abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56248517
Fok! Dieetclub #224 Afvallen in recordtempo......

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56248540
doe die post nog maar een keer hoor g-b

leuk! ga thuis de funda linkjes even bekijken
Ja doei.
pi_56248581
ok laatste post van het vorige topic was:
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga hier even trots doen, vriendje en ik gaan vanmiddag 2 koopwoningen bekijken in de hoop dat er eentje bij zit die we wel graag willen hebben. het zijn wel alle twee woningen die niet super zijn, maar we zien dit ook als startwoning, waar we na een paar jaar weer uit gaan.

voor de nieuwsgierigen onder ons het zijn deze twee woningen:

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=625b9bf8-859b-4ace-990c-8599fb1b428f&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
en
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9719e2af-bae9-4bd9-b386-4d9953aa79fd&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1

de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
pi_56248596
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:19:32 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_56248661
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef gothic-blackie het volgende:
ok laatste post van het vorige topic was:
[..]
spannend, succes!
disclaimer
pi_56248676
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
pi_56248720
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
pi_56248850
Rewimo, chocolade forum, DD-wandklok
pi_56248995
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef ymme het volgende:
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
Maar nul is nog veel minder!
Jammer zeg!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56249064
Spannend g-b, succes

@Freecell, ik had die grafiek in Excel gemaakt zoals Teigan al zei. Gewoon gegevens van dieetweb gekopieerd en dan excel een grafiek laten maken.
pi_56249324
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
pi_56249735
TVP
pi_56250049
Spannend, g-b! De tweede vind ik er mooier uitzien, ook wat groter.
Trouwens inderdaad erg goedkoop. Voor dat geld koop je in Den Bosch een garagebox

Wij hebben ook een huis gekocht afgelopen maandag, maar daar moeten we nog anderhalf jaar op wachten
pi_56250433
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]

Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
En de keukens zie je het ook altijd aan.
Mijn ouders hebben ook zo'n woningbouw-low-budget keuken.
***Levi was here***
pi_56251091
Inderdaad, de keuken is altijd een standaard wit blokje. Vaak met rvs gebobbeld aanrecht ( , ik kan er niet aan wennen).

Ik vind het tweede appartement er ook beter uitzien. Het ziet er netter onderhouden en ruimer uit. En de keuken is nieuwer
pi_56251131
ik zag inderdaad aan de keuken gelijk dat het woningbouwhuizen waren..

MAar het zijn leuke woningen om mee te beginnen denk ik!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56251174
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normaler maar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
pi_56251291
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef gothic-blackie het volgende:
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normaler maar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
Veel plezier!
***Levi was here***
pi_56251323
Ben benieuwd hoe het SQ vergaat bij haar gesprek. Hoop zo dat ze snel een leuke baan vindt!
***Levi was here***
pi_56251452
godverdegodver!

Had ik álles geregeld op mijn werk, komt er een roosterwijziging van school!

waardoor ik dus de vrijdag vrij ben, in plaats van de maandag!!!!

meteen maar naar het werk gemailed, hopen dat het nog omgezet kan worden...
Ja doei.
pi_56251680
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
Ja, dat verslag waar ik nu al 2 dagen fulltime mee bezig ben

Maaaaaar... Het is af En inmiddels ook geprint. Printen is nogal een crime hier in huis, je moet de blaadjes handmatig en stuk voor stuk aan de printer voeren en precies op tijd. En het was een verslag van een héleboel pagina's. Toch eens een nieuwe printer misschien
pi_56251949

de weegschaal gaf net 80.2 aan

huh? hij twijfelde zelfs tussen 79,9 en 80,2
Ja doei.
pi_56252864
Wat doe je om half 4 's middags op de weegschaal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56252916
midden van de week moment

en vanochtend kon ik het licht niet aandoen omdat nog zo lekker lag te slapen
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 16:33:56 #25
43556 miss_dynastie
pi_56253263
quote:
de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')