goed bezig Affiks!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef AFX. het volgende:
Mensen mensen. Ik heb veel nieuws
Ik heb een keu, ik speel competitie (voor een kroeg) en ik heb de beste van het team ingemaakt.
Ik speel zo'n 5 keer in de week.. ziek..maar zo leuk
Ik dacht, ik zeg het even.
Leuk om te weten. Als je hier en daar wat lees, dan krijg je inderdaad de gedachten dat de amerikanen heel goed kunnen poolen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
goed bezig Affiks!![]()
Ondergetekende is inmiddels ook weer terug in den lande.
Heb in de States niet heel veel gepoold, maar op de plaatsen waar 't kon was ik niet erg onder de indruk van het niveau van de 'serieuze' spelers in de poolrooms (behoudens een stel one-pocket-players... damn dat is moelluk!).
Ergens verwacht je toch van het land waar pool uitgevonden is, dat het gemiddeld niveau schrikbarend hoog is, maar neuj...
ja stel eens wat voor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
heeeejjjj meneer Ramon is terug, kunnen we weer eens proberen een datumpje te gaan prikkenHoorde trouwens dat de 21ste weer toernooi komt in utrecht, misschien heb je wel zin
ja onwillekeurig krijg je dat idee, en er zullen best plaatsen zijn waar de echt grote spelers opstaan, maar over het algemeen ontstijgen de spelers het beginners-niveau maar nauwelijks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Schnabbeltje het volgende:
Leuk om te weten. Als je hier en daar wat lees, dan krijg je inderdaad de gedachten dat de amerikanen heel goed kunnen poolen.
Wil je echt zo laag mogelijk, of wil je ook een beetje kwaliteit? Als je voor het laatste kies, dan kan je bijvoorbeeld een Buffalo Pro, Olio 9 foot of Clash Competition nemen. Zit rond de 3.000 euro. Verder is het beetje lastig om te zeggen wat wedstrijdafmetingen zijn. Standaard wordt namelijk 9 foot tafels gebruikt. Maar de één heeft grotere en de andere kleineren pockets. Of meer hoekige of meer rondere pockets.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk erover een pooltafel aan te schaffen, maar ik zou het liefst eentje willen hebben met wedstrijdafmetingen. Hebben jullie misschien suggesties?
*Prijs graag zo laag mogelijk.
Ah ok. Ja het liefst heb ik er eentje met een mooie prijs/kwaliteit verhouding; 3.000 vind ik wat aan de dure kant, maar dat betaalt zich misschien wel terug in duurzaamheid en kwaliteit. Een 9ft is wel een must, de pockets heb ik het liefst een beetje gemiddeld, geen emmers, maar ook niet van het niveau pyramidepool.quote:Op zondag 11 november 2007 23:50 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Wil je echt zo laag mogelijk, of wil je ook een beetje kwaliteit? Als je voor het laatste kies, dan kan je bijvoorbeeld een Buffalo Pro, Olio 9 foot of Clash Competition nemen. Zit rond de 3.000 euro. Verder is het beetje lastig om te zeggen wat wedstrijdafmetingen zijn. Standaard wordt namelijk 9 foot tafels gebruikt. Maar de één heeft grotere en de andere kleineren pockets. Of meer hoekige of meer rondere pockets.
wat mij betreft is 1 uur prima, dan hebben we de hele middag!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:02 schreef Kersje86 het volgende:
ja alleen omdat sinds dit jaar 2de klasse erbij is gekomen, hebben ze alle nieuwe teams daarin gestopt... nu zijn wij en nog 2 andere teams qua niveau veruit hoger en dan de overige teams... en er kan er maar 1 promoveren zucht....
3 feb lijkt mij een goed plan... uurtje of 1/2/3 ofzo? zeg het maar
ik zie het ook niet als een echte Fok-meet, eerder als een pool-afspraak voor mensen die het spelletje serieus nemen. Kennelijk zijn dat er niet veel op Fok, dus dan zou het hooguit ons drieën zijn inderdaad (en ik zie inmiddels dat er zelfs maar twee overblijvenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Kersje86 het volgende:
ohh maar we waren toch niet van plan om een meet te doen, toch Ramon?
quote:Ook Vlissingen gaat een huistoernooi houden, en wel de Panorama Pool Cup. Hoe werkt het? Schrijf je in voor éénmalig 12,50 euro waarmee je door heel Nederland aan de Nationale Panorama Pool Cup Ranking mee mag doen met als hoofdprijs een plek in een 8-ball toernooi in Las Vegas. Elk toernooi in de Cue Action kost 5,00 euro waarvan de helft voor de dagprijs en de andere helft voor de Cue Action Ranking is. Eerste ranking loopt van zondag 24 februari tot zondag 6 april, daarna van april 2008 tot april 2009. Zie ook www.panorama-poolcup.nl. Spelers in de Top 300 van de Nationale Ranking van de KNBB zijn uitgesloten van deelname, omdat het een amateur toernooi betreft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |