Zou de wereld er beter van worden als er (bijna) alleen maar tiener moeders waren? zou de wereld er beter van worden wanneer alle kinderen ter adoptie werden opgegeven, ook al komen ze bij goede adoptie ouders terecht? zou de wereld er beter van worden wanneer (ook al zijn ze dan zo aardig) alle huwelijken stranden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja? Zou ieder kind zo'n vreselijk leven hebben met begripvolle ouders die van je houden, zou iedere vrouw die ongewild zwanger is zo goed opgevangen worden, zou ieder kind dat voor adoptie opgegeven wordt zo goed terrecht komen, zou iedereen na een, toch wel vrij heftige ervaring, zo simpel door kunnen leven. Zo moeilijk heeft ze het volgens mij toch echt niet.
Zo bedankt! Dankzij deze post heb ik deze film gekeken.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
27. He Was a Quiet Man (Frank A. Cappello, 2006) :: 8.0
Verrassende goede film, typisch een die je wel of niet leuk vind. Vind hem erg geslaagd, prima acteerwerk, Elisha laat veel zienen het plot is niet voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meer richting het eerste willen zien.
Desalniettemin zit er een aantal briljante scenes in de film. Al is het maar voor deze losse scenes, dit moet je zien.
Die vissenIk zie een hoop goede films de laatste tijd. Ik eindig steevast met: moet je zien.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
Ze was sowieso al het rare meisje op school. Al die zooi interesseerde haar geen zier.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:10 schreef Seborik het volgende:
Vergeet niet: geen peer pressure, geen stoere meidengroep die haar lastig valt,
Pardon? Ik weet uit eigen ervaring dat docenten absoluut niet reageren zoals je hier suggereert.quote:geen docenten die haar met een afkeurende blik aankijken,
Geen zin meer. Maar het slaat allemaal op weinig.quote:meer dingen
Sorry, ook aan Mike en alle andere tere dertigerszieltjes waar ik op getrapt heb.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Juno topic is deze kant op>>> Juno: dé komedie van het jaar
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:50 schreef Gillingham het volgende:
Rendition (Gavin Hood, 2007) 7
Zeker de moeite waard voor een sneak, maar ik hoopte stiekem op No Country for Old Men.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:08 schreef hornage het volgende:
#33 No Country For Old Men
Gisteravond deze in de sneak gezien.
hoezo dat? dan draait no country for old men niet meer in de sneak hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgende keer maar met Hornage mee, Gillingham.
Omdat jij kennelijk meer geluk hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:25 schreef hornage het volgende:
[..]
hoezo dat? dan draait no country for old men niet meer in de sneak hoor
wel atijd welkom hoor Gillingham
Ik wilde deze hier ook net neer zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Children of Men (2006, #148)
Fascinerende rauwe actiefilm over een toekomstig Engeland waar iedereen onvruchtbaar is en de maatschappij wordt geleid door een semi-fascistisch regime. De film ontwijkt veel van de cliché's over de toekomst (al kennen we de politiestaat natuurlijk wel weer uit V For Vendetta), maar het bijbelse thema wordt op het einde van de film wel wat vervelend overheersend.
Tussenstand IMDb Top 250: 179.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 7Xbox Live: koenpijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Moet zeggen dat dit echt vragen zijn die ik mij geen moment heb afgevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: koenpijl
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef koen_pijl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer maar met Hornage mee, Gillingham.
Dat scenarioschrijvers een klein offer leveren is natuurlijk ook bullshit. Maanden werk, en dan is het risico nog best groot dat het ergens op een enorme stapel beland, of dat er voor een andere versie word gekozen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:05 schreef Mainport het volgende:
Met de huidige schrijversstaking in Hollywood zijn er discussies ontstaan over de waarde van het script. Tegenstanders vinden het aandeel van een schrijver niet groot genoeg om beter beloond te worden. Investeerders lopen een groot risico terwijl schrijvers maar een klein offer leveren, en verdienen het daarom een aanzienlijk deel van de opbrengst te krijgen. Bovendien leggen de prestaties van de acteurs op het scherm en de regisseur achter de camera meer gewicht in de schaal dan de schrijver. Ik ben het daar niet mee eens. Reprise is een uitstekend voorbeeld wat voor fantastische film je kunt maken met een script van boven niveau. Een wijs man zei ooit dat een slechte regisseur met een goed script toch een goede film kan maken, terwijl een goede regisseur met een slecht script niet uit de voeten kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |