Dat doe je goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:45 schreef spoor4 het volgende:
Jeej!
Net 11,5 km gelopen in 56 minuten
Ja johquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt).
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja johIk ben haske dik
Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
Veel dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja johIk ben haske dik
Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
Sorry, dat verhaal over die CUL-omschrijvingen, daar moest ik gewoon even op reageren. Maar ik ben al weer weg, hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan(en ja dat is een grapje)
Dat is een keuzequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:52 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, da's toch wel de bedoeling als ik niks meer af te vallen heb?
Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdietenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.
Kun je verder echt alles eten dat je wilt, joh.
Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is een keuze
Ik blijf wel gewoon hier, ook als ik op gewicht wil blijven
Net als ik me erbij neer heb gelegd dat ik gewoon altijd stevige beentjes en bolle armpjes zal hebben. Mijn best, hoor. Ik weiger minder te eten dan ik nu doe.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdieten
Jaaaaaa, jaaa, absoluut. Soms *moet* het gewoon.quote:Heb je t nieuwe risotto-topic in CUL al gezien? Af en toe dat soort eten is gewoon een eerste levensbehoefte voor mij
Nou vind ik niet hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Waar moeten wij naartoe dan als alle dieetclubbers hier komen?. Wordt er niet gezelliger op
.
Maar praten over heerlijk eten en hoepelen is juist hartstikke gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
Saskia, wat doe je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
Kom net uit een warm bad en nu lekker een margherita
De cocktail he, niet de pizzaquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saskia, wat doe je!![]()
.
Ik ben lekker series aan het kijken.
2 Saskia's samen wraps etenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Kom je hier een keer wraps eten, ik maak ze altijd heerlijk klaar
Heb je Engels / ATW / Nederlands gestudeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Yooooo wat een boel geklets hierik ga het niet allemaal lezen, maar ik wil toch wel even laten weten aan VIking84 dat Van Hout hebben voor Taalkunde één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je een vak wanhopig probeert te begrijpen. Ik heb nog nooit zo'n regen van "uhms, uhhs, euh, eh, nou.. , ja... eh.. even denken" voorbij horen komen als bij dat vak.
Behalve de verzendskosten zijn niet zo leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Straks gaan we allemaal hoepelen, het leek mij ook al zo leuk
Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten danquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil ook wraps eten, maar dat vinden ze hier geen echt eten
Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij dedenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten dan
Wraps zijn echt lekker, vooral met champignons, paprika en ui
Das raar, ik vind ze juist wel erg vullen. Als ik er 3 op heb, dan zit ik echt wel vol hoor, en dan heb ik er geen rijst ofzo bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijnquote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn. Ben gewoon veel te verlegen met onbekende mensen, heb geen OV en bedenk voor mezelf toch alle mogelijke uitvluchten om maar niet te hoeven
(zoals reiskosten) ...
Lijkt me best wel gezellig te kunnen worden (en ik denk meteen erbij: als iedereen dan zijn favoriete gerecht/baksel meeneemt voor een lunch/diner ofzo, proeven we ook eens wat normaal alleen op het scherm lekker klinkt)
Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt etenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
Hoepelen en wraps eten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
Als er echt een meeting komt voor dit topic dan kom ik ook wel hoor
Mijn vader is nu rustig aan het wennen aan rijst en pasta maar heeft het liefst ook gewoon aardappelenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt eten. Macaroni ook nog wel, maar je moet niet met vreemde, aparte dingen bij hem aan komen zetten.
yay, met mij geen problemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt). Maar ik zie het niet zo zitten als de hele club die nu regelmatig in conflict is met Miss_S hiernaartoe komt, zodat ze én hier én daar ruzie kunnen maken.
Mijn ouders zijn net zo. Wat de boer niet kent dat eet 'ie niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vader is nu rustig aan het wennen aan rijst en pasta maar heeft het liefst ook gewoon aardappelen
Al zou het bij mij thuis zijn zou ik nog een excuus verzinnen, omdat ik het dan gewoon echt niet durf ... (al helemaal niet thuis of in de stad waar ik woon, heb hier meer kenissen rondlopen enzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waar woon je?
En ik ben normaal ook wel van de smoesjes
Ik heb de mijne ( iPod Video 80 GB) te koop staan voor 200 euro inclusief beschermdoosje en alle andere accessoires die erbij horen ( waaronder bijna nieuwe oordopjes) Dus als je interesse hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Echt jammer dat ik geen iPod heb. Dan had ik ook met zo'n Nikegeval m'n snelheid kunnen meten. Met Mapmyrun gaat dat toch iets minder handig.
geeft een kick he? het volhouden dat hardlopen én dan ook nog eens harder kunnen gaan lopenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Idd succes met je katjes, Moblo. Hopelijk is Cato snel beter en hopelijk mag Sushi (zo heet 'ie toch?) blijven.
Net hardgelopen. Ging heerlijk. Echt superhard tijdens de 12 minuten, al werden we nog steeds ingehaald door een patsertje. Ik merkte wel dat ik er tijdens de laatste 4 minuten een beetje doorheen zat. Toen ging het een beetje langzamer.
Ik merkte ook dat ik blijkbaar wel harder kan lopen dan ik tot nu toe dacht. Dus volgende keer ook maar weer even een schepje bovenop m'n normale tempo doen. Echt jammer dat ik geen iPod heb. Dan had ik ook met zo'n Nikegeval m'n snelheid kunnen meten. Met Mapmyrun gaat dat toch iets minder handig
.
Gefeliciteerd en veel succes met je tentamen volgende weekquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, ik heb een 7,5 gehaald voor dat werkstuk waar ik afgelopen zondagnacht mee bezig was. En daardoor een 8,5 voor het vak. Jeuh. En bravo voor het snelle nakijken van mijn docent. Nu nog even leren voor een tentamen komende week en dan kan ik weer even uitrusten. Pfhieuw.
Pas maar op, nog even en ze gaan je nafluiten ... (nog even, omdat het dan voorjaar is en er meer mannen/bouwvakkers op straat zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb nu zoiets van: schamen? Ik loop hier tenminste alweer voor de 3e keer deze week, en jullie lopen hier gezellig wat te rokenik voel me lekker toffer dan jullie
(ok, ietwat overdreven, maar tóch)
Haha, bedankt voor de tip, maar ik zou niet zomaar een mp3-speler kopen alleen voor dat doelquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ( iPod Video 80 GB) te koop staan voor 200 euro inclusief beschermdoosje en alle andere accessoires die erbij horen ( waaronder bijna nieuwe oordopjes) Dus als je interesse hebt?
Dankje. Ik heb morgen ook nog een ict-toets, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel succes met je tentamen volgende week
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
wraps zijn geweldig ja![]()
en vullen ook best vinden wij.. eigenlijk
wat ook erg lekker is zijn die Patak Wraps met Kip Massala, erg lekker, veel groente en lekkere mango chutney
Ik vind soep ook geen maaltijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:wat zijn alle "oude" mensen toch saai met eten hè. Mijn schoonmoeder vindt soep (zelfs maaltijdsoep of met stokbrood erbij) geen maaltijd, ohja en quiche of andere hartige taart ook niet.
Als je wraps al veel werk vindt, eet je zeker nooit aardappelen met groente?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak echt nooit wraps! Ik vind de vulling wel lekker, maar het is zo'n gedoe met eten. Doe mij maar gewoon een goed gevulde salade ofzo. Of een lekkere chili. In plaats van dat gemier met die wraps.
Alhoewel ik binnenkort wel chapatti's wil gaan maken (de Indiase vorm van tortilla's), maar die gebruik je dan weer ter vervanging van je bestek en daar pak je dus je eten mee.
Je kunt er idd maar heel weinig in kwijt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe altijd veel te veel groente en andere vulling in mijn wrap, valt ook alles eruit
Egeltje, succes vanmiddag
Uhm, nou je pakt de wrap, schept de zooi in het midden, klapt de boden op tot ongeveer 1/4. Dan vouw je beide zijkanten dicht. Je hebt dan een soort envelopje wat je met één hand redelijk normaal kan opetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:28 schreef YPPY het volgende:
Vertel!
Het geknoei vind ik het ergste. Alles valt er uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je wraps al veel werk vindt, eet je zeker nooit aardappelen met groente?.
(Of bedoel je dat het zo'n geknoei is?)
En ook op deze manier valt alles er uit, want ik wil er dus altijd veel te veel groente in doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, nou je pakt de wrap, schept de zooi in het midden, klapt de boden op tot ongeveer 1/4. Dan vouw je beide zijkanten dicht. Je hebt dan een soort envelopje wat je met één hand redelijk normaal kan opeten
Nasi vind mijn vader dan wel weer helemaal geweldig, waarom begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, ik dacht dat mijn vader de enige ouderwetse eter was. Het centrum van de maaltijd moet een flink stuk vlees zijn, en dan komen er nog piepers en groenten bij.
Spaghetti of pannenkoeken dat is geen volwaardige maaltijd. Bami gemaakt met de Conimex-mixen en satésaus is dan weer wel ingeburgerd geraakt.
Meet lijkt me leuk! Ik ga al vele jaren naar Fok!meets maar dat zijn ranzige zuipmeets
Dus dit lijkt me wel even heel iets anders!
Ik denk door de vette en machtige satésaus. Dat vult enorm!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nasi vind mijn vader dan wel weer helemaal geweldig, waarom begrijp ik ook niet
Ja ik ben bang dat het inderdaad daar door komtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk door de vette en machtige satésaus. Dat vult enorm!
Dat doen wij met hete pastasausquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Wraptip: wrap insmeren met demi-fraiche, en dan de vulling erop. De vulling blijft eraan plakken en valt er minder snel uit!
Veel plezier in Edequote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er voor de verandering eens vroeg uit vandaag. Net gedoucht, nu even eten, aankleden, beetje opruimen en dan moet ik nog even hard aan de slag.
Vanmiddag naar Ede. Zo'n zin in!
.
Leuk om je weer te zien!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:09 schreef Alcarin het volgende:
Hoi![]()
Ik doe ook weer even mee! Ben dus eigenlijk niet meer aan het afvallen (doe er niks aan en blijf ook braaf stabiel), maar ik ben gestopt met de pil en wil daarom even bijhouden of dat effect heeft op mijn gewicht. Er zijn zoveel verhalen over, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Dus we zullen zien!
Eigenlijk heb ik jullie wel een beetje gemist!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
Leuk om je weer te zien!
Normaal zou je toch afvallen als je stopt met de pil?
Ik was 12 dus ik weet ook niet of ik daardoor nog ben aangekomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik jullie wel een beetje gemist!![]()
Ja, het verhaal gaat dat je dan afvalt, en dat je aankomt als je ermee begint. Maar omdat ik 14 was toen ik begon, weet ik niet of ik door de pil ben aangekomen (ik denk zelf van niet), dus moet ik nog maar zien of stoppen iets doet met mijn gewicht. Dat is ook niet de reden dat ik stop trouwens![]()
nee, ik wil nog geen kinderen
Tja, je hoort iedereen die aan de pil gaat wel klagen dat ze 10 kilo zijn aangekomen, maar ik vraag me een beetje af hoe betrouwbaar meisjes van 12-18 daarin zijn. Je komt in die periode natuurlijk vanzelf ook een hoop aan, omdat je heupen en borsten krijgt enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
Ik was 12 dus ik weet ook niet of ik daardoor nog ben aangekomen.
Maar ben benieuwd wat het inderdaad met je gewicht doet
Dank je welquote:
Met maaltijdsoep bedoel ik dan zoiets hè. Ik durf te wedden dat je daar wel een avondje vol van zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind soep ook geen maaltijdIs wel een lekker tussendoortje.. Maar op water met een smaakje kan ik niet de hele avond leven
En quiche vind ik ook maar ene klein hapje
Ja dat is natuurlijk zoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, je hoort iedereen die aan de pil gaat wel klagen dat ze 10 kilo zijn aangekomen, maar ik vraag me een beetje af hoe betrouwbaar meisjes van 12-18 daarin zijn. Je komt in die periode natuurlijk vanzelf ook een hoop aan, omdat je heupen en borsten krijgt enzo.
Ik gebruikte mijn meter op mijn loopband, en kwam inderdaad ook snel te hoog.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Hoi Alcarin!. Leuk dat je weer even om het hoekje komt kijken
.
Ik heb een vraag:
Zijn hier nog meer mensen die (wel eens) een hartslagmeter gebruiken bij het hardlopen?
De maximale hartslag bereken je grofweg met de volgende formule: 220-leeftijd en de optimale hartslag als je vet wilt verbranden moet tussen 50 en 70 % van de BPM zitten.
Mijn maximale hartslag is 220-24 = 196.
Ik zat op ongeveer 180 de afgelopen keer, dus mjin hartslag is 92 % van mijn maximale hartslag. Véél te hoog dus. Hoe komt dat nu? Loop ik te hard?
Ik heb nml. weinig zin om langzamer te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |