Zaterdag naar Hoogeveen, concertje kijken in Podium en daarna naar Fort om daar te overnachten bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
Een weekendje weg met de jongens. Op dat soort weekenden ontmoet je toch minder vrouwen dan toen mn vrienden nog niet bijna allemaal getrouwd waren en/of samenwoonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
[..]
Ik ga zaterdag weer eens shoppen in Antwerpenquote:Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog steeds geen outfit, want het was zo koud! Zal ik nu nog gaan?
Maar niemand spannende date-verhalen te vertellen?
[..]
.
Boehoehoequote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik inquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik in![]()
Wist eerst niet wat ik zo goed moest doen (of ik za wel weer de stad in zou gaan), maar toen bedacht ik me: ik ga gewoon en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:58 schreef MLI het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonken.
Serieus, ik kan zeiken en wanhopig overkomen, maar jij geeft mij tich wel het lourdes-gevoel: de rest is erger.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.quote:[..]
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Kunnen we je ook ontmoedigenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoor![]()
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
Waarom stuur je zelf geen smsje dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Thanks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.![]()
Ik zou voor optie twee gaanquote:[..]
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.
Opties:
- Carnaval. Ik vind er weinig aan, maar het is een goede reden om jezelf eens helemaal lam te zuipen
- Uitgaan. Is nogal stil wanneer het carnaval is, maar misschien staat de muziek dan wat zachter wat betekent dat je mensen makkelijker aan kunt spreken
- Niks doen, ach dat is eigenlijk geen optie ook haha
.
Doet hij ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.quote:
Wat verwacht je wel niet van ons? Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Wat dawg zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
Uiteraard is dit deels inherent aan verliefdheid, maar dan nog geef ik je vriendinnen gelijk en zou ik het afkappen, als ik jou was.
Gewoon gaan Tegan. En ehhhhquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Burdie het volgende:
Na een ONS ga ik ook niet meer smssen of anderzins contact zoeken. Volgens mij is dat vrij normaal..
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |