Oeps...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef beefcake het volgende:
Ik zei dus dat die openingstijden alleen golden voor het openingsfeestje. De tent heet 7 to 7 dus ik neem aan dat dat ook de openingstijden zijn
Dat lijkt toch op maar twee uurtjes borstvoedingstijd. Maar dat zal vooral zijn om te zorgen dat je mensen een beetje bij elkaar krijgt inplaats van dat mensen door de hele dag binnendruppelen en zo elkaar mis lopen. Wie wil blijven zitten mag vast wel blijvenquote:Vanaf die datum kunnen voedende en/of zwangere vrouwen elkaar elke donderdagochtend van 9.30 - 11.30 uur ontmoeten in Coffee & Sandwichbar Seven 2 Seven. De entree is gratis en je hoeft geen afspraak te maken.
Ah! Ik kan dus ook komen met Thies.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef YPPY het volgende:
Anna drinkt ook water en diksap overdag, ze wil nooit meer aan de borst. Rondkijken is veel te leuk. Ze krijgt alleen nacht- en ochtendvoedingen.
Dan kan ik ook mee. En dan zeg ik dat Maud alleen nog ochtendbortstvoeding krijgt....en dan lieg ik straks ook nog niet eensquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! Ik kan dus ook komen met Thies.
"Ja, hij drinkt alleen nog een ochtend- en een avondvoeding bij mij..."
Leuk hoor, zo'n BVcafé!
Je kan ook mij lief aankijken dat ik je kom halen hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef YPPY het volgende:
Lekker slim ben ik. Als ik met de auto naar jou ga, kan ik net zo goed meteen doorrijden. Probleem is dus dat ik op donderdag in principe autoloos ben. Vandaar dat ik over het ov aan het nadenken was.
quote:Kleur en consistentie
Als je nog nooit moedermelk hebt gezien kun je nog eens opkijken. Het lijkt helemaal niet op koemelk of kunstvoeding. De kleur en consistentie kunnen per keer verschillen. Colostrum en de eerste melk zien er vaak gelig tot oranje en romig uit. Later ziet moedermelk er over het algemeen waterig, soms wat blauwig–wit uit. Als moedermelk een tijdje heeft gestaan ziet zij er gelaagd uit omdat het melkvet boven komt drijven. Ook bij ingevroren melk zijn vaak laagjes te zien. Als je de melk schudt krijgt zij weer de normale verschijningsvorm. Overigens het is niet aan te bevelen om de moedermelk onnodig veel te schudden. Bepaalde eiwitten breken dan al af in aminozuren en verliezen hun beschermende werking. Dit gebeurt ook tijdens het koelen of invriezen. Afgebroken eiwitten vormen nog steeds een goede voedingsstof maar missen dat beetje extra.
Kan die uitspraak geen zelfbescherming zijn? Ik heb hetzelfde gezegd voor mijn bevalling, ondanks dat ik erg graag wilde (en er ook moeite voor wilde doen). Een zwangerschap en bevalling kan er best inhakken en als dan de bv niet (goed) op gang komt, vind ik niet dat je jezelf dat vreselijk moet verwijten.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog zitten stimuleren om toch vooral hulp te vragen als het niet zou lukken, want zowel zij als een ander meisje hadden zoiets van 'we zien wel, maar als het niet lukt is het ook niet erg', wat mij dan weer zonde van de poging lijkt.
Zelfs nog een soort van zielig voor het kindje. Eerst even hard werken om die borst voor elkaar te krijgen en als het dan niet lukt al snel overstappen op de fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |