quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
doettie toch niet. hij post alleen 'voortgang' in z'n geneuzel en beantwoord zelden tot nooit vragen die hem gesteld worden hier
Grappige is dat het geheel niet vermoeiend voor hem is omdat hij toch ontkent dat er wat aan de hand is en gewoon doorgaat alsof zijn neus bloedt. Hij ratelt hier alleen zijn verhaaltje af zonder input te willen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:56 schreef tonja het volgende:
Wel triest dit. Het lijkt me zeer vermoeiend om in de schoenen van TS te staan.
Gelukkig voor ons zal hij nooit zijn rijbewijs krijgen. Ik vind het alleen lullig om te zien hoeveel energie TS besteed aan zijn onbereikbare droom.
Ja, doorgaans kan dat wel eenrichtingsverkeer opleveren. Maar dit voelt als een extreem geval...quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:29 schreef simmu het volgende:
jeetje, loopt dit "bash hier ongenegeerd" topic nu nog steeds?
Volgens de Awb (algemene wet bestuursrecht, zoals in dit topic al aangehaald, lezen)quote:Op maandag 21 januari 2008 13:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Bedankt voor de anwoorden tot nu toe, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoevaak kan iemand bezwaar aantekenen bij een ongeschiktheids verklaring? Medisch gezien werd ik geschikt verklaard en accepteerd het CBR mijn medisch rapport, maar dat rapport van de psychiater en arts is maar een advies dat niet bindend is. Ik heb mij alleen laten vertellen (en zelfs die rijschool wist het nog niet zeker) dat ik bij een negative uitslag een nieuwe eigen verklaring zou kunnen insturen, maar dan moet ik weer herkeurd worden door 2 verschillend artsen. Maar ik kom ondanks alles niet meer onder de rijtest uit.
Dat autorijden voor mij moeilijk is weet ik ook, maar dat is nu even niet relevant.
Dat heeft uiteraard 0,0 zin. Je begrijpt zelf wel waarom. Je moet namelijk gronden van bezwaar aanvoeren. Je zal de bevindingen van die arts moeten weerleggen. Dat kan je alleen door een andere arts te nemen en die moet vervolgens de conclusie van eerste arts helemaal onderuit halen. Dat zal niet snel gebeuren, dat is echt heel bijzonder.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. (..)
dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Sterf Lutserquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag bericht gekregen dat het CBR een (telefonische) hoorzitting wilt houden om mijn kant van het bezwaarschrift te horen, omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd (paragraaf 8.1 van de regeling geschiktheid 2000) Omdat er nog geen uitspraak of besluit is genomen of mijn bezwaarschrift wel of niet wordt afgewezen kunnen ze tot het definitieve besluit nog niks voor mij doen. Ik kreeg wel het advies om een aantal vragen en aantekeningen alvast op papier te zetten zodat ik beter antwoord kan geven op vragen die er gesteld gaan worden. Mocht het bezwaar alsnog worden afgewezen dan krijg ik een advokaat toegewezen die via een kort geding procedure het CBR voor de rechter wilt dagen om alsnog een geschiktheids verklaring te krijgen, want ik zou bij afwijzing bij de bestuursrechter een goede kans maken om via de rechter alnog in het gelijk gesteld te worden.
De hoorzitting vind op 17 juni plaats en wordt afgenomen door een voorzitter en juridisch medewerker, er wordt tijdens de hoorzitting geen uitspraak of besluit genomen.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag bericht gekregen dat het CBR een (telefonische) hoorzitting wilt houden om mijn kant van het bezwaarschrift te horen, omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd (paragraaf 8.1 van de regeling geschiktheid 2000) Omdat er nog geen uitspraak of besluit is genomen of mijn bezwaarschrift wel of niet wordt afgewezen kunnen ze tot het definitieve besluit nog niks voor mij doen. Ik kreeg wel het advies om een aantal vragen en aantekeningen alvast op papier te zetten zodat ik beter antwoord kan geven op vragen die er gesteld gaan worden. Mocht het bezwaar alsnog worden afgewezen dan krijg ik een advokaat toegewezen die via een kort geding procedure het CBR voor de rechter wilt dagen om alsnog een geschiktheids verklaring te krijgen, want ik zou bij afwijzing bij de bestuursrechter een goede kans maken om via de rechter alnog in het gelijk gesteld te worden.
De hoorzitting vind op 17 juni plaats en wordt afgenomen door een voorzitter en juridisch medewerker, er wordt tijdens de hoorzitting geen uitspraak of besluit genomen.
Ze hebben je zeker nog nooit zien autorijden of wel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Fusionfreak het volgende:
heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Normale procedure is dat het CBR een besluit neemt, jij kan daar bezwaar tegen maken. Dan neemt het CBR een beslissing op bezwaar. Daar kun je tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter. Als die het bezwaar afwijst kun je in cassatie hoger beroep bij de afdeling bestuursrecht van de Raad van State.
Sterker: TS wil privaatrechtelijk zijn gelijk halen als hij bestuursrechtelijk in het ongelijk wordt gesteld. Feit is dat een dergelijk besluit van het CBR geen privaatrechtelijke handeling betreft, de civielrechter zal TS hoogstwaarschijnlijk niet eens ontvankelijk verklaren.quote:Zoals jij het beschijft lijkt het alsof je van een publiekrechtelijke zaak ineens een privaatrechtelijke zaak wilt maken.
gaat ie geen antwoord op geven doet ie niet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Normale procedure is dat het CBR een besluit neemt, jij kan daar bezwaar tegen maken. Dan neemt het CBR een beslissing op bezwaar. Daar kun je tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter. Als die het bezwaar afwijst kun je in cassatie bij de afdeling bestuursrecht van de Raad van State.
Zoals jij het beschijft lijkt het alsof je van een publiekrechtelijke zaak ineens een privaatrechtelijke zaak wilt maken.
Nee duh...quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gaat ie geen antwoord op geven doet ie niet!
Gaarne dan ook je ongezouten mening geven over het wel en wee van TSquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef kastanova het volgende:
Goed zo TS, pak ze maar aan!
Wees niet bang, hij haalt het toch nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:20 schreef smoekie het volgende:
JIj bent in een auto gewoonweg een moordwapen, wanneer zie je dat nou eens in?
God zij dank voor het CBRquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wees niet bang, hij haalt het toch nooit
Kan een mod dit topic dan niet eindelijk eens een schopje R&P geven?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:02 schreef thijsltc het volgende:
Mensen hier die denken dat TS met zwaar autisme antwoord gaat geven op hun vragen
Dat hoeft altijd het geval te zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je dan niet beter gewoon meer lessen nemen zodat je het wel leert en dan pas examen doen? Kan je het na 50 lessen nog niet ben je gewoon niet geschikt en moet je nooit achter het stuur stappen
daarom werk je ook netjes voor de kost en heb je geen 400 rijlessen nodig om een auto rijdend te krijgen. Je bent een autist in het kwadraat.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef Fusionfreak het volgende:
ik heb aangegeven dat deze niet zo ernstig zijn dan de psychiater omschreven heeft in zijn verslag omdat ik in het dagelijks leven weinig tot geen last ondervind van mijn aandoeningen.
Hij denkt dat het een soort dagboek is en breekt elke keer zijn hersens over wat die rare stukjes tekst met zo'n plaatje aan de linkerkant tussendoor allemaal doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Ridocar het volgende:
TS heeft volgens mij niet in de gaten wat een forum inhoudt.
Heeft ie gehad, en in de prak geredenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Dit kan gewoon niet echt waar zijn.
Tevens tvp natuurlijk..
Waarom neem je niet gewoon een brommer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |