abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56272090
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mar Nadal verslaat straks weer iedereen in het gravelseizoen.
Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56272097
Nu de herhaling van de vrouwen halve finale.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:58:25 #103
82589 S-Two
barba macacu
pi_56272129
Zo wat heerlijk hoe die Tsonga Nadal even sloopte.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56272160
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.
Is elk jaar zo bij Nadal, stroef begin van het jaar, top op gravel en doortrekken tot Wimbledon of iets daarna en dan gaat het weer bergaf. Vorig jaar verloor hij ook kansloos in 3 sets op de AO.
pi_56272161
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef pfaf het volgende:
Geweldige pot, prachtige winnaar en nu op naar de titel!
Nee gekkerd, dit was leuk, maar Fedje hoort met die beker te staan.

Waarom zit jij trouwens niet in het stadion, nepsupporter .
pi_56272166
quote:

[..]

Vooralsnog scoort Nadal meer punten op de AO dan vorig jaar (al geldt dat ook voor Djokovic).
sig verwijderd door FA
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:59:33 #107
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56272167
Erg jammer maar tegen iemand die zo goed staat te spelen is het geen schande. Wat is Tsonga toch goed in vorm.

RayMania, het kan zijn dat je Nadal minder vind spelen maar de statistieken laten gewoon zien dat die jaarlijks verbetering laat zien. Ook dit jaar weer in Australie. Dus dat je hem minder vind is een beetje vreemd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56272175
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56272176
Ach, Nadal verdient toch weer even zo'n $320,250

Niet slecht voor een toernooi met tegenstanders van niks.
pi_56272182
Nadal had overigens een erg slechte read op de service van Tsonga, iets wat Djokovic en Federer over het algemeen wel goed voor elkaar hebben.
pi_56272213
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Nadal verdient toch weer even zo'n $320,250

Niet slecht voor een toernooi met tegenstanders van niks.
Je kan overdrijven he , dat Roddick, Murray etc. het niet waar kunnen maken is zijn probleem niet.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:01:37 #112
202348 Susi
Temple of Love
pi_56272231
Ben benieuwd hoe Federer en Djokovic naar deze wedstrijd hebben gekeken
pi_56272252
Mensen heeft iedereen mijn post in pagina 2 gemist? iedereeen schrijft Nadal ineens af. Ten eerste gaat het elk jaar op deze manier, en! als Fed verliest van Djoko en Dubai niet wint. En als Nadal in Rotterdam de finale haalt staat Nadal #1!

Niet heel lang, want daarna kan Fed punten gaan scoren in Miami en Indian Wells, maar daar gaat het even niet om...Dus zo erg is het allemaal niet voor Nadal...Maar misschien verdient hij het nu even niet, want hij speelt in zijn verliespartijen steeds echt wel heel erg slecht (Toen Nalby hem 6-2 6-1 veegde vonden we dat uniek tegen zo'n vechtjas als Nadal,maar sindsdien is het hem 5 keer meer overkomen)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56272254
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vooralsnog scoort Nadal meer punten op de AO dan vorig jaar (al geldt dat ook voor Djokovic).
Yup, daarom zal denk ik wel één van hun #1 worden, maar dat is tijdelijk. Ik verwacht dat Federer het goed gaat doen in Indian Wells, Miami etc. Daar verloor hij vorig jaar heel veel punten, nu kan hij die weer pakken. Bij de AO heeft hij enkel punten te verliezen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:02:43 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56272257
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Norrage het volgende:
Wat dramatisch speelt Nadal de laatste tijd trouwens zeg...Elke wedstrijd die hij verliest is een volstrekte veegpartij. Lijkt me dat hij het gewoon echt niet meer kan bolwerken en dat hij alleen steeds zo ver komt vanwege makkelijke lotingen en zo.
Nu 6-2 6-3 6-2 of zo, tegen Youzhny 6-0 6-1, tegen Fed 6-4 6-1, tegen Nalby 6-4 6-0 en 6-1 6-2 tegen Djokovic 7-5 6-3 en ook nog een paar releatief gemakkelijke overwinningen van Ferrer...Ik weet niet wat er met Nadal aan de hand is, maar hij mist op het ogenblik echt iets heel ergs....
En dan te bedenken dat als Federer Dubai NIET wint, en Nadal wel en het ook goed doet in Rotterdam, Nadal ondanks dit soort prestaties gewoon #1 staat van de wereld
Mee eens. Zie ook mijn post van net. Nadal verliest vaak en dik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_56272277
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je kan overdrijven he , dat Roddick, Murray etc. het niet waar kunnen maken is zijn probleem niet.
Dat is waar, maar dan nog heeft hij tegenstanders van niks tegen gehad.
pi_56272280
Hantuchova schuift het verlies iig niet op zichzelf :

MELBOURNE (Reuters) - A disappointed Daniela Hantuchova accused Ana Ivanovic of gamesmanship after losing 0-6 6-3 6-4 to the Serbian in the Australian Open semi-finals on Thursday.

The Slovakian ninth seed led 6-0 2-0 but her hopes of a first grand slam final were ended by a superb fightback from fourth seed Ivanovic, who will play Russian Maria Sharapova in the final.

Hantuchova was disappointed at her defeat but also hit out at Ivanovic, saying the way she shuffled her feet before the server hits the ball, which results in loud squeaking, was off-putting and unfair.

"That was ridiculous, I think," Hantuchova told reporters.

"I was really surprised with that. I think it's unfair. It's a distraction to the server. We played before and she never did it."

Hantuchova said she had complained to umpire Alison Lang.

"In the first or second service game (she told the umpire), but she didn't do anything about it. I don't think that (the squeaking) was very nice."

Hantuchova gave Ivanovic little more than a cursory handshake at the end, having thought the Serbian had not got to the ball on the first bounce on the point that gave the fourth seed the vital break in the final set.

But the Slovakian, appearing in her first grand slam semi-final, said she was just disappointed with her defeat.

"It's just tough, tough to accept that you lose. So I just wanted to get off the court as soon as possible.

"I thought it was a double bounce, but maybe it was just my mistake. I should have played the point anyway."

Despite the defeat, Hantuchova said her run to the last four promised much for the rest of the year.

"In the days to come, I think I will go back and look at the tournament as a very positive thing," she said.

"I proved once again, to myself, that if I play my game I can beat anybody. It's just a matter of doing it for the whole match."

Ivanovic response

"I just tried to move my feet, to return the ball, so it really was not intentional," Ivanovic said.
"If you see other matches I was doing exactly the same thing. It's just the way these courts play. And if you listen to the guys I think they're doing the same thing.
"Once I saw she was complaining (to the umpire). But there was nothing I could do, because if I want to move my feet to return a ball, you know, this was the sound I was producing.
"And also, during the point, if I want to run with small steps around the ball, it was exactly the same thing. So maybe she was just trying to pick on something, to get upset."
sig verwijderd door FA
pi_56272317
Hantuchova

Valt me erg tegen van haar
pi_56272318
Ivanovic was ook irritant maar daar moet je je overheen zetten...zeker als het om de piepgeluidjes ging
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56272348
Daniela, wat doe je !
pi_56272355
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:04 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dan nog heeft hij tegenstanders van niks tegen gehad.
Kan ook in zn nadeel zijn, qua wedstrijd ritme
( Ondanks lekkere hoge bedrag en halve F)

Norrage, bericht gezien, schrijf hem zeker niet af ! Maar sinds blessureleed ( USO ? of eerder) gaat het idd niet goed.
pi_56272384
Ik schrijf Nadal niet af hoor...Juist omdat het elk jaar zo begint, maar vooral die 6-0 6-1 tege Youzhny vond ik wel eng...Ach, binnenkort mag ie het gravel op
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56272398
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef Norrage het volgende:
Ik schrijf Nadal niet af hoor...Juist omdat het elk jaar zo begint, maar vooral die 6-0 6-1 tege Youzhny vond ik wel eng...Ach, binnenkort mag ie het gravel op
Je weet dat 'ie nog geen 20 uur daarvoor een partij van 4 uur speelde tegen Moya? Dat was de hoofdreden van die afstraffing.
sig verwijderd door FA
pi_56272406
Briljant! Jammer dat ik er te weinig van gezien heb.
That's all folks!
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:10:48 #125
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56272407
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic was ook irritant maar daar moet je je overheen zetten...zeker als het om de piepgeluidjes ging
Sowieso snap ik die stilte-obsessie van tennissers niet zo. Alle andere sporters presteren ook prima, en waarschijnlijk zelfs beter, onder lawaai. Waarom zou je bij tennis dan opeens volledige stilte nodig hebben?
pi_56272408
Gemeten in aantal games tegen, was het de makkelijkste partij van Tsonga tot nu toe.
pi_56272422
quote:
"That was ridiculous, I think," Hantuchova told reporters.

"I was really surprised with that. I think it's unfair. It's a distraction to the server. We played before and she never did it."
Huilie
pi_56272455
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Nou dat gepiep als je in volle voorbereiding en concentratie bent voor je service horen gewoon niet, ook al doet ze het inderdaad al het hele toernooi. Die stapjes kun je ook maken zonder extra geluid.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:14:53 #129
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_56272501
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je weet dat 'ie nog geen 20 uur daarvoor een partij van 4 uur speelde tegen Moya? Dat was de hoofdreden van die afstraffing.
Maar als je 4 uur nodig hebt om Moya te verslaan ben je, met alle respect voor Moya, toch niet heel erg in vorm lijkt me.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_56272511
Ivanovic is ook wel irritant. Maar om zo achteraf te gaan klagen komt wel een beetje triest over.
pi_56272542
Het is trouwens ook wel triest dat ze dacht dat die bal op BP tegen twee keer had gestuiterd. Iedereen kon duidelijk zien dat het niet zo was, en dan nog, hij hoefde alleen over het net en het BP was weg.
sig verwijderd door FA
pi_56272548
Is ook een kant van Hantuchova, het hoort erbij.
That's all folks!
pi_56272550
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Sowieso snap ik die stilte-obsessie van tennissers niet zo. Alle andere sporters presteren ook prima, en waarschijnlijk zelfs beter, onder lawaai. Waarom zou je bij tennis dan opeens volledige stilte nodig hebben?
Zoals snooker-spelers en golfers ?

Maargoed, piepende voetjes gaat wel wat ver. Het is maar te hopen dat ze nooit een verkouden ballenjongen treft.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:17:47 #134
82589 S-Two
barba macacu
pi_56272556
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsonga herinnert me tijdens deze hoogtepuntenclipshow ineens een beetje aan hoe Koning Marat kon staan beuken in zijn beste dagen
Hij deed mij ook wel een beetje denken aan Marat ja, dat was ook echt een held. Jammer dat het zo slecht gaat met hem (zijn tennis dan he)..

En de vrouwenfinale dus Sjarapova - Ivanovic. Verwacht wel een makkelijke overwinning voor Sjarapova eigenlijk, maar het is iig leuk om te kijken (naar twee mooie vrouwen). Wanneer is die finale?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56272576
Die Ivanovic is wel slecht met challenges, allemaal dik uit.
pi_56272586
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:17 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hij deed mij ook wel een beetje denken aan Marat ja, dat was ook echt een held. Jammer dat het zo slecht gaat met hem (zijn tennis dan he)..

En de vrouwenfinale dus Sjarapova - Ivanovic. Verwacht wel een makkelijke overwinning voor Sjarapova eigenlijk, maar het is iig leuk om te kijken (naar twee mooie vrouwen). Wanneer is die finale?
Vrijdagnacht/Zaterdagmorgen
pi_56272630
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:15 schreef -0- het volgende:
Ivanovic is ook wel irritant. Maar om zo achteraf te gaan klagen komt wel een beetje triest over.
Klopt. Maar bijna elke speler dribbelt een beetje alvorens de service te ontvangen, bij niemand heb ik het zo horen piepen als bij Ivanovic. Nadal gaat ook geen 'vamos' roepen (hardop althans) vlak voor het retourneren, Sharapova gooit er ook geen extra kreun uit. Als ik de tegenstander was zou ik me er in ieder geval gruwelijk aan ergeren, en tja, Hantuchova zegt ook dat ze het tijdens de wedstrijd al bij de scheidsrechter heeft aangegeven, toen ze voorstond zelfs. Het is gemakkelijk klagen achteraf, zeker als je zo'n voorsprong weggeeft, maar ze heeft wel een klein puntje (over dat gepiep dan, niet die ene bal).
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:23:15 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56272662
quote:

[..]

Het waren troostende woorden voor kleinzusje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_56272671
Vorig jaar hadden we trouwens maar 7 topics. Nu al 15
pi_56272677
Waarom richt ze zich dan niet rechtstreeks aan Ana. Zij zou er subiet mee stoppen en er een punt kado doen
pi_56272701
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Vorig jaar hadden we trouwens maar 7 topics. Nu al 15
, wimbledon echt nog veel meer, maar ja dan hoeft niemand er speciaal voor op te staan .
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:26:22 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56272727
Wat verwachten jullie van Federer-Djokovic? Ik hoop echt dat Federer wint. En als hij dan moet verliezen, dan maar van Tsonga.
pi_56272763
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

, wimbledon echt nog veel meer, maar ja dan hoeft niemand er speciaal voor op te staan .
44 topics toen
pi_56272809
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Federer-Djokovic? Ik hoop echt dat Federer wint. En als hij dan moet verliezen, dan maar van Tsonga.
Eindelijk de mogelijkheid om een keer voor Fed (mee) te juigen
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:31:37 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56272841
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Eindelijk de mogelijkheid om een keer voor Fed (mee) te juigen
Cool, jij bent dus ook niet voor Djoko? En als Federer wint en tegen Tsonga moet, voor wie ben je dan?
pi_56272845
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waar van 80% over de regen ging
pi_56272849
Ivanovic nu op tv, even luisteren .
pi_56272859
Nu op Eurosport de laatste set. Let er eens op en je weet hoe irritant het is
pi_56272862
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Cool, jij bent dus ook niet voor Djoko? En als Federer wint en tegen Tsonga moet, voor wie ben je dan?
Voor de beste
Maar ik neig naar Fed
pi_56272870
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
Waar van 80% over de regen ging
Ja good old times, mooie dames posten tijdens de 80e regenonderbreking .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')