Groningen Stad #185 - Met ontmaagde iPodsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Deetch het volgende:
Emmen is minder leuk dan Groningen. Het voetbal is er beter, de vrouwen zijn er mooier en er si een echte binnenstad aanwezig
Als ik om 23:00 uur weg ga is het wel gezellig druk in de Markant....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef don-diablo het volgende:
Joahh gezellig genoeg in Emmen![]()
Ik ga doorgaands tussen 00.20 en 00.40 naar het centrum.. anders is het gewoon zo leeg in de Zwetser. Maar dat komt allemaal omdat er in Emmen geen vaste sluitingstijden zijn.
Ben al wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Groningen Stad #185 - Met ontmaagde iPodsDaar wel blijven hè
Ik ben wel eens in de Markant geweest en ik ben daar zo niet op mn plaats gewoonquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik om 23:00 uur weg ga is het wel gezellig druk in de Markant....
ik ben dan denk ik ook een stukje ouder!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Markant geweest en ik ben daar zo niet op mn plaats gewoonIk pas er gewoon niet tussen...
Dat is et emquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ik ben dan denk ik ook een stukje ouder!
Ik ben er soms ook met enkele jongeren, idd wel vreemd danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is et em [afbeelding]
Ik voel me altijd zo bekeken in de Markant en dat komt omdat ik wat jonger ben als het gemiddelde publiek daar [afbeelding]
Whehehe, die jongens zaten bij me op sschoolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Haha, er ging hier net een mailtje rond met dit erin (ik loop stage in het ziekenhuis):
http://youtube.com/watch?v=TIAZVBJR6-M
ja.. na 300 posts is een topic vol en wordt de volgende geopendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Bla_die_Bla het volgende:
Is dit het nieuwe topic over emmen???
Dat vind ik dus ook.. Sluitingstijd van 3 a 4 uur zou ik niet erg vinden.. Is in Londen ook normaal en toen ik er zat ging ik vaak genoeg voor 2200 naar onze regular club, want dan kwam je gratis naar binnen en das beter als 12e betalen voor entree elke keerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ach, uitgaan om 1 uur pas is gewoon belachelijk... maarja iedereen doet het
Ik zou het wel tof vinden als de kroegen om 2 uur dicht gingen, rond een uurtje of 9 naar de stad danDat lijkt me echt ideaal, en dan lig je ook niet de hele zondag naar de tyfus op je bed.
En ja Bla_die_Bla, loop stage in t ziekenhuis in Emmen. Nog 2 daagjes en dan weer studeren
Ben het ook eens met je over de uitgaanstijden!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ach, uitgaan om 1 uur pas is gewoon belachelijk... maarja iedereen doet het
Ik zou het wel tof vinden als de kroegen om 2 uur dicht gingen, rond een uurtje of 9 naar de stad danDat lijkt me echt ideaal, en dan lig je ook niet de hele zondag naar de tyfus op je bed.
En ja Bla_die_Bla, loop stage in t ziekenhuis in Emmen. Nog 2 daagjes en dan weer studeren
Ik heb er serieus over gedacht trouwens om een cafe'tje te openen in Emmen die op donderdag, vrijdag en zaterdag om 8uur savonds open gaat, waar je niet alleen glazen maar ook flessen kan bestellen (indrink cafe'tje zeg maar). En dan lekker om 2uur sluiten, 3uur als het erg gezellig is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.. Sluitingstijd van 3 a 4 uur zou ik niet erg vinden.. Is in Londen ook normaal en toen ik er zat ging ik vaak genoeg voor 2200 naar onze regular club, want dan kwam je gratis naar binnen en das beter als 12e betalen voor entree elke keer
Goed id, ik ben bereid mee te denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over gedacht trouwens om een cafe'tje te openen in Emmen die op donderdag, vrijdag en zaterdag om 8uur savonds open gaat, waar je niet alleen glazen maar ook flessen kan bestellen (indrink cafe'tje zeg maar). En dan lekker om 2uur sluiten, 3uur als het erg gezellig is.
Cafe sfeer, maar af en toe leuke dj uitnodigen op zaterdag ofzo.
Chill hoekjes, tv erin (voetbal kijken e.d.), die na 22/23uur uit gaat ofzo en plaats maakt voor hardere muziek of een dj.
Reageer daar zelf veel onder de naam Thijs, altijd grappig hoe dat volk begint te schelden en te tieren als je ze in de hoek druktquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:01 schreef pekel het volgende:
Trouwens...ik zit eens op Emmen punt nu te lezen.. wat een ontiegelijk reactie-niveau is er daar zeg.! Schaam me diep als Emmenaar dat er zulk volk blijkbaar los rondloopt. Hopelijk komt het uit de buitendorpen...
och, 't is wel overzichtelijk, ik geef niets om 3 typfouten in een woord, als ik het maar begrijp vind ik het wel bestquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind dat soort sites altijd van tenenkrommend niveau. Ook die artikelen zijn echt zo slecht geschrevenBeetje van www.112drenthe.com niveau
Ik krijg geen fouten hier..... in Zwedenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:15 schreef VlaDje het volgende:
wheheh, zou binnenkort ff de OP aanpassen, krijg nu serverfout
Na S'beek en Emmerhout woon ik nu in Emmermeer,
3e woonplaats in een jaar
Hoe bevalt het? of ben je nog niet overquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik krijg geen fouten hier..... in Zweden
Ik woon nu volgens de OP in Emmerhout en Angelslo
Ik heb de sleutel van mijn nieuwe woning nog niet eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? of ben je nog niet over
hehe, wanneer verw8 je die?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van mijn nieuwe woning nog niet eens
Volgende week donderdag is de passering van de hypotheek en dan krijgen we de sleutel ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hehe, wanneer verw8 je die?
En hoe is zweden nog?
What about the blondes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgende week donderdag is de passering van de hypotheek en dan krijgen we de sleutel ook!
Dan bezit ik twee huizen![]()
![]()
Zweden is koudddd, maar wel heel mooi.
Stockholm is een fantastische stad imo
Blonde dames genoeg (jammer genoeg zijn ze wat ingepakter nu vanwege de kou)quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
What about the blondes?![]()
whehe, kunnen zo zien waar het geld zit![]()
![]()
En die in emmerhout doe je daarna zo snel mogelijk weg ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |