O, toch bedankt voor je reactie dan maar he....quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef wouterwashere het volgende:
Klop, klop. Is daar iemand?
HALLOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Ik heb ook geen deurbel, dus ik zou het niet weten...
Dat zou wel mooi zijn eigenlijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef Lucille het volgende:
Een hypermoderne dan met gesampled geluid van een klingelbel?
Bestaat dat eigenlijk wel?
Nee ding-dong is tof! Alles beter dan dat en we willen gewoon een voor ons allebei goede oplossing van het deurbelprobleemquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Khadgar het volgende:
Zo'n ontzettend nare zoemer? Zo van EEEEEEHHHH
Eigenlijk ben ik echt op zioek naar een zoemer.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef jack4ya het volgende:
Een deurklopper? Een trekbel? (No pun intended) Een hond?
Ik ben alle bouwmarkten al afgeweest en bij conrad en de kijkshop hebben ze het ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon de gamma/hornbach/praxis/karwij/doeland denk ik hoor!
Deurbelserver, afhankelijk van wie er thuis is een ander 'kabaal'.
Wat je ook nog kan doen is zo'n bel voor doven, zo'n flitsding. Geen geluid, maar een lichtsignaal.
Dan ga ik bij een andere gamma kijken, ik heb het namelijk bij de gamma gezocht en ook nog gevraagd en toen hadden ze die niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef marhil het volgende:
Bij Gamma en daar heet het ding Buzzer van Friedland
Ja ok, maar ik zoek echt naar zo'n zoemer. Want die programmeerbare dingen zullen wel duur zijn denk ik. Ik ga morgen nog een keer naar de gammaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Je hebt toch ook van die deurbellen waarin je zelf een geluidje kunt programmeren.
Dan kun je iedere keer iets anders hebben
Vet, die moet ik hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Je hebt toch ook van die deurbellen waarin je zelf een geluidje kunt programmeren.
Dan kun je iedere keer iets anders hebben
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef Het_Biertje het volgende:
jullie zijn echt van die toffe aparten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |