Schijt aan de ongeschreven regel dat de volposter het nieuwe deel moet openen.quote:
Ja dat blijkt welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schijt aan de ongeschreven regel dat de volposter het nieuwe deel moet openen.
dat stinktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schijt aan de ongeschreven regel dat de volposter het nieuwe deel moet openen.
Ik heb haar op de trein gezet. Als ze nou maar niet in slaap valt en in Maastricht wakker wordt.quote:
Kijk nog eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:27 schreef borisz het volgende:
wat niet in de TT zit: Voetbal
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:00 schreef Grulez het volgende:
Typisch...
http://video.google.com/videoplay?docid=2968104736067916853&hl=nl
Ik vind de handelingen zelf nog triester.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet wat ik triester moet vinden. Het filmpje maken of het filmpje online zetten
Dat valt in mijn belevingswereld onder het filmpje makenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind de handelingen zelf nog triester.
Feyenoord...quote:
Ik heb te veel (buik)spierpijn om te lachenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:47 schreef tong80 het volgende:
Bossie je hebt de fuizend meter gewonnen man. Lach nou eens
Waarvan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb te veel (buik)spierpijn om te lachen
Je rukt te veelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb te veel (buik)spierpijn om te lachen
Goed geregeldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond.
Gelukkig werd de wedstrijd alsnog naar kunstgras verplaatst, daar voetbal ik voorlopig niet op...
Gelukkig welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier.
Wat is dr bossie?quote:
Niks bijzonders. Ik geef wel vaker aan hier, dat ik het niet zo op drukte heb.quote:
Hier ook, zonder Bluezz die alweer een minimeet heeft met een Hool in Utrecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier.
Ik vertrouw het zaakje niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook, zonder Bluezz die alweer een minimeet heeft met een Hool in Utrecht.
Dus feestje bij jou ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook, zonder Bluezz die alweer een minimeet heeft met een Hool in Utrecht.
quote:
Waarom heeft iedereen het nu pas over die trackquote:
3-0 Tegen wie ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]ja ik zie het
3 - 0
![]()
Maar volgens van Gaal zal AZ wel beter hebben gevoetbald
Heerenveen (in het Abe Lenstrastadion)quote:
van de zomer werd hij al gedraaid, maar nu is het een single geworden en ligt hij in de winkels. Dus wordt hij wel wat bekender.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het nu pas over die track. Die komt uit Borat volgens mij...
Ik ben weer gewoon thuis, lekker vrij kunnen regelen op de valreep...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef denthemen het volgende:
Overigens is Heerenveen ook lekker bezig:
Dirkie van AZ, van AZ, van AZ
Dirkie van AZ, die wil een prijs boven zijn bed.
Geld heeft ie, geld heeft ie, hij heeft een hele hoop,
Maar Dirkie, maar Dirkie, een prijs is niet te koop....
wel 2 mascottes, maar die posten nog niet hierquote:
Die is er nu wel weer uit, denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
En net nu zit SCH in de bioscoop met Bluezz
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Nou flesje bavaria is Bavariaflesje geworden. Dus tijd om aan de Bavaria van de tap te gaan.
Een Limburgs biertje doen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef Eilanden het volgende:
Goedenavond
Doet u mij maar wat lekkers te drinken!
Nee idd.. ik had wel verwacht dat hij zich weer in allerlei hoeken zou wringen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij wond er geen doekjes om.
Nee, hij was een keer erg reëel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij wond er geen doekjes om.
picsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
ff buurten weer hier.
mijn Oekraiense huisgenote probeert me aan haar vriendin, een Oekraiens model in Munchen van 1,84 m., te koppelen. Wat moet ik nu?
Zeggen dat je het alleen met Hongaarse chicks doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
ff buurten weer hier.
mijn Oekraiense huisgenote probeert me aan haar vriendin, een Oekraiens model in Munchen van 1,84 m., te koppelen. Wat moet ik nu?
achteraf. geen pics waar ik niet op sta. weliswaar met een zwart balkje, maar toch. als ik er niet mee op de foto sta, dan telt het niet.quote:
Tja eerst foto'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
ff buurten weer hier.
Wat hebbie gedaan dat je zo moe bent?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef pascalheister het volgende:
zo ben doodop, ga maar eens lekker slapen
Precies.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:56 schreef Eilanden het volgende:
Zonder pics kunnen we gewoon geen goede mening geven!
Misschien is ze wel handmodel of voetmodel of weet ik veel wat.
Dus gewoon die piccas hier neer gooien![]()
En lekker op tijd terug voor De Wedstrijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
En net nu zit SCH in de bioscoop met Bluezz
Maar dat kan toch ook met een Oekraïens model?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
maar ik weet het niet. ik zit er aan te denken om me aan een oude vlam te binden. ik ben ten slotte toch ook al dik 27. Praag is niet goed voor je, de grenzen vervagen. maar ik wil toch ooit een keer gaan trouwen en kinderen krijgen...
Wat vond Bloesie van het L.H.-Complex? Ik vind het echt een leuke locatiequote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
En lekker op tijd terug voor De Wedstrijden![]()
Puike avond.
Je klinkt als 72 ipv 27quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
maar ik weet het niet. ik zit er aan te denken om me aan een oude vlam te binden. ik ben ten slotte toch ook al dik 27. Praag is niet goed voor je, de grenzen vervagen. maar ik wil toch ooit een keer gaan trouwen en kinderen krijgen...
Ze had natuurlijk weer van alles op te merkenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat vond Bloesie van het L.H.-Complex? Ik vind het echt een leuke locatie
mijn pa is bijna 78. krijg je er van he.quote:
Ja, leuke lokatie, maar 's zomers komt het denk ik meer uit de verf. Film was mwoah, gezelSCHap wel beterquote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Eilanden het volgende:
Wat vond Bloesie van het L.H.-Complex? Ik vind het echt een leuke locatie
Recensie volgt. Erg veel kapSCHones. De serveerster was goed gekleed trouwensquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
Ze had natuurlijk weer van alles op te merken![]()
Nee hoor, was leuk - hebben ook in een goed restaurant gegeten met hele knappe kok
Was het een reSCHtaurant of een echt restaurant?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk weer van alles op te merken![]()
Nee hoor, was leuk - hebben ook in een goed restaurant gegeten met hele knappe kok
in de zomer is alles beter. dat krijg ik van iedere kennis te horen als ik op vakantie ben in Tsjechie, Polen, Bulgarije, Finland, Rusland, Oekraine, ik word er een beetje moe van. Ja zomer is altijd beter...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, leuke lokatie, maar 's zomers komt het denk ik meer uit de verf. Film was mwoah, gezelSCHap wel beter
Waarom regent het altijd in Utreg?
Welke film hebben jullie bekeken?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, leuke lokatie, maar 's zomers komt het denk ik meer uit de verf. Film was mwoah, gezelSCHap wel beter
Waarom regent het altijd in Utreg?
Wat is het verSCHil?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was het een reSCHtaurant of een echt restaurant?
Die van vorige week werd ook een stuk leuker nadat een bepaald persoon weg wasquote:Op zondag 20 januari 2008 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je blijft van hem af![]()
Maar deze meet was stukken leuker dan die van vorige week
Waren jullie ongesteld?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Bloedbroeders.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiootjes gappies!
Ja volgens de buienradar hier ook over 20 minquote:
laat ze nog even liggen, je wilt niet weten hoe zwaar het voor hun wordt als VVV er straks een bal in jastquote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef dndiek het volgende:
Tijd voor de VBL-mods om wakker te worden
Yupquote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
Goede dienst gehad, sientje?
Ja, naast de borsten van Bluezz gezeten en een leuk toetje met De Wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Jij gisteravond een goede avond gehad ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag eerste golflessen!
Je hebt wel geluk ... 2 x in 2 weken naast Bluezz zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, naast de borsten van Bluezz gezeten en een leuk toetje met De Wedstrijden.
Ach... is best te doen. Vievquote:Op zondag 20 januari 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
Baggerfilm bekeken: Gone baby gone.
Geen aanrader.
je treft goed weerquote:Op zondag 20 januari 2008 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag eerste golflessen!
Oganogwat, Vertongen en Colin ...... tja daar win je de oorlog echt niet meequote:
ik kijk wat anders.... De VPRO-serie mevrouw Jansen.....quote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kijk wat anders.... De VPRO-serie mevrouw Jansen.....
Starbucks zit al in Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik kijk uit naar het moment dat starbucks in Nederland komt
Ja op schiphol...quote:
Je hebt al een halve sportdag gemistquote:
Inderdaad op Schipholquote:Op zondag 20 januari 2008 14:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja op schiphol...
ik bedoel gewoon in de stad..
Je wilt hem aanraken hequote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef appelsientje het volgende:
Je hebt wel geluk ... 2 x in 2 weken naast Bluezz zitten
Groningen mag ook.quote:
Wat een contrast met irene Wüstquote:Op zondag 20 januari 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
18.00 de eerste wedstrijd in de afrika cup trouwens.
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
FC Twente kampioenen.
Ja... het weekend begon zo leuk qua sport...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En Sven Nys die eruit wordt gefietst bij het veldrijden, rare dag zo.
Over een B-sport gesprokenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey je leeft nogquote:Op zondag 20 januari 2008 14:50 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren een gprs tocht gehad met vriendenhilarisch door dat mooie weer. Daarna wezen eten in de Heksenketel in Udenhout
oftewel prima dag gehad!
is wel vaker gebeurt dit seizoenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je leeft nog
Als het maar gezellig was
* RayMania kijkt naar tagje en het vierde woordquote:Op zondag 20 januari 2008 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurt dit seizoen
dank u, ben ik toch bijna 2 weken geen crew geweestquote:Op zondag 20 januari 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
* RayMania kijkt naar tagje en het vierde woord.
Succes ermee Eend!.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed voor de ontwikkeling van je spelling Eend, goed werk.
Doe je dit nu expres of wat?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]vandaar dat ik geen nieuwsposter wordt
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je dit nu expres of wat?
En wat ga je doen?
Had je dat stuk van Menchov herschreven?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
ik ga specials en achtergrondstukjes in de aanloop naar de Olympische Spelen maken
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had je dat stuk van Menchov herschreven?.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, hou ons op de hoogte hier.
Heb jij dat lange stuk over de OS serieus zelf geschreven? Hmm...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb niks herschreven
Ik heb een stuk moeten inleveren om aan te geven wat ik bedoelde en aan de hand daarvan ben ik aangenomen.
welk stukquote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb jij dat lange stuk over de OS serieus zelf geschreven? Hmm...
Volleybal?quote:
Geef dat linkje nou maarquote:
dat was helemaal van mijn handquote:
dat ben je natuurlijk ookquote:Op zondag 20 januari 2008 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Word je gewoon door die kortzichtige PSV-hoolies een half-ogige idioot genoemd
En terecht!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Word je gewoon door die kortzichtige PSV-hoolies een half-ogige idioot genoemd
Opwindend.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef tong80 het volgende:
Net weer vrienden gemaakt :
Herman says:
Wie ben jij ?
driss-_-19@hotmail.com says:
ik
driss
en jij
Herman says:
Ik kijk schaatsen je bent duidelijk geen sportliefhebber
nee ik hou van sport
maar niet schaatsen
Herman says:
Maar wie ben je ?
driss
man
een beginner student
Herman says:
Driss is je username op Fok ?
mijn voornaam
Herman says:
Wat is dan je username ?
wat bedoel je
Herman says:
Hoe ken ik jou ? 9 van de 10 ken ik via het Fok forum
Herman says:
Ik herinner me jou niet
ik ook
Herman says:
Ok doei
doeg
Is dit herkenbaar ?
Nee, ik voeg geen onbekenden toe op MSNquote:Op zondag 20 januari 2008 16:31 schreef tong80 het volgende:
Net weer vrienden gemaakt :
Is dit herkenbaar ?
Ze moeten eerst door de selectie van mn eerste msnadres heen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik voeg geen onbekenden toe op MSN
Dat is ook een optie.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze moeten eerst door de selectie van mn eerste msnadres heen.
Axelquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef Againzender het volgende:
Axel is helemaal fan van Gerard van Velde. De volgende woorden sprak hij toen hij hem net in beeld zag:
"Dit is een meneer met heel veel haar. Ook bij z'n ogenMaar hij is wel erg aardig
"
En Dione is volgens hem erg 'opgewonden'. Ach ja
en wat zegt hij allemaal als snooker aanstaat danquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef Againzender het volgende:
Axel is helemaal fan van Gerard van Velde. De volgende woorden sprak hij toen hij hem net in beeld zag:
"Dit is een meneer met heel veel haar. Ook bij z'n ogenMaar hij is wel erg aardig
"
En Dione is volgens hem erg 'opgewonden'. Ach ja
Verschrikkelijk. En dan die 1000 er achter aan... Hij had wereldkampioen geworden...quote:
Klopt. Het enige wat fout kon gaan ging fout, zoals ie zelf zei...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:17 schreef SCH het volgende:
Had ie maar moeten blijven staan.
Maar of ie kampioen was geworden, blijft altijd de vraag.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt. Het enige wat fout kon gaan ging fout, zoals ie zelf zei...
zal ik zo nog eens proberen. Gisteren vond hij er niet zoveel aan. Enige wat hij er over had te zeggen was: "Die meneer is wel een beetje grootquote:Op zondag 20 januari 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat zegt hij allemaal als snooker aanstaat dan
Tuurlijk, we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar of ie kampioen was geworden, blijft altijd de vraag.
Het blijft een mooi kampioenschap. Simon Kuiper
We hebben het niet over de mislukte sex met je vriendquote:Op zondag 20 januari 2008 17:17 schreef SCH het volgende:
Had ie maar moeten blijven staan.
Jij zou toch een Groningen avatar nemen als Sibon terug zou keren naar SCH?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef SCH het volgende:
Het grote Gerald Sibon-topic Dit heerlijke topic is gekickt, het begin is geweldig, toen had ik altijd mot met Doc en golfer
niet dusquote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En dan die 1000 er achter aan... Hij had wereldkampioen geworden...
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal ik zo nog eens proberen. Gisteren vond hij er niet zoveel aan. Enige wat hij er over had te zeggen was: "Die meneer is wel een beetje groot"
Ging over Lee
ik ben ook gezaptquote:Op zondag 20 januari 2008 17:54 schreef Againzender het volgende:
en maar eventjes snooker kijken.
Is net begonnen man. Maar steeds interessanter met al die sterren. Natuurlijk absurd. Het wordt één keer in de twee jaar gespeeld en clubs zijn hun speler meer dan een mand kijt midden in het seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef dndiek het volgende:
Is het wat, de Africa Cup??
aardigquote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef dndiek het volgende:
Is het wat, de Africa Cup??
goed moment om kaas te gaan maken!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef rubbereend het volgende:
zo de helft van TV kijkend Nederland kan weer aanschuiven voor Boer zoekt vrouw
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat vroeg slapen vanavond
Beetje te vroeg op gestaan.
Gaan jullie me missen ?
ik kijk ookquote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef rubbereend het volgende:
verslavend is hetquote:
Ik kijk Van Speijkquote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef rubbereend het volgende:
maken nog wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed moment om kaas te gaan maken!
Duik-topic.quote:
Bo-rushquote:
ja met 2-1 wat een geweldige goal wasquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bo-rush
Heeft Ghana nog gewonnen? Dat Guinea was nogal hotseknots-begonia voetbal
Okquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ja met 2-1 wat een geweldige goal was
quote:
What´s new?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fok is weer traag.
hoe kun je zo'n mooie film nou op pauze zettenquote:Op maandag 21 januari 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
Tijd om het mandje op te zoeken.
We zetten de mooie film: Das leben der Anderen maar even op pauze tot morgen.
Wat is er mis met Marc dan ??quote:Op maandag 21 januari 2008 06:54 schreef Againzender het volgende:
en dat was weer een nacht met amper slaap
ja, dat is een goede vraag..... hij moet er in ieder geval veel van huilen, en veel drinken.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Marc dan ??
Klein beetje vodka door, en hij slaapt als een roosjequote:Op maandag 21 januari 2008 07:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is een goede vraag..... hij moet er in ieder geval veel van huilen, en veel drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |