abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:12:18 #151
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58385932
Inderdaad. Popcorn erbij en genieten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 5 mei 2008 @ 10:41:41 #152
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58486981
Ongekend... gaan we weer
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_58487068
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:02:04 #154
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_58487320
Crisis! Is dit nog steeds bezig?!
LOL
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:14:27 #155
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58487527
Blijkt het gewoon 1 grote hoax te zijn
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_58487613
Wat dan wel weer prachtig is; het is het CBR niet alleen gelukt om deze wegpiraat van de weg te houden, maar ook nog eens om hem minstens jaren zoet te houden met beroepprocedures e.d.
Moet je nagaan waar de TS anders zijn energie in gaat steken.

Ik zeg; Kudo`s voor het CBR.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:41:12 #157
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_58488006
Scorpie: misschien moeten we de belastingdienst en UWV ook ff informeren hierover. Als zij zijn belastingen omhoog gooien en uitkering staken, dan horen we nooit meer iets van TS
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58506730
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
doettie toch niet. hij post alleen 'voortgang' in z'n geneuzel en beantwoord zelden tot nooit vragen die hem gesteld worden hier

Maffe kerel, terecht dat ze hem van de weg houden. Stel je voor dat hij in het verkeer ook alleen maar met zichzelf bezig zou zijn?
pi_58507442
jeetje, loopt dit "bash hier ongenegeerd" topic nu nog steeds?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:51:04 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58507828
ik zou hem bijna naar R&P willen schoppen (het topic dan he )
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:03:59 #161
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_58510425
ONZ lijkt me meer geschikt
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:56:53 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58514119
Wel triest dit. Het lijkt me zeer vermoeiend om in de schoenen van TS te staan.
Gelukkig voor ons zal hij nooit zijn rijbewijs krijgen. Ik vind het alleen lullig om te zien hoeveel energie TS besteed aan zijn onbereikbare droom.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:59:52 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58514179
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:56 schreef tonja het volgende:
Wel triest dit. Het lijkt me zeer vermoeiend om in de schoenen van TS te staan.
Gelukkig voor ons zal hij nooit zijn rijbewijs krijgen. Ik vind het alleen lullig om te zien hoeveel energie TS besteed aan zijn onbereikbare droom.
Grappige is dat het geheel niet vermoeiend voor hem is omdat hij toch ontkent dat er wat aan de hand is en gewoon doorgaat alsof zijn neus bloedt. Hij ratelt hier alleen zijn verhaaltje af zonder input te willen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58514578
Autisme he
pi_58514634
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Autisme he
Ja, doorgaans kan dat wel eenrichtingsverkeer opleveren. Maar dit voelt als een extreem geval...
pi_58516043
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:29 schreef simmu het volgende:
jeetje, loopt dit "bash hier ongenegeerd" topic nu nog steeds?
Ik moest lachen.

Freudiaanse verspreking?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58593875
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Bedankt voor de anwoorden tot nu toe, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoevaak kan iemand bezwaar aantekenen bij een ongeschiktheids verklaring? Medisch gezien werd ik geschikt verklaard en accepteerd het CBR mijn medisch rapport, maar dat rapport van de psychiater en arts is maar een advies dat niet bindend is. Ik heb mij alleen laten vertellen (en zelfs die rijschool wist het nog niet zeker) dat ik bij een negative uitslag een nieuwe eigen verklaring zou kunnen insturen, maar dan moet ik weer herkeurd worden door 2 verschillend artsen. Maar ik kom ondanks alles niet meer onder de rijtest uit.

Dat autorijden voor mij moeilijk is weet ik ook, maar dat is nu even niet relevant.
Volgens de Awb (algemene wet bestuursrecht, zoals in dit topic al aangehaald, lezen)
kan je 1 keer bezwaarmaken. Vervolgens kan je in beroep gaan. Dit is bij de rechter afdeling bestuursrecht (er zijn uitzonderingen).
Als dat wordt afgewezen kan je nog in hoger beroep gaan. bij de ABRvS (afdeling bestuursrechtspraak Raad van State).
Als dat ook wordt afgewezen is het gewoon klaar. Je kan niet meer in bezwaar gaan. Nooit meer.
Je kan pas een nieuwe aanvraag indienen als er nieuwe gegevens zijn die voorheen niet bekend waren. Dus niet als je wat vergeten was te vermelden en je dat nu alsnog wilt doen.
Het feest moet natuurlijk wel een keer ophouden.

Als ik je posts zo doorlees kan je er beter mee ophouden. 8 keer examen doen en vervolgens nog steeds zaken houdt duidelijk in dat je niet geschikt bent. Je rijschool zou je dat ook moeten vertellen, maar zij verdienen er natuurlijk ook een leuke cent aan met zo'n vaste klant.

Als het voor jou zo'n belangrijke zaak is moet je gewoon een advocaat in de arm nemen die jouw situatie bekijkt ipv je tijd op fok besteden
pi_58594098
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. (..)
dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Dat heeft uiteraard 0,0 zin. Je begrijpt zelf wel waarom. Je moet namelijk gronden van bezwaar aanvoeren. Je zal de bevindingen van die arts moeten weerleggen. Dat kan je alleen door een andere arts te nemen en die moet vervolgens de conclusie van eerste arts helemaal onderuit halen. Dat zal niet snel gebeuren, dat is echt heel bijzonder.
Je kunt ook nog naar de beroepsvereninging van die psychiater gaan om hem een tijdelijke schoring proberen te laten krijgen.

Maar om geheel eerlijk te zijn; compleet kansloos
pi_58597741
Het is echt wel zo dat letterlijk alles wat de psychiater heeft beschreven ook tot uiting komt hier in het topic. Tot op de laatste komma en punt.

In bezwaar gaan heeft trouwens alleen maar tot gevolg dat er nog een keer wordt gekeken naar de geestelijke toestand door een andere psychiater ALS de arts tijdens de bezwaarprocedure dat nog nodig vindt, maar dat is vermoedelijk niet het geval. Toen TS begon over juridisch bezwaar aantekenen vond ik het vooral grappig. Ik behandel bezwaren (niet CBR) en ken het type wel, mensen die een bezwaarschrift van 10 kantjes insturen of keer op keer een herziening aanvragen (worden afgewezen) en dan weer in bezwaar, beroep en hoger beroep gaan.

Ik durf ondertussen wel te stellen dat bijna altijd geldt, dat het resultaat dat een bezwaar oplevert, omgekeerd evenredig is aan de energie die de bezwaarde erin steekt.
pi_58988333
Heb vandaag bericht gekregen dat het CBR een (telefonische) hoorzitting wilt houden om mijn kant van het bezwaarschrift te horen, omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd (paragraaf 8.1 van de regeling geschiktheid 2000) Omdat er nog geen uitspraak of besluit is genomen of mijn bezwaarschrift wel of niet wordt afgewezen kunnen ze tot het definitieve besluit nog niks voor mij doen. Ik kreeg wel het advies om een aantal vragen en aantekeningen alvast op papier te zetten zodat ik beter antwoord kan geven op vragen die er gesteld gaan worden. Mocht het bezwaar alsnog worden afgewezen dan krijg ik een advokaat toegewezen die via een kort geding procedure het CBR voor de rechter wilt dagen om alsnog een geschiktheids verklaring te krijgen, want ik zou bij afwijzing bij de bestuursrechter een goede kans maken om via de rechter alnog in het gelijk gesteld te worden.

De hoorzitting vind op 17 juni plaats en wordt afgenomen door een voorzitter en juridisch medewerker, er wordt tijdens de hoorzitting geen uitspraak of besluit genomen.
pi_58988447
Fijn hoor, je (on)gelijk proberen te behalen met behulp van mijn belastinggeld (rechthulp). Dat is bedoeld voor serieuze zaken, niet om mensen die niet geschikt zijn om te rijden aan een rijbewijs te helpen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:30:46 #172
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58988519
Fusion: Kappe nou man, dat die geitenwollen-sokken-dragers bij dat juridisch loket je valse hoop geven is al triest genoeg, maar dat jij denkt dat het echt zin heeft om via een rechter een geschiktheidsverklaring te versieren is te erg voor woorden vent!

Je bent echt niet voor niks ongeschikt verklaard...echt of je het wilt weten of niet...maar daar hebben ze echt wel goede en gegronde redenen voor en gezien jou manier van reageren hier, kloppen die echt wel hoor.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:59:34 #173
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58989166
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag bericht gekregen dat het CBR een (telefonische) hoorzitting wilt houden om mijn kant van het bezwaarschrift te horen, omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd (paragraaf 8.1 van de regeling geschiktheid 2000) Omdat er nog geen uitspraak of besluit is genomen of mijn bezwaarschrift wel of niet wordt afgewezen kunnen ze tot het definitieve besluit nog niks voor mij doen. Ik kreeg wel het advies om een aantal vragen en aantekeningen alvast op papier te zetten zodat ik beter antwoord kan geven op vragen die er gesteld gaan worden. Mocht het bezwaar alsnog worden afgewezen dan krijg ik een advokaat toegewezen die via een kort geding procedure het CBR voor de rechter wilt dagen om alsnog een geschiktheids verklaring te krijgen, want ik zou bij afwijzing bij de bestuursrechter een goede kans maken om via de rechter alnog in het gelijk gesteld te worden.

De hoorzitting vind op 17 juni plaats en wordt afgenomen door een voorzitter en juridisch medewerker, er wordt tijdens de hoorzitting geen uitspraak of besluit genomen.
Sterf Lutser

Ik heb geen zin om mijn belastingcenten aan jou te spenderen.

En regel jij maar een advokaat Doe je er dan wel wat slagroom bij?
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:38:47 #174
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58990181
Ik mag toch hopen dat je jezelf kapotrijdt voordat je iemands kind straks naar een andere wereld helpt.
pi_58990223
quote:

Leg eens uit?

Normale procedure is dat het CBR een besluit neemt, jij kan daar bezwaar tegen maken. Dan neemt het CBR een beslissing op bezwaar. Daar kun je tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter. Als die het bezwaar afwijst kun je in cassatie bij de afdeling bestuursrecht van de Raad van State.

Zoals jij het beschijft lijkt het alsof je van een publiekrechtelijke zaak ineens een privaatrechtelijke zaak wilt maken.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:43:00 #176
109065 sungaMsunitraM
pi_58990276
quote:
heb heb ik advies ingewonnen bij het juridisch loket en twee medewerkers daar vonden de reden van het ongeschikt verklaren maar heel vreemd
Ze hebben je zeker nog nooit zien autorijden of wel?
pi_58991770
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Normale procedure is dat het CBR een besluit neemt, jij kan daar bezwaar tegen maken. Dan neemt het CBR een beslissing op bezwaar. Daar kun je tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter. Als die het bezwaar afwijst kun je in cassatie hoger beroep bij de afdeling bestuursrecht van de Raad van State.
quote:
Zoals jij het beschijft lijkt het alsof je van een publiekrechtelijke zaak ineens een privaatrechtelijke zaak wilt maken.
Sterker: TS wil privaatrechtelijk zijn gelijk halen als hij bestuursrechtelijk in het ongelijk wordt gesteld. Feit is dat een dergelijk besluit van het CBR geen privaatrechtelijke handeling betreft, de civielrechter zal TS hoogstwaarschijnlijk niet eens ontvankelijk verklaren.

Lijkt me overigens sterk dat het JL dergelijke adviezen afgeeft (evenals een advocaat van het JL toekennen, wel in beroepsfase en niet in bezwaarfase).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_58992233
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:40 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Leg eens uit?

Normale procedure is dat het CBR een besluit neemt, jij kan daar bezwaar tegen maken. Dan neemt het CBR een beslissing op bezwaar. Daar kun je tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter. Als die het bezwaar afwijst kun je in cassatie bij de afdeling bestuursrecht van de Raad van State.

gaat ie geen antwoord op geven doet ie niet!
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:26:24 #179
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58993828
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:12 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

gaat ie geen antwoord op geven doet ie niet!
Nee duh...
Behalve als we zeggen, goed zo TS! Pak ze maar aan!
pi_59002329
Goed zo TS, pak ze maar aan!
I was an atheist until I realized I was God
pi_59003731
Een hoorzitting is standaard procedure. Het juridisch loket stelt tegenwoordig helaas weinig meer voor. Wat ik er van hoorde hebben ze zelfs geen eigen advocaten meer in dienst.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:15:27 #182
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_59004916
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef kastanova het volgende:
Goed zo TS, pak ze maar aan!
Gaarne dan ook je ongezouten mening geven over het wel en wee van TS
pi_59013716
Die lui van dat juridisch loket zitten uit hun nek te kletsen; als ze serieus redenen zouden hebben om aan te nemen dat je een beroepszaak kunt winnen, dan zouden ze zeker niet nalaten om nu al in de bezwaarfase in actie te komen. Het simpele feit dat zij je afschepen betekent volgens mij gewoon ook dat ze de zaak hopeloos vinden.

Een telefonische hoorzitting over een medische kwestie kan volgens mij overigens ook maar een ding betekenen; verder medisch onderzoek wordt niet nodig geacht. En aangezien je op medische gronden bent afgekeurd betekent dat dat je bezwaar ongegrond wordt verklaard. Ik schat zo in dat de brief rond 17 juni wordt geschreven, aansluitend op het uittypen van het verslag van de hoorzitting.
pi_59014052
Echt een leuk topic dit. In elke stap die TS zet bewijst hij de diagnose van de psychiaters die hem onderzocht hebben.

geen ziekteinzicht: TS vindt zichzelf niet ziek en vecht dus zijn medische beoordeling aan
anti sociaal: beantwoord vragen in dit topic niet

wie vult de rest aan
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:20:31 #185
170945 smoekie
individualist
pi_59018483
men, wat wil je in godsnaam bereiken zeg, waarom wil je koste wat het kost je gelijk halen? waarom tegen beter weten in je rijbewijs willen halen? ben je nou nog niet overtuigd van je eigen onkunde, ben je nou nog niet overtuigd dat jij gewoon een gevaar op de weg bent, wil je willens en wetens anderen (kinderen) blootstellen aan jou als gevaarlijk projectiel op de weg?

JIj bent in een auto gewoonweg een moordwapen, wanneer zie je dat nou eens in?

jeetje zeg, als ik alles van je lees, snap ik nog niet dat je hier "vrijuit' achter de pc kunt, jij zou een witte doek om moeten hebben die je armen op je rug houd ( you know what I mean)
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:23:57 #186
109065 sungaMsunitraM
pi_59022574
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:20 schreef smoekie het volgende:
JIj bent in een auto gewoonweg een moordwapen, wanneer zie je dat nou eens in?
Wees niet bang, hij haalt het toch nooit
pi_59023470
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wees niet bang, hij haalt het toch nooit
God zij dank voor het CBR
pi_59024782
Mensen hier die denken dat TS met zwaar autisme antwoord gaat geven op hun vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door thijsltc op 31-05-2008 00:07:54 ]
pi_59024979
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:02 schreef thijsltc het volgende:
Mensen hier die denken dat TS met zwaar autisme antwoord gaat geven op hun vragen
Kan een mod dit topic dan niet eindelijk eens een schopje R&P geven?
't Is hier een forum, toch geen weblog
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_59461085
Heb net de hoorzitting gehad, en het gesprek heeft ongeveer een half uur geduurd en is mij redelijk meegevallen. De voorziiter heeft uitgebreid mijn verhaal aangehoord en vond mijn motivatie en toelichting aannemelijk, wel bleef de voorziiter herhalen dat er op twee medische raporten staat dat ik een autische stoornis heb, ik heb aangegeven dat deze niet zo ernstig zijn dan de psychiater omschreven heeft in zijn verslag omdat ik in het dagelijks leven weinig tot geen last ondervind van mijn aandoeningen. Omdat er tijdens de hoorzitting geen uitspraak wordt gedaan denk ik afgaande op het gesprek dat ik alsnog een geschiktheids verklaring ga krijgen. Over pakweg een maand weet ik het zeker wat de eindbeslissing is.

De voorziiter heeft na afloop wel uitgelegd indien mijn bezwaar afgewezen zou worden dat ik in beroep kan gaan bij de bestuursrechter of een nieuwe eigen verklaring kan insturen, in het laatste geval kom ik weer opnieuw in de medische procedure.
pi_59461177
You just won`t stop do ya? En denk je echt dat die voorzitter jou eerder zal geloven dan die twee medische rapporten, opgesteld door experts? Denk het niet he.

"Nee hoor meneer, heb echt geen last ervan, echt niet! Kan alleen niet autorijden, vind dat ik altijd gelijk heb, geef geen voorrang en snap niet dat ik ongeschikt ben om te autorijden, voor de rest gaat het prima!"
pi_59461308
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je dan niet beter gewoon meer lessen nemen zodat je het wel leert en dan pas examen doen? Kan je het na 50 lessen nog niet ben je gewoon niet geschikt en moet je nooit achter het stuur stappen
Dat hoeft altijd het geval te zijn.
Tijdens rijles had ik na mij iemand rijden die heel goed reed, maar door stomme pech en examenvrees steeds zakte. Meer of minder lessen had hier geen invloed, behalve het bijhouden van de routine.
Uiteindelijk is hij dan geslaagd.
pi_59465824
In welke deel van Nederland woont die idioot? Mocht hij ooit een rijbewijs krijgen, dan lever ik die van mij wel in
Echt ongelooflijk dat je door blijft drammen Of je bent gewoon een relnicht dat kan natuurlijk ook
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:34:38 #194
82136 Xennia
gekroond
pi_59466835
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef Fusionfreak het volgende:
ik heb aangegeven dat deze niet zo ernstig zijn dan de psychiater omschreven heeft in zijn verslag omdat ik in het dagelijks leven weinig tot geen last ondervind van mijn aandoeningen.
daarom werk je ook netjes voor de kost en heb je geen 400 rijlessen nodig om een auto rijdend te krijgen. Je bent een autist in het kwadraat.
pi_59471733
TS heeft volgens mij niet in de gaten wat een forum inhoudt.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_59472256
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Ridocar het volgende:
TS heeft volgens mij niet in de gaten wat een forum inhoudt.
Hij denkt dat het een soort dagboek is en breekt elke keer zijn hersens over wat die rare stukjes tekst met zo'n plaatje aan de linkerkant tussendoor allemaal doen...
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_59472584

.
pi_59473944
Ben toch benieuwd naar de uitspraak. De bezwaarcommissie zal niet afwijken van het medisch advies gok ik zo. Denk dat je het beste een nieuwe aanvraag kan doen, dat dat het snelste werkt.
pi_59475256
Dit kan gewoon niet echt waar zijn .
Tevens tvp natuurlijk..

Waarom neem je niet gewoon een brommer?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:28:30 #200
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_59475339
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Dit kan gewoon niet echt waar zijn .
Tevens tvp natuurlijk..