Jaap is z'n teammattie...niet z'n vriend.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef Vandaag... het volgende:
Beetje flauw dat Huub voor Jaap zou blokken als Jaap de mogelijkheid krijgt om mee te gaan. Jaap krijgt bijna nooit een stemming en de meeste uitjes zijn fysiek niet geschikt voor hem.
Huub doet weinig moeite om Jaap te vriend te houden.
Die van HiDiHo werken goed hierquote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zijn er meer mensen, die geen streams hebben?
Ik heb er in ieder geval geen.
Me tooquote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Logisch ........ Hier kan de Regie geen fatsoenlijke TV-uitzending van maken !quote:Op maandag 21 januari 2008 22:42 schreef Dark het volgende:
Stemming even geblokt en Jaap moet even naar de buren!
Jeetje...hij vecht niet tegen Peter Aertsquote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van Peter Aerts??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Meis toch, moet je misschien dokken? Ik had vanmiddag hier een stroomuitval van 1 seconde en moest de hele handel opnieuw opstarten. Is dat het misschien?quote:
Ik zou er een +en van maken. 300cp én ik mag mee.quote:
ik had ook niks op florisd. (mozilla)quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb pas nog betaald, dus zou het wel moeten hebben.
Maar het lijkt me handig je teammattie te vriend te houden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Jaap is z'n teammattie...niet z'n vriend.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jeetje...hij vecht niet tegen Peter Aerts
Van een geïnstrueerde Peter Aerts.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
Van Peter Aerts??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Hadden ze eerder kunnen bedenken.Logisch dat Jaap zijn punten terug wil.Brian krijgt weer zo een uitje.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch ........ Hier kan de Regie geen fatsoenlijke TV-uitzending van maken !
Ja, dat valt mij ook al op. Jammer toch, ze doet haar mond niet open. Ze loopt als een hondje achter hem aan en doet precies wat haar opgedragen wordt.....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef riri het volgende:
[..]
ze laat niets zelf zien...ze gedraagt zich als een loophondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |