Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
psv is toch pas om 20:00 begonnen?
Verkapt Ajax hart! Hij kan alleen maar kankeren en zeiken, typisch een joodquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?
Je hebt een enorme hekel aan Ajax, loopt er altijd over te zeiken, maar kunt het toch niet laten om zo een beetje elke wedstrijd te kijken en een groot deel van je "leven" door te brengen in het Ajax-topic. Waarom is dat?
Ja maar ik zie de wedstrijd nergens..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
psv is toch pas om 20:00 begonnen?
Wat ben je ook een triest mannetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
walgelijk die actie van huntelaar
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verkapt Ajax hart! Hij kan alleen maar kankeren en zeiken, typisch een jood
Niet op ingaan, heeft hij zijn 'lolletje' niet, waar het enkel om te doen is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het toch echt even vragen: Ben jij een enorme masochist?
Je hebt een enorme hekel aan Ajax, loopt er altijd over te zeiken, maar kunt het toch niet laten om zo een beetje elke wedstrijd te kijken en een groot deel van je "leven" door te brengen in het Ajax-topic. Waarom is dat?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een grappig sfeertje daar in de ArenA. Net zo'n geluid als een strand vol met mensen![]()
hij buffert weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja buffer 0%.. ouderwets langs de lijn dus
sopcast werkt bij niemand. Nu begint de stream weer te werken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
SopCast werkt zo te zien sowieso niet op m'n werkcomputer. Zal wel geblokt worden ofzo. Is met meer programma's zo helaas.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens scoren Ajax
Wel beeld, geen geluid...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
sopcast werkt bij niemand. Nu begint de stream weer te werken.
Net heeft de buffer constant op 0% gestaan.
SopCast is helemaal down, ik luister nu langs de lijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
SopCast werkt zo te zien sowieso niet op m'n werkcomputer. Zal wel geblokt worden ofzo. Is met meer programma's zo helaas.
als je met VLC afspeelt doet ie t wel. (geen geluid wel beeld.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
SopCast is helemaal down, ik luister nu langs de lijn.
Een pizza.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vermealen brak wat tegen ajax ?
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Zit ik wel in het goede topic? Ik zie alleen maar jorienvdherik, De.Kromme en Dirk-Kuijt fanatiek de wedstrijd kijken en meeposten.
Tjah ze houden gewoon van ons aller Ajax!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Zit ik wel in het goede topic? Ik zie alleen maar jorienvdherik, De.Kromme en Dirk-Kuijt fanatiek de wedstrijd kijken en meeposten.
Huntelaar scoort toch wel weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar blijven de doelpunten. Zul je zien dat we een keer de nul houden, wordt het nog 0-0.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
attentie
psv is live op tele 2 kanaal 2 nu
heb je nog een pizzaatje over jorien? zou er wel ingaan nu.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
Eindelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
attentie
psv is live op tele 2 kanaal 2 nu
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
bij psv zingen ze na 20 min al
danny koevermans
Jammer dat hij weg wilt gaan, leuke speler.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
9e goal voor Bradley alweer
gozert is goed bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
9e goal voor Bradley alweer
Dszudszak schoot de bal tegen lazovic aan en de bal rolde er in?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Dos37 het volgende:
Lazofiets scoort ja, de wereld op zijn kop
Als ie deze nog had gemistquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dszudszak schoot de bal tegen lazovic aan en de bal rolde er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |