Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Vandaag... het volgende:
het was het paaldansfilmpje.
Lieke leek wel een fitnessinstructrice en Amanda een teaser. De aard van de beestjes.
Hij is niet blij.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Is Brian tevreden over Amanda's paaldansprestatie?
(lijkt me een eigenlijk van niet, en dus kan hij weer para worden)
ze hadden pas 2 of 3 lessen gehad, toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Vandaag... het volgende:
het was het paaldansfilmpje.
Lieke leek wel een fitnessinstructrice en Amanda een teaser. De aard van de beestjes.
De beelden zijn zo veel mogelijk paravrij gemaaktquote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
Vindt hij dit leuk om te zien?
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij blij is dat Amanda iig wel haar benen bij elkaar gehouden heeft?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
een pruik (hij staat bij tijden mooi)quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Liess het volgende:
Heeft Amanda eigk extensions of nogsteeds een pruik?
o... jammer...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De beelden zijn zo veel mogelijk paravrij gemaakt
Deze?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.
k tnxquote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
een pruik (hij staat bij tijden mooi)
Kan je echt met droge ogen zeggen dat Amanda niet ordinair tegen die paal stond te schuren?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
Toppie weer Leandra thnx.
Wat een leuk stukje om naar te kijken. Je kunt zien dat ze er heel erg veel plezier in hadden. Niks odinair, gewoon leuk. alles netje bedekt dus helemaal toppie.
Extensions nog niet, mocht 3 maanden niet,quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Liess het volgende:
Heeft Amanda eigk extensions of nogsteeds een pruik?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef itsme het volgende:
Amanda haar broekje zat wel heel erg in haar kruis.
Deze.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze?
http://nl.youtube.com/watch?v=IEn4lmmGDRM
Ik was net te laat met een nieuwe COS maar de TT paste mooi bij deze Cap: [COS # 3206] Netty, je schoondocher is paaldanseres.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
Of - Netty, je schoondochter danst om een paal !quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik was net te laat met een nieuwe COS maar de TT paste mooi bij deze Cap: [COS # 3206] Netty, je schoondocher is paaldanseres
Enig idee waar die dan moet zitten, onder haar okselsquote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef itsme het volgende:
Amanda haar broekje zat wel heel erg in haar kruis.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee waar die dan moet zitten, onder haar oksels
het lijkt wel te passen bij de algehele sfeer op dat feest.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.
Ja, dat kan ik echt. En ook met natte ogen zeg ik dit nog. Ik vind neukertje 101, veel smeriger om naar te kijken als naar zo iets leuks.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je echt met droge ogen zeggen dat Amanda niet ordinair tegen die paal stond te schuren?
is dat een user?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik echt. En ook met natte ogen zeg ik dit nog. Ik vind neukertje 101, veel smeriger om naar te kijken als naar zo iets leuks.
Je meent het? Zeur is het zonnetje in huis.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ik vind Selene zo niet grappig.
Lieke heeft geen last van grappigheidquote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ik vind Selene zo niet grappig.
Voor?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ér moet binnen een uur umaniem gekozen worden![]()
(Collectcall van Hedda voor Huub)quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Dark het volgende:
Ik zou Claire wel eens willen zien in een stemming..........
ben benieuwd of ze dan ook zo "low profile" blijft of dat
ze haar huiswerk goed gedaan heeft en weet dat de laatste tig
stemmingen naar A en B zijn gegaan.
Nee dat denk ik ook niet. Het zal gewoon door gaan al zeggen ze dat het unaniem moet.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
Een uitje voor Brian die niet geblocked kan worden voor Brian
Jaweeeeeeeeel. Brian die in elkaar geslagen wordt. Mooier uitje kan niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef itsme het volgende:
Wat de godverschijterige fuck. Al weer voor brian.![]()
![]()
Zeg NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik denk Jaap... Lieke gaat straks het huis uit...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Weer een freebee voor Brian, er mogen 2 wannabees mee. Let op, Amanda en......Lieke?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef coldstar het volgende:
Brain neem in ieder geval Mickey mee....
Die gaat sowieso.... die mag freefighten en 2 mogen toekijken.... en welke dat zijn moet over gestemt worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef itsme het volgende:
O ik begreep dat ze moeten stemmen of brian mag?
Nee skattie, Brian mag sowieso, kindje van God weet je wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef itsme het volgende:
O ik begreep dat ze moeten stemmen of brian mag?
Nee, Brian kan niet geblocked worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Het zal gewoon door gaan al zeggen ze dat het unaniem moet.
Misschien wordt ie wel in elkaar geslagen.. Brrr ik vind het al zo'n enge sport.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag Brian gaan kickboxen en moeten er unaniem 2 personen gekozen wie die mee mogen.
Wat is dit voor kut-stemming![]()
Heeft Brian niet genoeg leukie-deukies gehad?
.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
Toppie weer Leandra thnx.
Wat een leuk stukje om naar te kijken. Je kunt zien dat ze er heel erg veel plezier in hadden. Niks odinair, gewoon leuk. alles netje bedekt dus helemaal toppie.
Ben het echt zat. Wacht al een jaar tot die klootzak niet meer zo beschermd wordt maar dan kan ik blijkbaar wachten tot ik een ons weeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag Brian gaan kickboxen en moeten er unaniem 2 personen gekozen wie die mee mogen.
Wat is dit voor kut-stemming![]()
Heeft Brian niet genoeg leukie-deukies gehad?
Hij hoeft niet eens zelf te vechtenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wel in elkaar geslagen.. Brrr ik vind het al zo'n enge sport.
Volgzaam type, als dat maar niet tegen haar gevoel in gaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke volgt Brain in wat hij wil en wil niet mee ...
Dat meen je niet. Dus brian kan niet eens geblokt worden. zijn uitje gaat dus iig door.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Die gaat sowieso.... die mag freefighten en 2 mogen toekijken.... en welke dat zijn moet over gestemt worden.
Gaan we nou over stijlvol, odinair en klasse praten over de Goude Kooiquote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
.
precies, niks ordinairs gezien. totale klasse zoals een goed miljonair betaamt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met 1 woord: stijlvol
mooi !quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:
Laat Brian maar door die kooi heen en weer geslingerd worden.
Als je haar maar hard genoeg slaat, dan wordt ze vanzelf volgzaam.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgzaam type, als dat maar niet tegen haar gevoel in gaat.
OMG. Erg he.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
.
precies, niks ordinairs gezien. totale klasse zoals een goed miljonair betaamt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met 1 woord: stijlvol
Jij was toch degene die net zei het niet ordinair te vinden maar juist smaakvol gedaan?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gaan we nou over stijlvol, odinair en klasse praten over de Goude Kooi![]()
![]()
Yep,quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dus brian kan niet eens geblokt worden. zijn uitje gaat dus iig door.
Hij vecht dus wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens zelf te vechten
Anders had ik het ook nog wel grappig gevonden.
Dit is weer olie op het vuur gooien door Flens.
Die zit nu schuddebuikend mee te lezen
Huub is een baas.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:10 schreef riri het volgende:
Moet Huub weer als gespreksleider de stemming voeren...hoe in vredesnaam is het mogelijk dat die jongen denkt dat hij altijd het hoogste woord moet hebben in alles?
Echt??quote:
Is dat niet Ronde Miss?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Amanda graag mee als Miss Ronde.........in de vorm van Meneer Kaktus.... de eerste rondeeeee.
Het is wel weer duidelijk, Amanda gaat.
Ik hoop zo dat Jaap de handel gaat blokken. Hij mag het niet hebben over de 600 ceepee stemming die wij niet hebben gezien.
Misquote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Weer een freebee voor Brian, er mogen 2 wannabees mee. Let op, Amanda en......Lieke?
[ afbeelding ]
Ik sta ook verbaasd....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef Kinga het volgende:
WTF is een freebee?! Is dat wat nieuws?!?!?!?!?!
Die kutkabouter ook....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Grote genade!! Brian heeft geen 300 punten meer![]()
Hoe is het mogelijk
Ze komen volgens Brian niet verder dan 150 cp's dus het gaat hem niet worden...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaaa, Jaap vraagt 300 ceepees anders gaat het feest niet door, volhouden Jaap.![]()
![]()
Oh ja, maar miss is het sowieso.quote:
tuurlijk heeft hij ze wel... de gluiperdquote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Grote genade!! Brian heeft geen 300 punten meer![]()
Hoe is het mogelijk
Ja, ik vond dit Filmpje niet ondinair....ik had het dus over het filmje... even niet alles door elkaar halen graagquote:Op maandag 21 januari 2008 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij was toch degene die net zei het niet ordinair te vinden maar juist smaakvol gedaan?
Het is maar net wat dat gewent bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je haar maar hard genoeg slaat, dan wordt ze vanzelf volgzaam.
Die krijg je zeker als je Deborah Flens even flink verwent?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef Kinga het volgende:
WTF is een freebee?! Is dat wat nieuws?!?!?!?!?!
iedereen heeft al een freebee gehad.... behalve Amanda en Huubquote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta ook verbaasd....
Een soort kadobon voor een gratis uitje...
En dan mag ze tegen die tijd toch weer mee, het verwende kreng.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:20 schreef jassy het volgende:
Amanda wil er bij zijn, en als ze er niet bij kan/mag zijn, dan gaat er maar helemaal niemand mee. Egoïst
ach de jongen heeft een roeping in het levenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:10 schreef riri het volgende:
Moet Huub weer als gespreksleider de stemming voeren...hoe in vredesnaam is het mogelijk dat die jongen denkt dat hij altijd het hoogste woord moet hebben in alles?
ik beargumenteerde mijn reply op jouw post dat lieke zo netjes gedanst had met enkele caps van haar optreden, en het enige wat je kan melden is dat alles in de kooi ordinair is? dus je spreekt jezelf tegen...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gaan we nou over stijlvol, odinair en klasse praten over de Goude Kooi![]()
![]()
dat zou dan 90cp's zijn...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef avonne het volgende:
250+20 voor Amanda en de rest voor Jaap?
Inderdaad, dat viel me ook op met die schijnheilige schmoel en beetje zitten gluren en grijnzen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij weten Brian en Amanda dondersgoed dat wij zitten te azen op hun contactpunten! Ik zag het aan de kop van dat rattenwijf!
Tja, het is die boom van hen hequote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef FSR het volgende:
Hoe komt Amandrama aan nog 270 cp's
ze kruigt met de popo maar 30cp's
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef chufi het volgende:
Weer een pracht OP Leandra !! Ook mooie fotos erbij
Thnxquote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
Leandra, bedankt voor de mooie Op
Een botbreuk welquote:Op maandag 21 januari 2008 22:27 schreef avonne het volgende:
zie Amanda trots naar haar mannetje kijken.
Nee, een breuk zit er niet in voorlopig
Denk je, dan hoop ik dat hij binnenkort zijn l*l zo krom maakt zodat hij hem nooit meer overeind krijgt.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een trucje doen met contactpunten
Die trucjes kennen we nu wel, het is goffer net Uri Geller.................
Daarom wordt het ook zo uitvoerig in beeld gebracht....om onze achterdocht weg te nemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij weten Brian en Amanda dondersgoed dat wij zitten te azen op hun contactpunten! Ik zag het aan de kop van dat rattenwijf!
Rasta Rostelli komt dichterbij in dit gevalquote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een trucje doen met contactpunten
Die trucjes kennen we nu wel, het is goffer net Uri Geller.................
Daarom bloeit die ook zo lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef FSR het volgende:
[..]
die stopt ze toch steeds in haar reet...
Hangt er van af... als ie 120 heeft en krijgt 18% in de PP heeft ie 300..... Mischien doet ie samen met Amanda. 30% in de PP lijkt me iets te overdreven de vorige keer had ie geloof ik 11%quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Brian "popo komt er aan... dan zit ik toch wel weer op 3...."
hij verwacht 300 punten te ontvangen? 30% ?
Die sukkel lult als een kip zonder kopquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef Vandaag... het volgende:
Brian:: wij hebben 600 cp van jaap afgetroggeld. Om zo´n gierigaard ga ik me niet druk maken dus die 300cp kan ie krijgen.
600 cps van iemand aftroggelen en dan iemand anders gierig noemen ..
You and your kutschjmoel are fired!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het boek gelezen van Donald Trump, The art off the deal. Hij wil nu kijken of dat gaat werken in de onderhandelingen voor de stemming.![]()
Brian noemt dat afROGGELEN!!!!!!!!!..........zonder Tquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef Vandaag... het volgende:
Brian:: wij hebben 600 cp van jaap afgetroggeld. Om zo´n gierigaard ga ik me niet druk maken dus die 300cp kan ie krijgen.
Niemand?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, heb ik wat gemist? Wanneer moest Jaap 600 cp betalen? Voor wat?
Plus dat doucheslangen spontaan om z'n rattennek gaan nestelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je, dan hoop ik dat hij binnenkort zijn l*l zo krom maakt zodat hij hem nooit meer overeind krijgt.
Iemand anders gierig noemen terwijl hij maar de helft vraagt.....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef Vandaag... het volgende:
ik spreek nog niet zo goed brantiliaans met mn kutschjmoelquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian noemt dat afROGGELEN!!!!!!!!!..........zonder T
Hij mocht twee uur offstreams naar zijn meisje. Maar dat mocht alleen als hij zowel Brian als Amanda 300 punten zou geven.quote:
Dit gebeurde tijdens een "Stroomstoring". Plots was daar een stemming voor Jaap om 2 uur off stream met CORA te kunnen doorbrengen. Brian en Amanda vroegen daar ieder 300 ceepees voor.quote:
ze laat niets zelf zien...ze gedraagt zich als een loophondjequote:Op maandag 21 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Hahaha die Claire, ze zegt precies wat Huub haar opgedragen heeft.....
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik beargumenteerde mijn reply op jouw post dat lieke zo netjes gedanst had met enkele caps van haar optreden, en het enige wat je kan melden is dat alles in de kooi ordinair is? dus je spreekt jezelf tegen...
Laatst was er een stemming voor 2 uurtjes de villa uit... Jaap mocht (naar Cora) als ie daarvoor 600 CP aan Brian en Amanda gaf.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, heb ik wat gemist? Wanneer moest Jaap 600 cp betalen? Voor wat?
Ja ..... Hij loopt op Huub en Japio af en zegt : "OK, we doen het voor 300 cpt's"quote:Op maandag 21 januari 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het boek gelezen van Donald Trump, The art off the deal. Hij wil nu kijken of dat gaat werken in de onderhandelingen voor de stemming.![]()
de stemming die we nooit hebben gezienquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik spreek nog niet zo goed brantiliaans met mn kutschjmoel
Een stemming voor 2 uur off cam buiten de kooi. Iedereen gaf hem, maar Amanda en Brian wilden elk 300 cp.quote:
daar zal het hokje ook niet blij mee zijn..weinig tv zo.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Desii het volgende:
Wat een saaie stemming.... iedereen gaat bellen
Volgens mij gaan de streams over de stemming of loop ik achter?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het filmpje niet odinair. Terwijl ik dit hele gedoe in DGK wel odinair vind en met miljonairs niets te maken heeft. Dat bedoelde ik daar mee......Ik vind DGK nog steeds een vieze gore bende. En het paaldansen leuk
Ik weet eigenlijk niet meer om welk uitje het ging. Sorry.quote:
Ja.....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de streams over de stemming of loop ik achter?
Jaap is daarmee best schappelijk, ik zou alle 600 punten dus terugvragen..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een stemming voor 2 uur off cam buiten de kooi. Iedereen gaf hem, maar Amanda en Brian wilden elk 300 cp.
Nope, er mogen 2 man mee of niemand.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Wat een onzin eigenlijk. Als Brian betaalt, mag Amanda voorlopig mee... als dan voor de 2e persoon geblokt wordt, mag Amanda dan nog wel mee? Jaap heeft wel zijn punten dan.
Jaap vind CP erg fijn...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
Warom gaat Japie niet zelf mee of vraagt hij niet wat meer dan 300cp?
Die heeft Jaap betaald, maar is ie die 2 uur al weggeweest ?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Laatst was er een stemming voor 2 uurtjes de villa uit... Jaap mocht (naar Cora) als ie daarvoor 600 CP aan Brian en Amanda gaf.
Van Peter Aerts??quote:Op maandag 21 januari 2008 22:39 schreef Copycat het volgende:
Brian gaat die wedstrijd winnen, wat ik je brom.
Jaap is z'n teammattie...niet z'n vriend.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef Vandaag... het volgende:
Beetje flauw dat Huub voor Jaap zou blokken als Jaap de mogelijkheid krijgt om mee te gaan. Jaap krijgt bijna nooit een stemming en de meeste uitjes zijn fysiek niet geschikt voor hem.
Huub doet weinig moeite om Jaap te vriend te houden.
Die van HiDiHo werken goed hierquote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zijn er meer mensen, die geen streams hebben?
Ik heb er in ieder geval geen.
Me tooquote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Logisch ........ Hier kan de Regie geen fatsoenlijke TV-uitzending van maken !quote:Op maandag 21 januari 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
Stemming even geblokt en Jaap moet even naar de buren!
Jeetje...hij vecht niet tegen Peter Aertsquote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van Peter Aerts??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Meis toch, moet je misschien dokken? Ik had vanmiddag hier een stroomuitval van 1 seconde en moest de hele handel opnieuw opstarten. Is dat het misschien?quote:
Ik zou er een +en van maken. 300cp én ik mag mee.quote:
ik had ook niks op florisd. (mozilla)quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb pas nog betaald, dus zou het wel moeten hebben.
Maar het lijkt me handig je teammattie te vriend te houden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Jaap is z'n teammattie...niet z'n vriend.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jeetje...hij vecht niet tegen Peter Aerts
Van een geïnstrueerde Peter Aerts.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
Van Peter Aerts??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Hadden ze eerder kunnen bedenken.Logisch dat Jaap zijn punten terug wil.Brian krijgt weer zo een uitje.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch ........ Hier kan de Regie geen fatsoenlijke TV-uitzending van maken !
Ja, dat valt mij ook al op. Jammer toch, ze doet haar mond niet open. Ze loopt als een hondje achter hem aan en doet precies wat haar opgedragen wordt.....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef riri het volgende:
[..]
ze laat niets zelf zien...ze gedraagt zich als een loophondje
bij mij ook, geen 1 stream werkt nog op geen 1 site... alleen hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik had ook niks op florisd. (mozilla)
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werkt prima op explorer
Het is natuurlijk niet helemaal 100% uitgesloten dat Brian verliest....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou er een +en van maken. 300cp én ik mag mee.
Aan de andere kant, dan ga je mee met Brian en Amanda
eensch...daarom vond ik het ook niet slim van Huub om 'm te blokken voor Jaap.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maar het lijkt me handig je teammattie te vriend te houden.
De mijne doen het gewoon.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Precies, daarom zeg ik.....Jaap volhouden en laat je goed informeren hoe krom dat ook is tijdens een stemming.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Nou word er in een keer moeilijk gedaan tegen Jaap.Hier valt geen tv mee te maken.Amanda en Brian zijn er mee begonnen,maar dat zagen we toevallig niet.
Ik heb hem tegen Hans zien sparren, blaffend als een ratje die een hond probeert na te doen en totaal geen dekking, waar Hans geen misbruik van heeft gemaakt om zo niet "Holy Brian'" te beschadigen. Als Brian wint dan is het script nog ongeloofwaardiger als de spreekwoordelijke koe op hazenjacht.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:39 schreef Copycat het volgende:
Brian gaat die wedstrijd winnen, wat ik je brom.
briljant para scriptquote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef T-lex het volgende:
Jaap krijgt een nieuw script...hij gaat nu punten aan Brian betalen.
ach, dit hele gedoe om ceepees is begonnen door A en B, laten we dat niet vergeten!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Nou word er in een keer moeilijk gedaan tegen Jaap.Hier valt geen tv mee te maken.Amanda en Brian zijn er mee begonnen,maar dat zagen we toevallig niet.
Typisch dat ik bovenstaande hoor en er plots mensen met de streams op zwart zitten.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef akveor het volgende:
Wat zei de speaker... de stream wordt gestopt? Bedoelde zeker stemming...
quote:
*Kickboxwedstrijd)quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Ik had vanmiddag hier een stroomuitval van 1 seconde en
moest de hele handel opnieuw opstarten. Is dat het misschien?
Ik heb er geen las van....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaap heeft niks verkeerd gedaan.Hij wil zijn punten en terecht.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat Japio behoorlijk op z'n donder krijgt. Door z'n opstelling en manier van acteren heeft hij een top-item van de Redactie tot een TV-fiasco gemaakt. Het zou me niets verbazen als ze helemaal opnieuw moeten beginnen.
Jaap had al vantevoren uitgesproken dat hij niet wil gaan. Hij gunde hem aan Huub.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
eensch...daarom vond ik het ook niet slim van Huub om 'm te blokken voor Jaap.
Zou RTL een heel boksgala gescript hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Hans zien sparren, blaffend als een ratje die een hond probeert na te doen en totaal geen dekking, waar Hans geen misbruik van heeft gemaakt om zo niet "Holy Brian'" te beschadigen. Als Brian wint dan is het script nog ongeloofwaardiger als de spreekwoordelijke koe op hazenjacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |