Zaterdag naar Hoogeveen, concertje kijken in Podium en daarna naar Fort om daar te overnachten bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
Een weekendje weg met de jongens. Op dat soort weekenden ontmoet je toch minder vrouwen dan toen mn vrienden nog niet bijna allemaal getrouwd waren en/of samenwoonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
[..]
Ik ga zaterdag weer eens shoppen in Antwerpenquote:Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog steeds geen outfit, want het was zo koud! Zal ik nu nog gaan?
Maar niemand spannende date-verhalen te vertellen?
[..]
.
Boehoehoequote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik inquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik in![]()
Wist eerst niet wat ik zo goed moest doen (of ik za wel weer de stad in zou gaan), maar toen bedacht ik me: ik ga gewoon en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:58 schreef MLI het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonken.
Serieus, ik kan zeiken en wanhopig overkomen, maar jij geeft mij tich wel het lourdes-gevoel: de rest is erger.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.quote:[..]
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Kunnen we je ook ontmoedigenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoor![]()
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
Waarom stuur je zelf geen smsje dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Thanks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.![]()
Ik zou voor optie twee gaanquote:[..]
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.
Opties:
- Carnaval. Ik vind er weinig aan, maar het is een goede reden om jezelf eens helemaal lam te zuipen
- Uitgaan. Is nogal stil wanneer het carnaval is, maar misschien staat de muziek dan wat zachter wat betekent dat je mensen makkelijker aan kunt spreken
- Niks doen, ach dat is eigenlijk geen optie ook haha
.
Doet hij ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.quote:
Wat verwacht je wel niet van ons? Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Wat dawg zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
Uiteraard is dit deels inherent aan verliefdheid, maar dan nog geef ik je vriendinnen gelijk en zou ik het afkappen, als ik jou was.
Gewoon gaan Tegan. En ehhhhquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Burdie het volgende:
Na een ONS ga ik ook niet meer smssen of anderzins contact zoeken. Volgens mij is dat vrij normaal..
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?
Ik jaag tegenwoordig zelden. Maar als er op mij gejaagd wordt, en het betreft een leuk heerschap, dan zeg ik geen nee natuurlijk. Eigenlijk scoor ik elk weekend wel (als in zoenen en soms meer), tenzij ik er zelf geen bal zin in heb/er niets leuks rondloopt. Maar moest ik niet bejaagd worden, dan zou ik zelf de jacht waarschijnlijk wel openen. Het spelletje van versieren en versierd worden geniet ik namelijk van, ik leer er veel van, ik leer er veel leuke mensen door kennen en op die manier zijn er bij mij ook wel vriendschappen ontstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Zitten er hier geen mensen die het allemaal wel best vinden, dat single zijn? Die zich er gewoon bij neerleggen en niet elk weekend "op jacht" moeten en moeten "scoren" van zichzelf?
Kroegvrienden will be kroegvrienden. En daar is niks mis mee want ik heb ook andere vrienden. Onder die vrienden is iedereen er van overtuigd dat ik de eerste ben die zich gaat settelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Burdie het volgende:
Maar oh, wat vluchtig zijn die vriendschappen vaak. Ik was net zo, MLI. Totdat ik een vaste relatie kreeg en ik minder vaak ging stappen... en nu zit ik weer regelmatig 'moederziel alleen' in de kroeg, omdat de 'vrienden' van destijds allang verder zijn gegaan met iets/iemand anders.
Of misschien omdat jij ze hebt laten stikken vanaf het moment dat jij een relatie kreeg? Dat had er zeker niets mee te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Burdie het volgende:
Maar oh, wat vluchtig zijn die vriendschappen vaak. Ik was net zo, MLI. Totdat ik een vaste relatie kreeg en ik minder vaak ging stappen... en nu zit ik weer regelmatig 'moederziel alleen' in de kroeg, omdat de 'vrienden' van destijds allang verder zijn gegaan met iets/iemand anders.
Als 'niet elke week in de kroeg hangen' valt onder laten stikken, dan wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Of misschien omdat jij ze hebt laten stikken vanaf het moment dat jij een relatie kreeg? Dat had er zeker niets mee te maken?
Maar hield je dan geen contact buiten de kroeg? Ik heb wel wat vrienden die ik alleen in de kroeg zie, maar de meesten zie ik daarbuiten ook wel heur.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als 'niet elke week in de kroeg hangen' valt onder laten stikken, dan wel ja.
Of "vier maanden lang niets meer van zich laten horen".quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dit waren enkel de 'ik zie je in de kroeg'-mensen. Met wie ik nog wel eens tussendoor wat SMSte, maar meer niet. Och, de vergankelijkheid van vriendschappen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar hield je dan geen contact buiten de kroeg? Ik heb wel wat vrienden die ik alleen in de kroeg zie, maar de meesten zie ik daarbuiten ook wel heur.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Of "vier maanden lang niets meer van zich laten horen".
Die ken ik ook nog. Vriend van me met wie ik bijna elke week ging stappen. Kreeg ineens een vriendin, en sindsdien (twee jaar nu) heb ik 'm nog maar twee keer gezien. Maar ik ben dan wel weer uitgenodigd voor hun bruiloft.quote:
Dat is correct. Maar het kan soms wel goed gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatie.
Ach, soms gebeurd het. Beetje lust hoor ook in een relatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:16 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, seks op de eerste date is voor mij echt het tegenovergestelde van een leuke jongen leren kennen waar misschien een relatie uit kan komen. Dan is het gewoon lust lijkt me. Nog nooit een ONS gehad.
En ga jij je voormalige kroegmaatjes uitnodigen op je bruiloft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog. Vriend van me met wie ik bijna elke week ging stappen. Kreeg ineens een vriendin, en sindsdien (twee jaar nu) heb ik 'm nog maar twee keer gezien. Maar ik ben dan wel weer uitgenodigd voor hun bruiloft..
hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Zitten er hier geen mensen die het allemaal wel best vinden, dat single zijn? Die zich er gewoon bij neerleggen en niet elk weekend "op jacht" moeten en moeten "scoren" van zichzelf?
Daar zat ik ook aan te denken ja, klinkt me wel het beste in de oren. Meest ideale scenario maar wel erg onwaarschijnlijk, in een heel rustige tent iemand tegenkomen die kan en wil stijldansen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou voor optie twee gaan [ afbeelding ].
Als je m nou echt leuk vind, is het echt niet erg om eens een stapje in zijn richting te zetten hoor in plaats van stil te blijven staanquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Doet hij ook.. Volgens een vrij voorspelbaar patroon zelfs.
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.
Ik sta wel open voor een relatie en doe er wel moeite voor. Op jacht of scoren moet ik niet, ik ga gewoon stappen en sluit niks uit. Op de eerste plaats staat gewoon plezier hebben met m'n vrienden, en als ik niemand tegenkom so be it dan is echt niet meteen m'n weekend 'mislukt' ofzo. Als ik wel iemand tegenkom is het natuurlijk wel nóg leukerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Gelukkig hebben moderne mensen MSN, en kun je ook buiten de kroeg makkelijk wat oppervlakkig contact houden met elkaar. Dat merk ik wel, wanneer een scharrel toch geen relatiepotentie blijkt te hebben blijft er wel contact maar stelt het eigenlijk niks meer voor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Succes! Dat taaltje is wel zooooooooooo sexyquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zaterdag maar lekker duur shoppen en op zoek naar een leuke Vlaamse
Ook altijd met een nieuw persoon ieder weekend dan? Ben ik de enige die dat een beetje raar vindtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Eigenlijk scoor ik elk weekend wel (als in zoenen en soms meer)
Tuurlijk ben ik het met je eens. Maar ik kan echt niet verder dan zoenen gaan met iemand die ik net ken. Ik moet iig eerst een band met iemand hebben. Misschien is het deels zelfbescherming, maar ik geef me niet graag bloot aan mensen die ik niet goed genoeg ken/vertrouw, letterlijk en figuurlijk. Ik voel me zo goedkoop als ik alles weggeef, het moet goed voelen en ik moet het echt willen met die persoon, en niet alleen voor mijn eigen behoeftes. Daar heb ik wel andere manieren voor dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, soms gebeurd het. Beetje lust hoor ook in een relatie
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook altijd met een nieuw persoon ieder weekend dan? Ben ik de enige die dat een beetje raar vindt?
Okee, mooi zo. Want wat jij doet moet je helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Niet ieder weekend met een ander. Ik zoen meestal 3 van de 4 weekenden, meestal wel twee weken achter elkaar met dezelfde of zo. Ik zoen wel veel mensen ja. En je bent niet de enige die dat gek vindt, maar daar maak ik me nooit zo druk om.
Gewoon ook niet doen. trek me er ook nooit wat van aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Niet ieder weekend met een ander. Ik zoen meestal 3 van de 4 weekenden, meestal wel twee weken achter elkaar met dezelfde of zo. Ik zoen wel veel mensen ja. En je bent niet de enige die dat gek vindt, maar daar maak ik me nooit zo druk om.
Ik ben wat makkelijkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik het met je eens. Maar ik kan echt niet verder dan zoenen gaan met iemand die ik net ken. Ik moet iig eerst een band met iemand hebben. Misschien is het deels zelfbescherming, maar ik geef me niet graag bloot aan mensen die ik niet goed genoeg ken/vertrouw, letterlijk en figuurlijk. Ik voel me zo goedkoop als ik alles weggeef, het moet goed voelen en ik moet het echt willen met die persoon, en niet alleen voor mijn eigen behoeftes. Daar heb ik wel andere manieren voor dan.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef MNR het volgende:
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef MNR het volgende:
en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
"bij neerleggen" klinkt dan wel weer erg slachtofferig, maar termen als 'jacht' en 'scoren' heb ik al lang uit mijn vocabulaire geschrapt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
[Centraal] Poolen.... Deel 2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Wat kijk je er toch negatief tegenaan Gariquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:33 schreef Garisson72 het volgende:kostelijk altijd hoe vrouwen zo bijna-krampachtig duidelijk willen maken dat dat écht héus nog láng niet aan de orde is...
*Meldtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Dus eigenlijk kun je praktisch gezien niet zonder een portie aandacht van het andere geslacht?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik jaag tegenwoordig zelden. Maar als er op mij gejaagd wordt, en het betreft een leuk heerschap, dan zeg ik geen nee natuurlijk. Eigenlijk scoor ik elk weekend wel (als in zoenen en soms meer), tenzij ik er zelf geen bal zin in heb/er niets leuks rondloopt. Maar moest ik niet bejaagd worden, dan zou ik zelf de jacht waarschijnlijk wel openen. Het spelletje van versieren en versierd worden geniet ik namelijk van, ik leer er veel van, ik leer er veel leuke mensen door kennen en op die manier zijn er bij mij ook wel vriendschappen ontstaan.
Je weet wat ik bedoelde toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
"bij neerleggen" klinkt dan wel weer erg slachtofferig, maar termen als 'jacht' en 'scoren' heb ik al lang uit mijn vocabulaire geschrapt.
Stappen is net zo leuk als ik niet gescoord heb. Ik hoef alleen geen moeite te doen om aandacht te krijgen en ik ben nu eenmaal licht ontvlambaar, om de haverklap gecharmeerd van een leuke man of vrouw. That's just me, ik heb me daar allang bij neergelegd. Maar je insinueert dat ik niet zonder aandacht van het andere geslacht kan. Om eerlijk te zijn: ik weet het niet, zou kunnen. Toen ik 80 kilo woog kreeg ik geen aandacht van het andere geslacht en ik heb me daar toen nooit slecht om gevoeld. Nu krijg ik die aandacht in mijn schoot geworpen en geniet ik er ook van. Maar uiteraard onderwerp ik mezelf wel eens aan een grondig zelfonderzoek en ja, ik voel me nóg beter nu ik die aandacht wel krijg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:38 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je praktisch gezien niet zonder een portie aandacht van het andere geslacht?
[..]
Je weet wat ik bedoelde toch?![]()
Als ik hier zo lees, haal ik het gejaag en gescoor er wel zo uit. Alsof dat elk weekend nodig is. Alsof men om die reden gaat stappen en alsof het stappen niet leuk is geweest als men nergens hun tong in heeft kunnen steken. Kan het verkeerd hebben, daarom ook de vraag hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |