abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 10:54:04 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56194341
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:54 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik denk wel dat boeren een way of life is. je kunt moeilijk zeggen 'ik neem vandaag vrij' boer ben je toch dag en nacht?
Je kunt inderdaad minder makkelijk vrij nemen dan met een andere baan, maar als de stal aan kant is en je lekker in je huisje zit, dan ben je toch geen boer(in) meer? Je bent nog zoveel meer dan dat!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 januari 2008 @ 10:55:34 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56194373
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad minder makkelijk vrij nemen dan met een andere baan, maar als de stal aan kant is en je lekker in je huisje zit, dan ben je toch geen boer(in) meer? Je bent nog zoveel meer dan dat!
Maar uit zich dat dan voornamelijk in je 's avonds leuk optutten en aankleden? Dat is de vraag, volgens mij.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 januari 2008 @ 10:59:17 #153
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56194461
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar uit zich dat dan voornamelijk in je 's avonds leuk optutten en aankleden? Dat is de vraag, volgens mij.
Ja, dat is de vraag. En het antwoord is nee. Maar, dat wil nog niet zeggen dat er s'avonds blijkbaar ook niets leuks gebeurd. Althans, niet iets dat we zien. Blijkbaar was het erg rustig en niet intressant genoeg om uit e zenden. Anders hadden e het wel gezien mag ik aannemen.

Ik heb ook het idee dat het erg saai is bij Agnes, ze komt ook te serieus over op TV
pi_56194672
Het gaat er denk ik ook niet om dat je je altijd na het werk opknapt en je high heels aantrekt. Maar als er 2 leuke mannen in je huis zijn, waarop je toch indruk wil maken, of die je in ieder geval interessant vind, doe je toch wel iets meer je best?

Als je dan toch gaat douchen kan je net zo goed even dat paarse ding uit je haar halen en een andere trui aan doen. Ook al doe je dat natuurlijk niet elke avond als je alleen op de bank zit.
pi_56195376
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Nouk het volgende:
Het gaat er denk ik ook niet om dat je je altijd na het werk opknapt en je high heels aantrekt. Maar als er 2 leuke mannen in je huis zijn, waarop je toch indruk wil maken, of die je in ieder geval interessant vind, doe je toch wel iets meer je best?

Als je dan toch gaat douchen kan je net zo goed even dat paarse ding uit je haar halen en een andere trui aan doen. Ook al doe je dat natuurlijk niet elke avond als je alleen op de bank zit.
Correctie: er zaten 3 mannen in haar huis. En verder zijn high heels natuurlijk een major turn off.
pi_56195459
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ja, dat is de vraag. En het antwoord is nee. Maar, dat wil nog niet zeggen dat er s'avonds blijkbaar ook niets leuks gebeurd. Althans, niet iets dat we zien. Blijkbaar was het erg rustig en niet intressant genoeg om uit e zenden. Anders hadden e het wel gezien mag ik aannemen.

Ik heb ook het idee dat het erg saai is bij Agnes, ze komt ook te serieus over op TV
Tja, je moet wel rekening houden met het feit dat er pas 24 uur opzaten. Volgens mij zijn er maar 2 avonden geweest waarbij op één avond Jurjen weg ging. Dus ja, het zou best nog wat gezelliger kunnen worden, of misschien hebben we die gezellige momenten gewoon niet gezien. Het is wel TV
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 11:44:55 #157
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56195617
en ik denk dat het effect van de camera's op je neus ook meetelt, ik zou best wel dichtklappen in elk geval
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 21 januari 2008 @ 11:46:10 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56195652
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat inderdaad, maar ik vind het ook een beetje haar houding. Ach het zal ook een stukje onzekerheid zijn EN een eenzijdig beeld van slechts 24 uur uit haar leven.......

Pfft, alleen al omdat je zo doorgelicht wordt door het publiek zou je al niet meedoen aan dit programma...
pi_56195707
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
en ik denk dat het effect van de camera's op je neus ook meetelt, ik zou best wel dichtklappen in elk geval
Inderdaad, tijdens het werken zal dat wel meevallen. Maar als je daar dan 's avonds in de keuken staat met zo'n joekel van een camera op je neus.. dan is het idd logisch dat het stil valt.

Want ja, wat voor houding moet je je dan aannemen? De mannen zijn blij dat zij mogen blijven, terwijl Agnes het best moeilijk kan hebben met iemand wegsturen (ook al was het wel wederzijds).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:07:03 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56196142
Was wel grappig geweest als Agnes Jurjen toch had laten blijven . Op deze manier móest ze Jurjen eigenlijk wel wegsturen, ook al legde hij de beslissing bij haar.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 januari 2008 @ 12:16:34 #162
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56196405
Jacq! Altijd al mijn favoriete columniste in de Metro!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_56198353
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef -0- het volgende:
Inderdaad prachtig.
En allemaal steeds in hun kopje roeren of net doen of ze een slok te nemen om zich een houding te geven.

Dusssss......
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_56198530
Wat een pijnlijke stilte idd bij die Agnes. Oppervlakkig gezien is ze een hele leuke meid, maar diepgang, praten en iets anders dan de boerderij zit er niet in.
pi_56198554
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:25 schreef Etcetera het volgende:

en besides that, ze doet daadwerkelijk echt iets na het boerin zijn hoor maar dat komt volgens mij volgende week aan bod
Handbal...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 13:47:06 #166
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56198612
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef Simpleton het volgende:

[..]

Handbal...
ja handbal. wat is er mis met handbal
With four other people
And aliens
  maandag 21 januari 2008 @ 13:49:17 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56198659
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Er ontbreekt een zwembad
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_56198669
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Als dat verder het enige is dat iemand doet, naast de hele dag koeien melken en stront scheppen dan is dat niet heel spannend natuurlijk. Maar och, die andere jongens passen allebei wel bij haar, gewoon lekker saai.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 13:54:15 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56198769
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:49 schreef Mark het volgende:

[..]

Er ontbreekt een zwembad
dan heet het waterpolo
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 13:56:45 #170
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56198823
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:49 schreef nozem het volgende:

[..]

Als dat verder het enige is dat iemand doet, naast de hele dag koeien melken en stront scheppen dan is dat niet heel spannend natuurlijk. Maar och, die andere jongens passen allebei wel bij haar, gewoon lekker saai.
en jij gaat natuurlijk elke dag zweefvliegen parachutespringen bungee jumpen enzo

het zijn allemaal gewone mensen die allemaal gewone dingen doen. ik dacht dat juist zo gewaardeerd werd aan dit programma
With four other people
And aliens
pi_56198858
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

en jij gaat natuurlijk elke dag zweefvliegen parachutespringen bungee jumpen enzo

het zijn allemaal gewone mensen die allemaal gewone dingen doen. ik dacht dat juist zo gewaardeerd werd aan dit programma
Niet 'gewoon', maar 'saai'. Dat is anders dan 'gewoon'.
pi_56198863
quote:

[..]

Gerard of Frans die gaan ook niet elke dag zweefvliegen of bungee jumpen en hebben ook camera's op hun gezicht de hele dag. Toch komt het daar lang niet zo saai over als bij Agnes.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:00:56 #173
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56198910
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:54 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dan heet het waterpolo
Scherp!
Dommage arachide-fromage
pi_56198927
quote:

[..]

Nee, en het gaat ook niet alleen maar om dat soort dingen. Een interesse die wat verder reikt dan alleen het boerenleven zou al heel wat zijn.

Dat hebben die mannelijke boeren eigenlijk veel meer. Al zitten daar dan weer types bij die geen ei kunnen koken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56198982
Zoals vorig jaar dat Martijn, Marlies en Bibi het zo leuk hadden . Crossen op dat terrein, elkaar achter na rennen enzo, gewoon spontane dingen. Dat mis ik nu wel een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')