Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Vandaag... het volgende:
het was het paaldansfilmpje.
Lieke leek wel een fitnessinstructrice en Amanda een teaser. De aard van de beestjes.
Hij is niet blij.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Is Brian tevreden over Amanda's paaldansprestatie?
(lijkt me een eigenlijk van niet, en dus kan hij weer para worden)
ze hadden pas 2 of 3 lessen gehad, toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Vandaag... het volgende:
het was het paaldansfilmpje.
Lieke leek wel een fitnessinstructrice en Amanda een teaser. De aard van de beestjes.
De beelden zijn zo veel mogelijk paravrij gemaaktquote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
Vindt hij dit leuk om te zien?
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij blij is dat Amanda iig wel haar benen bij elkaar gehouden heeft?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
een pruik (hij staat bij tijden mooi)quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Liess het volgende:
Heeft Amanda eigk extensions of nogsteeds een pruik?
o... jammer...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De beelden zijn zo veel mogelijk paravrij gemaakt
Deze?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.
k tnxquote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
een pruik (hij staat bij tijden mooi)
Kan je echt met droge ogen zeggen dat Amanda niet ordinair tegen die paal stond te schuren?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
Toppie weer Leandra thnx.
Wat een leuk stukje om naar te kijken. Je kunt zien dat ze er heel erg veel plezier in hadden. Niks odinair, gewoon leuk. alles netje bedekt dus helemaal toppie.
Extensions nog niet, mocht 3 maanden niet,quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Liess het volgende:
Heeft Amanda eigk extensions of nogsteeds een pruik?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef itsme het volgende:
Amanda haar broekje zat wel heel erg in haar kruis.
Deze.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze?
http://nl.youtube.com/watch?v=IEn4lmmGDRM
Ik was net te laat met een nieuwe COS maar de TT paste mooi bij deze Cap: [COS # 3206] Netty, je schoondocher is paaldanseres.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
Of - Netty, je schoondochter danst om een paal !quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik was net te laat met een nieuwe COS maar de TT paste mooi bij deze Cap: [COS # 3206] Netty, je schoondocher is paaldanseres
Enig idee waar die dan moet zitten, onder haar okselsquote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef itsme het volgende:
Amanda haar broekje zat wel heel erg in haar kruis.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee waar die dan moet zitten, onder haar oksels
het lijkt wel te passen bij de algehele sfeer op dat feest.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda deed het echt vies ordinair... Moet je ook eens dat filmpje kijken op YT, ze kleedt zich nog net niet uit.
Ja, dat kan ik echt. En ook met natte ogen zeg ik dit nog. Ik vind neukertje 101, veel smeriger om naar te kijken als naar zo iets leuks.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je echt met droge ogen zeggen dat Amanda niet ordinair tegen die paal stond te schuren?
is dat een user?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik echt. En ook met natte ogen zeg ik dit nog. Ik vind neukertje 101, veel smeriger om naar te kijken als naar zo iets leuks.
Je meent het? Zeur is het zonnetje in huis.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ik vind Selene zo niet grappig.
Lieke heeft geen last van grappigheidquote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ik vind Selene zo niet grappig.
Voor?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ér moet binnen een uur umaniem gekozen worden![]()
(Collectcall van Hedda voor Huub)quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Dark het volgende:
Ik zou Claire wel eens willen zien in een stemming..........
ben benieuwd of ze dan ook zo "low profile" blijft of dat
ze haar huiswerk goed gedaan heeft en weet dat de laatste tig
stemmingen naar A en B zijn gegaan.
Nee dat denk ik ook niet. Het zal gewoon door gaan al zeggen ze dat het unaniem moet.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
Een uitje voor Brian die niet geblocked kan worden voor Brian
Jaweeeeeeeeel. Brian die in elkaar geslagen wordt. Mooier uitje kan niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef itsme het volgende:
Wat de godverschijterige fuck. Al weer voor brian.![]()
![]()
Zeg NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik denk Jaap... Lieke gaat straks het huis uit...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Weer een freebee voor Brian, er mogen 2 wannabees mee. Let op, Amanda en......Lieke?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef coldstar het volgende:
Brain neem in ieder geval Mickey mee....
Die gaat sowieso.... die mag freefighten en 2 mogen toekijken.... en welke dat zijn moet over gestemt worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef itsme het volgende:
O ik begreep dat ze moeten stemmen of brian mag?
Nee skattie, Brian mag sowieso, kindje van God weet je wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef itsme het volgende:
O ik begreep dat ze moeten stemmen of brian mag?
Nee, Brian kan niet geblocked worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Het zal gewoon door gaan al zeggen ze dat het unaniem moet.
Misschien wordt ie wel in elkaar geslagen.. Brrr ik vind het al zo'n enge sport.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag Brian gaan kickboxen en moeten er unaniem 2 personen gekozen wie die mee mogen.
Wat is dit voor kut-stemming![]()
Heeft Brian niet genoeg leukie-deukies gehad?
.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
Toppie weer Leandra thnx.
Wat een leuk stukje om naar te kijken. Je kunt zien dat ze er heel erg veel plezier in hadden. Niks odinair, gewoon leuk. alles netje bedekt dus helemaal toppie.
Ben het echt zat. Wacht al een jaar tot die klootzak niet meer zo beschermd wordt maar dan kan ik blijkbaar wachten tot ik een ons weeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag Brian gaan kickboxen en moeten er unaniem 2 personen gekozen wie die mee mogen.
Wat is dit voor kut-stemming![]()
Heeft Brian niet genoeg leukie-deukies gehad?
Hij hoeft niet eens zelf te vechtenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wel in elkaar geslagen.. Brrr ik vind het al zo'n enge sport.
Volgzaam type, als dat maar niet tegen haar gevoel in gaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke volgt Brain in wat hij wil en wil niet mee ...
Dat meen je niet. Dus brian kan niet eens geblokt worden. zijn uitje gaat dus iig door.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Die gaat sowieso.... die mag freefighten en 2 mogen toekijken.... en welke dat zijn moet over gestemt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |