Klopt, maar ik ga hem zo lang mogelijk uitstellen. Stomme gedoe ook. Ik moet het helemaal afkappen, maar dan ben ik zielig en helemaal alleenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je moet straks wel een keer keuzes maken.
Hm, nou het kan ook andersom hoor. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoektquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef XyritZz het volgende:
[..]
20.
De meeste van die jonge vrouwen die je in een kroeg leert kennen pakken wat ze pakken kunnen, en dat zoek ik niet. Waarom zou ik voor één avondje met iemand iets willen? Ik zoek gewoon een stabiele serieuze relatie maar volgens mij is dat nogal veel gevraagd
Single in dit gevalquote:Op maandag 28 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet zijn wie je bent.
Hoi ik ben Jeroen. Zo nu heb je me ontmoetquote:Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga hem zo lang mogelijk uitstellen. Stomme gedoe ook. Ik moet het helemaal afkappen, maar dan ben ik zielig en helemaal alleen. Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
Ik voel een match!quote:[..]
Hm, nou het kan ook andersom hoor. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoekt. Mannen!
Nou, ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was. Ze houdt mannen namelijk aan het lijntje, aldus haar eigen woorden. Wat wanhoop al niet kan doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Hoi ik ben Jeroen. Zo nu heb je me ontmoet
Tja so be it, een neukertje hoef ik niet dus dan kan ik beter single zijn dan een relatie hebben die toch niet goed gaat lopen.quote:
Haha bedankt voor de tipquote:Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was. Ze houdt mannen namelijk aan het lijntje, aldus haar eigen woorden. Wat wanhoop al niet kan doen.
Goed te zien dat jij er inderdaad wel serieus mee omgaat:quote:Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
alleen in mijn verhaal ben ik het jongere meisje en hij de oudere jongen die juist niets serieus zoekt. Mannen!
quote:Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
zo dacht ik vroeger ook, toen ik 20 was.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet zijn wie je bent.
Das niet zo netjes, Karma enzoquote:Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga hem zo lang mogelijk uitstellen. Stomme gedoe ook. Ik moet het helemaal afkappen, maar dan ben ik zielig en helemaal alleen. Ik kap het wel af als ik een leuker iemand ontmoet!
Fout excuus misschien. Maar sommige fundamentele dingen moet je niet willen ontplooien. Mensen nemen mij maar lekker zoals ik ben, willen ze dat niet, dan is het exit. Ik ga me niet aanpassen aan iemand die ik nog niet hebquote:Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zo dacht ik vroeger ook, toen ik 20 was.
Behalve dat het natuurlijk een holle huls van jewelste is en een dooddoener die zijn wiedeweerga niet kent, is het ook nog een gevaarlijke gedachte omdat je je er lekker veilig achter kan verstoppen: het nodigt niet echt uit om lering te trekken uit alles wat je om je heen ziet gebeuren, en je al-naar-gelang te ontplooien. (let op! gemakkelijk te verwarren met veranderen!)
Dan zal ik alvast even voor die jongen de reactie geven: trut!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Hoi ik ben Jeroen. Zo nu heb je me ontmoet
[..]
Ik voel een match!
Haha, dankjewel hequote:Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was. Ze houdt mannen namelijk aan het lijntje, aldus haar eigen woorden. Wat wanhoop al niet kan doen.
Ja hallo, in dit verhaal is hij de ongelofelijke lul. Ik wil dolgraag serieus met hem, maar hij "is niet op zoek naar een relatie op het moment". Als ik hem tegenkom met uitgaan is het altijd gezellig/leuk en zoenen we af en toe. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel meer van hem, maar als hij dat niet wil houdt het op. Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen. Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan zal ik alvast even voor die jongen de reactie geven: trut!
Gewoon kappen of serieus maken. geen halfslachtig gezeik.
Gewoon niks?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef Tegan het volgende:
Wat moet ik dan doen?
Tegen hem zeggen dat hij nu moet kiezen of anders op kan bokken. Zou trouwens hetzelfde doen als hem, veel lol voor weinigquote:Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hallo, in dit verhaal is hij de ongelofelijke lul. Ik wil dolgraag serieus met hem, maar hij "is niet op zoek naar een relatie op het moment". Als ik hem tegenkom met uitgaan is het altijd gezellig/leuk en zoenen we af en toe. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel meer van hem, maar als hij dat niet wil houdt het op. Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen. Wat moet ik dan doen?
Je hebt gelijk, maar de keuze tussen helemaal alleen zijn en dit, is in mijn hoofd toch iets anders.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
Gewoon mee kappen Tegan. Gewoon mee kappen.
En onthou: he's just not that into you. Kan gebeuren maar dat betekent niet dat je erop moet wachten.
Nope.quote:Blijft het bij zoenen?
Ik neem me altijd voor om een dergelijk gesprek met hem te voeren (hem laten kiezen tussen iets serieuser met mij of helemaal niets met mij), maar het komt er nooit van. Ik ben denk ik bang voor die afwijzing. Ik weet dat ik het moet doen, maar het echt doen is toch anders!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef MLI het volgende:
Nog iets: zeg gewoon dat je er geen zin in hebt op die manier en zoen een ander voor zijn neus. Sla die deur gewoon keihard dicht in zijn gezicht. Ja, waarschijnlijk verlies je hem dan maar dan hoef je er niet meer achteraan te hobbelen.
Het gaat toch niet om hem? Wat vind jij er nu van dat iemand zo met jou omgaat?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef Tegan het volgende:
Het speelt onderhand een jaar. We begonnen te daten, maar hij wilde niets serieus dus.
Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Als ik ermee klaar ben (of hij) houdt het vanzelf wel op.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:00 schreef Tegan het volgende:
Dus terwijl ik op zoek ben naar een exemplaar die wel meer wil, heb ik af en toe een leuke avond met hem. Oh zo fout, maar hij blijft een geweldige jongen.
Dat besef ik me inderdaad, maar voorlopig heb ik met deze situatie niet heel veel problemen. Jullie wel dus?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je moet straks wel een keer keuzes maken.
Het is niet zozeer dat het verschrikkelijk is, maar dat je op mij niet zo heel geloofwaardig overkomtquote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Als ik ermee klaar ben (of hij) houdt het vanzelf wel op.
Of je nou op zoek bent naar een relatie of niet, naar mijn mening is niemand ooit echt helemaal gesloten voor een relatie. Als je gewoon iemand tegen komt waar het echt mee klikt ga je vanzelf verlangens krijgen naar meer. Kennelijk heeft die kerel dat niet bij Tegan, dus daar moet je dan wel conclusies uit kunnen trekken.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
Gewoon mee kappen Tegan. Gewoon mee kappen.
En onthou: he's just not that into you. Kan gebeuren maar dat betekent niet dat je erop moet wachten. Blijft het bij zoenen?
Ik heb je laatste paar posts doorgelezen die je in dit topic gezet hebt en moest meteen aan een goede vriend van me denken, die zegt altijd: Ik wil geen relatie, ik wil alleen een neukertje.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
Om even mezelf te quoten.
[..]
Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Als ik ermee klaar ben (of hij) houdt het vanzelf wel op.
Zoals Den_Haag zei:
[..]
Dat besef ik me inderdaad, maar voorlopig heb ik met deze situatie niet heel veel problemen. Jullie wel dus?
Thanks. Zo voel ik me er idd over.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef XyritZz het volgende:
Ik heb je laatste paar posts doorgelezen die je in dit topic gezet hebt en moest meteen aan een goede vriend van me denken, die zegt altijd: Ik wil geen relatie, ik wil alleen een neukertje.
Zo komt jou situatie op mij over, aangezien het niet bij alleen zoenen blijft heb je waarschijnlijk gewoon een seksrelatie. Niks mis mee, maar dat moet je zelf wel goed beseffen, als ik dit hierboven zo lees heb je er zelf wel vrede mee dat het nu niks meer is. Ga er dan rustig mee door en dump hem zodra je een ander tegenkomt, hij zal hetzelfde met jou doen.
En dit ben ik wel van plan, als ik er genoeg van heb. Mijn vriendinnen (en een deel van jullie) vinden dat het nu al tijd is om er iets over te zeggen omdat het me belemmerd in nieuwe jongens ontmoeten.quote:Mocht je er over een tijdje geen vrede meer mee hebben leg hem dan de keuze voor, wil je dit nog, dan zul je serieus moeten gaan doen, en anders kan je oprotten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Wat MLI zegt
Maakte uit je post dat je andere jongens met hem vergelijkt op dat jij toch wel meer voor hem voelt. Is dat vrede hebben met de situatie niet gewoon het hem niet willen verliezen?
Mocht je het echt best vinden, prima! en zoek je nog zo'n vriendje?![]()
Ik denk dat dit deels wel waar is. Aan de andere kant heb ik ook zo mijn behoeftes en daarnaast voel ik me gewoon vertrouwd bij hem. Als er iets is, denk ik meteen aan hem en kan ik het altijd kwijt bij hem. Mijn vriendinnen vinden dat ik contact totaal moet verbreken, maar dat kan ik echt niet. Hij is gewoon op zoveel manieren verbonden met mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Is dat vrede hebben met de situatie niet gewoon het hem niet willen verliezen?
Als je er zelf echt vrede mee hebt, prima. Maar bedenk je dat ooit die pijn/breuk zal komen. En dat hij dat waarschijnlijk zal doen. Ik gok niet dat jij hem zo snel aan de kant zal zetten. Ongeacht wie je ook tegen komt. dat maak ik tenminste op uit al je posts.quote:
Want face it, een gezonde kerel slaat seks met een vrouw die hij net-niet-leuk-genoeg vindt, meestal niet af. Dus natuurlijk kapt hij dat niet af. Hij maakt er lekker gebruik van, en jij laat je gebruiken. Naast de wanhoop die er vanaf straalt, mis je volgens mij ook wel een beetje zelfrespect. Dat je over behoeftes begint is natuurlijk een slap excuus, want om seks zitten vrouwen bijna nooit verlegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wil hem gewoon niet kwijt en alleen vrienden zijn werkt niet bij onsmij.
Ik blijf dit soort situaties een aparte manier van sm vinden...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit deels wel waar is. Aan de andere kant heb ik ook zo mijn behoeftes en daarnaast voel ik me gewoon vertrouwd bij hem. Als er iets is, denk ik meteen aan hem en kan ik het altijd kwijt bij hem. Mijn vriendinnen vinden dat ik contact totaal moet verbreken, maar dat kan ik echt niet. Hij is gewoon op zoveel manieren verbonden met mij.
Ik kan me natuurlijk wel kwaad maken over het feit dat hij geen relatie wil, maar ik doe net zo gezellig mee als ik hem zie. We hebben vaak genoeg geprobeerd het af te kappen (en gewoon vrienden te worden) maar dan hadden we beide toch geen doorzettingsvermogen.
In principe is het zo dat hij de lul was die geen relatie wilde, maar ik ga er nu zo mee om dat ik hem eigenlijk niets kwalijk kan nemen, omdat hij gewoon duidelijk is geweest dat hij niets wilde. Ik wil hem gewoon niet kwijt en alleen vrienden zijn werkt niet bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Dat is zeker zo, makkelijk gezegd is Tegan waarschijnlijk niet meer dan een neukpopje aangezien hij wel seks wil maar geen relatie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Want face it, een gezonde kerel slaat seks met een vrouw die hij net-niet-leuk-genoeg vindt, meestal niet af. Dus natuurlijk kapt hij dat niet af.
Dat is nog maar de vraag, waarschijnlijk geniet ze zelf ook wel van de seks dus in hoeverre laat je jezelf dan gebruiken. Als ik mezelf in de situatie inleef zie ik alleen één groot probleem, als ik verliefd ben op iemand en er een relatie mee wil zal ik het contact niet snel verbreken omdat ik een ander tegen kom, ik heb zelfs minder/geen behoefte om op andere vrouwen af te stappen. In dat geval zal het er dus altijd op neerkomen dat diegene die géén relatie wil het contact verbreekt, en diegene die juist wél een relatie wil zit dan met de tranen.quote:Hij maakt er lekker gebruik van, en jij laat je gebruiken.
Dat vind ik ookquote:
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekendquote:Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend? Ik ga donderdag ouderwets als student stappen in Groningen met een vriendinnetje van me.
Zaterdag naar Hoogeveen, concertje kijken in Podium en daarna naar Fort om daar te overnachten bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
Een weekendje weg met de jongens. Op dat soort weekenden ontmoet je toch minder vrouwen dan toen mn vrienden nog niet bijna allemaal getrouwd waren en/of samenwoonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand al spannende plannen gemaakt voor dit weekend?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
[..]
Ik ga zaterdag weer eens shoppen in Antwerpenquote:Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog steeds geen outfit, want het was zo koud! Zal ik nu nog gaan?
Maar niemand spannende date-verhalen te vertellen?
[..]
.
Boehoehoequote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik inquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Misschien zaterdag.. zit er wel dik in![]()
Wist eerst niet wat ik zo goed moest doen (of ik za wel weer de stad in zou gaan), maar toen bedacht ik me: ik ga gewoon en als hij me weer wil versieren en ik heb het naar mijn zin, sluit ik niets uit
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:58 schreef MLI het volgende:
That's the spirit. Ik duim voor nog meer vonken.
Serieus, ik kan zeiken en wanhopig overkomen, maar jij geeft mij tich wel het lourdes-gevoel: de rest is erger.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zal dit weekend wel weer uitgaan waarschijnlijk...
zal vast wel weer aan het eind van de avond meisjes aanspreken die daar geen behoefte aan hebben...
en daarna lekker slapen en de volgende dag balen dat ik die meisjes heb aangesproken...
typisch weekend dus...
Helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik waardeer jullie meningen wel heel erg. Het heeft me doen denken dat het misschien toch niet zo heel gezond is waar ik mee bezig ben. Ga er toch binnekort even met de jongen in kwestie over praten.
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.quote:[..]
Ik ga lekker donderdag naar de kroeg, vrijdag naar mijn personeelsfeest, zaterdag naar Loos in 013 en zondag naar de optocht kijken. Lekker druk weekend. Morgen na school even een outfit scoren voor mijn personeelsfeest [ afbeelding ].
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Kunnen we je ook ontmoedigenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ik waardeer je aanmoediging, maar je hoeft niet te duimen hoor![]()
Dat mag je gaan doen als ik hem daadwerkelijk zo leuk vind dat hij niet meer uit mijn gedachtens is te slaan
Waarom stuur je zelf geen smsje dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dates gaat het even niet echt de goede kant op. Jongen waarmee ik zaterdag gezoend heb laat niet echt veel van zich horen (en ik ook niet), maar kan komen vanwege zijn examens. Dit weekend zit hij in NL en ik volgende week in NL dus we gaan elkaar voorlopig waarschijnlijk niet zien. En mij kennende staat er tegen de tijd dat we elkaar weer gaan zien, al vervanging klaar.
Thanks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Veel succes, zal vast niet het makkelijkste gesprek zijn.![]()
Ik zou voor optie twee gaanquote:[..]
Klinkt goed, zelf weet ik nog niet wat ik ga doen.
Opties:
- Carnaval. Ik vind er weinig aan, maar het is een goede reden om jezelf eens helemaal lam te zuipen
- Uitgaan. Is nogal stil wanneer het carnaval is, maar misschien staat de muziek dan wat zachter wat betekent dat je mensen makkelijker aan kunt spreken
- Niks doen, ach dat is eigenlijk geen optie ook haha
Doet hij ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:32 schreef XyritZz het volgende:
Om puur voor mezelf te spreken: Als ik iemand leuk vind, belangrijke toetsen of niet stuur ik op z'n minst af en toe nog s een smsje.
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.quote:
Wat verwacht je wel niet van ons? Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
Wat dawg zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef dawg het volgende:
Uiteraard is dit deels inherent aan verliefdheid, maar dan nog geef ik je vriendinnen gelijk en zou ik het afkappen, als ik jou was.
Gewoon gaan Tegan. En ehhhhquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Burdie het volgende:
Na een ONS ga ik ook niet meer smssen of anderzins contact zoeken. Volgens mij is dat vrij normaal..
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ONS was mischien ook een beetje de verkeerde titel. We kenden elkaar al en het was de bedoeling verder iets af te spreken. het bleef echter bij een ONS. Zo goed uitgelegd?
Ik jaag tegenwoordig zelden. Maar als er op mij gejaagd wordt, en het betreft een leuk heerschap, dan zeg ik geen nee natuurlijk. Eigenlijk scoor ik elk weekend wel (als in zoenen en soms meer), tenzij ik er zelf geen bal zin in heb/er niets leuks rondloopt. Maar moest ik niet bejaagd worden, dan zou ik zelf de jacht waarschijnlijk wel openen. Het spelletje van versieren en versierd worden geniet ik namelijk van, ik leer er veel van, ik leer er veel leuke mensen door kennen en op die manier zijn er bij mij ook wel vriendschappen ontstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Zitten er hier geen mensen die het allemaal wel best vinden, dat single zijn? Die zich er gewoon bij neerleggen en niet elk weekend "op jacht" moeten en moeten "scoren" van zichzelf?
Kroegvrienden will be kroegvrienden. En daar is niks mis mee want ik heb ook andere vrienden. Onder die vrienden is iedereen er van overtuigd dat ik de eerste ben die zich gaat settelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Burdie het volgende:
Maar oh, wat vluchtig zijn die vriendschappen vaak. Ik was net zo, MLI. Totdat ik een vaste relatie kreeg en ik minder vaak ging stappen... en nu zit ik weer regelmatig 'moederziel alleen' in de kroeg, omdat de 'vrienden' van destijds allang verder zijn gegaan met iets/iemand anders.
Of misschien omdat jij ze hebt laten stikken vanaf het moment dat jij een relatie kreeg? Dat had er zeker niets mee te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Burdie het volgende:
Maar oh, wat vluchtig zijn die vriendschappen vaak. Ik was net zo, MLI. Totdat ik een vaste relatie kreeg en ik minder vaak ging stappen... en nu zit ik weer regelmatig 'moederziel alleen' in de kroeg, omdat de 'vrienden' van destijds allang verder zijn gegaan met iets/iemand anders.
Als 'niet elke week in de kroeg hangen' valt onder laten stikken, dan wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Of misschien omdat jij ze hebt laten stikken vanaf het moment dat jij een relatie kreeg? Dat had er zeker niets mee te maken?
Maar hield je dan geen contact buiten de kroeg? Ik heb wel wat vrienden die ik alleen in de kroeg zie, maar de meesten zie ik daarbuiten ook wel heur.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als 'niet elke week in de kroeg hangen' valt onder laten stikken, dan wel ja.
Of "vier maanden lang niets meer van zich laten horen".quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dit waren enkel de 'ik zie je in de kroeg'-mensen. Met wie ik nog wel eens tussendoor wat SMSte, maar meer niet. Och, de vergankelijkheid van vriendschappen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar hield je dan geen contact buiten de kroeg? Ik heb wel wat vrienden die ik alleen in de kroeg zie, maar de meesten zie ik daarbuiten ook wel heur.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Of "vier maanden lang niets meer van zich laten horen".
Die ken ik ook nog. Vriend van me met wie ik bijna elke week ging stappen. Kreeg ineens een vriendin, en sindsdien (twee jaar nu) heb ik 'm nog maar twee keer gezien. Maar ik ben dan wel weer uitgenodigd voor hun bruiloft.quote:
Dat is correct. Maar het kan soms wel goed gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb jij wel iets van je laten horen dan? En op de eerste date seksen, is zelden een goed voorteken voor een langdurige relatie.
Ach, soms gebeurd het. Beetje lust hoor ook in een relatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:16 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, seks op de eerste date is voor mij echt het tegenovergestelde van een leuke jongen leren kennen waar misschien een relatie uit kan komen. Dan is het gewoon lust lijkt me. Nog nooit een ONS gehad.
En ga jij je voormalige kroegmaatjes uitnodigen op je bruiloft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog. Vriend van me met wie ik bijna elke week ging stappen. Kreeg ineens een vriendin, en sindsdien (twee jaar nu) heb ik 'm nog maar twee keer gezien. Maar ik ben dan wel weer uitgenodigd voor hun bruiloft..
hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Zitten er hier geen mensen die het allemaal wel best vinden, dat single zijn? Die zich er gewoon bij neerleggen en niet elk weekend "op jacht" moeten en moeten "scoren" van zichzelf?
Daar zat ik ook aan te denken ja, klinkt me wel het beste in de oren. Meest ideale scenario maar wel erg onwaarschijnlijk, in een heel rustige tent iemand tegenkomen die kan en wil stijldansen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou voor optie twee gaan [ afbeelding ].
Als je m nou echt leuk vind, is het echt niet erg om eens een stapje in zijn richting te zetten hoor in plaats van stil te blijven staanquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Doet hij ook.. Volgens een vrij voorspelbaar patroon zelfs.
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met het spelletje, in het algemeen dan. Hard to get spelen is sowieso niets voor mij. Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ben niet van plan om óf hard to get te spelen óf erachteraan te lopen. Tussenweg is zo half/half contact houden en dat zal wel doorgaan zoals nu. Probleem is dat ik wispelturig ben en dat ik met zo'n half/half instelling mijn aandacht ga verleggen. Wie weet lukt het hem wel maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel zal gebeuren.
Ik sta wel open voor een relatie en doe er wel moeite voor. Op jacht of scoren moet ik niet, ik ga gewoon stappen en sluit niks uit. Op de eerste plaats staat gewoon plezier hebben met m'n vrienden, en als ik niemand tegenkom so be it dan is echt niet meteen m'n weekend 'mislukt' ofzo. Als ik wel iemand tegenkom is het natuurlijk wel nóg leukerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:03 schreef MM-Luna het volgende:
Gelukkig hebben moderne mensen MSN, en kun je ook buiten de kroeg makkelijk wat oppervlakkig contact houden met elkaar. Dat merk ik wel, wanneer een scharrel toch geen relatiepotentie blijkt te hebben blijft er wel contact maar stelt het eigenlijk niks meer voor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Succes! Dat taaltje is wel zooooooooooo sexyquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zaterdag maar lekker duur shoppen en op zoek naar een leuke Vlaamse
Ook altijd met een nieuw persoon ieder weekend dan? Ben ik de enige die dat een beetje raar vindtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Eigenlijk scoor ik elk weekend wel (als in zoenen en soms meer)
Tuurlijk ben ik het met je eens. Maar ik kan echt niet verder dan zoenen gaan met iemand die ik net ken. Ik moet iig eerst een band met iemand hebben. Misschien is het deels zelfbescherming, maar ik geef me niet graag bloot aan mensen die ik niet goed genoeg ken/vertrouw, letterlijk en figuurlijk. Ik voel me zo goedkoop als ik alles weggeef, het moet goed voelen en ik moet het echt willen met die persoon, en niet alleen voor mijn eigen behoeftes. Daar heb ik wel andere manieren voor dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, soms gebeurd het. Beetje lust hoor ook in een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |