abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 12:42:41 #151
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56359960
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:36 schreef XyritZz het volgende:
Wleg van t weekend weer een droom in duigen zien vallen .
<yadayada>
jonger dan 20.

Hoe oud ben je zelf?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56360679
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf?
20 .

De meeste van die jonge vrouwen die je in een kroeg leert kennen pakken wat ze pakken kunnen, en dat zoek ik niet. Waarom zou ik voor één avondje met iemand iets willen? Ik zoek gewoon een stabiele serieuze relatie maar volgens mij is dat nogal veel gevraagd
pi_56360917
lief en zorgzaam doe je maar als je oud bent
pi_56360920
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:36 schreef XyritZz het volgende:
Ik denk dat ik voortaan wel 2x nadenk voordat ik me ga storten op alles jonger dan 20. Het lijkt wel alsof al dat jonge grut alleen actie/avontuur zoekt in een relatie en geen waarde hechten aan een partner die gewoon lief en zorgzaam is.
Ach joh, dat zijn gewoon jonge meisjes die genieten van de aandacht en wetenschap dat iemand achter ze aan zit. Kunst is juist om ze jou te laten achtervolgen. We kunnen immers slechts achtervolgen wat van ons wegloopt. Heerlijk simpel en vanzelfsprekend, maar zovaak vergeten.

Verkapte TVP van de eeuwige vrijgezel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2008 13:31:26 ]
pi_56360969
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
lief en zorgzaam doe je maar als je oud bent
En in een relatie. Ik heb ook als je oud bent zo mijn twijfels in hoeverre dat goede eigenschappen zijn om iemand aan de haak te slaan, hooguit te houden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56361341
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach joh, dat zijn gewoon jonge meisjes die genieten van de aandacht en wetenschap dat iemand achter ze aan zit. Kunst is juist om ze jou te laten achtervolgen. We kunnen immers slechts achtervolgen wat van ons wegloopt. Heerlijk simpel en vanzelfsprekend, maar zovaak vergeten.

Verkapte TVP van de eeuwige vrijgezel.
Tja daar zit wat in, en ik vind het ook lastig om daar een goede 'middenweg' in te vinden. Zoals je zelf zegt, als je te hard achter iemand aan zit lopen ze van je weg, maar als je een vrouw te weinig aandacht geeft toon je weer geen interesse en loopt het ook uit op niks.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:

[..]

En in een relatie. Ik heb ook als je oud bent zo mijn twijfels in hoeverre dat goede eigenschappen zijn om iemand aan de haak te slaan, hooguit te houden.
Toen ze aangaf dat ze twijfels bij 'ons' had was het verwijt ook wel dat ze me té lief vind en haar vriendinnen zeiden ook regelmatig tegen me dat ik wel een erg lieve jongen ben.

Maarja wat moet ik daar nou mee? Ik kan mezelf toch ook niet gaan veranderen, en ik merk aan mezelf dat ik wel val voor het type vrouw dat gewoon lief voor me is er moeten toch ook wel vrouwen zijn die dat in een jongen positief vinden?
pi_56361654
Je bent een beetje een doetje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oops, zei ik dat?
pi_56363269
Ik denk inderdaad dat ik wel iets te soft ben, maarja dat is niet iets dat van het ene op het andere moment kan veranderen dan kan ik mezelf de volgende keer dat ik iemand ontmoet wel anders voor gaan doen dan ik daadwerkelijk ben, maar ik geloof niet dat dat uiteindelijk het gewenste resultaat voor mij gaat hebben, namelijk een stabiele relatie.
pi_56363323
Je moet zijn wie je bent.
pi_56364950
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Dat vind ik dus ook, kortom, het was dus toch niks voor mij. Volgende patient!
pi_56365754
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Je moet straks wel een keer keuzes maken.
Klopt, maar ik ga hem zo lang mogelijk uitstellen. Stomme gedoe ook. Ik moet het helemaal afkappen, maar dan ben ik zielig en helemaal alleen . Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef XyritZz het volgende:

[..]

20 .

De meeste van die jonge vrouwen die je in een kroeg leert kennen pakken wat ze pakken kunnen, en dat zoek ik niet. Waarom zou ik voor één avondje met iemand iets willen? Ik zoek gewoon een stabiele serieuze relatie maar volgens mij is dat nogal veel gevraagd
Hm, nou het kan ook andersom hoor. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoekt . Mannen!
pi_56366176
quote:
Single in dit geval .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56366189
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ga hem zo lang mogelijk uitstellen. Stomme gedoe ook. Ik moet het helemaal afkappen, maar dan ben ik zielig en helemaal alleen . Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
Hoi ik ben Jeroen. Zo nu heb je me ontmoet
quote:
[..]

Hm, nou het kan ook andersom hoor. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoekt . Mannen!
Ik voel een match!
pi_56366252
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef XyritZz het volgende:

[..]

Nou, ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was. Ze houdt mannen namelijk aan het lijntje, aldus haar eigen woorden. Wat wanhoop al niet kan doen.
pi_56366670
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Single in dit geval .
Tja so be it, een neukertje hoef ik niet dus dan kan ik beter single zijn dan een relatie hebben die toch niet goed gaat lopen.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was. Ze houdt mannen namelijk aan het lijntje, aldus haar eigen woorden. Wat wanhoop al niet kan doen.
Haha bedankt voor de tip
  maandag 28 januari 2008 @ 18:18:14 #166
94676 Garisson72
pi_56366834
Begrijpend Lezen 101 :
quote:

alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoekt . Mannen!
Goed te zien dat jij er inderdaad wel serieus mee omgaat:
quote:
Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
  maandag 28 januari 2008 @ 18:27:57 #167
94676 Garisson72
pi_56367063
quote:
zo dacht ik vroeger ook, toen ik 20 was.
Behalve dat het natuurlijk een holle huls van jewelste is en een dooddoener die zijn wiedeweerga niet kent, is het ook nog een gevaarlijke gedachte omdat je je er lekker veilig achter kan verstoppen: het nodigt niet echt uit om lering te trekken uit alles wat je om je heen ziet gebeuren, en je al-naar-gelang te ontplooien. (let op! gemakkelijk te verwarren met veranderen! )
  maandag 28 januari 2008 @ 19:27:51 #168
101353 mrbox
Miep miep
pi_56368427
quote:

[..]

Das niet zo netjes, Karma enzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_56369558
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zo dacht ik vroeger ook, toen ik 20 was.
Behalve dat het natuurlijk een holle huls van jewelste is en een dooddoener die zijn wiedeweerga niet kent, is het ook nog een gevaarlijke gedachte omdat je je er lekker veilig achter kan verstoppen: het nodigt niet echt uit om lering te trekken uit alles wat je om je heen ziet gebeuren, en je al-naar-gelang te ontplooien. (let op! gemakkelijk te verwarren met veranderen! )
Fout excuus misschien. Maar sommige fundamentele dingen moet je niet willen ontplooien. Mensen nemen mij maar lekker zoals ik ben, willen ze dat niet, dan is het exit. Ik ga me niet aanpassen aan iemand die ik nog niet heb .
pi_56369920
quote:

[..]

Dan zal ik alvast even voor die jongen de reactie geven: trut!

Gewoon kappen of serieus maken. geen halfslachtig gezeik.
pi_56370668
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef XyritZz het volgende:

[..]

[..]

Ik voel een match!
.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Haha, dankjewel he .
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan zal ik alvast even voor die jongen de reactie geven: trut!

Gewoon kappen of serieus maken. geen halfslachtig gezeik.
Ja hallo, in dit verhaal is hij de ongelofelijke lul. Ik wil dolgraag serieus met hem, maar hij "is niet op zoek naar een relatie op het moment". Als ik hem tegenkom met uitgaan is het altijd gezellig/leuk en zoenen we af en toe. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel meer van hem, maar als hij dat niet wil houdt het op. Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen. Wat moet ik dan doen?
pi_56371802
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef Tegan het volgende:
Wat moet ik dan doen?
Gewoon niks?
Of is dat dan weer heel raar?
pi_56371848
quote:

[..]

Ja hallo, in dit verhaal is hij de ongelofelijke lul. Ik wil dolgraag serieus met hem, maar hij "is niet op zoek naar een relatie op het moment". Als ik hem tegenkom met uitgaan is het altijd gezellig/leuk en zoenen we af en toe. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel meer van hem, maar als hij dat niet wil houdt het op. Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen. Wat moet ik dan doen?
Tegen hem zeggen dat hij nu moet kiezen of anders op kan bokken. Zou trouwens hetzelfde doen als hem, veel lol voor weinig
pi_56372488
Gewoon mee kappen Tegan. Gewoon mee kappen.

En onthou: he's just not that into you. Kan gebeuren maar dat betekent niet dat je erop moet wachten. Blijft het bij zoenen?
pi_56372650
Nog iets: zeg gewoon dat je er geen zin in hebt op die manier en zoen een ander voor zijn neus. Sla die deur gewoon keihard dicht in zijn gezicht. Ja, waarschijnlijk verlies je hem dan maar dan hoef je er niet meer achteraan te hobbelen.
pi_56373537
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef MLI het volgende:

En onthou: he's just not that into you. Kan gebeuren maar dat betekent niet dat je erop moet wachten.
Je hebt gelijk, maar de keuze tussen helemaal alleen zijn en dit, is in mijn hoofd toch iets anders.
quote:
Blijft het bij zoenen?
Nope.

Het speelt onderhand een jaar. We begonnen te daten, maar hij wilde niets serieus dus. Toen heb ik een tijd geen contact met hem gehad en ook wat gedate met andere jongens. Steeds had ik toch de neiging ze te vergelijken met hem. Eigenlijk was er maar eentje wel echt leuk, maar dat werd niets omdat we allebei zo verschillend denken over belangrijke dingen, en niet om hem dus.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef MLI het volgende:
Nog iets: zeg gewoon dat je er geen zin in hebt op die manier en zoen een ander voor zijn neus. Sla die deur gewoon keihard dicht in zijn gezicht. Ja, waarschijnlijk verlies je hem dan maar dan hoef je er niet meer achteraan te hobbelen.
Ik neem me altijd voor om een dergelijk gesprek met hem te voeren (hem laten kiezen tussen iets serieuser met mij of helemaal niets met mij), maar het komt er nooit van. Ik ben denk ik bang voor die afwijzing. Ik weet dat ik het moet doen, maar het echt doen is toch anders!

Ik weet dat jullie er waarschijnlijk anders over denken, maar ik zou zeker niet zeggen dat ik achter hem aan hobbel. Ik heb ook genoeg lol als ik alleen met mijn vriendinnen een avondje uit ga. Bovendien komt het overgrote deel van ons contact van zijn kant.
pi_56373613
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Het speelt onderhand een jaar. We begonnen te daten, maar hij wilde niets serieus dus.
Het gaat toch niet om hem? Wat vind jij er nu van dat iemand zo met jou omgaat?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56373626
Die afwijzing zal eens komen Tegan. En eigenlijk zeg je zelf wel dat je achter hem aan hobbelt. Als je iedereen vergelijkt met hem.
pi_56373698
Tap tap tap
pi_56373699
Je belt hem misschien niet om de klipklap maar je bent beschikbaar en dat weet hij.
pi_56373940
Het is idd gemakkelijk als de een heel veel toenadering zoekt en hard zijn best doet. Uiteindelijk sla je de verleiding niet (altijd) af.
pi_56374358
Om even mezelf te quoten.
quote:
Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen.
Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Als ik ermee klaar ben (of hij) houdt het vanzelf wel op.

Zoals Den_Haag zei:
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Je moet straks wel een keer keuzes maken.
Dat besef ik me inderdaad, maar voorlopig heb ik met deze situatie niet heel veel problemen. Jullie wel dus?
pi_56374418
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Als ik ermee klaar ben (of hij) houdt het vanzelf wel op.
Het is niet zozeer dat het verschrikkelijk is, maar dat je op mij niet zo heel geloofwaardig overkomt
pi_56374718
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef MLI het volgende:

En onthou: he's just not that into you. Kan gebeuren maar dat betekent niet dat je erop moet wachten. Blijft het bij zoenen?
Of je nou op zoek bent naar een relatie of niet, naar mijn mening is niemand ooit echt helemaal gesloten voor een relatie. Als je gewoon iemand tegen komt waar het echt mee klikt ga je vanzelf verlangens krijgen naar meer. Kennelijk heeft die kerel dat niet bij Tegan, dus daar moet je dan wel conclusies uit kunnen trekken.
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
Om even mezelf te quoten.
[..]

Zoals Den_Haag zei:
[..]

Dat besef ik me inderdaad, maar voorlopig heb ik met deze situatie niet heel veel problemen. Jullie wel dus?
Ik heb je laatste paar posts doorgelezen die je in dit topic gezet hebt en moest meteen aan een goede vriend van me denken, die zegt altijd: Ik wil geen relatie, ik wil alleen een neukertje.

Zo komt jou situatie op mij over, aangezien het niet bij alleen zoenen blijft heb je waarschijnlijk gewoon een seksrelatie. Niks mis mee, maar dat moet je zelf wel goed beseffen, als ik dit hierboven zo lees heb je er zelf wel vrede mee dat het nu niks meer is. Ga er dan rustig mee door en dump hem zodra je een ander tegenkomt, hij zal hetzelfde met jou doen.

Mocht je er over een tijdje geen vrede meer mee hebben leg hem dan de keuze voor, wil je dit nog, dan zul je serieus moeten gaan doen, en anders kan je oprotten.
pi_56374984
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef XyritZz het volgende:
Ik heb je laatste paar posts doorgelezen die je in dit topic gezet hebt en moest meteen aan een goede vriend van me denken, die zegt altijd: Ik wil geen relatie, ik wil alleen een neukertje.

Zo komt jou situatie op mij over, aangezien het niet bij alleen zoenen blijft heb je waarschijnlijk gewoon een seksrelatie. Niks mis mee, maar dat moet je zelf wel goed beseffen, als ik dit hierboven zo lees heb je er zelf wel vrede mee dat het nu niks meer is. Ga er dan rustig mee door en dump hem zodra je een ander tegenkomt, hij zal hetzelfde met jou doen.
Thanks. Zo voel ik me er idd over.
quote:
Mocht je er over een tijdje geen vrede meer mee hebben leg hem dan de keuze voor, wil je dit nog, dan zul je serieus moeten gaan doen, en anders kan je oprotten.
En dit ben ik wel van plan, als ik er genoeg van heb. Mijn vriendinnen (en een deel van jullie) vinden dat het nu al tijd is om er iets over te zeggen omdat het me belemmerd in nieuwe jongens ontmoeten.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:09:29 #186
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56375494
Werkt ook belemmerend. Misschien nu niet, maar op den duur wel.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56377606
Tegan, op zich is er niets mis mee. Alleen het probleem zit 'm in dat jij meer wil dan hij. Dat geeft hem de 'macht' en daarmee is het hele gebeuren natuurlijk erg ongelijkwaardig. En blijkbaar belemmert het inderdaad het ontmoeten van eventuele heren die jou wel op waarde schatten .

Seksrelaties zijn alleen leuk als het gelijkwaardig is. Als de situatie is zoals het blijft, zal hij in ieder geval de eerste zijn die een vriendin heeft. En dan krijg je dit: Tegan => . Afhankelijk van hoe sterk je gevoelens zijn voor hem kan dat een maand of 2 tot een paar jaar duren. You deserve better!
pi_56378802
Wat MLI zegt

Maakte uit je post dat je andere jongens met hem vergelijkt op dat jij toch wel meer voor hem voelt. Is dat vrede hebben met de situatie niet gewoon het hem niet willen verliezen?
Mocht je het echt best vinden, prima! en zoek je nog zo'n vriendje?
pi_56379187
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Wat MLI zegt

Maakte uit je post dat je andere jongens met hem vergelijkt op dat jij toch wel meer voor hem voelt. Is dat vrede hebben met de situatie niet gewoon het hem niet willen verliezen?
Mocht je het echt best vinden, prima! en zoek je nog zo'n vriendje?

Er zijn genoeg dames die tegen betaling zo'n vriendje willen .
pi_56380983
Oh MLI, ga door
pi_56386936
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Is dat vrede hebben met de situatie niet gewoon het hem niet willen verliezen?
Ik denk dat dit deels wel waar is. Aan de andere kant heb ik ook zo mijn behoeftes en daarnaast voel ik me gewoon vertrouwd bij hem. Als er iets is, denk ik meteen aan hem en kan ik het altijd kwijt bij hem. Mijn vriendinnen vinden dat ik contact totaal moet verbreken, maar dat kan ik echt niet. Hij is gewoon op zoveel manieren verbonden met mij.

Ik kan me natuurlijk wel kwaad maken over het feit dat hij geen relatie wil, maar ik doe net zo gezellig mee als ik hem zie. We hebben vaak genoeg geprobeerd het af te kappen (en gewoon vrienden te worden) maar dan hadden we beide toch geen doorzettingsvermogen.

In principe is het zo dat hij de lul was die geen relatie wilde, maar ik ga er nu zo mee om dat ik hem eigenlijk niets kwalijk kan nemen, omdat hij gewoon duidelijk is geweest dat hij niets wilde. Ik wil hem gewoon niet kwijt en alleen vrienden zijn werkt niet bij ons.
pi_56388919
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik denk dat dit deels wel waar is.
Als je er zelf echt vrede mee hebt, prima. Maar bedenk je dat ooit die pijn/breuk zal komen. En dat hij dat waarschijnlijk zal doen. Ik gok niet dat jij hem zo snel aan de kant zal zetten. Ongeacht wie je ook tegen komt. dat maak ik tenminste op uit al je posts.
pi_56390778
quote:
Ik wil hem gewoon niet kwijt en alleen vrienden zijn werkt niet bij onsmij.
Want face it, een gezonde kerel slaat seks met een vrouw die hij net-niet-leuk-genoeg vindt, meestal niet af. Dus natuurlijk kapt hij dat niet af. Hij maakt er lekker gebruik van, en jij laat je gebruiken. Naast de wanhoop die er vanaf straalt, mis je volgens mij ook wel een beetje zelfrespect. Dat je over behoeftes begint is natuurlijk een slap excuus, want om seks zitten vrouwen bijna nooit verlegen.

Uiteraard is dit deels inherent aan verliefdheid, maar dan nog geef ik je vriendinnen gelijk en zou ik het afkappen, als ik jou was.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:06:45 #194
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56393911
quote:

[..]

Ik denk dat dit deels wel waar is. Aan de andere kant heb ik ook zo mijn behoeftes en daarnaast voel ik me gewoon vertrouwd bij hem. Als er iets is, denk ik meteen aan hem en kan ik het altijd kwijt bij hem. Mijn vriendinnen vinden dat ik contact totaal moet verbreken, maar dat kan ik echt niet. Hij is gewoon op zoveel manieren verbonden met mij.

Ik kan me natuurlijk wel kwaad maken over het feit dat hij geen relatie wil, maar ik doe net zo gezellig mee als ik hem zie. We hebben vaak genoeg geprobeerd het af te kappen (en gewoon vrienden te worden) maar dan hadden we beide toch geen doorzettingsvermogen.

In principe is het zo dat hij de lul was die geen relatie wilde, maar ik ga er nu zo mee om dat ik hem eigenlijk niets kwalijk kan nemen, omdat hij gewoon duidelijk is geweest dat hij niets wilde. Ik wil hem gewoon niet kwijt en alleen vrienden zijn werkt niet bij ons.
Ik blijf dit soort situaties een aparte manier van sm vinden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56394507
ik ben vroeger wel eens de man geweest in dit soort "relaties" en kan zeggen dat de dame voor mij erg weinig waarde had...
ik luisterde naar haar problemen en gaf haar advies en aan het eind van de avond als ik nog geen leuke match had gevonden of al eerder als ik gewoon geen behoefte had om moeite te doen ging ik naar haar toe....
nu vele jaren later heb ik weer goed contact met een paar meisjes waarmee dit het geval was... ze zijn eigenlijk nooit boos geweest omdat ze wisten hoe het zat... ikzelf kan me er wel voor mijn hoofd voor slaan, want deze meisjes hadden vaak het beste met me voor in tegenstelling tot de paar kortdurende relaties die ik sinds die tijd heb gehad...

nu ik geen hedonist meer ben ben ik trotser op mezelf...
helaas heeft dit geen uitwerking in relaties whatsoever...
pi_56394553
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:

[..]

Want face it, een gezonde kerel slaat seks met een vrouw die hij net-niet-leuk-genoeg vindt, meestal niet af. Dus natuurlijk kapt hij dat niet af.
Dat is zeker zo, makkelijk gezegd is Tegan waarschijnlijk niet meer dan een neukpopje aangezien hij wel seks wil maar geen relatie.
quote:
Hij maakt er lekker gebruik van, en jij laat je gebruiken.
Dat is nog maar de vraag, waarschijnlijk geniet ze zelf ook wel van de seks dus in hoeverre laat je jezelf dan gebruiken. Als ik mezelf in de situatie inleef zie ik alleen één groot probleem, als ik verliefd ben op iemand en er een relatie mee wil zal ik het contact niet snel verbreken omdat ik een ander tegen kom, ik heb zelfs minder/geen behoefte om op andere vrouwen af te stappen. In dat geval zal het er dus altijd op neerkomen dat diegene die géén relatie wil het contact verbreekt, en diegene die juist wél een relatie wil zit dan met de tranen.

Dus ik kan je alleen het advies geven, zolang je er van geniet, ga er mee door maar alleen als je zelf nog de behoefte voelt om verder te kijken dan je neus lang is.
pi_56398809
En nu genoeg over Tegan geluld

Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend? Ik ga donderdag ouderwets als student stappen in Groningen met een vriendinnetje van me.
pi_56399642
Dit weekend nog niks concreets, gast! Het is dinsdag! Ik maak me er nog niet druk om, het zal ongetwijfeld ouderwets gezellig worden met de boys ik tegenwoordig op stap ga. Voor vanavond wel concrete plannen, zodirect douchen en dan de nieuwe groep uitwisselingsstudenten een warm welkom geven in Brussel.
pi_56400188
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
En nu genoeg over Tegan geluld
Dat vind ik ook , maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
quote:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend? Ik ga donderdag ouderwets als student stappen in Groningen met een vriendinnetje van me.
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend . Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest .
pi_56401593
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')