quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]No Country for Old Men SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
oh jee vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
geen cijfer, Lambiekje?
Aparte film danquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Joan Cusack speelt voor de zoveelste keer John's broer.
Voor een horror film heeft het anders wel een verdomd hoog cijfer. Volgende krant recensies is het ook goed. Dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Mist,
wat een draak van een film![]()
Recensies zeggen natuurlijk niet veel (of iig. niet alles). Ik kan er dan ook niet bij dat ie in de Film Valley een 8,3 kreegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor een horror film heeft het anders wel een verdomd hoog cijfer. Volgende krant recensies is het ook goed. Dus ben benieuwd.
Leg uit?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef Meki het volgende:
Cloverfeild
Een film waar werkelijkheid binnenkort staat te gebeuren
een 10.0
Hmm, mee eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb net weet eens LotR the fellowship of the ring gezien, nu de andere twee nog, het blijft namelijk een van de beste, zoniet de beste triologie die je tegenwoordig op ddvd kan kopen
Mijn stukje van moviemeter maar gekopieerd. Er zitten ook wat reacties op meningen daar in verwerkt, sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef RuneRose het volgende:
Zojuist terug van The man from London. En het was fantastich, fenomenaal en meer dan ik van te voor had mogen dromen. Voordat de film begon stond er namelijk een microfoon, en werd er aangekondig "The man from Budapest". Tranen schoten in de ogen. Het zou toch niet zo mogen zijn dat ik mijn held (die nog in leven is) in het echt zou mogen zien en horen. Morgen meer over de film.
Welke 'problemen' vond je zo herkenbaar dan? Ik vond ook niet dat ze nu echt veel problemen had.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:Dat Ellen Page voor de hoofdrol is genomineerd voor een Oscar is dan ook niet verwonderlijk: ze maakt van Juno een leuk en levendig personage met herkenbare problemen
Problemen met de ouders, problemen op school, de problemen die "het opeens volwassen worden" met zich mee brengen etc. etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:29 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Welke 'problemen' vond je zo herkenbaar dan? Ik vond ook niet dat ze nu echt veel problemen had.
dan klopt de trailer niet helemaal of jij trekt de verkeerde conclusiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef cwk het volgende:
The Mist.![]()
De trailer geeft ongeveer alles prijs wat die film te bieden heeft. Zo weten we dankzij de trailer dat de neger als eerste doodgaat (no surprise there), wie de gekken zijn in het groepje die worstelen voor hun leven. Dat de mist grote monsters herbergt, dat er een klein irritant jongetje in zit, en dat er überhaupt een shitload aan clichés in zit.
Ik kan niet wachten.
Nou, wat een problemen. Ik heb daar om heel eerlijk te zijn niets van meegekregen. De ouders vonden het allemaal wel prima. Op school ging het haar ook allemaal wel voor de wind (daar werd zelfs nauwelijk aandacht aan besteed), en het opeens volwassen worden? Volgens mij gingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:10 schreef Timo20 het volgende:Problemen met de ouders, problemen op school, de problemen die "het opeens volwassen worden" met zich mee brengen etc. etc.
"Niet echt veel problemen" vind ik toch nogal zachtjes uitgedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had iedereen maar zo'n simpel leventje als Juno. Nu ik er over nadenk vind ik de film steeds minder worden. Het is dat ik een zwak heb voor die babies, echo enzo. Maar voorderest.
Dat zijn meer dingen die je er als buitenstaander in plaatst of in zou kunnen zien, omdat je dat verwacht van zo iemand. Wat ze vooral had, is een buitenwijselijk grote bek voor een meisje van zestien waardoor alle mogelijkheden om de problemen, die jij beschrijft, kenbaar te maken eigenlijk worden weggeworpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Problemen met de ouders, problemen op school, de problemen die "het opeens volwassen worden" met zich mee brengen etc. etc.
"Niet echt veel problemen" vind ik toch nogal zachtjes uitgedrukt
Mee eens, het is gewoon een nogal gestoord meisje. En het is ook geen realistische film, dus who gives a fuck. Het is een leuke film, en daar gaat et om.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:54 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, problemen had ze niet.
Sympathieke film.Juno dus.
Waarom is zij gestoord en waarom is de film niet realistisch dan? Zou het niet op die manier kunnen gebeuren?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef JelleS het volgende:
[..]
Mee eens, het is gewoon een nogal gestoord meisje. En het is ook geen realistische film, dus who gives a fuck. Het is een leuke film, en daar gaat et om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |