Je kunt inderdaad minder makkelijk vrij nemen dan met een andere baan, maar als de stal aan kant is en je lekker in je huisje zit, dan ben je toch geen boer(in) meer? Je bent nog zoveel meer dan dat!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk wel dat boeren een way of life is. je kunt moeilijk zeggen 'ik neem vandaag vrij' boer ben je toch dag en nacht?
Maar uit zich dat dan voornamelijk in je 's avonds leuk optutten en aankleden? Dat is de vraag, volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad minder makkelijk vrij nemen dan met een andere baan, maar als de stal aan kant is en je lekker in je huisje zit, dan ben je toch geen boer(in) meer? Je bent nog zoveel meer dan dat!
Ja, dat is de vraag. En het antwoord is nee. Maar, dat wil nog niet zeggen dat er s'avonds blijkbaar ook niets leuks gebeurd. Althans, niet iets dat we zien. Blijkbaar was het erg rustig en niet intressant genoeg om uit e zenden. Anders hadden e het wel gezien mag ik aannemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar uit zich dat dan voornamelijk in je 's avonds leuk optutten en aankleden? Dat is de vraag, volgens mij.
Correctie: er zaten 3 mannen in haar huis. En verder zijn high heels natuurlijk een major turn off.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Nouk het volgende:
Het gaat er denk ik ook niet om dat je je altijd na het werk opknapt en je high heels aantrekt. Maar als er 2 leuke mannen in je huis zijn, waarop je toch indruk wil maken, of die je in ieder geval interessant vind, doe je toch wel iets meer je best?
Als je dan toch gaat douchen kan je net zo goed even dat paarse ding uit je haar halen en een andere trui aan doen. Ook al doe je dat natuurlijk niet elke avond als je alleen op de bank zit.
Tja, je moet wel rekening houden met het feit dat er pas 24 uur opzaten. Volgens mij zijn er maar 2 avonden geweest waarbij op één avond Jurjen weg ging. Dus ja, het zou best nog wat gezelliger kunnen worden, of misschien hebben we die gezellige momenten gewoon niet gezien. Het is wel TVquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag. En het antwoord is nee. Maar, dat wil nog niet zeggen dat er s'avonds blijkbaar ook niets leuks gebeurd. Althans, niet iets dat we zien. Blijkbaar was het erg rustig en niet intressant genoeg om uit e zenden. Anders hadden e het wel gezien mag ik aannemen.
Ik heb ook het idee dat het erg saai is bij Agnes, ze komt ook te serieus over op TV
Het is niet alleen dat inderdaad, maar ik vind het ook een beetje haar houding. Ach het zal ook een stukje onzekerheid zijn EN een eenzijdig beeld van slechts 24 uur uit haar leven.......quote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar uit zich dat dan voornamelijk in je 's avonds leuk optutten en aankleden? Dat is de vraag, volgens mij.
Inderdaad, tijdens het werken zal dat wel meevallen. Maar als je daar dan 's avonds in de keuken staat met zo'n joekel van een camera op je neus.. dan is het idd logisch dat het stil valt.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
en ik denk dat het effect van de camera's op je neus ook meetelt, ik zou best wel dichtklappen in elk geval
Spot on.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:14 schreef jix het volgende:
over de deceptie van politieagent jurjen:
http://liefdagboek.blogsp(...)-van-boer-agnes.html
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef -0- het volgende:
Inderdaad prachtig.
En allemaal steeds in hun kopje roeren of net doen of ze een slok te nemen om zich een houding te geven.
Handbal...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:25 schreef Etcetera het volgende:
en besides that, ze doet daadwerkelijk echt iets na het boerin zijn hoormaar dat komt volgens mij volgende week aan bod
ja handbal. wat is er mis met handbalquote:
Er ontbreekt een zwembadquote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja handbal. wat is er mis met handbal
Als dat verder het enige is dat iemand doet, naast de hele dag koeien melken en stront scheppen dan is dat niet heel spannend natuurlijk. Maar och, die andere jongens passen allebei wel bij haar, gewoon lekker saai.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja handbal. wat is er mis met handbal
dan heet het waterpoloquote:
en jij gaat natuurlijk elke dag zweefvliegen parachutespringen bungee jumpen enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 13:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Als dat verder het enige is dat iemand doet, naast de hele dag koeien melken en stront scheppen dan is dat niet heel spannend natuurlijk. Maar och, die andere jongens passen allebei wel bij haar, gewoon lekker saai.
Niet 'gewoon', maar 'saai'. Dat is anders dan 'gewoon'.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en jij gaat natuurlijk elke dag zweefvliegen parachutespringen bungee jumpen enzo
het zijn allemaal gewone mensen die allemaal gewone dingen doen. ik dacht dat juist zo gewaardeerd werd aan dit programma
Gerard of Frans die gaan ook niet elke dag zweefvliegen of bungee jumpen en hebben ook camera's op hun gezicht de hele dag. Toch komt het daar lang niet zo saai over als bij Agnes.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en jij gaat natuurlijk elke dag zweefvliegen parachutespringen bungee jumpen enzo
het zijn allemaal gewone mensen die allemaal gewone dingen doen. ik dacht dat juist zo gewaardeerd werd aan dit programma
Scherp!quote:
Nee, en het gaat ook niet alleen maar om dat soort dingen. Een interesse die wat verder reikt dan alleen het boerenleven zou al heel wat zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |