Stuur je nog een linkje?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:39:56 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56285353
Morris manneke je hebt ook echt geen mzzl

Amber

Morgen gaan we kijken op de basisschool zal me benieuwen
pi_56285534
Echt lief dat jullie allemaal zo meeleven
Lois, we hebben geen wekadvies meegekregen. Alleen een A4-tje over het omgaan met de wond.

Rottdog, vanwaar de ?
Heb je er geen vertrouwen in of moet je een traantje wegpinken van ontroering?

Luuke goedgekeurd las ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:49:53 #10
61800 Rottdog
pi_56285693
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:

Rottdog, vanwaar de ?
Heb je er geen vertrouwen in of moet je een traantje wegpinken van ontroering?
Ze wordt zo groot
pi_56285834
ja, het gaat inene gigantisch snel. Zo zijn het hulpeloze babietjes en zo zijn ze 4
pi_56285850
Jeu Morris, brokkenpilootje toch
Variety is the spice of life
pi_56288355
Ach Morris arm pechvogeltje... Wat sneu zeg. Ik hoop dat dit toch echt het laatste is hoor! Die 10-rittenkaart waar iemand het over had, die moet toch al lang vol zijn inmiddels?

Amber op het potje wat knap!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 07:46:56 #14
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56292214
Ach Morris Gelukkig valt het mee hoeveel last hij ervan heeft.

Amber, wat goed!!!!!

Dit is de 5e dag dat Amber ziek is. Ze heeft al die dagen koorts gehad. En nu heeft ze 37,8. Gisteren lag ze echt als een zombie op de bank. Wit weggetrokken met blauwe kring rond haar opgezetten ogen. Nu lijkt ze wat opgeknapt... Dus ik twijfel of ik de huisarts zal bellen.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:13:38 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_56292366
ik zou ze even bellen om advies te vragen ladyS Ik vind het wel lang duren.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:25:46 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56292440
Ja, het is vooral de duur van de koorts waar ik me een beetje zorgen over maak.... Ik heb alleen de oorthermometer die ik kan (lees: mag van Amber) gebruiken, en die kan een graad verschillen per keer dat ik meet Dus ik ga maar uit van de hoogste temperatuur, want het lijkt me niet dat hij hoger kan aangeven dan dat ze "is". En dan kom ik zelfs op 38,5

Maar ik heb gebeld net, en ik kan om 15.20 uur terecht.
  Jubileum moderator vrijdag 25 januari 2008 @ 08:45:56 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56292599
Even laten checken zo voor het weekend is een goed plan LadyS

Snoopy, hoe heeft Morris de nacht doorstaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:11:41 #18
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56292886
Hier kan je zien hoe beroerd ze er gisteren uitzag: (en hoe lief Iris lag te slapen bij papa )
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:18:36 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56292979
Jeeeetje Morris wat doe je!
Morris is volgens mij echt zo'n mannetje waarvan je je alvast (geestelijk) kan voor gaan bereiden op de toekomst. Lekkere brokkenpiloot (of zoals we hier zeggen een stuntkonijn).

LadyS, wat Lois zegt! Het is denk ik toch wel even fijn om zo voor weekend enigzins wat zekerheid te hebben.

En Zoë ook alweer bijna naar school zeg!

Het potjes gebeuren gaat hieer hoe langer hoe beter! Ze begint het nu echt te snappen en leert het steeds beter los te laten! Mijn kleine stoere meisje!
Ik werd vandeweek trouwens ook gebeld dat ze 4 februari mee mag doen op de PSZ. (of had ik dat al gezegd?)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:58:25 #20
61800 Rottdog
pi_56293614
He stoer Hanne ook naar school

Ach Ladys je dames zo zielig
pi_56294565
Met Morris gaat het goed. Hij heeft prima geslapen en moppert alleen als er een trui uit of aan moet over zijn hoofd: ik heb een gaatje in mijn hoofd hoor!

LadyS, ze zien er wel heeeeel zielig uit zeg. Hopelijk heeft de huisarts een wondermiddeltje voor ze.
pi_56295917
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:18 schreef Noli. het volgende:

Het potjes gebeuren gaat hieer hoe langer hoe beter! Ze begint het nu echt te snappen en leert het steeds beter los te laten! Mijn kleine stoere meisje!
Ik werd vandeweek trouwens ook gebeld dat ze 4 februari mee mag doen op de PSZ. (of had ik dat al gezegd?)
Wat goed! Misschien steekt Kim er morgen wat van op. Hier is het potje leuk om spulletjes in te leggen. Of door de kamer te smijten.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:53:19 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56296184
Goed dat je toch eventjes gebeld hebt LadyS. het ziet er zo rot uit.

Jolie heeft zo veel plezier in haar balletles deze week was er kijkles maar ik moest werken en was vorige week wezen kijken. Ze doet zo leuk mee terwijl ze eigenlijk nog zo klein is.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:31:09 #24
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56302094
LadyS ben je al terug? Wat zei de Dokter?
Die foto ook, jeetje wat sneu zeg. Arme Amber (en Iris is ook niet echt lekker of wel? vast overheen gelezen ) op de bol

Dat lijkt me nou zo überschattig zo'n klein ballerinatje Als je toch ook ziet dat ze er zo'n plezier in/van heeft ga je volgens mij ook gloeien van trots als je 'r zo ziet. Het is volgens mij ook écht iets wat helemaal bij Jolie past of niet?

Hier een piepkleine GROTE meid!
Ze geeft nu gewoon aan waneer ze moet plassen en durft dat ook gewoon op de wc.
Dat ze schijnbaar het poepen nog niet helemaal aanvoelt laten we even buiten beschouwing (heel klein ongelukje bij de zwemles van Wilyan) Maar dat komt vast ook nog wel.

Ik ben zooooooooo trots ! (maar dat valt vast niet op. )
Maxi, Midi & Mini
pi_56302783
Goedzo Hanne!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:36:46 #26
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56303366
Amber heeft en luchtweginfectie, dus antibiotica (omdat dit de 5e dag met koort/verhoging is).
En Iris blijkt een dubbele oorontsteking te hebben. Dus die heeft ook antibiotica en paracetamol en neusspray.

Hanne wat goed
pi_56303420
Jeetje LadyS, wat een apotheek heb je meegekregen. Hopelijk slaapt het snel aan!
  Jubileum moderator vrijdag 25 januari 2008 @ 19:58:46 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56306499
Wat geweldig van Hanne Dat je trots bent is duidelijk Noli

Jeutje Amber en Iris, dat is niet best. Goed dat je bent heen geweest LadyS! Beterschap en succes met apothekertje spelen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56328744
Beterschap voor Amber en Iris.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:29:20 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_56329230
Noli, trotse moeder en terecht natuurlijk

LadyS, jeetje zeg, goed dat je gegaan bent dus! hoe is het nu?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:44:48 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56329601
LadyS, hoop dat je meiden nu snel opknappen. En pas ook een beetje op jezelf, je weerstand zal ook wel een stuk lager zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56330576
Sjonge LadyS dat is niet niks zeg! Heel veel sterkte met je meisjes hoor!

En Morris niet zo eng doen hoor.

Emma heeft vanmorgen bewust een plas geproduceerd. Ze zei eerst dat ze niet hoefde te plassen.Ik zei dat ze de plas uit haar buik kon duwen net als poepen. En dus ging ze persen en er kwam een plas!
Het rare is wel dat ze meestal na een keer plassen geen zin meer heeft om later op de dag nog eens op de wc te zitten alsof ze na die ene keer vind dat ze wel genoeg haar best heeft gedaan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 27 januari 2008 @ 09:01:03 #33
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56334915
Emma wat goed

De dames zijn al een stuk opgeknapt hier, hoor! Gisteren al. Ze zijn alleen nog verkouden en hoesten enzo. Maar dat echte zieke is wel weg gelukkig. Iris had gisteren ook geen koorts meer. En ze hadden beide weer volop praatjes. Wel moeten ze even aansterken, merk ik. Snel moe enzo.
pi_56336106
Het heerst wel het ziek zijn. Beterschap aan alle zieke kindjes. Merlijn is hier ook ziek, begon vrijdag al met dunne luiers en hangerig zijn, vanochtend had hij totaal geen energie en net heeft hij overgegeven. Hij zit nu op schoot bij Magneet met een beker water en een emmer op schoot. Trouwens wel mooi, voordat hij ging overgeven was hij net begonnen aan een appeltje en die wilde meneer toch echt niet afgeven dus tijdens het verkleden van vieze naar schone kleren zat meneer gewoon appeltje te eten .
pi_56344059
Inmiddels hier dus ook diarree erbij, was te verwachten na de waarschuwing op het KDV voor het Rotavirus. Moet wel zeggen dat ik het eng vind, gelukkig drinkt Merlijn goed en laat hij goed merken wat hij wil eten, al is het niet al te goed voor zijn maag/darmen hij krijgt gewoon wat hij wil.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:31:58 #36
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56347579
Dat schijnt ook goed te zijn Randa, bij overgeven gewoon geven wat ze willen. En knap van die kindjes, daarna lijkt het altijd meteen wat beter te gaan, terwijl wij (lees: ik) altijd nog uren moet bijkomen van overgeven. Beterschap!
Noli, wat fijn! En Emma ook al zo stoer!

Knorretje, ik ben niet naar de open dag geweest. We zaten in brabant en Lena was ziek, dus ik wilde pas naar huis als de koorts iets minder was. Vond Alicia het optreden leuk? En ging het goed?

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar hoe lossen jullie het op als je een ziek kind thuis hebt en je moet werken? Breng je ze gewoon naar opa/oma/andere oppas? Neem je vrij? Of meld je jezelf weleens ziek?
Ik vraag het me af omdat het mij een rampscenario lijkt. Natuurlijk: als je kind ziek is wil je erbij zijn. Maar op mijn werk kan ik niet 1,2,3 vrij hebben, dan moeten we dicht. En ik weet niet in hoeverre ze mee (moeten?) gaan als ik thuis wil blijven om te zorgen. Zijn daar uberhaupt regels voor?
pi_56348563
Wij hebben wel zoiets als zorgverlof maar dat krijg ik volgens mij alleen als er echt iets heel ergs aan de hand is. Dus niet als je kind een griepje heeft. Ik heb het gekregen toen Morris in het ziekenhuis lag bijvoorbeeld. En volgens mij gaat dat in overleg met je leidinggevende.

Als hier een kind ziek is proberen we eerst mijn schoonmoeder. Die kan meestal wel. En soms lossen we het op door ieder een halve dag te gaan werken en soms neemt mijn moeder een vrije dag als het nodig is.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:49:24 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56349434
Als ze op dinsdag ziek zijn dan neem ik vrij. Het voordeel van mijn 'dinsdag'werk is dat het veel is wat ik ook thuis op de laptop kan doen. En 's avonds is het mannetje thuis en kan ik wel naar de zaak.
Ik heb dit ook vanaf het begin duidelijk afgesproken op het werk, als de kinderen ziek zijn moet ik gewoon vrij kunnen krijgen. Ik zit dan zelf ook niet lekker op het werk als ik weet dat mijn kind ziek is. Wil dan alleen maar moederkloeken. Gelukkig kan dat.
De andere dagen kunnen de oma's invallen. Woensdag gaat het toch alleen om de ochtend. En donderdags is mijn moeder toch al hier. (dan nog wil ik liever gewoon zelf moederkloeken )

Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Je bent nooit helemaal onmisbaar op het werk. Ook als dat betekent dat je de tent dan dicht moet doen. Maar ik zou er wel duidelijke afspraken over maken. Da's beter dan na de tijd de brand blussen.
pi_56364506
Het ziek zijn is vooralsnog "even afkloppen" bij één dag echt ziek zijn gebleven.

Merken wel dat Merlijn op het moment erg naar Magneet toetrekt. Is niet erg, maar volgende week moet hij het weer met mij doen overdag. Ben benieuwd of het jaloersigheid is op Gwen, maar het natuurlijk ook zo dat ik nog niet alles kan en op mijn bed vertoef. Nog even afwachten dus wat Merlijn daadwerkelijk vind.
pi_56370984
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:31 schreef Lishe het volgende:
Knorretje, ik ben niet naar de open dag geweest. We zaten in brabant en Lena was ziek, dus ik wilde pas naar huis als de koorts iets minder was. Vond Alicia het optreden leuk? En ging het goed?
Hopelijk is Lena weer lekker opgeknapt ?
Vanwege (ook al) niet lekker zijn zijn wij ook niet naar de open dag geweest. Mocht je trouwens toch er graag eens kijken er zijn ook open speelmiddagen (uurtje) waar Luuke kan komen spelen en waar jij (en andere ouders) dan het een en ander kan vragen en uitgelegd krijgt als hoe het onderwijs daar werkt, dag en weekritmes etc etc. (19 feb is de volgende)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:32:15 #41
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56379954
Ik heb net Tobias voor het eerst naar de psz gebracht. We vielen met onze neus in de boter want we konden meteen naar de bieb waar werd voorgelezen uit 'Kleine muis zoekt een huis' . Na een uurtje op weg naar de psz en daar stond een kindje toch wel heel hard te huilen. Tobias keek dat even aan en dacht 'ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik zie een vliegtuig en ga spelen!' en dat deed hij dan ook. Nog even een kus voor mama en vooruit, hij keek nog even uit het raam toen ik zwaaide en ging lekker verder met spelen. Om 11.45 mag ik hem weer gaan halen.
Het is toch wel raar stil in huis nu hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:42:32 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56381595
Het is even wennen hè Saffier?
Ging hij nog niet naar een kinderdagverblijf dan?

Ik wilde vragen hoe het met Liam ging op school, maar besef me ineens dat hij naar een ander topic is verhuisd.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:48:50 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56383246
Voor alletwee wennen ja
Mijn ouders passen op Tobias als ik werken ben, dus dit was de eerste keer en het is heel goed gegaan. Hij stond op een gegeven moment wel met zijn vingers in zijn oren omdat hij het teveel herrie vond, toen hebben ze hem meegenomen naar de zandtafel op de gang. Het andere kindje bleef toch wel lang huilen en daar kwam bij Tobias heel even een pruillip maar met snel wat afleiden was het weer weg. Volgens juf Nicole ging het voor een eerste dag heel goed *trots is*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:10:00 #44
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56386903
Goedzo Tobias!

Nou.. Hanne is gewoon zo goed als zindelijk.
's Avonds krijgt ze nog wel een luier om maar tot nu toe zit daar 's ochtends weinig tot niks in. Poepen gaat nog wat moeilijk maar de afgelopen twee dagen heeft ze dat toch wel op het potje gedaan.
Nu is ze vooral wat dwarsig want poep, dat moet ook (net als plassen) op de wc, maar als ze daar dan zit vind ze het weer eng en wil ze het niet laten gaan. Ach, het zal wel los lopen.
En ook écht iedereen krijgt te horen dat ze al op het potje en de wc plast.

Ons kleine tuttebolletje word veel te snel groot.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:24:08 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_56387245
fijn saffier dat het goed gegaan is altijd spannend zo'n eerste keer.

en hoera voor Hanne dus
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:45:24 #46
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56387772
Toen ik bovenstaande typte lag dametje heerlijk tegen me aan te slapen en toen ik het invoerde werd ze een beetje piepend wakker.
er kwam een heeele grote poep en die ging netjes op het potje!
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:11:17 #47
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56388369
Go Hanne
Moet er toch nog steeds een beetje om lachen dat we zo dolenthousiast zijn over het poepen en plassen van onze kinderen. Had je me 5 jaar terug niet moeten zeggen!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:47:08 #48
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56390707
Ja erg he?

Hoe gaat het trouwens met de potjesperikelen bij Nebelung en bij Vicky met Amber?
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:50:21 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56411429
Hanne en zieke kindjes wat is het toch naar altijd.

sorry dat ik momenteel beetje over de rest heenwals, maar behoorlijk wat aan me kop.

wou iig laten weten vrijdag starten met de provocatie via glutenpoeder. hele instructielijst gekregen
en over 3 maanden bioptie.
en deze mama ziet er enorm tegen op maar weet wel dat het beter is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 januari 2008 @ 15:52:31 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56411471
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Hanne en zieke kindjes wat is het toch naar altijd.

sorry dat ik momenteel beetje over de rest heenwals, maar behoorlijk wat aan me kop.

wou iig laten weten vrijdag starten met de provocatie via glutenpoeder. hele instructielijst gekregen
en over 3 maanden bioptie.
en deze mama ziet er enorm tegen op maar weet wel dat het beter is.
veel succes, en hoop dat t niet te erg voor arwen word.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')