Filequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is de ArenA half leeg? File? Trein vertraging?
Woensdag? ipv Zondag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sommige moeten nog werkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
bij mij ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Jodelaar het volgende:
sopcast hapert en fok is langzaam ben ik dat zelf?
nee hier ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Jodelaar het volgende:
sopcast hapert en fok is langzaam ben ik dat zelf?
Colin heeft tegen vorige week erg goed gespeeld en vandaag is hij ook best goed bezig..Zou het dan toch nog goed komen met Colin?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Cheiron het volgende:
What the hell, ik zag een steekpassje op Rommedahl van Colin. Ik weet dat ik koorts heb.. maar ijlen?
Niet doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
Nu is de stream helemaal wegTijd om tele2 voetbal te kopen dus.
je moet de stream afspelen met VLC dan werkt ie wel goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
Nu is de stream helemaal wegTijd om tele2 voetbal te kopen dus.
Zijn die streams niet DRM beveiligd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef toma het volgende:
[..]
je moet de stream afspelen met VLC dan werkt ie wel goed
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je kan gratis via Turksat kijken..
Wat is daar "quote:
Gewoon op Active Topics selecterenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk gevonden dit topic. Zucht.
Ik durf er niks over te zeggen maar als we ook maar 70 procent spelen zoals afgelopen zaterdag dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Repsak het volgende:
SCH, wat is je voorspelling? Gewoon weer 4-0?
godver, die Turken hebben het gewoon beter bekeken dan de Nederlandersquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet doen
Je kan gratis via Turksat kijken..Gewoon satelliet kopen voor 30 euro + receiver voor ~70 euro.
Kan je gratis Engels (1e en 2e league) ,Italiaans,Nederland (Ajax heeft voorkeur),Spaans voetbal kijken. (wel in het Turks maar ok)
Turken zenden zelfs FA Cup etc, uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef toma het volgende:
[..]
godver, die Turken hebben het gewoon beter bekeken dan de Nederlanders
Of nieuwe topicsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon op Active Topics selecteren.
als ze de bug eens uit Fok halen zou het al veel schelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon op Active Topics selecteren.
Waarom hou je niet gewoon ff je bek kakkerlakquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Davids, stop aub met voetbal en doe je zelf dit niet aan.
Davids doet het prima hoor..Hij pept het team goed opquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Davids, stop aub met voetbal en doe je zelf dit niet aan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waarom hou je niet gewoon ff je bek kakkerlak
Ik heb die bug overigens alleen in VBLquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
als ze de bug eens uit Fok halen zou het al veel schelen.
Ik ga ook even poepenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Ajax drukt.
DRM?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zijn die streams niet DRM beveiligd?
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporterquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als er een nieuw topic geopend is ja, dat weet je nietquote:
Omdat er nog mensen moeten werkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporter
![]()
90% van mijn posts komen in VBL dus ik weet niet hoe het bij de andere fora isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb die bug overigens alleen in VBL
DRM is beveiliging die checkt of het op een bepaalde pc word bekeken via internet..quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waarom kappen jullie niet beiden? Dank u.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporter
![]()
Op FOK zitten is werken jahquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat er nog mensen moeten werken
maar 9 vd 10 voorzetten zijn goed. En een kans is ook wel aan hem besteed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef TheArt het volgende:
Rommedahl speelt dramatisch tot nu toe. Emanuelson en Colin daarentegen zijn inderdaad goed bezig.
wegglijden en neerhalen is hetzelfde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
fluit dan vink
urby haalt george neer.
nee hoor niet fluiten
walgelijk
Anders raakt 1 kanaal overbelast. Iedereen wil de gallery play van Ajax zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is psv-sparta niet op tele 2 kanaal 2 ?
en zie ik ajax op 2 kanalen live ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
walgelijk die actie van huntelaar
Ben er maar trots opquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef dronkeykong het volgende:
Keller heb ik nog mee in de klas gezeten
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
psv is toch pas om 20:00 begonnen?
Verkapt Ajax hart! Hij kan alleen maar kankeren en zeiken, typisch een joodquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?
Je hebt een enorme hekel aan Ajax, loopt er altijd over te zeiken, maar kunt het toch niet laten om zo een beetje elke wedstrijd te kijken en een groot deel van je "leven" door te brengen in het Ajax-topic. Waarom is dat?
Ja maar ik zie de wedstrijd nergens..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
psv is toch pas om 20:00 begonnen?
Wat ben je ook een triest mannetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verkapt Ajax hart! Hij kan alleen maar kankeren en zeiken, typisch een jood
Niet op ingaan, heeft hij zijn 'lolletje' niet, waar het enkel om te doen is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?
Je hebt een enorme hekel aan Ajax, loopt er altijd over te zeiken, maar kunt het toch niet laten om zo een beetje elke wedstrijd te kijken en een groot deel van je "leven" door te brengen in het Ajax-topic. Waarom is dat?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een grappig sfeertje daar in de ArenA. Net zo'n geluid als een strand vol met mensen![]()
hij buffert weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja buffer 0%.. ouderwets langs de lijn dus
sopcast werkt bij niemand. Nu begint de stream weer te werken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
SopCast werkt zo te zien sowieso niet op m'n werkcomputer. Zal wel geblokt worden ofzo. Is met meer programma's zo helaas.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens scoren Ajax
Wel beeld, geen geluid...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
sopcast werkt bij niemand. Nu begint de stream weer te werken.
Net heeft de buffer constant op 0% gestaan.
SopCast is helemaal down, ik luister nu langs de lijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
SopCast werkt zo te zien sowieso niet op m'n werkcomputer. Zal wel geblokt worden ofzo. Is met meer programma's zo helaas.
als je met VLC afspeelt doet ie t wel. (geen geluid wel beeld.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
SopCast is helemaal down, ik luister nu langs de lijn.
Een pizza.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vermealen brak wat tegen ajax ?
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Zit ik wel in het goede topic? Ik zie alleen maar jorienvdherik, De.Kromme en Dirk-Kuijt fanatiek de wedstrijd kijken en meeposten.
Tjah ze houden gewoon van ons aller Ajax!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Zit ik wel in het goede topic? Ik zie alleen maar jorienvdherik, De.Kromme en Dirk-Kuijt fanatiek de wedstrijd kijken en meeposten.
Huntelaar scoort toch wel weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar blijven de doelpunten. Zul je zien dat we een keer de nul houden, wordt het nog 0-0.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
attentie
psv is live op tele 2 kanaal 2 nu
heb je nog een pizzaatje over jorien? zou er wel ingaan nu.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Eindelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
attentie
psv is live op tele 2 kanaal 2 nu
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
bij psv zingen ze na 20 min al
danny koevermans
Jammer dat hij weg wilt gaan, leuke speler.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
9e goal voor Bradley alweer
gozert is goed bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
9e goal voor Bradley alweer
Dszudszak schoot de bal tegen lazovic aan en de bal rolde er in?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Dos37 het volgende:
Lazofiets scoort ja, de wereld op zijn kop
Als ie deze nog had gemistquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dszudszak schoot de bal tegen lazovic aan en de bal rolde er in?
Mooie goal johquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Omg, hoor ik via radio Noord dat grunn vanaf 25 meter scoort. Beeld moet ik!
Kunnen wij toch niets aan doen??quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Sport1quote:
GOED!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef tha_dark het volgende:
Hoe speelt Ajax tot nu toe?
En de opstelling?
Ajax speelt redelijk tot goed, geen kansen voor Utrecht. Paar kansjes voor Ajax, klein overwicht voor Ajax dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef tha_dark het volgende:
Hoe speelt Ajax tot nu toe?
En de opstelling?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
suarez vies vuil mannetje
quote:
dat is al weken zo pffquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk dramatische arbitrage vandaag.
heb je een gratis streampje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer Bakkal
Praat me der niet van, ellendelingen daar!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Stuur je een sms, krijg je helemaal niks terug
Tweede keer: Live wedstrijden via Internet streams #20quote:
Hoezo onterecht?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Gaat Ajax ook onterecht punten verspelen netzoals AZ?
Die omschrijving net van iemand over Ajax overwicht, Utrecht geen kansen etc, leek precies op die van AZ-NAC gister.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Gaat Ajax ook onterecht punten verspelen netzoals AZ?
Hoezo geslijm?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat geslijm met Colin. Zeer triest.
Ze zijn even in wenen geweestquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef De.Kromme het volgende:
WTF Colin en Furby spelen goed, wat is er aan de hand?.
daar staat toch geen gratis streampje van PSV?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tweede keer: Live wedstrijden via Internet streams #20
Lees de OP of de reacties in het topic, als dat niet helpt, is er geen stream nee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
daar staat toch geen gratis streampje van PSV?
lijkt mee een mooi scenarioquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Het wachten is natuurlijk op de 0-1 van Nelisse.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
Het wachten is natuurlijk op de 0-1 van Nelisse.
Hij is nuttig vandaag ja, met een aantal goede ingrepen. Maar een staande ovatie is dat ook weer niet waard, maar ik begrijp dat het publiek wat goed te maken heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo geslijm?
Die gast speelt vandaag hartstikke goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |