Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mar Nadal verslaat straks weer iedereen in het gravelseizoen.
Is elk jaar zo bij Nadal, stroef begin van het jaar, top op gravel en doortrekken tot Wimbledon of iets daarna en dan gaat het weer bergaf. Vorig jaar verloor hij ook kansloos in 3 sets op de AO.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.
Nee gekkerd, dit was leuk, maar Fedje hoort met die beker te staan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef pfaf het volgende:
Geweldige pot, prachtige winnaar en nu op naar de titel!
Vooralsnog scoort Nadal meer punten op de AO dan vorig jaar (al geldt dat ook voor Djokovic).quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.
Je kan overdrijven hequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Nadal verdient toch weer even zo'n $320,250
Niet slecht voor een toernooi met tegenstanders van niks.
Yup, daarom zal denk ik wel één van hun #1 worden, maar dat is tijdelijk. Ik verwacht dat Federer het goed gaat doen in Indian Wells, Miami etc. Daar verloor hij vorig jaar heel veel punten, nu kan hij die weer pakken. Bij de AO heeft hij enkel punten te verliezen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooralsnog scoort Nadal meer punten op de AO dan vorig jaar (al geldt dat ook voor Djokovic).
Mee eens. Zie ook mijn post van net. Nadal verliest vaak en dik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Norrage het volgende:
Wat dramatisch speelt Nadal de laatste tijd trouwens zeg...Elke wedstrijd die hij verliest is een volstrekte veegpartij. Lijkt me dat hij het gewoon echt niet meer kan bolwerken en dat hij alleen steeds zo ver komt vanwege makkelijke lotingen en zo.
Nu 6-2 6-3 6-2 of zo, tegen Youzhny 6-0 6-1, tegen Fed 6-4 6-1, tegen Nalby 6-4 6-0 en 6-1 6-2 tegen Djokovic 7-5 6-3 en ook nog een paar releatief gemakkelijke overwinningen van Ferrer...Ik weet niet wat er met Nadal aan de hand is, maar hij mist op het ogenblik echt iets heel ergs....
En dan te bedenken dat als Federer Dubai NIET wint, en Nadal wel en het ook goed doet in Rotterdam, Nadal ondanks dit soort prestaties gewoon #1 staat van de wereld
Dat is waar, maar dan nog heeft hij tegenstanders van niks tegen gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan overdrijven he, dat Roddick, Murray etc. het niet waar kunnen maken is zijn probleem niet.
Kan ook in zn nadeel zijn, qua wedstrijd ritmequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog heeft hij tegenstanders van niks tegen gehad.
Je weet dat 'ie nog geen 20 uur daarvoor een partij van 4 uur speelde tegen Moya? Dat was de hoofdreden van die afstraffing.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef Norrage het volgende:
Ik schrijf Nadal niet af hoor...Juist omdat het elk jaar zo begint, maar vooral die 6-0 6-1 tege Youzhny vond ik wel eng...Ach, binnenkort mag ie het gravel op
Sowieso snap ik die stilte-obsessie van tennissers niet zo. Alle andere sporters presteren ook prima, en waarschijnlijk zelfs beter, onder lawaai. Waarom zou je bij tennis dan opeens volledige stilte nodig hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic was ook irritant maar daar moet je je overheen zetten...zeker als het om de piepgeluidjes ging
Huiliequote:"That was ridiculous, I think," Hantuchova told reporters.
"I was really surprised with that. I think it's unfair. It's a distraction to the server. We played before and she never did it."
Nou dat gepiep als je in volle voorbereiding en concentratie bent voor je service horen gewoon niet, ook al doet ze het inderdaad al het hele toernooi. Die stapjes kun je ook maken zonder extra geluid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Ivanovic was ook irritant maar daar moet je je overheen zetten...zeker als het om de piepgeluidjes ging
Maar als je 4 uur nodig hebt om Moya te verslaan ben je, met alle respect voor Moya, toch niet heel erg in vorm lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet dat 'ie nog geen 20 uur daarvoor een partij van 4 uur speelde tegen Moya? Dat was de hoofdreden van die afstraffing.
Zoals snooker-spelers en golfers ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sowieso snap ik die stilte-obsessie van tennissers niet zo. Alle andere sporters presteren ook prima, en waarschijnlijk zelfs beter, onder lawaai. Waarom zou je bij tennis dan opeens volledige stilte nodig hebben?
Hij deed mij ook wel een beetje denken aan Marat ja, dat was ook echt een held. Jammer dat het zo slecht gaat met hem (zijn tennis dan he)..quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsonga herinnert me tijdens deze hoogtepuntenclipshow ineens een beetje aan hoe Koning Marat kon staan beuken in zijn beste dagen
Vrijdagnacht/Zaterdagmorgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij deed mij ook wel een beetje denken aan Marat ja, dat was ook echt een held. Jammer dat het zo slecht gaat met hem (zijn tennis dan he)..
En de vrouwenfinale dus Sjarapova - Ivanovic. Verwacht wel een makkelijke overwinning voor Sjarapova eigenlijk, maar het is iig leuk om te kijken (naar twee mooie vrouwen). Wanneer is die finale?
Klopt. Maar bijna elke speler dribbelt een beetje alvorens de service te ontvangen, bij niemand heb ik het zo horen piepen als bij Ivanovic. Nadal gaat ook geen 'vamos' roepen (hardop althans) vlak voor het retourneren, Sharapova gooit er ook geen extra kreun uit. Als ik de tegenstander was zou ik me er in ieder geval gruwelijk aan ergeren, en tja, Hantuchova zegt ook dat ze het tijdens de wedstrijd al bij de scheidsrechter heeft aangegeven, toen ze voorstond zelfs. Het is gemakkelijk klagen achteraf, zeker als je zo'n voorsprong weggeeft, maar ze heeft wel een klein puntje (over dat gepiep dan, niet die ene bal).quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:15 schreef -0- het volgende:
Ivanovic is ook wel irritant. Maar om zo achteraf te gaan klagen komt wel een beetje triest over.
Het waren troostende woorden voor kleinzusje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Vorig jaar hadden we trouwens maar 7 topics. Nu al 15
44 topics toenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wimbledon echt nog veel meer, maar ja dan hoeft niemand er speciaal voor op te staan
.
Eindelijk de mogelijkheid om een keer voor Fed (mee) te juigenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Federer-Djokovic? Ik hoop echt dat Federer wint. En als hij dan moet verliezen, dan maar van Tsonga.
Cool, jij bent dus ook niet voor Djoko? En als Federer wint en tegen Tsonga moet, voor wie ben je dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eindelijk de mogelijkheid om een keer voor Fed (mee) te juigen
Waar van 80% over de regen gingquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wimbledon echt nog veel meer, maar ja dan hoeft niemand er speciaal voor op te staan
.
Voor de bestequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool, jij bent dus ook niet voor Djoko? En als Federer wint en tegen Tsonga moet, voor wie ben je dan?
Ja good old times, mooie dames posten tijdens de 80e regenonderbrekingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |