Heb pas sinds vandaag een profiel hier, weet nog niet echt hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
En nu is de vraag natuurlijk: Waarom staan er geen foto's in je fotoboek?
Best wel populair, vooral veel duitsersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
Jaja, nu foto's!![]()
Horse Business Management... daar heb ik nou nog echt NOOIT van gehoordWel tof dat zoiets dan uitgerekend in Emmen is. Is dat een beetje een populaire opleiding dan?
Volgens mij kun je het terugvinden op de site van RTL4, zo heb ik die aflevering iig gekeken. Ik ken wel een meisje dat HBM doet en die zit @ the moment in Duitsland voor stage.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef Bla_die_Bla het volgende:
Ja klopt ik heb het gehoord over die docu over Emmen, heb het niet gezien maar was dus weer een flop :S
HBM- Horse Business Management een Commerciele Economie opleiding met paardenhouderij erbij
hahah, zie je nou wel ik heb gelijk wat ik altijd over jou zegquote:
Dit was een hint hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:56 schreef Bla_die_Bla het volgende:
hehe je kan denk ik nog weinig foto's zien, volgens mij is me profiel niet zichtbaar als je niet een vriend bent
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:18 schreef Bla_die_Bla het volgende:
oh gemeenschappelijke vrienden uit emmen
Hoe heet ze dan van hbm???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het terugvinden op de site van RTL4, zo heb ik die aflevering iig gekeken. Ik ken wel een meisje dat HBM doet en die zit @ the moment in Duitsland voor stage.
Maar ik zit bij jou op school, al ben ik feitelijk bijna klaar.. Moet mn scriptie gewoon een keer afkrijgen en dan nog 1 toets maken en ik ben klaar. Dus opzich zul je me bijna niet zien op school.
Die ik ken is niet die van de uitzendingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:30 schreef NrSiX het volgende:
Geen id, je kan de uitzending wel ff terug kijken
Oh die, ken der ook wel hahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die ik ken is niet die van de uitzending
Die ik ken heet Eline
Das weinig!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Klaar met stage
Net de laatste van mn 4 presentaties gehad, gister mn eindgesprek gehad... Nu nog 2 dagen uit mn neus eten á 1.30 per uur
275nettoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das weinig!Hoeveel krijg je dan in een maand??
damn weinig... ik kreeg 600e..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
275netto
Ach, t is beter dan niets (en veel van mn klasgenoten krijgen niets)
Zo ontzettend jammer dit gewoon mensen herken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Haha, er ging hier net een mailtje rond met dit erin (ik loop stage in het ziekenhuis):
http://youtube.com/watch?v=TIAZVBJR6-M
Kansloosquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Haha, er ging hier net een mailtje rond met dit erin (ik loop stage in het ziekenhuis):
http://youtube.com/watch?v=TIAZVBJR6-M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |