abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56402476
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
Zaterdag naar Hoogeveen, concertje kijken in Podium en daarna naar Fort om daar te overnachten bij vrienden.
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:14:16 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_56402546
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:

Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
Een weekendje weg met de jongens. Op dat soort weekenden ontmoet je toch minder vrouwen dan toen mn vrienden nog niet bijna allemaal getrouwd waren en/of samenwoonden.
For great justice!
pi_56402805
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook , maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
[..]
quote:
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend . Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
Ik ga zaterdag weer eens shoppen in Antwerpen
pi_56411210
Shoppen in Antwerpen is tof. De Meir is echt geweldig. Alleen die Holland-invasie daarzo, echt niet normaal.
pi_56411698
Ik heb nog steeds geen outfit, want het was zo koud! Zal ik nu nog gaan?

Maar niemand spannende date-verhalen te vertellen?
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

.
pi_56411973
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

.

Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:19:21 #207
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56412001
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Boehoehoe

Wat wil je nou horen? Dat we je zielig vinden of dat we nogal moe worden van deze uitlatingen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56412730
quote:
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik in
Wist eerst niet wat ik zo goed moest doen (of ik za wel weer de stad in zou gaan), maar toen bedacht ik me: ik ga gewoon en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56412850
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef MNR het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik in
Wist eerst niet wat ik zo goed moest doen (of ik za wel weer de stad in zou gaan), maar toen bedacht ik me: ik ga gewoon en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonken .
pi_56412892
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:58 schreef MLI het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonken .
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoor
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56412935
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Serieus, ik kan zeiken en wanhopig overkomen, maar jij geeft mij tich wel het lourdes-gevoel: de rest is erger.
Veel erger zelfs.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:13:32 #212
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_56414299
quote:

[..]

.
Helaas.
Nogal druk met de verhuizing ed.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_56414698
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook , maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.
quote:
[..]

Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend . Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.

Opties:
- Carnaval. Ik vind er weinig aan, maar het is een goede reden om jezelf eens helemaal lam te zuipen
- Uitgaan. Is nogal stil wanneer het carnaval is, maar misschien staat de muziek dan wat zachter wat betekent dat je mensen makkelijker aan kunt spreken
- Niks doen, ach dat is eigenlijk geen optie ook haha
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:

[..]

Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.
pi_56415005
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoor
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
Kunnen we je ook ontmoedigen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_56415316
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom stuur je zelf geen smsje dan?
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:

[..]

Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.
Thanks.
quote:
[..]

Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.

Opties:
- Carnaval. Ik vind er weinig aan, maar het is een goede reden om jezelf eens helemaal lam te zuipen
- Uitgaan. Is nogal stil wanneer het carnaval is, maar misschien staat de muziek dan wat zachter wat betekent dat je mensen makkelijker aan kunt spreken
- Niks doen, ach dat is eigenlijk geen optie ook haha
Ik zou voor optie twee gaan .
pi_56417333
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:

Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.
Doet hij ook. . Volgens een vrij voorspelbaar patroon zelfs.
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Tegan het volgende:

Waarom stuur je zelf geen smsje dan?
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:32:44 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_56417373
quote:
Wat verwacht je wel niet van ons? Tuurlijk niet!
For great justice!
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:36:28 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56417461
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
Uiteraard is dit deels inherent aan verliefdheid, maar dan nog geef ik je vriendinnen gelijk en zou ik het afkappen, als ik jou was.
Wat dawg zegt.
KuikenGuppy
pi_56417727
quote:

[..]

.
Gewoon gaan Tegan. En ehhhh

Ik heb ff geen spannende date verhalen. Date van zondag was eigenlijk niks. De 2 dates(O.N.S.) daarvoor geven gewoon geen teken van leven meer. Je kunt ook gewoon zeggen dat je toch niet geinteresseerd bent. Beetje slap van die dames.
Zaterdag maar lekker duur shoppen en op zoek naar een leuke Vlaamse
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:48:31 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56417800
Na een ONS ga ik ook niet meer smssen of anderzins contact zoeken. Volgens mij is dat vrij normaal. .
KuikenGuppy
pi_56418147
Zitten er hier geen mensen die het allemaal wel best vinden, dat single zijn? Die zich er gewoon bij neerleggen en niet elk weekend "op jacht" moeten en moeten "scoren" van zichzelf?
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:06:05 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_56418197
Ik vind het redelijk best, op jacht ben ik eigenlijk zelden. Misschien komt dat ook doordat pogingen uit het verleden weinig succesvol waren.
For great justice!
pi_56418249
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Burdie het volgende:
Na een ONS ga ik ook niet meer smssen of anderzins contact zoeken. Volgens mij is dat vrij normaal. .
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:12:25 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56418355
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatie .
KuikenGuppy
pi_56418491
Sowieso, seks op de eerste date is voor mij echt het tegenovergestelde van een leuke jongen leren kennen waar misschien een relatie uit kan komen. Dan is het gewoon lust lijkt me. Nog nooit een ONS gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')