Je valt niet zomaar droogquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef KRS het volgende:
De moed zakt me een beetje in de schoenen....![]()
Ineens loopt de borstvoeding heel snel achteruit!. Sinds gister merk ik dat het ineens minder wordt. Ik merk het
aan mijn dochter (bijna 9 week) die ineens veel langer ligt te drinken en ook vannacht weer 2x wilde drinken.
Ik ben al tussendoor aan het kolven geslagen, vanochtend kreeg ik na de voeding aan 1 kant (zij drinkt ook
altijd maar aan 1 kant dus kan ik daarna mooi de andere kant kolven) nog 60cc eruit (ook al niet veel..) en
nu net nog maar 15cc!!!!!!!!!!
Ik baal enorm, ik had me juist voorgenomen het nog een poos vol te houden!
DUs nu wil ik haar extra vaak aanleggen en wat vaker kolven.
Hebben jullie hier ervaring mee en na hoe zo'n tijd hadden jullie de BV weer op peil??
Ik heb mijn viend al gebeld om een pak nutrilon mee te nemen, stel dat ik ineens helemaal niks meer heb!!
Hier pakt Fons heel dwingend mijn hand vast, om deze naar mijn trui te brengen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef PM-girl het volgende:
O, Simon heeft eindelijk het trui trekken ontdekt
De reactie van mijn huisarts toen ik meldde dat ik over de spray had gelezen op Nederlandse fora (hier en op het borstvoedingsforum): "Nu ja, daar staan ze ook veel verder met zulke zaken, rond thuisbevallen, borstvoeding enzo"quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Moonah het volgende:
Nou, Iksje, wat belachelijk dat die spray niet verkrijgbaar zou zijn in België zeg.
Lastig lijkt me.
.....
Sowieso raak ik moeilijk tot niet in Nederland voor nieuwjaar (nieuwe wagen waarvoor de nummerplaten nog aangevraagd moeten worden-die gaan hier namelijk niet met de auto mee maar met de eigenaar), dus ik hoop als we daarna nog eens rijden dat er voorraad is, want anders moet ik nog 2 keer rijden met mijn Belgische receptje (dat ze uiteindelijk toch wilt schrijven, ik kon maar proberen zei de huisarts)quote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef p_iglet het volgende:
Iksje mijn apotheek heeft het onlangs nog gewoon besteld, dus wellicht kun je gewoon in nederland proberen.
Weet je, als je jij je recept opstuurt wil ik best even voor je langs de apotheek gaan hier hoor. Ik zal eens uitzoeken wat de verzendkosten naar België zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef Iksje het volgende:
[..]
De reactie van mijn huisarts toen ik meldde dat ik over de spray had gelezen op Nederlandse fora (hier en op het borstvoedingsforum): "Nu ja, daar staan ze ook veel verder met zulke zaken, rond thuisbevallen, borstvoeding enzo"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop