quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef Randa_v het volgende:
Heb net gekolft, mijn pijnlijke tepel. Even 40ml in een flesje.Moest even een beetje druk van die borst kolven.
Bij Merlijn ging het hetzelfde eigenlijk, hij heeft in de eerste weken niet anders als de fles gehad, met 3 maanden pakte hij hem nog. Maar zodra hij op het KDV terecht kwam wilde hij geen fles meer. Gelukkig probeerden ze daar vanalles uit. Ik ga alleen nog maar een flesje mee en zij probeerden te voeden met een lepeltje, deed hij perfect. Maar daarnaast oefenden ze ook nog gewoon met flesjes die ze daar hadden en zo kwamen ze erachter dat hij Avent wel pikte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Jelief het volgende:
Ik heb werkelijk alles geprobeerd om Emma aan de fles te krijgen maar ze werd er toch echt geen fan van. Ik weet nog wel dat ze met kerst (2 maanden oud) nog prima uit de fles dronk maar nog geen maand later op het kdv niet meer wilde.
Gek genoeg heeft ze maandag toch weer goed gedronken van de fles en vandaag weer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef Iksje het volgende:
Wel een schoonmoeder die gisteren met een schitterend plan kwam om mijn eigenwijsje aan de fles te krijgen: alleen nog afkolven of stoppen natuurlijk.
Ze is een eigenwijsje omdat ze soms wel, meestal niet aan de fles wil (terwijl ze dat vroeger goed deed) en we geen lijn kunnen trekken in het waarom ze het wel of niet wil aannemen.
De grootste stress er rond is alweer weg, ik weet nu wel dat ze het bij mij wel zal inhalen. En stoppen? Naaaa, toch nog even niet
ik was idd bang te weinig te hebben, en helemaal zeker weten doe ik het nog niet hoor... nadat hij gisteravond dus de 2de borst ook gretig aannam heeft hij weer wel heerlijk door geslapen nl!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:43 schreef nebelung het volgende:
Karin en gewoon een kopje? De dop van een fles kan aardig als een kopje dienen.
Lotje, uit je vorige post begreep ik dat je dacht dat je weinig melk hebt, maar als ik nu je post zo lees, denk ik dat je gewoon een goede balans tussen vraag en aanbod hebt inmiddels
Toch kan het in de eerste weken niet kwaad om toch beide borsten te geven zodat er genoeg prikkeling plaatsvindt om melk te maken. Oh en niks zo veranderlijk als een kind, dat een kind met 4,5 week 's nachts vraagt is niks raars aan, heel normaal eigenlijk en ik zou er zeker niet onzeker van worden. Net als je denkt dat je op regel bent, doet een kind namelijk weer wat anders! Over een week of 1/2 zul je ook wel weer wat veranderingen zien (6 weken). Je doet het gewoon goed joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |