Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:
In de papieren versie van de Telegraaf zei Koster dat ze zich nog willen versterken in de verdediging, en dat ze aan het rondkijken zijn.
Stel je voor dat we eens buiten het eigen netwerk kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.
Nee joh. Anders moeten ze weer reizen en al de shit. Levert niks op. Gewoon lekker voor de buis zondagavond 19:00. Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Stel je voor dat we eens buiten het eigen netwerk kijken.
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnt om Baelum te gaan, van Willem II.
Ik was sarcastisch, maar dit zou wel eens serieus waar kunnen zijn. Heb al vaker gelezen dat er iemand bij FC Utrecht op de tribune heeft gezeten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Pff kan er eens iemand komen van buitenaf, een of andere reusachtige neger of een meedogenloze Oost Europeaan ofzo
Ja, en dan evt vd Wiel als backup tegen schorsingen en blessures. Al zou nog 1 extra backup niet verkeerd zijn. Ondanks dat we nog maar op 1 vlak meedoen is het een zwaar programma de aankomende maand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef Jasza het volgende:
Silva-Vermaelen-Sjonnie-Vertonghen
Is goed genoeg de 2e seizoienshelft imo, maargoed.
Een iets bredere verdediging dan dat zou ik toch wel willen zien. Daarnaast kan Heitinga weer als verdedigende middenvelder gaan spelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef Jasza het volgende:
Silva-Vermaelen-Sjonnie-Vertonghen
Is goed genoeg de 2e seizoienshelft imo, maargoed.
Ik vind Vermaelen, net als Heitinga overigens, op de backpositie toch een stuk minder uit de verf komen, dan in het centrum.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef Rumille het volgende:
Ik wil wel een Velibor Vasovic type zien bij Ajax. Naast Sjonnie in het centrum, Silva op rechts en Vermaelen op links.
Lijkt me leuk.
Gabri, Davids?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een iets bredere verdediging dan dat zou ik toch wel willen zien. Daarnaast kan Heitinga weer als verdedigende middenvelder gaan spelen
Silva - Vermaelen - Vertonghenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri, Davids?
Vermaelen-Heitinga is een goed duo, hebben ze wel vaker laten zien, Inter thuis, Inter uit bijv
quote:Huntelaar toch naar 19 goals
Ajax heeft de KNVB om opheldering gevraagd over het aantal goals van Klaas Jan Huntelaar. Eerder werd de spits een treffer afgenomen, omdat het een eigen doelpunt zou zijn geweest van Edson Braafheid in de wedstrijd tegen FC Twente.
Infostrada, het bureau dat voor de KNVB de statistieken bijhoudt, heeft verklaard dat het wel degelijk 19 doelpunten zijn geweest, waar het standpunt van de bond was, dat het er eentje minder moest zijn. Ajax heeft inmiddels bij de KNVB aangeklopt en wil opheldering over het exacte aantal competitiedoelpunten dat de aanvaller dit seizoen achter zijn naam heeft staan.
Hoewel Huntelaar volgens de officiële wedstrijdgegevens van de KNVB op achttien treffers staat, zijn er talloze media die Huntelaar een extra goal toekennen. Dat spookdoelpunt dateert uit het thuisduel met FC Twente van 27 december 2007 (2-2), waarin FC Twente-verdediger Edson Braafheid een vrije trap van de Ajax-spits ongelukkig van richting veranderde.
De dienstdoende KNVB-official betitelde die goal als een eigen doelpunt van Braafheid, hetgeen dus ook op het officiële wedstrijdformulier van het duel te lezen is. Op dringend verzoek van Huntelaar zelf heeft Ajax afgelopen maandag bij de KNVB aangegeven dat ze vraagtekens zet bij het toekennen van dat doelpunt.
'Scheidsrechter Luinge gaf na de wedstrijd al aan dat als we het niet met zijn lezing eens waren, we bij de KNVB konden reclameren', zegt teammanager David Endt tegen Voetbal International. Inmiddels heeft Endt contact gezocht met Jaap Uilenberg, coördinator scheidsrechterszaken bij de bond. 'We willen weten wat nu precies de procedure is. Ik heb de indruk dat er nogal eens met twee maten wordt gemeten bij het toekennen van dit soort doelpunten', aldus Endt.
'Zoals iedere spits houdt Klaas-Jan zijn statistieken goed in de gaten. Dus als hij vraagt of hij we dat eens uit kunnen zoeken, dan doen we dat. We gaan knokken voor het doelpunt van Klaas. Zodat die bij de rechtmatige eigenaar terecht komt.' Klaas Jan Huntelaar zegt zelf in het Algemeen Dagblad het volgende: 'Ieder doelpunt telt en ik wil dolgraag de Gouden Schoen winnen'
wtfquote:We gaan knokken voor het doelpunt van Klaas. Zodat die bij de rechtmatige eigenaar terecht komt
Dembele is ook gewoon een goeie voetballer, net als die Pocognoli (oidquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, gisteren bij AZ zag ik toch Dembele weer heel erg goed spelen. Die jongen steekt met kop en schouders boven de rest uit. Zal me niks verbazen als 1 van de grote Drie hem straks wil aantrekken.
Meestal tellen ze zo'n bal ook wel als een goal, volgens mij.quote:
Daar zijn we twee seizoenen geleden dacht ik ook nog een tijdje mee bezig geweest. Waarom hebben we hem destijds niet gehaald? Of had dat te maken met die Defour-kwestiequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dembele is ook gewoon een goeie voetballer, net als die Pocognoli (oid). Alleen heeft AZ het nu ff niet...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef keijz het volgende:
Ajax had die Prognoli gewoon moeten kopen een paar jaar geleden, er was toen toch ook interesse?
Die gast is net zo min een linksback als Urby Emanuelson, logisch dat Louis van Gaal hem ook enkel als linkshalf gebruikt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Pocognoli heeft ook nog in de belangstelling van Ajax gestaan. Met hem was het probleem linksachter iig opgelost geweest ...
Wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die gast is net zo min een linksback als Urby Emanuelson, logisch dat Louis van Gaal hem ook enkel als linkshalf gebruikt.
Mooie tijd wel, zometeen de stad inquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waarom begint de wedstrijd eigenlijk al om 19.30?
+ een beetje voetbalintelligentie, dat zou helemaal mooi zijn. Nog een weekje transferperiode, en dan moeten we het uitzingen met wat we hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Doe nou gewoon zo'n grote neger van de Afrika Cup. Meedogenloze slachters zijn dat, heerlijkScouten met bak chips en een biertje in de hand, elke avond op Eurosport de komende weken.
Sunday Olisehquote:
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie ‘m ophalen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.
Snap ik, dat is hij namelijk niet waard. Maar goed, Ajax scout liever subtop, dus zullen dat ook spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie 'm ophalen hoor.
Ach ja. Het zal mij benieuwen of er uberhaupt iemand komt, of dat dit gewoon weer een zoethoudertje is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
quote:
Nog meer PSV'ers bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Broer van een maat van me zag hem altijd vaak bij het uitgaan hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Koefquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Dan hadden ze wel alternatieven kunnen bekijken. Nu moet alles weer op het laatste moment. Soms snap ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?
Misschien dat Ajax tegen een gunstige rente Moussa Dembele, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Ryan Donk en Louis van Gaal kan overnemen van de DSB Bank?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je Dembele kan halen, is dat ook een koopje hoor.
Beter steken ze die tijd, geld en energie in een tripje naar Oost-Europa of Zuid-Amerika om daar een of andere meedogenloze beul voor in de verdediging te scouten.quote:
Zo'n beleid hebben wij ook, alles op het laatst altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was datquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Klopt, maar in België rechtsback kunnen spelen, is iets anders dan in Nederland bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Van origine is het gewoon een LB, heeft hij bij Genk ook altijd gespeeld. Dat Van Gaal 'm nu linkshalf laat spelen is wat anders, komt ook door de blessure van Martens.
Idd, die goal tegen Atleticoquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was dat
Of Pietersquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever een wat defensiever ingestelde linksback, zoals Edson Braafheid.
Ja idd, een rechtsback met een linksback vergelijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Geef mij maar Zuiverloon dan. Vind ik beter dan Braafheid.
Echt kippenvelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Tribute to a Legend
Prachtig filmpje ja
Kippenvel gewoon.Bergkamp
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of Pieters. 19 jaar. Kan echt wel goed worden.
Jaaaa! Wat een held eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die goal tegen AtleticoEen dat stifje tegen Feyenoord
Misschien kopen en voor anderhalf jaar weer terug verhuren aan FC Utrecht?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.
Ja dus? Dat betekent dus dat ie meer verdedigt dan mee opkomt. Iets wat we nodig hebben op links.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pieters is van origine een centrale verdediger
Stijn Schaars en Demy de Zeeuw als back-up en toekomstige opvolgers van respectievelijk Edgar Davids en Gabri, verder is Ryan Donk natuurlijk een groot talent en kan Moussa Dembele mooi KJH opvolgen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef Wooldoor het volgende:
Dembele is een sterk aanspeelpunt en een actie alleen scoren kan hij niet. Ik zou hem niet zien als vervanging van Huntelaar eerder als vervanging van Suarez. Maar daar hebben we voorlopig nog geen vervanger voor nodig.
De Zeeuw zou de perfecte opvolger zijn voor Davids. Las ik trouwens vorige week niet dat van Geel Davids al gepolst had voor volgend seizoen?
Dat wil je graag he? Allemaal kopen en dan weer verhuren? Denk je dat al die clubs daar ook op zitten te wachten? Of de speler? Die stapt over naar rivaal Ajax, en zou dan nog een jaar in utrecht moeten voetballen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kopen en voor anderhalf jaar weer terug verhuren aan FC Utrecht?
Goed plan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stijn Schaars en Demy de Zeeuw als back-up en toekomstige opvolgers van respectievelijk Edgar Davids en Gabri, verder is Ryan Donk natuurlijk een groot talent en kan Moussa Dembele mooi KJH opvolgen.
Lijkt me uit beeld.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef DANILXL het volgende:
is steve sidwell haalbaar?
Braafheid zou ik niet eens zo'n slechte optie vinden. Doet het vrij goed bij Twente, en kan zowel links centraal en als linksback uit de voeten. Zal denk ik wel aardig duur zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Liever een wat defensiever ingestelde linksback, zoals Edson Braafheid.
Dude STFUquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef DANILXL het volgende:
is steve sidwell haalbaar?
Voor de ontwikkeling van de speler is het beter dat je kan blijven spelen, al helemaal bij de club waar je al (goed) speelde. Als zo'n talent meteen naar Ajax komt, kan hij op de bank belanden en stokt zijn ontwikkeling. Nu laat je hem spelen bij zijn club, maar heb je wel de mogelijkheid hem terug te halen. In het geval van Erik Pieters ligt het batuurlijk iets gevoeliger, maar over het algemeen zou Ajax dit vaker moeten doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wil je graag he? Allemaal kopen en dan weer verhuren? Denk je dat al die clubs daar ook op zitten te wachten? Of de speler? Die stapt over naar rivaal Ajax, en zou dan nog een jaar in utrecht moeten voetballen?
Zo werkt het toch niet joh.
Klopt, ideaal dat hij zowel linksback als in het centrum kan spelen, maar hij zal vrij prijzig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Braafheid zou ik niet eens zo'n slechte optie vinden. Doet het vrij goed bij Twente, en kan zowel links centraal en als linksback uit de voeten. Zal denk ik wel aardig duur zijn.
In oost europa lopen veel goede verdedigers rond. Het probleem is echter dat die toch allemaal al weer tegen de 30 aanzitten, de jongere talenten zijn allang weggekocht door de grote teams. Bij Lokomotiv heb je een zeer ervaren verdediger rondlopen die een enorme aanwinst zou zijn voor Ajax, maar hij is al weer 31 en daar gaat Ajax toch echt geen miljoenen voor op tafel leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Pff kan er eens iemand komen van buitenaf, een of andere reusachtige neger of een meedogenloze Oost Europeaan ofzo
Alsof we al niet genoeg B-spelers hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef Fathom het volgende:
Ajax legt groot deel B-jeugd vast
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof we al niet genoeg B-spelers hebben
+1 Scherpquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof we al niet genoeg B-spelers hebben
quote:Ajax doet tweede poging voor Engelaar
Volgens de Voetbal International zal Ajax deze week een tweede bod uitbrenden op Orlando Engelaar van FC Twente. De Amsterdammers willen Engelaar graag contracteren.
Ajax bood eerder drie miljoen euro, maar FC Twente wil zelfs vijftien miljoen euro. 'Als de situatie zo blijft, zal het lastig worden', zegt Van Geel.
'Maar we blijven hopen op zijn komst. Ik heb het idee dat sommige clubs de realiteit uit oog verliezen. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat we zelf de toon hebben gezet met de transfers van Sneijder en Babel', aldus de technisch directeur van Ajax.
Edson Braafheid er meteen bij, mogen ze Kennedy Bakircioglü terughebben.quote:
Met het oog op het kampioenschap lijkt mij een degelijke linksback meer noodzaak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:59 schreef Wooldoor het volgende:
Als ze Engelaar voor onder de 8 miljoen kunnen krijgen vind ik het prima. Het is een erg nuttige speler en denk dat het toch zeker de kans op het kampioenschap vergroot. Vergeet niet dat we 17 miljoen hebben gekregen voor Babel en dat het deze zomer ook weer volop cashen wordt. Maar we moeten gewoon kampioen worden en volgend seizoen champions league spelen.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:
Voorspelling:
Ajax is tot 30 januari bezig met Engelaar. Twente gaat er niet in mee en we krijgen er niks meer bij. "De selectie is rond en kampioenswaardig."
Dit is gewoon zo'n zoethoudertje. Doen alsof ze kei druk bezig zijn met Engelaar, maar gewoon al weten dat ie teveel zal kosten. Vervolgens geen tijd meer om een verdediger te halen en Van Geel is weer blij.
Zet deze post maar bij je bookmarks. Wie wil wedden om een krat HJ moet het maar zeggen.
Co 2e kans bij Ajaxquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ook trainer Adriaanse in beeld bij Hamburger SV
Gepubliceerd op 23-01-08 om 11:11 door Johan Kroon
Ook trainer Adriaanse in beeld bij Hamburger SVCo Adriaanse (foto) staat in de nadrukkelijke belangstelling van Hamburger SV, zo meldt Sportweek. De Nederlandse oefenmeester moet Huub Stevens opvolgen, die aan het einde van het seizoen vertrekt naar PSV.
Adriaanse is momenteel nog actief bij Al Sadd uit Saoedi-Arabië. De oefenmeester lijkt echter weer terug te keren naar Europa. Zo staat hij nog steeds in de belangstelling van Ajax en het Nederlands elftal.
HSV heeft naast Adriaanse ook Bert van Marwijk (Feyenoord), Jürgen Klopp (Mainz), Fred Rutten (FC Twente), Marco van Basten (Oranje) en Hans Meyer (1. FC Nürnberg) op de shortlist staan voor de vacature.
Voor wat het waard isquote:KNVB geeft uitsluitsel over Huntelaar-goal
Uitgegeven: 23 januari 2008 12:10
Laatst gewijzigd: 23 januari 2008 12:28
AMSTERDAM - Een eigen doelpunt van Edson Braafheid of toch een treffer van de topscorer van de Eredivisie, Klaas Jan Huntelaar? De KNVB gaf woensdag uitleg. "Voor de invoering van de statistieken houden wij het wedstrijdformulier aan."
De voetbalbond kent de treffer niet toe aan de Ajax-aanvaller, melden zij woensdag aan de redactie van NU.nl. "Vooralsnog is er bij de KNVB geen formeel bezwaar binnengekomen tegen het toekennen van het derde doelpunt aan Braafheid, als eigen doelpunt".
Zowel de scheidsrechter als de twee betrokken clubs tekenden na afloop het formulier. Volgens de bond is Infostrada de partij die de gegevens van de bond ontvangt, hoe het bedrijf uit Nieuwegein dat in de administratie verwerkt heeft geen invloed op de statistieken van de bond.
Ajax - FC Twente (27 december 2007)
1-0 K J. Huntelaar
1-1 S. Huysegems
2-1 E. Braafheid (eigen doelpunt)
2-2 B.N'Kufo
Valt wel mee, we hebben straks zondag voor centraal achterin Heitinga, Vertonghen, Vermaelen en Colin. Daar komt later Van der Wiel nog bij. Als ideale opstellinge zie ik danquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met het oog op het kampioenschap lijkt mij een degelijke linksback meer noodzaak.
Ik was alweer vergeten dat we die haddenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef Wooldoor het volgende:
Delorge
Al sinds maandagavond hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zit op me werk en heb geen zin om alles terug te lezen, maar iemand afca.nl al gecheckt?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zit op me werk en heb geen zin om alles terug te lezen, maar iemand afca.nl al gecheckt?
Elke keer als je denkt het dieptepunt van die site gezien te hebben weten ze het de volgende keer toch weer te overtreffen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
Deze vind ik wel vet hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Elke keer als je denkt het dieptepunt van die site gezien te hebben weten ze het de volgende keer toch weer te overtreffen.
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit laatste tijd niet veel meer op internet, dus zag het net pas voor 't eerst
Hier hetzelfde, heb er maar 11quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/StadionQuiz.htm
Ik weet er echt te weinig
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Vast wel ffquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, moet werken tot 5uur. Dus moet nog haasten om op tijd te komen ook
Zie je op het vak wel toch?
19 hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken érg veel op elkaar, die stadions.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Lyzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken érg veel op elkaar, die stadions.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
De ArenA zit d'r ook in hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:17 schreef MaxC het volgende:
Dit is het Ajax topic, niet VI-quiz-topic
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef N.i.c.k het volgende:
En komt Silva nu hoger in de pikorde te staan dan Ogararu ?
A. Wat is de significante meerwaarde ? Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.quote:
Hij is beter dan Ogararu in mijn ogen, maar wel hetzelfde type. Misschien dat Ogararu op de rechtshalf positie nog uit de voeten kan. Ogararu heeft trouwens ook een paar miljoen gekost.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
A. Wat is de significante meerwaarde ? Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.
B. Dat is kut voor mijn voetbalmanager.
Kom maar met die kratquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:
Voorspelling:
Ajax is tot 30 januari bezig met Engelaar. Twente gaat er niet in mee en we krijgen er niks meer bij. "De selectie is rond en kampioenswaardig."
Dit is gewoon zo'n zoethoudertje. Doen alsof ze kei druk bezig zijn met Engelaar, maar gewoon al weten dat ie teveel zal kosten. Vervolgens geen tijd meer om een verdediger te halen en Van Geel is weer blij.
Zet deze post maar bij je bookmarks. Wie wil wedden om een krat HJ moet het maar zeggen.
Die helemaal links komt me trouwens akelig bekend voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar hij blijft leuk:
[ afbeelding ]
Dat moet ie laten zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
A. Wat is de significante meerwaarde ?
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.quote:Hij heeft ook nog eens geld gekost, en Van de Wiel is er nog.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Vanavond punten pakken godverdomme!
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Vanavond punten pakken godverdomme!
Hoe wil je dat doen ouwe?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met 2 punten ben ik niet tevreden hoor.
NOES MY FIRST RED CARD WHAAAAAquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:51 schreef Badabingea het volgende:
"daar hoorden zij engelen zingen"
Chivu
Siem de Jong linksachter?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als Koster slim is begint ie vandaag met siem linksachter ipv furby.. daarnaast ook rommedahl ipv kennedy..
da moet het wel goed komen hoop ik..
Ja, zelfde geldt voor Silva, maar die doet nog niet meequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Siem de Jong linksachter?
steek;
ogararu-colin-heitinga-vertonghen;
de jong-davids-emanuelson;
leonardo-huntelaar-suarez;
Bij een volgende gele kaart zijn Huntelaar en Suarez geschorst toch? Lekker voouitzicht met Vitesse, PSV en Feyenoord voor de boeg... [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Haha, de Heit zie je ook nog zitten als ballenjochie, hahahaha!!!
Je gaat toch niet vertellen dat je die docu nu pas voor het eerst ziet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Haha, de Heit zie je ook nog zitten als ballenjochie, hahahaha!!!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je die docu nu pas voor het eerst ziet?
quote:In een filmpje op VI.nl gaven ze aan dat Van Geel een drukke week tegemoet gaat en zich ook uit de naad gaat werken en nu al zeer moeilijk bereikbaar is daardoor.
Halen die Bradley!quote:In Rtvnh kwam gister het bericht dat Ajax nog voor 1 februari een vervanger aan wil trekken voor Maduro. Engelaar wat topfavoriet maar nu die te duur blijkt te zijn, oveweegd Ajax om Michael Bradley aan te trekken die weg mag bij Heerenveen.
Thanks, toch veruit de interessantste wedstrijd van vanavond. Tele2 maar weer aanslingerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef Urquhart het volgende:
19:30 uur
Over anderhalf jaar jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Bradley heeft een aflopend contract hae?
Tot 2009, hij wilde niet bijtekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Bradley heeft een aflopend contract hae?
Of goed in te vallen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef Radegast het volgende:
Bradley zou ik een goede aankoop vinden, die heeft het in zich om Gabri naar de bank te voetballen.
Had Ajax hier een tijdje geleden geen belangstelling voor?quote:Sunderland zet zestal in de etalage
De penibele competitiepositie van Sunderland heeft trainer Roy Keane genoopt tot het nemen van drastische maatregelen. Een zestal spelers hebben van de Ierse coach vernomen niet meer in zijn plannen voor te komen en mogen tijdens de huidige transferwindow naar een andere club uitzien. Keane bracht het nieuws over aan Ross Wallace, David Connolly, Greg Halford, Graham Kavanagh, Ian Harte en Stephen Wright. Voor het sextet is het nu afwachten welke teams zich melden.
“Voor sommigen is het beter als ze verhuurd worden, anderen kunnen wellicht beter definitief vertrekken. Iedereen kent zijn situatie”, meldde Keane tegenover diverse Britse media.
Sunderland maakte een half jaar geleden zijn rentree in de Premier League, maar heeft sindsdien de nodige moeite om het hoofd boven water te houden.
Wat wil je zeggen ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
Hej Martin ben jij het. Hij heeft geld gekost. Nee toch! Wat een wanbeleid. Een speler halen die geld kost.
Harte is toch al ruim over de 30?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had Ajax hier een tijdje geleden geen belangstelling voor?
Zou kunnen, maar staat me nog iets van bij dat Ajax hier belangstelling voor had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Harte is toch al ruim over de 30?
Bradley wil zijn contract wat in 2009 afloopt niet verlengen. Heerenveen heeft met deze wetenschap in het hoofd te kennen gegegeven dat ze niet onwelwillend tegenover een eventuele verkoop van Bradley staan. Tien miljoen zullen ze dus niet vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef MaxC het volgende:
Ik denk niet dat Heereveen Bradley laat gaan voor minder dan 10 miljoen
Het is niet meer zoals vroeger
Medunjaninquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Medunjanin zou ook wel niet al te veel kosten...
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspelerquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Medunjanin is een goede speler met genoeg techniek om mee te komen bij Ajax.
hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspeler
Boeiend met Davids achter hem...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft ook vooral doorzettingsvermogen, snelheid en is een teamspeler
Hij is al bijna 23.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef BobbyHill het volgende:
Medunjanin is een schitterende speler, maar wel iemand die alleen goed rendeert in een perfect draaiend elftal. Anders heb je alleen maar last van hem. Leuke speler voor de toekomst, maar op dit moment kan Ajax beter eerst naar andere spelers kijken.
IFFR 2008 ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:47 schreef tgs. het volgende:
Ondanks dat ik de wedstrijd vanavond niet kan zien vanwege IFFR 2008, zeg ik dat de 3 punten voor Ajax vanavond een zekerheidje zijn
International Film Festival Rotterdam, een beetje googlen levert je heel wat informatie opquote:
Ik denk dat dat van Utrecht af zal hangen. Het is een uitwedstrijd voor ze, dus als ze een standaard counter wedstrijdje gaan spelen zoals ze zo vaak doen, dan zal Ajax het makkelijk krijgen. Maar als Utrecht constant druk gaat uit oefenen van voren, dan kan de Ajax verdediging het wel eens lastig gaan krijgen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:47 schreef tgs. het volgende:
Ondanks dat ik de wedstrijd vanavond niet kan zien vanwege IFFR 2008, zeg ik dat de 3 punten voor Ajax vanavond een zekerheidje zijn
m2 hopen op het bestequote:
"Ajax hup! Rood witte scharen, dappre strijders fier en koen! Geen club die ons kan evenaaaaaaaaren. Rood en wit wordtquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:06 schreef Aanvoerder het volgende:
De Ajax Marsch schalt alweer door de speakers. God wat heb ik zin in volgende week, lekker weer naar Ajax.
Nee, overschrijvingstermijn kon niet gehaald worden. Zondag wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef toma het volgende:
Doet Silva mee vanavond?
Tja, wat ben je dan voor technisch directeur als je niet eens weet hoe de transfer markt zich ontwikkeld de laatste jaren. Volgens mij verlies je zelf de realiteit uit ogen wanneer je denkt goeie spelers weg te plukken bij sub-toppers voor een prikkie.quote:23/1/2008 - Ajax blijft hopen op Engelaar
(Gepost door )
Voetbal International meldt vandaag dat Ajax blijft hopen op de komst van Orlando Engelaar. Ajax zou deze week een tweede bod uitbrengen. 'Als die situatie blijft zoals die nu is, dan zal het lastig worden' aldus Van Geel in VI over de vraagprijs van FC Twente. 'Maar we blijven hopen op zijn komst. Ik heb de indruk dat sommige clubs de realiteit uit het oog verliezen. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat we zelf de toon hebben gezet met de transferbedragen die we voor Sneijder en Babel hebben ontvangen.'
Maar wel collinquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen Kennedy.
Geen Ogararuquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen Kennedy.
tja, hij had beter een rechterbeen kunnen hebben. Want Suarez blijft er gewoon in staan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef Cheiron het volgende:
Hmm. nog steeds geen Luque.. dat is toch zonde voor die 2 miljoen per jaar..
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Topic wat opgeschoond van livescorechat. De wedstrijd kan hier worden besproken.
Eredivisie liveverslagentopic #76
quote:68. DOELPUNT AJAX!!!. Huntelaar volleert een voorzet van Edgar Davids fantastisch achter Vorm. Het is zijn 19e (of 20ste!) eredivisietreffer van het seizoen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Mr-Sander het volgende:
ajax.nl
[quote]68. DOELPUNT AJAX!!!. Huntelaar volleert een voorzet van Edgar Davids fantastisch achter Vorm. Het is zijn 19e (of 20ste!) eredivisietreffer van het seizoen.[quote]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef S-Two het volgende:
Als ik het zo hoor dus zowaar weer een keer goed gespeeld, en ook nog de 0, prima jongens.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:18 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat worden gouden schoenen dit seizoen
Heb je de laatste zin gelezen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
Tja, wat ben je dan voor technisch directeur als je niet eens weet hoe de transfer markt zich ontwikkeld de laatste jaren. Volgens mij verlies je zelf de realiteit uit ogen wanneer je denkt goeie spelers weg te plukken bij sub-toppers voor een prikkie.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:18 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toma de Ajaxtopic-cartoonist, goed bezig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:18 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi man.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:18 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, gewoon hobby.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mooi man.
Doe je een grafische studie ofzo?
Ziet er idd leuk uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor zondag:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
ik heb liever Leo. Die heeft de acceleratie van een Bugatti Veyron en de techniek uit een BMW 7 serie. Maar een blessure gevoeligheid van een Opel Astra.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:29 schreef Blight het volgende:
Maar die Rommedahl hč.. Hij heeft de sprint van een jachtluipaard, maar de voetbalintelligentie van een naaktslak.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb liever Leo. Die heeft de acceleratie van een Bugatti Veyron en de techniek uit een BMW 7 serie. Maar een blessure gevoeligheid van een Opel Astra.
En Luque is een soort Hummer: kost een hoop, maar je kan 'm eigenlijk nergens goed kwijt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb liever Leo. Die heeft de acceleratie van een Bugatti Veyron en de techniek uit een BMW 7 serie. Maar een blessure gevoeligheid van een Opel Astra.
Bedankt ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque is een soort Hummer: kost een hoop, maar je kan 'm eigenlijk nergens goed kwijt.
Met dit team kunnen we gewoon kampioen wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor zondag:
Steek
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
Kijk, dat is nog eens aardig. Was iedereen maar zo behulpzaam jegens Adrie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor zondag:
Steek
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
En Luque is een soort Hummer: kost een hoop, maar je kan 'm eigenlijk nergens goed kwijt.
Maar als de omstandigheden zwaar zijn kun je m wel goed gebruikenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
En je slipt steeds uit de bocht, omdat de linkerbanden sterker zijn dan rechts.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Kampioenuh!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor zondag:
Steek
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Dus Van Geel heeft hem ook nog Afrikaanse parels in z'n zak gestoken naast zijn beste salaris? Wat een verwende kreng zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque is een beschadigde Ferrari, alleen als je hem veel liefde geeft en hem repareert loopt ie weer als een pareltje!
Wat had ie te melde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah ja joh Van Loen, loop je maar weer goedkoop onderuit te lullen
Ik wel hij heeft me toch een hele reeks drama partijen gespeeld. Daar doen die twee leuke wedstrijdjes niets aan af.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Colin nooit te slecht bevonden. Gewoon een nuttige speler.
Mwa ik vind dat je overdrijft hoor. Colin is een van de betere verdedigers en zou gewoon een vaste kracht zijn achterin. Verdedigend een blok, opkomend ook behoorlijk. Ik hou wel van zo'n spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik wel hij heeft me toch een hele reeks drama partijen gespeeld. Daar doen die twee leuke wedstrijdjes niets aan af.
Maar goed iedereen kan zich verbeteren natuurlijk
Heb je ook weleens een wedstrijd gezienquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat je overdrijft hoor. Colin is een van de betere verdedigers en zou gewoon een vaste kracht zijn achterin. Verdedigend een blok, opkomend ook behoorlijk. Ik hou wel van zo'n spelers.
1. Hij had grote bedenkingen bij de beslissingen die in het nadeel van hun werden genomen. Zo vond ie dat een aantal bij Ajax ook wel een kaart verdiende en Vink dus niet consequent was.quote:
Hint: PIquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je ook weleens een wedstrijd gezien![]()
Het was vaak echt huilen met de pet op met hem.
Nou ik moet zeggen dat ik sinds gisteren eigenlijk pas weer bezig ben met Ajax. Hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb je ook weleens een wedstrijd gezien![]()
Het was vaak echt huilen met de pet op met hem.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
Had Kennedy vanavond anders wel goed gespeeld?
moet je nu postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef Mr-Sander het volgende:
Mag ik het topic een keer volmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |