Oeps...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef beefcake het volgende:
Ik zei dus dat die openingstijden alleen golden voor het openingsfeestje. De tent heet 7 to 7 dus ik neem aan dat dat ook de openingstijden zijn
Dat lijkt toch op maar twee uurtjes borstvoedingstijd. Maar dat zal vooral zijn om te zorgen dat je mensen een beetje bij elkaar krijgt inplaats van dat mensen door de hele dag binnendruppelen en zo elkaar mis lopen. Wie wil blijven zitten mag vast wel blijvenquote:Vanaf die datum kunnen voedende en/of zwangere vrouwen elkaar elke donderdagochtend van 9.30 - 11.30 uur ontmoeten in Coffee & Sandwichbar Seven 2 Seven. De entree is gratis en je hoeft geen afspraak te maken.
Ah! Ik kan dus ook komen met Thies.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef YPPY het volgende:
Anna drinkt ook water en diksap overdag, ze wil nooit meer aan de borst. Rondkijken is veel te leuk. Ze krijgt alleen nacht- en ochtendvoedingen.
Dan kan ik ook mee. En dan zeg ik dat Maud alleen nog ochtendbortstvoeding krijgt....en dan lieg ik straks ook nog niet eensquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! Ik kan dus ook komen met Thies.
"Ja, hij drinkt alleen nog een ochtend- en een avondvoeding bij mij..."
Leuk hoor, zo'n BVcafé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |