abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:44:39 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56279501

Het vorige deel: Slank de lente in #120

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 93% gewijzigd door Viking84 op 24-01-2008 18:43:19 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_56279520
Jeej!
Net 11,5 km gelopen in 56 minuten
pi_56279555
Tot zo Renske
pi_56279568
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:45 schreef spoor4 het volgende:
Jeej!
Net 11,5 km gelopen in 56 minuten
Dat doe je goed
pi_56279590
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel hoor .
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt).
Ja joh Ik ben haske dik Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
pi_56279609
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja joh Ik ben haske dik Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
Wat doe je hier dan (en ja dat is een grapje)
pi_56279649
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je dan ook weg?
Nou ja, da's toch wel de bedoeling als ik niks meer af te vallen heb?
pi_56279665
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Veel dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.
Kun je verder echt alles eten dat je wilt, joh.
pi_56279673
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan (en ja dat is een grapje)
Sorry, dat verhaal over die CUL-omschrijvingen, daar moest ik gewoon even op reageren. Maar ik ben al weer weg, hoor
pi_56279691
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:52 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, da's toch wel de bedoeling als ik niks meer af te vallen heb?
Dat is een keuze
Ik blijf wel gewoon hier, ook als ik op gewicht wil blijven
pi_56279716
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.
Kun je verder echt alles eten dat je wilt, joh.
Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdieten

Heb je t nieuwe risotto-topic in CUL al gezien? Af en toe dat soort eten is gewoon een eerste levensbehoefte voor mij
pi_56279728
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is een keuze
Ik blijf wel gewoon hier, ook als ik op gewicht wil blijven
Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
pi_56279758
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdieten
Net als ik me erbij neer heb gelegd dat ik gewoon altijd stevige beentjes en bolle armpjes zal hebben. Mijn best, hoor. Ik weiger minder te eten dan ik nu doe.
quote:
Heb je t nieuwe risotto-topic in CUL al gezien? Af en toe dat soort eten is gewoon een eerste levensbehoefte voor mij
Jaaaaaa, jaaa, absoluut. Soms *moet* het gewoon.
Waar andere mensen in moeilijke tijden een reep chocolade of een bak ijs opschrokken kruip ik met een kom risotto op de bank.
pi_56279782
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
Nou vind ik niet hoor
Vind het leuk dat je hier post, over je hoopdance en eten
pi_56279837
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:

Waar moeten wij naartoe dan als alle dieetclubbers hier komen? . Wordt er niet gezelliger op .

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56279952
Ik zit lekker aan mn groentensoep
pi_56280073
Ik moet nog twéé uur wachten op mijn eten! Mijn liefje is wat later thuis.
En het ruikt hier zo lekker naar gepocheerde peren!
't Is verreweg mijn lastigste soort situatie, als mijn avondeten om de één of andere reden wordt uitgesteld.
Dan kijken al die plakjes parmaham, potjes uiencompote en bakjes geitenkaas in de koelkast me echt aan alsof het arme weeskindertjes zijn.
pi_56280454
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:

[..]

Maar praten over heerlijk eten en hoepelen is juist hartstikke gezellig (en ontopic)

Ik vond het avondeten vandaag eigenlijk niet zo lekker, maar had zo'n ongelooflijke honger dat ik het makkelijk opkreeg (uitstellen van eten is bij mij ook een groot probleem, kan er chagarijnig, beroerd en duizelig van worden ... want ik wéiger om iets anders te eten binnen dat uurtje ... grote kop thee, dat was de gouden maatregel vandaag )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:44:27 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56280665
Zo, eten is op, OP staat erin en verder wil ik nog even zeggen dat ik minilotje ook een aanwinst vind .
Niet meer actief op Fok!
pi_56280948
Kom net uit een warm bad en nu lekker een margherita
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:59:30 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56281002
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
Kom net uit een warm bad en nu lekker een margherita
Saskia, wat doe je! .
Ik ben lekker series aan het kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56281028
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Saskia, wat doe je! .
Ik ben lekker series aan het kijken .
De cocktail he, niet de pizza
Ik heb vakantie en dat ga ik lekker elke avond zo vieren
pi_56281073
Ik ga mezelf een uurtje vermaken met halters,weerstandbanden en mn eigen lichaam
pi_56281331
Yooooo wat een boel geklets hier ik ga het niet allemaal lezen, maar ik wil toch wel even laten weten aan VIking84 dat Van Hout hebben voor Taalkunde één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je een vak wanhopig probeert te begrijpen. Ik heb nog nooit zo'n regen van "uhms, uhhs, euh, eh, nou.. , ja... eh.. even denken" voorbij horen komen als bij dat vak.

Zo. Dat was een lange middag op school, veel nakijkwerk en leerlingen die ineens weer dingen moeten weten, of willen verschuiven, of willen ophogen, of toch niet willen herkansen, of niet snappen. Risico van het vak, maar ik was pas om 18.00 weer weg. Wel een leuke opmerking van twee jongens gehad, "wat fijn dat je tot de zomerkvakantie blijft!". Dat verwacht je toch niet zo snel van een stel veertienjarige enorm stoere pubers .

En dan vanavond lekker weer een wrap, nu met champignons en ui en blauwe kaas, en een berg sla. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2008 19:13:29 ]
pi_56281540
Ik wil ook wraps eten, maar dat vinden ze hier geen echt eten
pi_56282087
Kom je hier een keer wraps eten, ik maak ze altijd heerlijk klaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56282162
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Kom je hier een keer wraps eten, ik maak ze altijd heerlijk klaar
2 Saskia's samen wraps eten
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:45:41 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56282176
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Yooooo wat een boel geklets hier ik ga het niet allemaal lezen, maar ik wil toch wel even laten weten aan VIking84 dat Van Hout hebben voor Taalkunde één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je een vak wanhopig probeert te begrijpen. Ik heb nog nooit zo'n regen van "uhms, uhhs, euh, eh, nou.. , ja... eh.. even denken" voorbij horen komen als bij dat vak.
Heb je Engels / ATW / Nederlands gestudeerd? .

En wraps zijn erg lekker, mits lekkere vulling .
Niet meer actief op Fok!
pi_56282376
Ik heb de eerste stappen genomen om een hoepel te bestellen
pi_56282482
Straks gaan we allemaal hoepelen, het leek mij ook al zo leuk
pi_56282543
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Straks gaan we allemaal hoepelen, het leek mij ook al zo leuk
Behalve de verzendskosten zijn niet zo leuk
Maar goed hij ging kijken of het goedkoper kon
Ik heb er zin in
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:02:16 #32
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_56282581
Wow diep respect voor de mensen in het tabelletje!
Jullie zijn goed op weg.

Ik moet zelf 4 kerst/vakantie kilo's kwijt en dan ben ik weer op normaal gewicht. Heb een halfjaar stilgezeten, niet gesport enne dat is er dus aangekomen. Ben nu weer braafjes aan het sporten en eet gezond. Tsja lukt niet altijd. Gebak op het werk is mijn grootste valsstrik.

Maar vergeleken met wat jullie doen en nog steeds doen ben ik een aansteller. Sommigen van jullie mogen echt trots zijn op hun doorhoudingsvermogen.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:03:04 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56282606
Misschien komt er dan nog wel eens een hoepelmeeting . Ik heb niet echt veel ruimte om te hoepelen hier en naar buiten ga ik al helemaal niet, dus ik blijf nog even toekijken vanaf de zijlijn .
Is hoepelen eigenlijk ook erg vermoeiend?
Niet meer actief op Fok!
pi_56282744
Hoepelen lijkt mij ook gaaf

@minilotje, had je die filmpjes van het strekken nog kunnen vinden?
pi_56282793
Sowieso een meeting
pi_56282796
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil ook wraps eten, maar dat vinden ze hier geen echt eten
Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten dan

Wraps zijn echt lekker, vooral met champignons, paprika en ui

Hoepelen vind ik echt niks aan, ik hou het wel bij mn bodyforming oefeningen
pi_56282820
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten dan

Wraps zijn echt lekker, vooral met champignons, paprika en ui
Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
pi_56282860
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
Das raar, ik vind ze juist wel erg vullen. Als ik er 3 op heb, dan zit ik echt wel vol hoor, en dan heb ik er geen rijst ofzo bij.
pi_56282895
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Miss_S het volgende:
Sowieso een meeting
Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn . Ben gewoon veel te verlegen met onbekende mensen, heb geen OV en bedenk voor mezelf toch alle mogelijke uitvluchten om maar niet te hoeven (zoals reiskosten) ...

Lijkt me best wel gezellig te kunnen worden (en ik denk meteen erbij: als iedereen dan zijn favoriete gerecht/baksel meeneemt voor een lunch/diner ofzo, proeven we ook eens wat normaal alleen op het scherm lekker klinkt )
pi_56282933
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn . Ben gewoon veel te verlegen met onbekende mensen, heb geen OV en bedenk voor mezelf toch alle mogelijke uitvluchten om maar niet te hoeven (zoals reiskosten) ...

Lijkt me best wel gezellig te kunnen worden (en ik denk meteen erbij: als iedereen dan zijn favoriete gerecht/baksel meeneemt voor een lunch/diner ofzo, proeven we ook eens wat normaal alleen op het scherm lekker klinkt )
Waar woon je?
En ik ben normaal ook wel van de smoesjes
pi_56282978
ik niet, ik vind het leuk om mensen te meeten en heb dan ook al heel veel Fokkers gemeet, waarvan enkelen zelfs goeie vrienden zijn geworden
pi_56283006
Als er echt een meeting komt voor dit topic dan kom ik ook wel hoor
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:29:56 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56283268
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt eten . Macaroni ook nog wel, maar je moet niet met vreemde, aparte dingen bij hem aan komen zetten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:31:35 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56283305
Oh, en ik kom ook niet naar een eventuele meeting. Ik vind de charme van Fok! juist dat je elkaar niet echt kent. Als ik jullie in het echt ken, beïnvloedt dat mijn postgedrag. Ik zal niet meer zo snel iets negatiefs over iemand zeggen, omdat dat een beetje 'awkard' kan zijn als je elkaar later weer irl ziet.
En ik wil gewoon alles kunnen zeggen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_56283314
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
Als er echt een meeting komt voor dit topic dan kom ik ook wel hoor
Hoepelen en wraps eten?
pi_56283369
wat zijn alle "oude" mensen toch saai met eten hè. Mijn schoonmoeder vindt soep (zelfs maaltijdsoep of met stokbrood erbij) geen maaltijd, ohja en quiche of andere hartige taart ook niet. Mijn vader vindt wraps ook geen maaltijd en mijn oma vindt alles zonder aardappelen "liflafjes". Ik maakte ooit bami, nou, dat was wat hoor, bami - jeetje, zo exotisch, is dat wel eten? Zonder aardappels?

Nou, m'n wraps waren heerlijk hoor. Ik eet er alleen altijd teveel van omdat ze zo lekker zijn. Maar goed, vanavond eet ik gewoon niks meer en dan zit ik alsnog onder de 1500 calorieën vandaag.

En Viking, ja ik heb m'n Engels BA gehaald in Groningen
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:42:05 #47
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56283625
Ik ben veel dikker dan ik jullie doe denken
Want ik ben vet slank!

Maar ik denk het niet anyways, ik had vandaag helemaal aardappels geschild (en het was veel werk want ze waren allemaal verschrikkelijk klein) komen m'n ouders thuis met pistoletjes enzo omdat ze geen zinnen hebben om te koken, dus maar een gekookt eitje en cup a soup gehad en natuurlijk wat hagelslag de kroket wel wijs afgeslagen
Ik denk dat ik nu maar even ga hardlopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_56283859
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoepelen en wraps eten?
Ik kom!
pi_56283872
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt eten . Macaroni ook nog wel, maar je moet niet met vreemde, aparte dingen bij hem aan komen zetten.
Mijn vader is nu rustig aan het wennen aan rijst en pasta maar heeft het liefst ook gewoon aardappelen
pi_56283965
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel hoor .
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt). Maar ik zie het niet zo zitten als de hele club die nu regelmatig in conflict is met Miss_S hiernaartoe komt, zodat ze én hier én daar ruzie kunnen maken .
yay, met mij geen problemen

mèn.. wat was mijn risotto lekker écht genoten net

morgen gaan we met Cato naar het asiel terug... niet om hem terug te brengen, maar hij krijgt nog wat onderzoekjes arm beest.. al bijna 3 weken diarree, en het wordt alleen maar erger

krijg straks wel lekker een massage van vriendlief, zodat ik lekker morgen ontspannen kan hardlopen!
alleen is hij vergeten mijn yoghurt te halen, dus morgen maar ontbijten met wat knackebrod...
Ja doei.
pi_56284163
Wraps zijn lekker
pi_56284623
wraps zijn geweldig ja en vullen ook best vinden wij.. eigenlijk

wat ook erg lekker is zijn die Patak Wraps met Kip Massala, erg lekker, veel groente en lekkere mango chutney
Ja doei.
pi_56285193
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader is nu rustig aan het wennen aan rijst en pasta maar heeft het liefst ook gewoon aardappelen
Mijn ouders zijn net zo. Wat de boer niet kent dat eet 'ie niet.
Gelukkig lusten mijn huisgenoten wel bijna alles.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:49:38 #54
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56285680
Zo, net lekker hardgelopen... misschien vergeleken met jullie niet zoveel maar ik ben zelf wel tevreden... dat andere komt later wel
Altijd als ik bij m'n oma kom zegt ze dat mijn vader nooit rijst at en ze speciaal voor hem aardappels/groente en vlees moest koken terwijl het gezin van m'n opa en oma dus iedere dag rijst eten/aten. Nu eet hij het wel, verstandig ook want mijn oma kan nou niet echt goed "hollands" koken
Bernie en ik zijn tof.
pi_56285885
Ik loop maar 3 km dus dat van jou zal wel meevallen
pi_56286594
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar woon je?
En ik ben normaal ook wel van de smoesjes
Al zou het bij mij thuis zijn zou ik nog een excuus verzinnen, omdat ik het dan gewoon echt niet durf ... (al helemaal niet thuis of in de stad waar ik woon, heb hier meer kenissen rondlopen enzo )

Zoveelste kop thee van vandaag gedronken, ik blijf naar de wc lopen zeg .

En veel succes met je katjes motorbloempje! Hopelijk is ie snel weer wat beter .
pi_56286792
jullie zijn welkom hier in Arnhem hoor

ben dol op gasten in huis hapjes maken (óók gezond), gezelligheid en gekeuvel

dank je wel voor de succeswensen met Cato hoop ook écht dat hij snel in orde is.. want dit is ook écht niet fijn voor hem (en ons)
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:37:33 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56287259
Idd succes met je katjes, Moblo. Hopelijk is Cato snel beter en hopelijk mag Sushi (zo heet 'ie toch?) blijven .
Net hardgelopen. Ging heerlijk. Echt superhard tijdens de 12 minuten, al werden we nog steeds ingehaald door een patsertje . Ik merkte wel dat ik er tijdens de laatste 4 minuten een beetje doorheen zat. Toen ging het een beetje langzamer.

Ik merkte ook dat ik blijkbaar wel harder kan lopen dan ik tot nu toe dacht. Dus volgende keer ook maar weer even een schepje bovenop m'n normale tempo doen . Echt jammer dat ik geen iPod heb. Dan had ik ook met zo'n Nikegeval m'n snelheid kunnen meten. Met Mapmyrun gaat dat toch iets minder handig .
Niet meer actief op Fok!
pi_56287353
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Echt jammer dat ik geen iPod heb. Dan had ik ook met zo'n Nikegeval m'n snelheid kunnen meten. Met Mapmyrun gaat dat toch iets minder handig .
Ik heb de mijne ( iPod Video 80 GB) te koop staan voor 200 euro inclusief beschermdoosje en alle andere accessoires die erbij horen ( waaronder bijna nieuwe oordopjes) Dus als je interesse hebt?
pi_56287539
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Idd succes met je katjes, Moblo. Hopelijk is Cato snel beter en hopelijk mag Sushi (zo heet 'ie toch?) blijven .
Net hardgelopen. Ging heerlijk. Echt superhard tijdens de 12 minuten, al werden we nog steeds ingehaald door een patsertje . Ik merkte wel dat ik er tijdens de laatste 4 minuten een beetje doorheen zat. Toen ging het een beetje langzamer.

Ik merkte ook dat ik blijkbaar wel harder kan lopen dan ik tot nu toe dacht. Dus volgende keer ook maar weer even een schepje bovenop m'n normale tempo doen . Echt jammer dat ik geen iPod heb. Dan had ik ook met zo'n Nikegeval m'n snelheid kunnen meten. Met Mapmyrun gaat dat toch iets minder handig .
geeft een kick he? het volhouden dat hardlopen én dan ook nog eens harder kunnen gaan lopen

nu ik bijna 3 weken bezig ben, 'schaam' ik me ook minder voor mijn (steeds minder) pauper (wordende) conditie en vind ik het niet erg om mensen tegen te komen tijdens het rennen die mij zien voortkabbelen (wat gelukkig steeds meer 'relaxed voorbijglijdend' wordt )

heb nu zoiets van: schamen? Ik loop hier tenminste alweer voor de 3e keer deze week, en jullie lopen hier gezellig wat te roken ik voel me lekker toffer dan jullie (ok, ietwat overdreven, maar tóch)
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:47:18 #61
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56287607
Woehoe, ik heb een 7,5 gehaald voor dat werkstuk waar ik afgelopen zondagnacht mee bezig was. En daardoor een 8,5 voor het vak. Jeuh. En bravo voor het snelle nakijken van mijn docent. Nu nog even leren voor een tentamen komende week en dan kan ik weer even uitrusten. Pfhieuw.
pi_56287625
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, ik heb een 7,5 gehaald voor dat werkstuk waar ik afgelopen zondagnacht mee bezig was. En daardoor een 8,5 voor het vak. Jeuh. En bravo voor het snelle nakijken van mijn docent. Nu nog even leren voor een tentamen komende week en dan kan ik weer even uitrusten. Pfhieuw.
Gefeliciteerd en veel succes met je tentamen volgende week
pi_56287881
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
heb nu zoiets van: schamen? Ik loop hier tenminste alweer voor de 3e keer deze week, en jullie lopen hier gezellig wat te roken ik voel me lekker toffer dan jullie (ok, ietwat overdreven, maar tóch)
Pas maar op, nog even en ze gaan je nafluiten ... (nog even, omdat het dan voorjaar is en er meer mannen/bouwvakkers op straat zijn en fluiten voor rokers in de winter gewoon te vermoeiend is)
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:04:57 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56288252
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb de mijne ( iPod Video 80 GB) te koop staan voor 200 euro inclusief beschermdoosje en alle andere accessoires die erbij horen ( waaronder bijna nieuwe oordopjes) Dus als je interesse hebt?
Haha, bedankt voor de tip, maar ik zou niet zomaar een mp3-speler kopen alleen voor dat doel .
Mark gaat een hartslagmeter kopen met een afstandssensor . En aangezien we beiden even hard en even lang lopen heb ik ook wat aan die info. En er zitten nog allemaal interessante opties op.

Voor de geïnteresseerden.

Ik heb zelf een fitnesshartslagmeter. Die doet niet heel veel meer dan hartslag aangeven (daarvoor had ik hem ook gekocht), maar ik mis nu toch wel extra opties als een stopwatch, afstandssensor, gemiddelde snelheid e.d. die dingen. Als het Mark goed bevalt, koop ik ook een nieuwe . Ik blijf toch wel lopen, dus het is geen verkwist geld .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:07:49 #65
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56288354
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en veel succes met je tentamen volgende week
Dankje. Ik heb morgen ook nog een ict-toets, maar dat is niet zo moeilijk.
pi_56288434
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
wraps zijn geweldig ja en vullen ook best vinden wij.. eigenlijk

wat ook erg lekker is zijn die Patak Wraps met Kip Massala, erg lekker, veel groente en lekkere mango chutney

Klinkt ingewikkeld
Hier gaan gewoon de restjes er in en de ene keer is dat salade en eten we ze koud en de andere keer is het met kidneybonen en mais en gehakt, of met kip en groenten. Verschilt nogal

Goed idee voor morgen trouwens
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:33:53 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56289176
Trusten iedereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56289955
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:
wat zijn alle "oude" mensen toch saai met eten hè. Mijn schoonmoeder vindt soep (zelfs maaltijdsoep of met stokbrood erbij) geen maaltijd, ohja en quiche of andere hartige taart ook niet.
Ik vind soep ook geen maaltijd Is wel een lekker tussendoortje.. Maar op water met een smaakje kan ik niet de hele avond leven En quiche vind ik ook maar ene klein hapje
pi_56290026
O trouwens.. Ik lust alles BEHALVE Hollands eten Ik hou van Indoensisch.. Thais.. Italiaans.. Afrikaans Zo lang er maar geen aardappelen/groente/vlees bijzit Eigenlijk heel erg
Ik lust de meest exotische dingen (Wat ik niet exotisch vind maar dat ter zijde......) maar gekookte aardappel.. gekookte groente zo hop zonder niks.. En een stuk varken zo gebakken klaar.. Nee bedankt.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2008 @ 01:16:58 #70
70532 loveli
N
pi_56291329
Ik maak weleens koude wraps met kip/avocado-vulling (nou ja, avocado / kip / zure room / sla / uitjes / pijnboompitten / snippers kaas / gebakken spekjes, mager / wat verder in me opkomt). Een prima stevige lunch of maaltijd voor als ik fysiek hard aan het werk moet, bijv. tijdens een verhuizing. Goed en lekker eten is toch wel mijn eerste levensbehoefte. Nu moet ik alleen nog mijn bewegingspatroon daar een beetje beter op aanpassen
crap in = crap out
pi_56292362
Ik maak echt nooit wraps! Ik vind de vulling wel lekker, maar het is zo'n gedoe met eten. Doe mij maar gewoon een goed gevulde salade ofzo. Of een lekkere chili. In plaats van dat gemier met die wraps.
Alhoewel ik binnenkort wel chapatti's wil gaan maken (de Indiase vorm van tortilla's), maar die gebruik je dan weer ter vervanging van je bestek en daar pak je dus je eten mee.
pi_56292400
Mijn moeder vindt pizza en pasta ook exotisch. Bij wraps laat ik altijd alles eruit vallen dus uiteindelijk eet ik de vulling en het omhulsel los van elkaar op. In de zomer eten we vaak een pasta of rijstsalade als maaltijd. Echt lekker, helemaal als we dan lekker buiten zitten bij de ondergaande zon.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:22:39 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56292411
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak echt nooit wraps! Ik vind de vulling wel lekker, maar het is zo'n gedoe met eten. Doe mij maar gewoon een goed gevulde salade ofzo. Of een lekkere chili. In plaats van dat gemier met die wraps.
Alhoewel ik binnenkort wel chapatti's wil gaan maken (de Indiase vorm van tortilla's), maar die gebruik je dan weer ter vervanging van je bestek en daar pak je dus je eten mee.
Als je wraps al veel werk vindt, eet je zeker nooit aardappelen met groente? .

(Of bedoel je dat het zo'n geknoei is?)
Niet meer actief op Fok!
pi_56292420
Ik doe altijd veel te veel groente en andere vulling in mijn wrap, valt ook alles eruit

Egeltje, succes vanmiddag
pi_56292429
Wrapvulling zonder wrap is ook erg lekker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:26:39 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56292451
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe altijd veel te veel groente en andere vulling in mijn wrap, valt ook alles eruit

Egeltje, succes vanmiddag
Je kunt er idd maar heel weinig in kwijt.
Ik bestel wel eens een burrito en daar heb ik dat probleem een stukje minder. Zit een heleboel in, maar de boel zit ook stevig bij elkaar, zeg maar.

Ik ben er voor de verandering eens vroeg uit vandaag. Net gedoucht, nu even eten, aankleden, beetje opruimen en dan moet ik nog even hard aan de slag.
Vanmiddag naar Ede . Zo'n zin in! .

Ik ben ook helemaal blij over mijn hardloopprestaties .

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 25-01-2008 09:00:27 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_56292468
Langzamerhand leren wij hier in huis hoe je een wrap zó opvouwt dat alles er in blijft zitten
pi_56292475
Vertel!
*OUD heilige*
pi_56292486
Goedemorgen
Mijn weegschaal had er ook niet zo'n zin in vanmorgen (schommelde zo'n 3 kilo)

Vandaag les 8 van Evy lopen en misschien nog ff iets van fitness doen
En zo meteen lekker ontbijten met kwark
pi_56292540
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:28 schreef YPPY het volgende:
Vertel!
Uhm, nou je pakt de wrap, schept de zooi in het midden, klapt de boden op tot ongeveer 1/4. Dan vouw je beide zijkanten dicht. Je hebt dan een soort envelopje wat je met één hand redelijk normaal kan opeten
pi_56292561
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je wraps al veel werk vindt, eet je zeker nooit aardappelen met groente? .

(Of bedoel je dat het zo'n geknoei is?)
Het geknoei vind ik het ergste. Alles valt er uit.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm, nou je pakt de wrap, schept de zooi in het midden, klapt de boden op tot ongeveer 1/4. Dan vouw je beide zijkanten dicht. Je hebt dan een soort envelopje wat je met één hand redelijk normaal kan opeten
En ook op deze manier valt alles er uit, want ik wil er dus altijd veel te veel groente in doen.
Nog een nadeel van deze manier is dat je op het laatst echt zo'n deeghap zit te eten.
pi_56292576
Haha, ik dacht dat mijn vader de enige ouderwetse eter was. Het centrum van de maaltijd moet een flink stuk vlees zijn, en dan komen er nog piepers en groenten bij.
Spaghetti of pannenkoeken dat is geen volwaardige maaltijd. Bami gemaakt met de Conimex-mixen en satésaus is dan weer wel ingeburgerd geraakt.

Meet lijkt me leuk! Ik ga al vele jaren naar Fok!meets maar dat zijn ranzige zuipmeets
Dus dit lijkt me wel even heel iets anders!
pi_56292585
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, ik dacht dat mijn vader de enige ouderwetse eter was. Het centrum van de maaltijd moet een flink stuk vlees zijn, en dan komen er nog piepers en groenten bij.
Spaghetti of pannenkoeken dat is geen volwaardige maaltijd. Bami gemaakt met de Conimex-mixen en satésaus is dan weer wel ingeburgerd geraakt.

Meet lijkt me leuk! Ik ga al vele jaren naar Fok!meets maar dat zijn ranzige zuipmeets
Dus dit lijkt me wel even heel iets anders!
Nasi vind mijn vader dan wel weer helemaal geweldig, waarom begrijp ik ook niet
pi_56292594
Wraptip: wrap insmeren met demi-fraiche, en dan de vulling erop. De vulling blijft eraan plakken en valt er minder snel uit!
pi_56292607
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nasi vind mijn vader dan wel weer helemaal geweldig, waarom begrijp ik ook niet
Ik denk door de vette en machtige satésaus. Dat vult enorm!
pi_56292646
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik denk door de vette en machtige satésaus. Dat vult enorm!
Ja ik ben bang dat het inderdaad daar door komt
pi_56292691
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Wraptip: wrap insmeren met demi-fraiche, en dan de vulling erop. De vulling blijft eraan plakken en valt er minder snel uit!
Dat doen wij met hete pastasaus
Nouja, koude pastasaus eigenlijk, maar hele pittige zeg maar
pi_56292708
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben er voor de verandering eens vroeg uit vandaag. Net gedoucht, nu even eten, aankleden, beetje opruimen en dan moet ik nog even hard aan de slag.
Vanmiddag naar Ede . Zo'n zin in! .
Veel plezier in Ede
pi_56292856
Hoi

Ik doe ook weer even mee! Ben dus eigenlijk niet meer aan het afvallen (doe er niks aan en blijf ook braaf stabiel), maar ik ben gestopt met de pil en wil daarom even bijhouden of dat effect heeft op mijn gewicht. Er zijn zoveel verhalen over, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Dus we zullen zien!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56292920
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:09 schreef Alcarin het volgende:
Hoi

Ik doe ook weer even mee! Ben dus eigenlijk niet meer aan het afvallen (doe er niks aan en blijf ook braaf stabiel), maar ik ben gestopt met de pil en wil daarom even bijhouden of dat effect heeft op mijn gewicht. Er zijn zoveel verhalen over, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Dus we zullen zien!
Leuk om je weer te zien!
Normaal zou je toch afvallen als je stopt met de pil?
pi_56292962
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
Leuk om je weer te zien!
Normaal zou je toch afvallen als je stopt met de pil?
Eigenlijk heb ik jullie wel een beetje gemist!
Ja, het verhaal gaat dat je dan afvalt, en dat je aankomt als je ermee begint. Maar omdat ik 14 was toen ik begon, weet ik niet of ik door de pil ben aangekomen (ik denk zelf van niet), dus moet ik nog maar zien of stoppen iets doet met mijn gewicht. Dat is ook niet de reden dat ik stop trouwens
nee, ik wil nog geen kinderen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56292991
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik jullie wel een beetje gemist!
Ja, het verhaal gaat dat je dan afvalt, en dat je aankomt als je ermee begint. Maar omdat ik 14 was toen ik begon, weet ik niet of ik door de pil ben aangekomen (ik denk zelf van niet), dus moet ik nog maar zien of stoppen iets doet met mijn gewicht. Dat is ook niet de reden dat ik stop trouwens
nee, ik wil nog geen kinderen
Ik was 12 dus ik weet ook niet of ik daardoor nog ben aangekomen.
Maar ben benieuwd wat het inderdaad met je gewicht doet
pi_56293043
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
Ik was 12 dus ik weet ook niet of ik daardoor nog ben aangekomen.
Maar ben benieuwd wat het inderdaad met je gewicht doet
Tja, je hoort iedereen die aan de pil gaat wel klagen dat ze 10 kilo zijn aangekomen, maar ik vraag me een beetje af hoe betrouwbaar meisjes van 12-18 daarin zijn. Je komt in die periode natuurlijk vanzelf ook een hoop aan, omdat je heupen en borsten krijgt enzo.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:22:47 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56293051
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Veel plezier in Ede
Dank je wel .

Hoi Alcarin! . Leuk dat je weer even om het hoekje komt kijken .

Ik heb een vraag:

Zijn hier nog meer mensen die (wel eens) een hartslagmeter gebruiken bij het hardlopen?
De maximale hartslag bereken je grofweg met de volgende formule: 220-leeftijd en de optimale hartslag als je vet wilt verbranden moet tussen 50 en 70 % van de BPM zitten.

Mijn maximale hartslag is 220-24 = 196.
Ik zat op ongeveer 180 de afgelopen keer, dus mjin hartslag is 92 % van mijn maximale hartslag. Véél te hoog dus. Hoe komt dat nu? Loop ik te hard?
Ik heb nml. weinig zin om langzamer te lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56293052
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind soep ook geen maaltijd Is wel een lekker tussendoortje.. Maar op water met een smaakje kan ik niet de hele avond leven En quiche vind ik ook maar ene klein hapje
Met maaltijdsoep bedoel ik dan zoiets hè. Ik durf te wedden dat je daar wel een avondje vol van zit .
En een quiche die bijvoorbeeld erg goed vult is deze, die was echt heerlijk!
pi_56293056
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tja, je hoort iedereen die aan de pil gaat wel klagen dat ze 10 kilo zijn aangekomen, maar ik vraag me een beetje af hoe betrouwbaar meisjes van 12-18 daarin zijn. Je komt in die periode natuurlijk vanzelf ook een hoop aan, omdat je heupen en borsten krijgt enzo.
Ja dat is natuurlijk zo
Ik weet dat mijn beste vriendin niet aangekomen is daardoor

Ik ga nu trouwens eerst ontbijt zoeken
pi_56293085
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je wel .

Hoi Alcarin! . Leuk dat je weer even om het hoekje komt kijken .

Ik heb een vraag:

Zijn hier nog meer mensen die (wel eens) een hartslagmeter gebruiken bij het hardlopen?
De maximale hartslag bereken je grofweg met de volgende formule: 220-leeftijd en de optimale hartslag als je vet wilt verbranden moet tussen 50 en 70 % van de BPM zitten.

Mijn maximale hartslag is 220-24 = 196.
Ik zat op ongeveer 180 de afgelopen keer, dus mjin hartslag is 92 % van mijn maximale hartslag. Véél te hoog dus. Hoe komt dat nu? Loop ik te hard?
Ik heb nml. weinig zin om langzamer te lopen .
Ik gebruikte mijn meter op mijn loopband, en kwam inderdaad ook snel te hoog.
En ik had geen zin om langzamer te gaan lopen dus gebruik hem nu niet meer
Maar ik denk hoe langer je loopt hoe lager je hartslag word en je op een gegeven moment vanzelf goed zit.
pi_56293729
Gisteravond had ik eters en heb gemaakt:

Vooraf: bordje met jongeblad sla en rode ui, met de kaasschaaf gesneden, daarop een beetje Hollandse garnalen, wat rivierkreeftjes, stukje paling, gerookte zalm en een quenelle met tonijnsalade. Daaroverheen: dillesaus.

Hoofd: dun gesneden rosbief,met rode wijnsaus, rostirondjes en peultjes

Dan: kaasplankje

Toetje: 4 soorten ijs: 1minibolletje lightroomijs, vergezeld door 3 minibolletjes van citroen,framboos en mangosorbetijs

Koffie met chocolade merengues

Wollig taalgebruik of niet: het was erg lekker! (Heb natuurlijk wel teveel gegeten, maar soit...)
pi_56294003
Klinkt weer lekker, maar inderdaad een beetje veel

Hier net ontbeten met kwark en honing en daarna nog een kiwi

Vanmiddag maar eens paprika, komkommer en tomaatjes eten want die liggen er ook al een tijdje
pi_56294152
Mogge!
Van dat 'exotisch eten': tot een paar jaar geleden was dat bij ons bij pasta: spaghetti met gehakt, een uitje en zo'n zakje kruidenmix. Nasi/bami: rijst met gehakt, een uitje en een zakje kruidenmix... Soms afgewisseld met een pot chicken tonight ipv. kruidenmix
Ik was degene die aanspoorde op wat 'avontuurlijker eten', maar dat noemt m'n ma dus steevast 'wat aanrommelen' omdat het niet volgens een of ander vast recept is. Zelfs bij iets simpels als mie met kip, groentes en woksaus

Sylvana: weet je zeker dat je zo'n nike ding kan aansluiten op een grote ipod? ik dacht dat ie alleen kon met een nano. En verder zal ik het niet veroordelen ofzo, maar je zegt weleens dat je weinig geld hebt, dan vind ik zoiets best een duur ding!

M'n hartslag meet ik nooit, maar ben nog nooit flauwgevallen ofzo tijdens/na het lopen. Wel regelmatig dat ik erna onder een vrij warme douche ging en dat ie toen echt wat kouder moest.
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')