muizen kloppen niet, die trippelen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:15 schreef Poit- het volgende:
Muizen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
Er is gewoon iemand aan het internetbankieren
Hij/zij kan niet tellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ja, maar die moeten dus drie keer kloppen en dit komt steeds met twee klopjes tegelijk.
practical joke van de burenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet niet of het leidingen zijn, ik woon in een flat, dus het kan ook niet uit de kelder komen.
Het komt sowieso niet van 'buiten', het lijkt toch in de muren te zitten.
Het gekke is dus dat het geluid zich lijkt te verplaatsen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef Het_Biertje het volgende:
heeft conflict weer aan de printer gezeten?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef PICHT het volgende:
Klopgeest.
Ja, dat hoor ik ook wel eens, maar dat is echt getik, een hoog geluid.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:22 schreef giscard het volgende:
In flatgebouwen hoor je vaak geluid van een ander appartement via de verwarmingsbuizen.
Het kan zijn dat iemand in jouw omgeving wel eens op de verwarming zit te kloppen.
Haha, ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:22 schreef giscard het volgende:
In flatgebouwen hoor je vaak geluid van een ander appartement via de verwarmingsbuizen.
Het kan zijn dat iemand in jouw omgeving wel eens op de verwarming zit te kloppen.
Ik woon zelf ook in een flatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet niet of het leidingen zijn, ik woon in een flat, dus het kan ook niet uit de kelder komen.
Het komt sowieso niet van 'buiten', het lijkt toch in de muren te zitten.
Het gekke is dus dat het geluid zich lijkt te verplaatsen.
die heb ik ook een tijdje gehad, vond dat echt raarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik heb een fantoomtoeter in de buurt van mijn huis!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
SPOOKIEEE!!! Had me zusje ook blijkt dat de vorige bewoonster met haar hoofd op de verwarming is gevallen (dood). En daarom tikt het s'nachts nog wel eens.
Ja, alsof er iemand met z'n nagels over de muur heen krast!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef McKillem het volgende:
Heb ik ook, in een bepaalde muur. Ook gekras en gekrab.
Het probleem is alleen dat die muur volgens mij massief steen/beton/cement is en er op kloppen vrijwel onmogelijk is, en krassen van muisen zijn al helemaal onwaarschijnlijk.
Dat heb ik ook een tijd lang gehad ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, alsof er iemand met z'n nagels over de muur heen krast!
Subwoofer onder je bed?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd lang gehad ja.
Heb eenmalig geklop gehad, niet op een muur, maar vanonder m'n bed tegen m'n hoofdeind, 3x achter elkaarToen ik erin lag
. Best hard ook nog.
Grap van een mede bewoner/bewoonster?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nope, niet meer dan een doos met waardeloos prul. En dat stond niet eens onder het hoofdeind.
Denk t niet, was alleen thuis, hoofdeind omhoog omdat ik tv zat te kijken (dus ook niet gedroomdquote:Op zondag 20 januari 2008 13:56 schreef Robier het volgende:
[..]
Grap van een mede bewoner/bewoonster?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:08 schreef Biancavia het volgende:
Okee, gisterenavond zat ik in de woonkamer tv kijken en ik hoorde het geklop weer. Eerst zachtjes, maar steeds harder. Ik had het geluid van de tv uitgezet en het bleef echt heel lang aanhouden dit keer. Weer overal in huis gekeken, maar ik kon niets vinden. Toen stond ik in keuken en opeens sprong het geluid van de tv echt heel hard aan, dus ik terug en hij stond echt helemaal op zijn hardst, terwijl ik hem dus helemaal uit had gezet (niet met mute, maar steeds zachter).
Ik vind het wel een beetje vaag worden nu.
Nou op dat moment had ik zoiets van 't zal wel, maar nu vind ik het toch ook wel vreemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:51 schreef NoralyZ het volgende:
Ik ben niet bijgelovig, maar ik zou me toch wel kapot schrikken. Wat bizar.
laten we deze zinloze topickick maar aangrijpen voor een update dan..?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou op dat moment had ik zoiets van 't zal wel, maar nu vind ik het toch ook wel vreemd.
Ik heb niets meer gehoord overigens.
Wat dat betreft, al jaren: tralalala, ding-dong, tringquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:56 schreef ach het volgende:
Is je bel niet gewoon stuk?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
SPOOKIEEE!!! Had me zusje ook blijkt dat de vorige bewoonster met haar hoofd op de verwarming is gevallen (dood). En daarom tikt het s'nachts nog wel eens.
Je TV kan niet ineens op vol volume springen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:08 schreef Biancavia het volgende:
Okee, gisterenavond zat ik in de woonkamer tv kijken en ik hoorde het geklop weer. Eerst zachtjes, maar steeds harder. Ik had het geluid van de tv uitgezet en het bleef echt heel lang aanhouden dit keer. Weer overal in huis gekeken, maar ik kon niets vinden. Toen stond ik in keuken en opeens sprong het geluid van de tv echt heel hard aan, dus ik terug en hij stond echt helemaal op zijn hardst, terwijl ik hem dus helemaal uit had gezet (niet met mute, maar steeds zachter).
Ik vind het wel een beetje vaag worden nu.
Ja, dat was ook het vage eraan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Je TV kan niet ineens op vol volume springen.
Je moet altijd het volume + knopje ingedrukt houden zodat het steeds harder word.
Kortom, Hoax.
Dat kan echt wel hoor.. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Je TV kan niet ineens op vol volume springen.
Je moet altijd het volume + knopje ingedrukt houden zodat het steeds harder word.
Kortom, Hoax.
Tuurlijk, er hoeft maar per ongeluk een bitje te flippen in de software van de TV en het volume staat op 128.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan echt wel hoor.. Waarom zou dat niet kunnen?
Onze vorige tv deed het ook wel eens!
Hahaha ja preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, er hoeft maar per ongeluk een bitje te flippen in de software van de TV en het volume staat op 128.
Maar dit is natuurlijk veel te ver gezocht, het is logischer als het komt door de geest van Kapitein Zwartbaard die er rondwaart.
nog een kutkick.. maggie nu echt dicht?quote:
Als je nog infrarood in je computer/laptop hebt zitten en je zit bij de tv, dan kan het voorkomen dat de tv dat signaal oppikt en denkt dat je de volume opeens op 100% doet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, er hoeft maar per ongeluk een bitje te flippen in de software van de TV en het volume staat op 128.
Maar dit is natuurlijk veel te ver gezocht, het is logischer als het komt door de geest van Kapitein Zwartbaard die er rondwaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |