ik spreek nog niet zo goed brantiliaans met mn kutschjmoelquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian noemt dat afROGGELEN!!!!!!!!!..........zonder T
Hij mocht twee uur offstreams naar zijn meisje. Maar dat mocht alleen als hij zowel Brian als Amanda 300 punten zou geven.quote:
Dit gebeurde tijdens een "Stroomstoring". Plots was daar een stemming voor Jaap om 2 uur off stream met CORA te kunnen doorbrengen. Brian en Amanda vroegen daar ieder 300 ceepees voor.quote:
ze laat niets zelf zien...ze gedraagt zich als een loophondjequote:Op maandag 21 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Hahaha die Claire, ze zegt precies wat Huub haar opgedragen heeft.....
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik beargumenteerde mijn reply op jouw post dat lieke zo netjes gedanst had met enkele caps van haar optreden, en het enige wat je kan melden is dat alles in de kooi ordinair is? dus je spreekt jezelf tegen...
Laatst was er een stemming voor 2 uurtjes de villa uit... Jaap mocht (naar Cora) als ie daarvoor 600 CP aan Brian en Amanda gaf.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, heb ik wat gemist? Wanneer moest Jaap 600 cp betalen? Voor wat?
Ja ..... Hij loopt op Huub en Japio af en zegt : "OK, we doen het voor 300 cpt's"quote:Op maandag 21 januari 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het boek gelezen van Donald Trump, The art off the deal. Hij wil nu kijken of dat gaat werken in de onderhandelingen voor de stemming.![]()
de stemming die we nooit hebben gezienquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik spreek nog niet zo goed brantiliaans met mn kutschjmoel
Een stemming voor 2 uur off cam buiten de kooi. Iedereen gaf hem, maar Amanda en Brian wilden elk 300 cp.quote:
daar zal het hokje ook niet blij mee zijn..weinig tv zo.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Desii het volgende:
Wat een saaie stemming.... iedereen gaat bellen
Volgens mij gaan de streams over de stemming of loop ik achter?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het filmpje niet odinair. Terwijl ik dit hele gedoe in DGK wel odinair vind en met miljonairs niets te maken heeft. Dat bedoelde ik daar mee......Ik vind DGK nog steeds een vieze gore bende. En het paaldansen leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |