abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56161344

Het vorige deel: Slank de lente in #118

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56161396
TVP
pi_56161695
Hey een nieuwe en ik wilde net wat zeggen ...

Vanmorgen ging om het onmenselijke tijdstip van 5 uur mijn wekker ... 5 minuten later stond ik buiten mijn bed . Doe ik anders nooit zo snel, maar moest nu wel ... haastig aankleden, kranten lopen, drijfnat regenen en weer 5 minuten thuis om me om te kleden, en naar het NK taekwondo. Was heel erg leuk om te zien, maar mên ik ben moe en brak nu . Wat een haastwerk allemaal zeg ...

Wel gezond gegeten! * trots is. Ik had 2 boterhammen ontbijt, en totaal 4 overdag. Vlak voor ik thuiskwam een soort dipje, 5 dropjes gehad en toen was ik weer helder. Thuis zelfgemaakt sonja bakker pizza, en 2 bolletje stratiatella (of hoe je dat schrijft) ijs . Dat laatste was enige extraatje, terwijl iedereen zichzelf volstopte met zoetigheid enzo, voel me nu wel trots . (en voel me een stuk beter dan normaal na zo'n dag, gewoonlijk ben ik spuugmisselijk van alle zooi en zoetigheid, nu voel ik me gebalanceerd. Zometeen nog een peer slachten, heb ik mijn fruit ook weer gehad.)

En nu wil ik een douche en mn bed ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56163353
teeveepee

shoarma was heeeeeeeeeeeerlijk
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:26:40 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56163567
Tvp. Nu hardlopen. Hopelijk is het droog (al ga ik wel harder rennen als het regent ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56164344
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepee

shoarma was heeeeeeeeeeeerlijk
Ik ook, nog bedankt voor de inspiratie

Ik eet het eigenlijk nooit, omdat ik er altijd teveel van eet Maar nu heb ik gewoon precies 100 gram vlees gebakken en maar 1 pitabroodje in de oven gestopt. Ik heb het broodje opengesneden en er eerst een laagje rauwkost ingedaan, dan een lepeltje knoflooksaus, dan een beetje vlees dan wat grof geneden ui, zoete paprika en verse koriander, weer een beetje saus en dit herhaald tot het broodje helemaal vol zat. Het was echt lekker!!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:47:16 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56165816
Zo, 12 minuten zijn ook gelukt. Wel een kortere wandelperiode tussendoor (1 min ipv 3) en dat merkte ik wel, maar ik hield het goed vol . Over 3 weken de duurloop van 20 minuten .

Nu douchen en dan naar bed. Morgen mijn verjaardag vieren in Overijssel, bij mijn broer .
Niet meer actief op Fok!
pi_56167019
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook, nog bedankt voor de inspiratie

Ik eet het eigenlijk nooit, omdat ik er altijd teveel van eet Maar nu heb ik gewoon precies 100 gram vlees gebakken en maar 1 pitabroodje in de oven gestopt. Ik heb het broodje opengesneden en er eerst een laagje rauwkost ingedaan, dan een lepeltje knoflooksaus, dan een beetje vlees dan wat grof geneden ui, zoete paprika en verse koriander, weer een beetje saus en dit herhaald tot het broodje helemaal vol zat. Het was echt lekker!!
ik heb 3 broodjes op maar ze zaten niet heul vol

wij hadden met z'n tweeen 150 gram vlees ongeveer
Ja doei.
pi_56167088
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb 3 broodjes op maar ze zaten niet heul vol

wij hadden met z'n tweeen 150 gram vlees ongeveer
150 gram rauw?? Das idd dan niet zoveel! Bij mij viel er wat naast m'n broodje zo vol zat het
pi_56167151
misschien was het 175 ofzo, maar zeker niet meer, máár, ik had dus groente meegebakken dus dat schiet dan wel weer op (gelukkig schiet dat dan weer niet op met de caloriën, da's weer fijn )

en geen koekjes op bij de thee, wel maar ik heb braaf alleen 2 mokken thee gedronken

score voor vandaag:

3 mini pistoletjes om 12 uur en 3 pita broodjes zelfmaakshoarma

en een mok of 7 thee

niet veel, opzich, maar heb ik niet echt veel gedaan
Ja doei.
pi_56167312
Mijn "score":

1pistoletje
2 crackers
1 wodka
bakje japanse nootjes
pitabroodje
citroensorbetijs
3 bonbons (ik heb dat allemaal nog in huis van de kerst)
bakje ananas
pi_56167381
heb de lekkere Leffe Dubbel Champagne-fles die hier ligt weten te weerstaan

maar weet niet hoe lang dat gaat lukken.. ik denk dat die aangebroken wordt woensdag, als vriendlief ook even 2 weekjes vakantie heeft

maar, voorlopig drink ik alleen thee en water eigenlijk.. of soms een sapje, dat hebben we ook in huis, maar frisdrank hebben we sowieso niet in huis want dat drinken we gewoon niet dus da's mooi..
Ja doei.
pi_56167429
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
heb de lekkere Leffe Dubbel Champagne-fles die hier ligt weten te weerstaan

maar weet niet hoe lang dat gaat lukken.. ik denk dat die aangebroken wordt woensdag, als vriendlief ook even 2 weekjes vakantie heeft

maar, voorlopig drink ik alleen thee en water eigenlijk.. of soms een sapje, dat hebben we ook in huis, maar frisdrank hebben we sowieso niet in huis want dat drinken we gewoon niet dus da's mooi..
O ja, over sapjes gesproken: ik had vanochtend ook nog een mix van jus met vifit-framboos. Frisdrank drink ik alleen ijskoude fanta-light; dat vind ik echt lekker en heeft 5 cal. per glas of zo.
pi_56167473
vifit met jus d'orange?

ioew

lijkt me dan..

zo maar eens kijken of ook wil ehm.. 'slapen'

truste allemaal
Ja doei.
pi_56167495
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
vifit met jus d'orange?

ioew

lijkt me dan..

truste allemaal
Ja das lekker!

"Slaap ze"
pi_56171645
Goedemorgen allemaal
Ik ben alweer een uurtje wakker, zometeen maar weer verslagen gaan maken.
pi_56171810
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:

truste allemaal
TMI
Hier vanmorgen zowaar 64,2 Nuja, ik kan er niet mee zitten, heb tegen mezelf gezegd dat alles tussen de 63 en 65 prima is, dus daar houd ik me ook aan.
Het is ook niet raar trouwens na gisteren en eergisteren
pi_56171928
Maar freecell je was toch ook een tijdje ziek en je kon niet eten vanwege je tanden, toch?
dan is het ook niet gek dat je weer aankomt
  zondag 20 januari 2008 @ 10:02:34 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56172011
Morgen .

Nu aan het ontbijt (yoghurt met cruesli en glas melk ) en over een uurtje naar mijn ouders. Dan rijden we met hen mee naar mijn broer.
Dat betekent dat ik mijn lunch mis, dus ik neem even wat fruit mee in de auto. Anders heb ik bij mijn broer zo honger dat ik het appeltaartje van mijn moeder naar binnen schrok .

Taco kwam vannacht tot drie keer toe op mij liggen. Twee keer op m'n buik en één keer op m'n rug (waarbij hij z'n natte neus in m'n oor stak ). Wel heel lief spinnen natuurlijk, maar goed, op den duur wilde ik verder slapen en heb ik hem van me af geduwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56172032
De katten slapen bij ons in de keuken, soms vind ik dat wel jammer want kan toch wel gezellig zijn

Zondag is altijd brunch bij ons dus ik moet nog ff wachten op mijn eten, jammer genoeg
pi_56172203
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
Net stukjes op van verschillende soorten pizza en chocolade ijs na
Over een uurtje aan de wijn en stokbrood en dan gaan we weer normaal eten
Ik lees de afgelopen maanden wel heel erg vaak dit soort berichtjes van je, Miss S. Val je überhaupt nog wel af? Want volgens mij sta je al heel erg lang stabiel of je past het lijstje nooit meer aan. Nou ja, stabiel is ook goed natuurlijk

Gisteren heerlijke appeltaart gegeten en een gezellige verjaardag gehad Ik probeer dus meer te eten, en sindsdien ben ik meer dan een kilo afgevallen. Maf lijf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56172235
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lees de afgelopen maanden wel heel erg vaak dit soort berichtjes van je, Miss S. Val je überhaupt nog wel af? Want volgens mij sta je al heel erg lang stabiel of je past het lijstje nooit meer aan. Nou ja, stabiel is ook goed natuurlijk

Gisteren heerlijke appeltaart gegeten en een gezellige verjaardag gehad Ik probeer dus meer te eten, en sindsdien ben ik meer dan een kilo afgevallen. Maf lijf.
Afgelopen maand was December
En nee ik val niet af ben stabiel, maar ben nu ook pas met de eerste week echt bezig en merk wel aan de centimeters dat die er wel al weer af aan het gaan zijn
Maar van wie moet ik afvallen? Ik kom niet aan, en dat is het belangrijkste
pi_56172455
Je ziet er ook gewoon heel goed uit hoor En pizza en chocoladeijs is niets mis mee, waar iets mis mee is is dat ik heel vaak 'morgen weer normaal' of woorden van gelijke strekking lees Die pizza en dat ijs moeten ook gewoon ín dat normale eetpatroon kunnen passen Alleen dan heel heel af en toe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56172689
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er ook gewoon heel goed uit hoor En pizza en chocoladeijs is niets mis mee, waar iets mis mee is is dat ik heel vaak 'morgen weer normaal' of woorden van gelijke strekking lees Die pizza en dat ijs moeten ook gewoon ín dat normale eetpatroon kunnen passen Alleen dan heel heel af en toe.
Ja ok, maar dan is het wel iets minder normaal
Het is niet dat ik het elke week eet, maar ik het er ook zeker geen moeite mee (behalve dat ik buikpijn aan het eind van de avond had)
pi_56173079
Vanmorgen turks brood als ontbijt . Ik ben echt zo'n sucker met turks brood, dat vind ik zo ongelooflijk heerlijk. Met 5 personen een compleet brood op (het zijn van die grote ronde broden). Heeeeerlijk . Zit wel nog steeds vol.

En mijn lijf wil niet meer afvallen. Lijkt wel alsof ik overal meer spieren krijg (valt niets te knijpen aan de zijkant van mijn buik, het is gewoon hard?), maar strakker wordt het niet , en ik val ook niet af. Kom op, ik wil die 62 nu wel eens een keer zien. Gek trouwens, als ik weinig eet blijf ik gelijk of kom ik aan ... als ik veel eet, of veel snoep, val ik af ... zou ik te weinig eten ofzo ? Of ontwikkelen mijn spieren zich beter als ik weinig eet? Ik snap er niets van.
pi_56173774
Ik heb nog nooit turks brood op, wat is er anders aan?

En te weinig eten kan goed, dan val je af als meer gaat eten
pi_56173792
Misschien heel dom, maar ik vraag me ineens af waarom het zo is dat je sneller afvalt naarmate je meer overgewicht hebt. Ik weet dat het zo is, en het klinkt ook logisch, maar waaróm is het zo?
pi_56173820
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien heel dom, maar ik vraag me ineens af waarom het zo is dat je sneller afvalt naarmate je meer overgewicht hebt. Ik weet dat het zo is, en het klinkt ook logisch, maar waaróm is het zo?
Goede vraag eigenlijk
pi_56173898
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog nooit turks brood op, wat is er anders aan?

En te weinig eten kan goed, dan val je af als meer gaat eten

Het lijkt een beetje op stokbrood, maar dan veel luchtiger. De structuur is wat minder compact zeg maar. En geen harde korsten, juist een hele dunne, maar knapperige korst. Stokbrood is ook lekker, maar deze combinatie van luchtig en een dun korstje is gewoon hemels . En dan lekker hagelslag of jam erop ... gewoon echt heerlijk. Ik hou er heel erg van

Maar te weinig eten, zo weinig eet ik niet volgens mij ... gister bijvoorbeeld: (misschien bij vermelden, een dag van 5 tot 24, maar geen enkele vorm van sport, alleen maar zitten en kijken naar wedstrijden) ... 6 boterhammen, 2 hagelslag en 4 kipfilet, 5 dropjes, stuk zelfgemaakte Sonja Bakker pizza, 2 bolletjes stratiatellaijs, bak magere kwark met zoetstof en een hele peer, en 2 crackers met hagelslag. Ik vind dat niet echt weinig
pi_56174226
-Terugvindplop-
57,1 kilo: update doorgevoerd!
En dan nu een klassieke stamppot met spekjes en rauwe andijvie. Ik hou van warm eten op zondagmiddag!
pi_56174300
Ik vind dat ook niet te weinig, Chicolate En turks brood is yummie Vooral als het heel vers is. Eet je snel te veel van

Enne, te zware mensen hebben natuurlijk veel meer mee te torsen dan slanke mensen en dat getil kost ook energie. Als je 60 kilo bent en de hele dag 40 kilo extra meetilt dan verbrand je ook veel meer Het voelt wel anders natuurlijk, maar in principe komt het op hetzelfde neer. Tel daarbij op dat al dat extra weefsel ook doorbloed moet worden en gevoed moet worden (jaja, ook vetcellen leven en hebben energie nodig om in stand te blijven) en je komt op een veel hoger basaalmetabolisme uit dan bij iemand die slank is.

Mensen die te dik zijn hebben meer energie nodig om op hetzelfde gewicht te blijven dan mensen die slank zijn. Als een zware en lichte vrouw nu een dieet van 1000 kcal gaan volgen dan bespaart de slanke dame misschien 900 kcal op een dag en de dikke dame misschien wel 1500. Dus de dikkere vrouw zal sneller afvallen dan de slanke vrouw. Een valkuil hierbij is dat als je bent afgevallen je dus niet terug kan naar oude eetgewoontes, want die waren precies goed om zo dik te blijven. Na een dieet moet je dus altijd minder gaan eten dan je gewend was voor het dieet. Grote misser van veel mensen die lijnen.
pi_56174722
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat ook niet te weinig, Chicolate En turks brood is yummie Vooral als het heel vers is. Eet je snel te veel van

Enne, te zware mensen hebben natuurlijk veel meer mee te torsen dan slanke mensen en dat getil kost ook energie. Als je 60 kilo bent en de hele dag 40 kilo extra meetilt dan verbrand je ook veel meer Het voelt wel anders natuurlijk, maar in principe komt het op hetzelfde neer. Tel daarbij op dat al dat extra weefsel ook doorbloed moet worden en gevoed moet worden (jaja, ook vetcellen leven en hebben energie nodig om in stand te blijven) en je komt op een veel hoger basaalmetabolisme uit dan bij iemand die slank is.

Mensen die te dik zijn hebben meer energie nodig om op hetzelfde gewicht te blijven dan mensen die slank zijn. Als een zware en lichte vrouw nu een dieet van 1000 kcal gaan volgen dan bespaart de slanke dame misschien 900 kcal op een dag en de dikke dame misschien wel 1500. Dus de dikkere vrouw zal sneller afvallen dan de slanke vrouw. Een valkuil hierbij is dat als je bent afgevallen je dus niet terug kan naar oude eetgewoontes, want die waren precies goed om zo dik te blijven. Na een dieet moet je dus altijd minder gaan eten dan je gewend was voor het dieet. Grote misser van veel mensen die lijnen.
O ja, natuurlijk, zo zit het , tnx. Isa.
Heel logisch.
Ik zal dan ook nooit meer een dieet volgen....komt alleen maar doffe ellende van.
Ik voel dat het nu gewoon echt gaat lukken. Ik doe gewoon de math: ik at jaren vaak meer dan 2000 kcal per dag. Ik kom daar dus van aan, zij het heel langzaam: in 10 jaar 10 kilo.
Nu eet ik sinds 2 weken gemiddeld 1500 kcal per dag. Ik ben 1 kilo kwijt. Dat klopt wel, want ik bespaar 7 x 500= 3500 kcal per week. En dat is grofweg een pond aan vet.
Om een pond per week af te blijven vallen, zou ik dus minder moeten gaan eten naarmate ik minder ga wegen. Maar daar trap ik niet in, ik heb geduld en het afvallen mag van mij heel lang duren.
pi_56175514
tvp
pi_56175777
Ik heb veel trek vandaag. Waar dat nu weer aan ligt

Gegeten:

10h30: Fruit 'n fibre met melk
13H00: sushi x 6
13h15; 2 caramel rijstcrackertjes

En nou heb ik nóg trek. Ga maar even thee zetten.
pi_56176023
goedemorgen

of middag, eigenlijk

net even gedouched, en zo omkleden en de motor afdrogen even een eindje rijden met vriendlief achterop richting Doetinchem

was wel weer aangekomen maargoed.. dat belet mij niet in mijn enthousiasme en volhardendheid om binnenkort onder de 80 te zitten nog even en ik ben ook een 'lekker wijf' naar Fok! standaarden
Ja doei.
pi_56176259
Ik vind je al een lekker wijf hoor Maar ik ben vast geen fokstandaard.
pi_56176284
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Dat is echt precies hoe het werkt. Je eetpatroon moet een vloeiend proces zijn, geen aaneenschakeling van 'zondige' dagen en compensatiedagen.
Maar da's natuurlijk verdraaid moeilijk als je eigenlijk élke dag heel veel zin hebt in pizza en en ijsjes. Daarom is afvallen voor veel mensen zo'n strijd; het verlangen naar ongezond eten is sterker dan het natuurlijke mechanisme van een lijf om aan te geven wat het nodig heeft.
Zodra je het voor elkaar krijg om van een overdadige hunkering naar patat en chocolaatjes af te komen (hoe moeilijk dat ook is) merk je al gauw dat je lijf prima in staat is om te laten weten wanneer een beetje zoetigheid of vet geen probleem zijn
Door naar je lijf te luisteren krijg je vanzelf een gevoel voor wanneer het tijd is voor extra vezels, wat meer fruit, koolhydraten of weer eens wat zuivel. En merk je zonder er al teveel bij na te hoeven denken wel wanneer een stuk chocoladetaart helemaal geen kwaad kan.
Maar die prachtige interne boodschappenlijst is verdraaid lastig af te lezen als je hoofd schreeuwt om een bak Ben & Jerry's wegens ruzie met je vriendje of een halve kilo drop omdat je je stierlijk verveelt.

Ik gun het echt iedereen om volstrekt onbezorgd met eten om te kunnen gaan, zonder schuldgevoelens en voornemens.
Als er een manier bestond om al mijn eeuwig dietende collega's en mijn Sonja Bakkerende buurvrouwen en tante's zo in één klap, te voorzien van zo'n perfect bewustzijn op het gebied van voedsel en je lijf dan zou ik het ogenblikkelijk doen. Maar hoe?
pi_56176353
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:34 schreef Isabeau het volgende:

Maar ... dan even een dag waarvan ik denk dat het misschien te weinig was (maar ik geen honger had ofzo):
Ontbijt: bakje magere kwark met handje muesli, 1 boterham tussendoor, Lunch: 2 boterhammen, Avondeten: klein bord pasta, slank gemaakt, maar ik hou niet van pasta, en 's avonds een peer. Heb die avond wel 2 uur gesport. Zou dat dan te weinig zijn, of moet ik gewoon wat geduldiger worden?

(en nu snap ik misschien waarom mensen na een tijdje niet meer afvallen ... als het lichaam steeds minder nodig heeft om op gewicht te blijven ... maar, als je veel spieren ontwikkelt door het sporten, dan verbruik je toch weer meer en zou je dus normaal kunnen blijven eten? Toch? )
pi_56176362
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je al een lekker wijf hoor Maar ik ben vast geen fokstandaard.
Voor fokstandaard is bijvoorbeeld beyonce al te dik, dus nee daar leef ik maar niet naar
pi_56176447
Heel slim, Miss S Maar ik geloof ook niet dat je wil voldoen aan het oordeel van jongetjes van 12-16
pi_56176472
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Voor fokstandaard is bijvoorbeeld beyonce al te dik, dus nee daar leef ik maar niet naar
Ik vind Beyoncé op sommige foto's ook best dikke benen hebben eigenlijk Ik bedoel, vooral met die korte rokjes/jurkjes/broekjes, vind ik het wat aan de stevige kant....
pi_56176515
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind Beyoncé op sommige foto's ook best dikke benen hebben eigenlijk Ik bedoel, vooral met die korte rokjes/jurkjes/broekjes, vind ik het wat aan de stevige kant....
Stevige benen betekent niet meteen dat je dik bent, tenminste dat vind ik

Wie wil er nu zo dik uit zien:
pi_56176661
Tsja, sommige mensen vinden dunner-dan-Beyonce nou eenmaal mooi.
Snap ik wel, ik heb een stiekeme voorliefde voor van die graatmagere meisjes.
Neemt niet weg dat ik het voor mezelf niet hoef: als ik van die dunne spahetti-armpjes zou willen dan moet ik een jaar lang alleen bleekselderij eten.
Maar ik snap wel dat mensen heel dun mooi vinden.
pi_56176696
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef minilotje het volgende:
Tsja, sommige mensen vinden dunner-dan-Beyonce nou eenmaal mooi.
Snap ik wel, ik heb een stiekeme voorliefde voor van die graatmagere meisjes.
Neemt niet weg dat ik het voor mezelf niet hoef: als ik van die dunne spahetti-armpjes zou willen dan moet ik een jaar lang alleen bleekselderij eten. P:)
Maar ik snap wel dat mensen heel dun mooi vinden.
Niet mooi vinden en te dik noemen zit een groot verschil
pi_56176735
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ligt dan waarschijnlijk aan mij, maar ik zou er geen problemen mee vinden om er zo uit te zien ... je kan haar ribben niet tellen, ze heeft slanke benen (vind ik) en een platte buik. Ik zie hier geen anorexia in ofzo ...

Of bedoelde je, wie kan er nou zeggen dat dit dik is? Want dat vind ik ook niet ... zij is slank
pi_56176762
tegen de tijd dat ik voor het wereldbeeld van andere mensen iets aan mezelf verander mag je me neerschieten

afvallen/sporten/mezelf leuk kleden doe ik alleen voor mezelf, en voor niemand anders

en als je beyonce dik vindt dan zit er ergens iets mis in de verbinding tussen ogen en hersenen
Ja doei.
pi_56176966
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
afvallen/sporten/mezelf leuk kleden doe ik alleen voor mezelf, en voor niemand anders

Lijkt me ook de enige juiste, vol te houden manier
pi_56177294
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ligt dan waarschijnlijk aan mij, maar ik zou er geen problemen mee vinden om er zo uit te zien ... je kan haar ribben niet tellen, ze heeft slanke benen (vind ik) en een platte buik. Ik zie hier geen anorexia in ofzo ...

Of bedoelde je, wie kan er nou zeggen dat dit dik is? Want dat vind ik ook niet ... zij is slank
Was sarcastisch
Ik wil er best zou uitzien
pi_56177426
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ze heeft een mooi figuur
gespierde buik, taille bovenbenen borsten

maar ze zeggen dat ze ene liposuctie heeft laten doen op haar buik en denk dat die foto ook wel bewerkt is

pi_56177543
Die foto die poste is vast nog bewerkt, maar op die fotos die jij plaatst kan ik haar nog steeds niet te dik noemen, mooi figuur met misschien iets te stevige benen.
Maar ga zelf een zo bewegen en staan dan komen er ook wel zulke fotos
pi_56177735

Ik zei ook: op sommige foto's. Bovenstaande benen vind ik niet mooi
pi_56177746
Ik vind haar ook niet dik hoor Maar ze is gewoon klein met heupen, dan zie je er al snel zo uit. Ben je lang met een smal figuur dan zie je er gelijk "anorexia achtig dun uit"
pi_56178227
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
tegen de tijd dat ik voor het wereldbeeld van andere mensen iets aan mezelf verander mag je me neerschieten

en als je beyonce dik vindt dan zit er ergens iets mis in de verbinding tussen ogen en hersenen
Ik geloof dat jij eens moet leren dat als iemand er anders over denkt dan jij , dat er dan niet direct iets mis in de verbinding tussen ogen en hersenen

Als ik van mening ben dat de benen van Beyonce te stevig zijn voor het soort outfitjes wat ze draagt, dan wil ik niet direct voor idioot versleten worden. Dank u.
pi_56178312
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat begrijp ik goed, ik vind ze ook niet mooi (maar zeker ook niet lelijk)
Maar het woord dik komt niet in me op als ik dat zie (maar komt misschien omdat ik mijn benen elke dag zie)
pi_56178395
Ik hou meer van dit soort benen

pi_56178445
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou meer van dit soort benen

[ afbeelding ]
Het is helemaal wel een mooi meisje! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dan de taille van Beyonce weer mooier vind. Tenminste op dei foto die Miss_ S plaatste...
pi_56178538
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij eens moet leren dat als iemand er anders over denkt dan jij , dat er dan niet direct iets mis in de verbinding tussen ogen en hersenen

Als ik van mening ben dat de benen van Beyonce te stevig zijn voor het soort outfitjes wat ze draagt, dan wil ik niet direct voor idioot versleten worden. Dank u.
Helemaal mee eens! Zowel dat van die stevige benen van Beyonce en het niet dragen van die outitjes als het niet voor idioot worden versleten. Ik heb niet het idee dat jij idioot bent conleche.

Maar afijn, als je stevige dijen hebt, dan moet je daar gewoon rekening mee houden in wat je draagt. Sowieso vind ik het erg verstandig om rekening te houden met je figuur bij wat je draagt. Sterke punten benadrukken, zwakke punten verdoezelen.
pi_56178796
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Zowel dat van die stevige benen van Beyonce en het niet dragen van die outitjes als het niet voor idioot worden versleten. Ik heb niet het idee dat jij idioot bent conleche.

Maar afijn, als je stevige dijen hebt, dan moet je daar gewoon rekening mee houden in wat je draagt. Sowieso vind ik het erg verstandig om rekening te houden met je figuur bij wat je draagt. Sterke punten benadrukken, zwakke punten verdoezelen.
sjuustum!
pi_56178879
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn bovenbenen zijn een stuk dikker dan die onderste foto . Maar vind ik dan ook niet erg mooi (die bovenste is wel heel extreem vooral als je die geshopte foto in je gedachten houdt) ... Reden genoeg om op het strand altijd een short over mijn bikinibroekje heen te dragen, kan ik er tenminste ook slank uitzien (en vind het mooi).

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 20-01-2008 15:40:06 ]
pi_56179300
Ik heb vandaag sinds jaren weer een eierkoek op
Lekker bij de thee.

Ben de hele dag al bezig met verslagen, maar nu komt het eind toch langzaam aan in zicht.
pi_56185090
Oké, dit was niet zo slim: ik kwam thuis, had trek, maar we eten pas laat. Toen heb ik m'n eigen tip opgevolgd: ben in bad gaan liggen met een glas thee en de Beau Monde ( ). So far so good.
Maar ik had dan toch beter die 5 bonbons in de kast kunnen laten liggen

Het goede nieuws: ze zijn nu wel op
pi_56185215
dan kan je ze ook niet meer opeten
pi_56185533
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

teringjantje zeg, nou SORRY

ik moet 'eens leren', ik kom hier nauwelijks 3 dagen

en haar DIK vinden? DIK? Ja, dan VIND IK dat er iets aan je mankeert ja want ze is niet DIK, ook haar bovenbenen vind ik NIET DIK nee, in verhouding met de rest van haar lichaam wat steviger misschien, maar dik? Nee... dat gaat er bij mij niet in, als je dát dik vindt...

en als jij haar Stevig vindt, dan is dat niet Dik, dus ik hád het ook helemaal niet tegen jou dus waar maak je je druk om

ok, lief en subtiel:

ik zei, dat de mensen die haar DIK vonden, in het algemeen, DIK, Beyonce dus DIK, vet, daar vind ik dat er een steekje bij los zit. Ik heb het niet gehad over stevige bovenbenen, maar gewoon, over mensen die een vrouw als Beyoncé DIK vinden (Fok!kers van 16, mannelijk geslacht, die alles wat boven de 50kg uitkomt dik noemen), dat soort mensen, en dus niet over jou, die alleen zegt dat ze stevige bovenbenen heeft..

dus sorry als dat verkeerd over kwam

[ Bericht 22% gewijzigd door motorbloempje op 20-01-2008 20:13:39 ]
Ja doei.
pi_56185661
verder ben ik heel blij met mijn schoonfamilie

moest dus op nieuwjaarsborrel, dus dacht al 'wheeeelp, allemaal lekkere dingen en te vet enzo ' maar:

ze hadden dus lekker bloemkool, worteltjes, cherrytomaatjes, komkommer, etc. dus ik hoefde me helemaal niet schuldig te voelen als ik nog een hapje nam
Ja doei.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:31:51 #65
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56186414
Ik zet hier gewoon een tvp neer, want het gaat wel snel zeg
Bernie en ik zijn tof.
pi_56186591
er komen hier steeds meer mensen posten vandaar dat het zo hard gaat

ik twijfel:

vandaag gegeten:

onbijt/brunch: drie mini broodjes met beleg (kaas, filet americain)

's middags: een mini appelbeignet, wat groente hapjes (zie boven) en een saucijzenbroodje

nu zijn we dus laat thuis, en heb ik niet direct honger/trek.. maar is het verstandig om nog wat te eten? Opzich namelijk niet veel gegeten, maar wel verspreid, maar ben bang dat ik dus om 11 uur, als we gaan slapen, zit: hongerrrrrrrrrrrrr en dan wat snaai
Ja doei.
pi_56186789
Ik heb net nog boereyogurt met muesli op
Vanavond misschien nog een glaasje Mango Dream en dan ben ik ook weer klaar
pi_56186810
Dan neem je toch een soepje ofzo?!
Lekker en licht verteerbaar!
pi_56186852
soep hebben we dus niet in huis

écht vanalles, behalve dat
Ja doei.
pi_56187125
Vandaag heb ik gegeten: 5 rijstwafels, glas Coolbest, een sinaasappel, mandarijntje, pistoletje met gerookte zalm en kappertjes, en farfalle met een saus gemaakt van spinazie, scheutje light kookroom en paturain light erdoorheen en een paar reepjes uitgebakken ontbijtspek, met een paar pijnboompitjes.
Vul ik het in op valtaf.nl, kom ik op een kleine 1100 kcal. Ik dacht dat ik op veelmeer kcal zat. Scheelt toch wel erg, die lightprodukten. En ik heb ook weer geleerd dat er ontieglijk veel kcal in pijmboompitten zitten. In 12 gram maar liefst 80, en dat zijn echt maar 10 pitjes ofzo.
pi_56187166
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
soep hebben we dus niet in huis

écht vanalles, behalve dat
Dan maak je toch soep van de groenten die je in huis hebt?
Broccolisoep:
Fruit een uitje en wat knoflook. Gooi er een stuk broccoli bij in stukken. Berg water erbij. Bouillonblokje erbij. Kwartiertje doorkoken. Even in de blender of de staafmixer erin. En klaar is je soep.
Ook te maken met courgette of iedere andere groente die je wilt. Alhoewel ik niet kan garanderen dat het met andere groenten lekker is. Met courgette of broccoli is het dat wel.
pi_56187228
ja, dat schiet op knoflook is op morgen halen

ui is op - morgen halen

bouillonblokjes --> alleen kipsmaak

ik ga wat groente wokken denk ik en dat in een met yofresh (magere yoghurt-tzaziki-dipzakje) in een pita gooien (net even in de keuken gekeken wat wél kon )

maar dank je voor de tip
Ja doei.
pi_56187301
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Vandaag heb ik gegeten: 5 rijstwafels, glas Coolbest, een sinaasappel, mandarijntje, pistoletje met gerookte zalm en kappertjes, en farfalle met een saus gemaakt van spinazie, scheutje light kookroom en paturain light erdoorheen en een paar reepjes uitgebakken ontbijtspek, met een paar pijnboompitjes.
Vul ik het in op valtaf.nl, kom ik op een kleine 1100 kcal. Ik dacht dat ik op veelmeer kcal zat. Scheelt toch wel erg, die lightprodukten. En ik heb ook weer geleerd dat er ontieglijk veel kcal in pijmboompitten zitten. In 12 gram maar liefst 80, en dat zijn echt maar 10 pitjes ofzo.
Ik dacht dat ik ook heel veel op had maar kwam maar op 1300kcal uit, niet teveel dus
pi_56187377
Miss_S, heb jij de andere gezinsleden -je woont toch nog thuis?- ook 'mee' gekregen met je gezonde leefstijl?
Ik heb weleens gelezen dat jij nl. overgewicht kreeg door verkeerd aangeleerde eetgewoontes.
pi_56187392
heb dat een tijdje geleden gedaan, zo'n eet-ding-wijzer-calorieënteller.. maar dat schoot écht niet op...

alles afwegen enzo.. ik gokte altijd maar... vooral bij het avondeten kook ik a la: dit erbij, dat erbij, hier nog wat van bij... als ik dat in moet vullen bij de eetmeter dan heb ik dus géén idee hoe je dat doet

hoe vul je bijvoorbeeld ene 'scheutje koksroom' in
Ja doei.
pi_56187443
Door al mijn eten in te vullen in het eetdagboek, kom ik erachter dat ik gewoon ook teveel at, nog naast mijn snoepzucht.
Ik meet nu porties pasta af van 75 gram. Maar daarvoor at ik makkelijk de dubbele hoeveelheid
pi_56187481
Ik denk dat motorbloempje dik ziet als iemand waarbij er allerlei vet richels uitsteken en vooral heel zwaar is.
Beyonce zit strak in haar vel, maar ze is wel steviger, iets wat door sommige mensen als dik gezien kan worden. Kwestie van andere maatstaven denk ik
  zondag 20 januari 2008 @ 21:18:37 #78
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56187539
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Door al mijn eten in te vullen in het eetdagboek, kom ik erachter dat ik gewoon ook teveel at, nog naast mijn snoepzucht.
Ik meet nu porties pasta af van 75 gram. Maar daarvoor at ik makkelijk de dubbele hoeveelheid
Ik denk dat ik ook maar ga bijhouden wat ik allemaal eet en drink op een dag. 's Avonds eet ik altijd gewoon een bord eten, overdag en 's avonds kan ik het dan verder wel goed bijhouden. Iemand een idee naar hoeveel kcal ik ongeveer moet streven op een dag zonder avondeten
Hoeveel kcal zit er eigenlijk in een "normale" avondmaaltijd (bijv. gekookte aardappels/groente/vlees)
Bernie en ik zijn tof.
pi_56187562
Ik woon nog thuis, met mijn ouders dus
En ik heb ze redelijk meegekregen maar op het werk snoepen ze nog wel veel en thuis eten ze ook nog wel redelijk veel tussendoor en altijd een toetje
pi_56187633
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:18 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar ga bijhouden wat ik allemaal eet en drink op een dag. 's Avonds eet ik altijd gewoon een bord eten, overdag en 's avonds kan ik het dan verder wel goed bijhouden. Iemand een idee naar hoeveel kcal ik ongeveer moet streven op een dag zonder avondeten
Hoeveel kcal zit er eigenlijk in een "normale" avondmaaltijd (bijv. gekookte aardappels/groente/vlees)
Het ligt er erg aan wat voor vlees en of je wel of geen jus neemt. Daarom kan je het best een week ofzo alles invoeren in zo'n meter, dan heb je daarna een veel beter overzicht van wat een product bevat. Ik voer het nog steeds geregeld in, al heb ik absoluut geen behoefte om te weten wat mijn 5 bonbons bevatten. Helaas weet ik het toch: 400 cal.
pi_56187687
Dit vind ik dik

Beyonce valt niet onder dik in mijn 'woordenboekje'...

Dit vind ik overigens nog niet DIK maar 'stevig' of mollig, maar niet dik..
Ja doei.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:31:39 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56187840
Zo, ik ben ook weer thuis. Hele leuke dag gehad, maar wel teveel gegeten natuurlijk. Lekker boeiend. Tis mijn verjaardagsfeestje, dus dan mag het . M'n ouders hebben ons even thuisgebracht en hier Boer zoekt vrouw gekeken.

En Conleche heeft vandaag geschiedenis geschreven: heb haar nog nooit zien uitvallen tegen iemand hier .

Nu ga ik even een beetje opruimen hier en dan maar naar bed. Morgen druk .
Niet meer actief op Fok!
pi_56187980
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
heb dat een tijdje geleden gedaan, zo'n eet-ding-wijzer-calorieënteller.. maar dat schoot écht niet op...

alles afwegen enzo.. ik gokte altijd maar... vooral bij het avondeten kook ik a la: dit erbij, dat erbij, hier nog wat van bij... als ik dat in moet vullen bij de eetmeter dan heb ik dus géén idee hoe je dat doet

hoe vul je bijvoorbeeld ene 'scheutje koksroom' in
Digitale keukenweegschaal op je aanrecht zetten.
Pakje kookroom op de weegschaal zetten. Kijken hoeveel het weegt. Scheutje kookroom door je eten heen gooien. Pakje kookroom weer op je weegschaal zetten. Kijken hoeveel het nu minder weegt.
En dan weet je hoeveel je in je eten hebt gegooid!
Idem voor andere artikelen.
En dan is het een kwestie van onthouden, even opschrijven op je laptop vlakbij zetten zodat je het gelijk in kan voeren.

Nou, dat is toch niet zo moeilijk?
pi_56188036
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Digitale keukenweegschaal op je aanrecht zetten.
Pakje kookroom op de weegschaal zetten. Kijken hoeveel het weegt. Scheutje kookroom door je eten heen gooien. Pakje kookroom weer op je weegschaal zetten. Kijken hoeveel het nu minder weegt.
En dan weet je hoeveel je in je eten hebt gegooid!
Idem voor andere artikelen.
En dan is het een kwestie van onthouden, even opschrijven op je laptop vlakbij zetten zodat je het gelijk in kan voeren.

Nou, dat is toch niet zo moeilijk?
zo erg ga ik dus echt niet op mijn kcal letten
pi_56188126
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo erg ga ik dus echt niet op mijn kcal letten
Dan weet je dus ook niet exact hoeveel calorieen je binnen krijgt.
pi_56188430
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan weet je dus ook niet exact hoeveel calorieen je binnen krijgt.
en het probleem is?
pi_56188658
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en het probleem is?
Dat je dan dus ook niet kunt zeggen hoeveel calorieen je binnen krijgt op een dag.
En daarbij komt dat het best wel veel inzicht geeft om alles een tijdje exact af te wegen. Lekker hoor, een boterham met filet americain, maar ik heb geen idee hoeveel filet ik nu eigenlijk op mn boterham smeer. Door af te wegen weet ik dat wel.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:01:13 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56188735
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat je dan dus ook niet kunt zeggen hoeveel calorieen je binnen krijgt op een dag.
En daarbij komt dat het best wel veel inzicht geeft om alles een tijdje exact af te wegen. Lekker hoor, een boterham met filet americain, maar ik heb geen idee hoeveel filet ik nu eigenlijk op mn boterham smeer. Door af te wegen weet ik dat wel.
Ik denk er niet aan.
Veel te veel werk. Zo geobsedeerd ben ik ook weer niet met mijn gewicht . En hoe weeg jij precies hoeveel een klodder American Filet weegt?

En volgens mij heeft Saskia vroeger wel dingen afgewogen, dus nu weet ze wel zo'n beetje wat waar in zit.
Niet meer actief op Fok!
pi_56188771
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zonder te wegen kunnen de meeste mensen ook wel gezonde hoeveelheden kiezen.
En ik zit echt geen 100kcal naast wat ik schat binnen te krijgen, dus ik weet dat ik vandaag minder heb binnen gekregen dan dat ik dacht.
pi_56188826
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk er niet aan.
Veel te veel werk. Zo geobsedeerd ben ik ook weer niet met mijn gewicht . En hoe weeg jij precies hoeveel een klodder American Filet weegt?

En volgens mij heeft Saskia vroeger wel dingen afgewogen, dus nu weet ze wel zo'n beetje wat waar in zit.
Ik heb nooit echt dingen afgewogen zo obsessief ben ik niet, maar beetje normaal mens kan het toch wel schatten

En wie wil er nu weten hoeveel gram filet je op je brood smeert, daar val je geen 30 kilo van af hoor. Gewoon gezond verstand gebruiken
pi_56189438
op de verpakking staat ook hoeveel gram er op 1 boterham hagelslag zit
of hoeveel boter je voor 1 boterham gebruikt

en ik heb het laatst nagewogen op een postzegel weegschaal en die hoeveelheden kloppen gewoon
pi_56189439
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk er niet aan.

Dat kun je toch wel bedenken? Hoe je iets afweegt?
Of even terug lezen natuurlijk.
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zonder te wegen kunnen de meeste mensen ook wel gezonde hoeveelheden kiezen.
En ik zit echt geen 100kcal naast wat ik schat binnen te krijgen, dus ik weet dat ik vandaag minder heb binnen gekregen dan dat ik dacht.
En zo hebben we ook allemaal overgewicht gekregen.

Maar afijn, ik heb me voorgenomen dat ik die 5 kilo er echt nog af wil en dan is het (zeker gezien de hoeveelheid die ik sport), wel heel handig om even een tijdje goed bij te houden wat ik nu precies binnen krijg.
Meten is weten.
pi_56189522
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

[..]

Maar afijn, ik heb me voorgenomen dat ik die 5 kilo er echt nog af wil en dan is het (zeker gezien de hoeveelheid die ik sport), wel heel handig om even een tijdje goed bij te houden wat ik nu precies binnen krijg.
Meten is weten.
Nee hoor zo hebben WE geen overgewicht gekregen, misschien jij wel?
De meeste hier hebben nog geeneens overgewicht en ook nooit gehad
pi_56189533
Ik ben dus nog steeds allergisch voor pinda

We aten vandaag nasi, en ik vond het zo droog en smaakloos, en enige sausje aanwezig was pindasaus ... heb heel netje 2 eetlepels genomen, niet meteen een hele schep, en nu heb ik zo'n ongeloofljike buikpijn. Hele buik opgezet, heel erg pijnlijk ... dat laat ik voorlopig wel uit mn hoofd . (maar het was zo lekker )
pi_56189542
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

en ik heb het laatst nagewogen op een postzegel weegschaal en die hoeveelheden kloppen gewoon
Maar de verpakking verteld niet hoe groot die boterham is en hoe dik jij je boter of je hagelslag op je boterham doet.
Maar afijn, meten is weten, jij hebt het nagewogen dus jij weet dat je enigszins een standaardhoeveelheid op je boterham doet.
pi_56189546
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ja maar.........misschien doe je er ooit eens 1 gram teveel op !

Nouja wel apart
pi_56189564
Ik heb nooit overgewicht gehad
  zondag 20 januari 2008 @ 22:32:37 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56189669
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen idee hoe ik iets smeerbaars moet afwegen nee .
quote:
Nope, die heb ik gekregen, omdat ik dacht dat ik immuun was voor overgewicht en het wel kon maken om meerdere keren per week te dineren met een liter ijs en een zak chips, niet omdat ik 1 grammetje teveel filet american op m'n brood had gesmeerd (niet dat ik dat ooit eet, maar meer bij wijze van vb ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56189702
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar de verpakking verteld niet hoe groot die boterham is en hoe dik jij je boter of je hagelslag op je boterham doet.
Maar afijn, meten is weten, jij hebt het nagewogen dus jij weet dat je enigszins een standaardhoeveelheid op je boterham doet.
Nou ik neem altijd 1 lik boter
en die heb ik gewogen

niet zo moeilijk toch
pi_56189830
Ik deed het uit nieuwsgierigheid.. Calorien tellen vind ik een waste of time
ga ik liever hardlopen in die tijd dat ik er mee bezig ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')