Merlijn is gisteren uit logeren geweest. Is voor hem pas de tweede keer en hij was vanochtend pas om 8.45 wakker.

Groot succes dus. Wel te merken dat hij ons gemist heeft, hij eiste mijn hele aandacht op om samen spelletjes te spelen etc. Wel eluk.
Wij lopen hier in huis tegen een ontzettend niet luisterende Merlijn op. Hij luistert niet, als je hem iets vraagt terwijl hij bezig is, hoort hij je niet. Hij hoort ons pas als het hem uitkomt lijkt het wel. Nou heeft zijn vader daar ook wel een handje van, maar ik begin het steeds irriitanter te vinden. Probeer nu ook op andere manieren zijn aandacht te krijgen, door bijv. met mijn vinger te prikken of op zijn schouder te kloppen maar dat vind hij natuurlijk weer irritant. Nu hebben we het er over gehad op het CB, maar fluisteren of zachtjes praten hoort hij echt wel, met zijn gehoor is eigenlijk niets mis. Komt dit iemand bekend voor?
Wel leuk, we vragen we regelmatig waar zijn oren zitten als hij weer eens niet luistert en dan stopt hij zijn vingers erin.