Wat is daar "quote:
Gewoon op Active Topics selecterenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk gevonden dit topic. Zucht.
Ik durf er niks over te zeggen maar als we ook maar 70 procent spelen zoals afgelopen zaterdag dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Repsak het volgende:
SCH, wat is je voorspelling? Gewoon weer 4-0?
godver, die Turken hebben het gewoon beter bekeken dan de Nederlandersquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet doen
Je kan gratis via Turksat kijken..Gewoon satelliet kopen voor 30 euro + receiver voor ~70 euro.
Kan je gratis Engels (1e en 2e league) ,Italiaans,Nederland (Ajax heeft voorkeur),Spaans voetbal kijken. (wel in het Turks maar ok)
Turken zenden zelfs FA Cup etc, uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef toma het volgende:
[..]
godver, die Turken hebben het gewoon beter bekeken dan de Nederlanders
Of nieuwe topicsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon op Active Topics selecteren.
als ze de bug eens uit Fok halen zou het al veel schelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon op Active Topics selecteren.
Waarom hou je niet gewoon ff je bek kakkerlakquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Davids, stop aub met voetbal en doe je zelf dit niet aan.
Davids doet het prima hoor..Hij pept het team goed opquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Davids, stop aub met voetbal en doe je zelf dit niet aan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waarom hou je niet gewoon ff je bek kakkerlak
Ik heb die bug overigens alleen in VBLquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
als ze de bug eens uit Fok halen zou het al veel schelen.
Ik ga ook even poepenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Ajax drukt.
DRM?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zijn die streams niet DRM beveiligd?
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporterquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als er een nieuw topic geopend is ja, dat weet je nietquote:
Omdat er nog mensen moeten werkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporter
![]()
90% van mijn posts komen in VBL dus ik weet niet hoe het bij de andere fora isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb die bug overigens alleen in VBL
DRM is beveiliging die checkt of het op een bepaalde pc word bekeken via internet..quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waarom kappen jullie niet beiden? Dank u.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet gewoon in het stadion nep supporter
![]()
Op FOK zitten is werken jahquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat er nog mensen moeten werken
maar 9 vd 10 voorzetten zijn goed. En een kans is ook wel aan hem besteed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef TheArt het volgende:
Rommedahl speelt dramatisch tot nu toe. Emanuelson en Colin daarentegen zijn inderdaad goed bezig.
wegglijden en neerhalen is hetzelfde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
fluit dan vink
urby haalt george neer.
nee hoor niet fluiten
walgelijk
Anders raakt 1 kanaal overbelast. Iedereen wil de gallery play van Ajax zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is psv-sparta niet op tele 2 kanaal 2 ?
en zie ik ajax op 2 kanalen live ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
walgelijk die actie van huntelaar
Ben er maar trots opquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef dronkeykong het volgende:
Keller heb ik nog mee in de klas gezeten
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
walgelijk die actie van huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |